ЗУПИНКА «Рослини лікувальну силу мають – упоратись з недугою допомагають» 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

ЗУПИНКА «Рослини лікувальну силу мають – упоратись з недугою допомагають»



1.Вікторина:

- Яка рослина лікує 99 хвороб? {Звіробій)

- Назвіть відомі вам рослини, що допомагають при застуді?(У7ш?а, Мати -й-мачуха, шипшина., калина.)

- Яка рослина, що росте на болоті, може замінити вату і йод? (Сфагнум)

- Яку з лікарських рослин називають «живим компасом»? (Пижмо)

- Яка рослина лікує рани, порізи? (Подорожник, тисячолисник.) 2.Упізнай за описом.

У її листі містяться вітаміни С і К, провітамін А, корисні мінеральні солі й білки. З неї на весні варять борщ. З цієї рослини добували зелену фарбу. В давнину з її волокон ткали мішковину. Назвіть цю рослину. Розкажіть, яке для неї значення має здатність опікати того, хто до неї торкається?(Захисне значення.)

Струнка рослина, майже 1,5 м заввишки. Має гарне перисте листя і блідо-рожеві запашні суцвіття -парасольки. Росте на вологих луках, поблизу водоймищ. Препарати з коренів цієї рослини використовують як заспокійливий засіб для людей. Запах цієї рослини збуджує котів. (Валеріана.)

3.Назвіть лікарські рослини за гербарієм.

4.Дайте пораду в кожній із ситуацій.

– Ваша подруга захворіла, болить горло. Що ви порадити їй з лікарських рослин? (Полоскати горло настоєм календули, ромашки,шавлії.)

–Перед іспитами подруга хвилюється. Який заспокійливий чай можна їй порадити? (Трав'яний чай з меліси, м 'яти.)

5.Підготуйте рекламний ролик для однієї з лікарських рослин.

6.Сюжетно-рольова інсценівка (домашнє завдання) «Я-лікарська рослина».Яка я? Мій зовнішній вигляд, мої властивості, час і місце збирання, умови зберігання.

ЗУПИНКА «Вітаміни на столі - ростуть діти малі!»

Інсценівка-реклама (заставка)

Діти, якщо ви нас полюбляєте,

То набагато скоріш підростаєте.

Баклажани сині, помідори славні,

Огірки зелені, буряки столові –

Щоб завжди було їх на столі доволі.

Аз капусти варять борщ найсмачніший в світі,

Його їдять залюбки і дорослі, й діти.

Хоч потрібна капустина,

Незамінна й цибулина,

Бо ж потрібна вона людям

Як приправа в кожній страві.

Дітям треба вітаміни? Ви звертайтесь до морквини.

Пийте з неї добрий сік. Вам здоров'я на весь вік!

Без картоплі нема діла Ми про це говоримо сміливо,

Бо без неї, як без хліба Нам усім вона потрібна.

Кожен овоч користь має, Людям сили додає.

Пам'ятайте, любі діти, Треба овочі любити!

І.Із представлених овочів вибрати ті, що містять у найбільшій кількості вітамін С.

2.Одна команда називає фрукт, інша овоч. Перемагає та команда, яка остатньою назве слово.

3.Команди одержують кошики з овочами. На певній відстані намальоване коло – город. Завдання: перший учасник біжить із кошиком до «городу» і «садить» овочі. Повертається до команди, передає естафету наступному. Другий учасник біжить до «городу» і «збирає» урожай у кошик. Приносить кошик і передає його наступному учаснику. Перемагає команда, котра найшвидше впоралася із завданням.

ЗУПИНКА

«Фізкультуру любим дуже - на зарядку з нами, друже!»

1.Кожна команда демонструє свій проект комплексу вправ ранкової зарядки і захищає його.

2.Змагання з естафетного бігу.

3.Змагання з підтягування та віджимання.

4.Змагання зі стрибків у довжину з місця.

5.Спортивна гра.

Після завершення експедиції в Країну Здоров'я підсумки підводяться за результатами, зафіксованими в маршрутних листах, з якими команди подорожували від зупинки до зупинки. Переможці нагороджуються дипломами та подарунками.

 

Протокол хронометрування уроку з фізичної культури

Початок уроку _______________ Кінець уроку________________

 

Частина уроку Компоненти уроку Показники секундоміра (хв.,с) Тривалість кожного компонента (хв.,с) Підсумок
Підготовча          
Основна          
Заключна          

 

Розрахунок загальної та моторної щільності_____________________________

__________________________________________________________________

Умовні позначення:

Ш– шикування, перешикування; Х– ходьба; Б– біг; Ст. – стрибок; В – вправи;

С – слухає, дивиться; О – очікування, простій; І – ігри.

