Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Тема 3: Педагогічна техніка вчителяСодержание книги
Похожие статьи вашей тематики
Поиск на нашем сайте
Учитель повинен бути артистом, художником, гаряче закоханим у свою справу... Антон Чехов У роботі вчителя і актора дуже багато спільного. Дуже багато. Вчитель працює, щоб вкласти в душу малечі й юнацтва все прекрасне, все добре, все гуманне; намагається розширити їхній світогляд, зміцнити в них патріотизм, любов до своєї землі, до свого народу, до своєї культури. Так само, по-моєму, і артист. Ми теж прагнемо до того. Бо інакше наша робота ні до чого, коли ми не викликаємо таких почуттів. Наталія Ужвій ( 1898—1986р.р. українська кіно- та театральна актриса).
3. Механізми саморегуляції у роботі вчителя: рівні, прийоми. 4. Зовнішня техніка вчителя. 5. Імідж вчителя 6. Мова міміки та пантоміміки. 7. Техніка невербальної поведінки вчителя-майстра. Критерії гідної самопрезентації вчителя (невербальний аспект)
психотерапії, музикотерапія, бібліотерапія, працетерапія, гуморотерапія, спортотерапія, танцювальна терапія, педагогічний імідж, конгруентність, самопрезентація
Б. результат професійної освіти, що включає в себе як зміст професійної підготовки, так і систему непрофесійних знань, необхідних спеціалісту; В. це вміння використовувати власний психофізіологічний апарат як інструмент виховного впливу, володіння комплексом прийомів, що дає змогу вчителеві глибше, яскравіше, талановитіше виявляти себе і досягати успіхів у педагогічній діяльності; Г. здібність до переконання і навіювання, внутрішня енергія гнучкості і ініціатива у різноманітності дій; Д. це широкий спектр умінь вчителя (слухати, встановлювати контакт, ставити запитання, розуміти реакцію аудиторії, аналізувати відповіді учнів, зацікавити й захопити увагу школярів поясненням чи розповіддю, уміння спостерігати, орієнтуватися у різних ситуаціях тощо. 2. Що входить до структури педагогічної техніки: А. педагогічний оптимізм; впевненість у собі, вміння володіти собою, своїм емоційним станом; наявність вольових якостей; Б. створення внутрішнього переживання особистості, психологічне налаштування вчителя на майбутню діяльністю через вплив на розум, волю й почуття; втілення внутрішнього переживання вчителя в його тілесній природі: міміці, голосі, мовленні, рухах, пластиці; В. комплексність знань (предмета, педагогіки, психології, методик); особистісна забарвленість знань; прагнення до професійного розвитку; гуманістична спрямованість; Г. культура зовнішнього вигляду; культура педагогічного спілкування; лексичне багатство вчителя; здатність до саморегуляції; Д. техніка володіння своїм організмом; керування емоціями, настроєм для зняття зайвого психічного напруження, збудження творчого самопочуття; опанування уміннями соціальної перцепції; техніка мовлення (керування диханням, дикцією, гучністю, темпом мовлення). 3. Дайте визначення терміну саморегуляція: А. це система заходів, спрямованих на виправлення недоліків психологічного розвитку чи поведінки людини з допомогою спеціальних заходів психологічного впливу; Б. здатність долати власну нерішучість, мобілізувати себе; В. сукупність прийомів та методів корекції психофізіологічного стану, завдяки яким досягається оптимізація психічних та соматичних функцій. Одночасно з цим знижується рівень емоційної напруги, підвищується працездатність та ступінь психологічного комфорту; Г. можливість володіти собою, стримувати свої емоції; Д. здатність до зняття зайвої напруги, хвилювання, створення необхідного настрою, здатність до гри та перевтілення, розвиток навичок володіння власним тілом (мімікою та пантомімікою); 4. Необхідність саморегуляції виникає у наступних випадках (дане питання містить більш однієї вірної відповіді): А. вчитель стикається з важкою для вирішення, новою чи нестандартною для нього проблемою; Б. відчуває симптоми будь-якого захворювання, підвищення температури; В. вчитель знаходиться у стані підвищеного емоційного та фізичного напруження, яке призводить до імпульсивних дій; Г. серед особистісних якостей вчителя відсутня гуманістична спрямованість схильність до педагогічної професії; Д. рішення про те, яким чином діяти вчитель приймає у ситуації дефіциту часу та швидко змінюючихся умов ситуації; Е. елементи саморегуляції необхідні вчителю на зразок ранкової гімнастики, для відробки емоційної гнучкості та пластичності; 5. Назвіть прийоми саморегуляції вчителя: А. музикотерапія, танцювальна терапія, гуморотерапія, працетерапія, бібліотерапія, спортотерапія, природотерапія; Б. консультування, тренінг, навіювання, корекція особистісного розвитку; В. установки, аутотренінг, прийоми психотерапії; Г. самовиховання, саморозвиток, самоосвіта; Д. знання психолого-педагогічних основ розвитку особистості, самодіагностика, самовиховання; 6. Назвіть елементи невербальної комунікації: А. мова тіла (статична та динамічна експресія), міжособистісний простір, часові характеристики спілкування; Б. фізіогноміка, артефакти, система запахів, текесика, просодика, екстралінгвістика, кінесика; В. контакт очей, виражальні рухи, авербальні дії; Г. голос, інтонаційні характеристики; Д. комунікативно значущі рухи, система дотиків і потиску руки, поплескування, дистанція під час спілкування, зоровий контакт; 7. Пантоміміка – це: А. виражальні рухи рук; Б. виражальні рухи всього тіла або окремої його частини, пластика тіла; В. виражальні рухи м’язів обличчя; Г. вміння тримати дистанцію під час спілкування; Д. вміння впливати на співрозмовника за допомогою виразності рухів; 8. Існує декілька видів дистанцій між партнерами спілкування: А. суспільна, професійна, інтимна; Б. інтимна, особистісна, соціальна, суспільна; В. особистісна, публічна; Г. особистісна, сімейна, професійна, публічна; Д. повний контакт, частковий, дистанція відмови; 9. Самопрезентація – це: А. цілеспрямоване формування враження про себе; Б. процес, коли в обмежених умовах часу і простору необхідно пред’явити спеціально організовану інформацію про себе таким чином, щоб досягти поставлених цілей; В. короткочасний, специфічно мотивований і організований процес пред’явлення інформації про себе у вербальній і невербальній поведінці; Г. ситуація, в якій кожна зі сторін намагається зайняти позицію несумісну з інтересами іншої сторони; Д. публічний виступ ідейно-естетичної спрямованості 10. Імідж – це: А. візуальна привабливість особистості; Б. розповідь про себе; В. спрямоване формування враження про себе; Г. експресія обличчя і фігури, зумовлена будовою тіла; Д. технологія особистісної чарівності
2. Проаналізуйте різні прийоми психотерапії та можливість їх використання у діяльності вчителя як механізмів саморегуляції. Заповніть таблицю:
· короткий опис сюжету, основні діючі особи, основна ідея (сутність сюжету), елементи, які свідчать на користь ваших висновків; · на основі аналізу зовнішнього виду зображених персонажів на картині, опишіть їх емоційний стан (у термінах сигналів тіла); · детально опишіть усі мімічні та пантомімічні елементи, які свідчать на користь вашого опису;
М. П. Богданов-Бельський, «Усна лічба. У народній школі С.О.Рачинського» 1895 р.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-19; просмотров: 616; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.223.206.84 (0.008 с.) |