*Загальна щільність = корисний час/ час заняття * 100%

Моторна щільність = час, що витрачено на рух/ час заняття * 100 %

Протокол хронометрування заповнюються лише на уроках з фізичної культури.

Приклад заповнення протоколу

Хронометрування уроку з фізичної культури

Початок уроку 9.00 __________ Кінець уроку__ 9.35 ______________

 

Частина уроку Компоненти уроку Показники секундоміра (хв.,с) Тривалість кожного компонента (хв.,с) Підсумок
Підготовча   П Х В П 1.15 2.45 4.45 5.00 1.15 1.30 2.00 0.15  
Основна   С В С В С В С О В С В О Стр. П Х С В П В П О І 5.15 5.40 5.55 6.20 6.35 6.55 7.10 7.35 8.00 8.15 8.55 9.13 9.45 10.30 10.45 10.55 16.00 16.15 24.15 24.30 25.45 32.15 0.15 0.25 0.15 0.25 0.15 0.20 0.15 0.25 0.25 0.15 0.40 0.18 0.32 0.45 0.15 0.10 5.05 0.15 8.00 0.15 1.15 6.30 П – 4.05   Х – 2.10   В – 18.20   О – 1.58   Стр. – 0.32   І – 6.30  
Заключна   П Х В П 32.35 33.00 34.00 35.00 0.20 0.25 1.00 1.00  

 

Розрахунок загальної та моторної щільності:

ЗЩ = 1897×100/2100 = 90.3%

МЩ = 1417×100/2100 = 67.4%

Для розрахунку загальної і моторної щільності час переводиться в секунди. Час руху – 23 хв. 37с. відповідає – (60×23)+37=1417с.; педагогічно виправданий час – 31хв. 37с. відповідає – (60×31)+37=1897с.,Загальний час уроку – 35хв. відповідає – 2100с.

Рекомендації щодо проведення різних видів випробувань

Стрибки в довжину з місця

Обладнання: неслизька поверхня з лінією і розміткою в сантиметрах.

Опис проведення тестування. Учасник тестування стає носками до лінії робить змах руками назад, потім різко виносить їх уперед, відштовхуючись ногами, стрибає, якомога далі. Результатом тестування є дальність стрибка в сантиметрах у кращій із спроб.

Загальні вказівки і зауваження. Тестування проводиться відповідно до гірш змагань для стрибків у довжину з розбігу. Місце; відштовхування і приземлення повинні перебувати на одному рівні.

Біг на 600 і 30 м

Обладнання: секундоміри, виміряна дистанція (міряти дистанцію слід по лінії, що проходить на відстані 15 сантиметрів від внутрішнього краю доріжки), стартовий пістолет або прапорець.

Опис проведення тестування. За командою "На старт" учасники тестування стають до стартової лінії в положення високого старту. Коли всі готові до старту, за командою "Руш" вони починають біг, намагаючись закінчити дистанцію яком швидше. У разі потреби дозволяється переходити на ходьбу.

Результатом тестування є час подолання дистанції з точністю до секунди.

Загальні вказівки і зауваження. Бігова доріжка повинна бути рівною належному стані.

Піднімання в сід за 1 хв.

Обладнання: секундомір, гімнастична мата.

Опис проведення тестування. Учасник тестування лягає спиною на мат, ноги зігнуті в колінах під прямим кутом, відстань між ступнями - 30 см, пальці рук з'єднанні за головою. Партнер тримає його ступні так, щоб вони торкались опори. Після команди "Можна" учасник переходить у положення сидячи і торкається ліктями колін, потім знову повертається у вихідне положення, торкаючись спиною і руками мати, після чого знову повертається в положення сидячи. Протягом 1 хвилини він повторює вправу з максимальною швидкістю.

Результатом тестування є кількість підйомів із положення лежачи в положення сидячи протягом 1 хвилини.

Загальні вказівки і зауваження. Відштовхуватись від мати ліктями забороняється. Учасник тестування повинен намагатися виконувати вправу без зупинок, але і після зупинки тестування можна продовжувати.

Човниковий біг (4x9 м/с)

Обладнання: секундоміри, що фіксують десяті частки секунди, рівна бігова доріжка 9 метрів, обмежена двома паралельними лініями, 2 дерев'яні кубики).

Опис проведення тестування. За командою "На старт" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш" він пробігає до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком, взявши його, повертається назад і кладе в стартове коло.

Результатом тестування є час від старту до моменту, коли учасник тестування поклав другий кубик в стартове коло.

Загальні вказівки і зауваження. Результат учасника визначається за кращою з проб. Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується. Бігова доріжка повинна бути рівною, в належному стані. Цю вправу одночасно можуть виконувати 2-3 дітей.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-14; просмотров: 134; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.41.187 (0.015 с.)