Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Канон Богородицы со ирмосом на 6 и святаго на 8.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Канон святаго, глас 8. Ирмос: Возничего колесницы фараона погрузил / некогда чудодейственный Моисеев жезл, / крестообразным ударом разделивший море, / Израиля же беглеца, пешего путника спас, / песнь Богу воспевавшего. Церковь ныне торжествует, / светло празднующи твою святую память, / и с радостию воспевает ти хвалебную песнь, / славящи Господа, дивнаго во святых Своих. Познал еси сладость жизни во Христе / и не обинуяся оставил еси прелесть земных благ и суету мира, / всего себе покорив Богу. Кто изочтет подвиги твоя, / яже понесл еси ради Царствия Небеснаго, / в пении, бдении и пощении утверждая дух свой? Восходил еси от силы в силу в доброделании заповедей Христовых / и стяжал еси дар Духа Святаго, / Егоже действием спасл еси многия души христианския. Богородичен: Богородице Приснодево Марие, / простри ми милостивне десницу на помощь, / умоляющи Сына Твоего и Бога, / яко уязвен есмь люте / и на Тя точию надежду мою положих, / Ты мя ущедри. Катавасия: Отверзу уста мои, / и они исполнятся Духа; / и слово изреку Царице Матери, / и явлюсь светло торжествующим, / и воспою радостно Ее чудеса. Песнь 3 Ирмос: Утвердивший в начале небеса премудро / и землю на водах основавший! / На скале заповедей Твоих, Христе, меня утверди, / ибо нет святого, кроме Тебя, / единый Человеколюбец. Послушанием совершенным отверглся еси воли своея / и тем страсти существа падшаго Адама отринул еси, / всего себе предав водительству богомудрых старцев и отцев пустыни, / иже и возрастиша тя в меру возраста духовнаго. Целомудрия красоту стяжала есть твоя чистая душа, / силою покаяния совлекшися ветхаго человека / и в духовнем преуспеянии облекшися во Христа. Богатства тленнаго мира возненавидел еси / и был еси яко странник и пришлец на земли, / взыскуя Града Небеснаго, / темже Домовладыка введе тя в чертог славы Своея. Христос Бог обогати тя даром чудес, / и многия болезни страждущих исцелил еси, / не остави нас, чающих от тебе благодатныя помощи. Богородичен: Надеждо и упование наше, / Владычице мира, благая Помощнице, / спаси, и в крепости рог вознеси православных, / и люди наша от всяких бед и от различных обстояний свободи. Катавасия: Твоих песнопевцев, Богородица, / – живой и обильный источник, / устроивших духовный праздник, утверди / и в божественной Твоей славе / удостой венцов славы. Седален, глас 4 Лик монахов ныне славословит тя, / преподобне отче наш Амвросие, / ублажая честную память твою, / и вся обитель в радости торжествует, / почитающи твое чистое в добродетелех житие / и множество чудотворений, тобою преизливаемых. / Темже мы вси вкупе вопием: / спасай нас молитвами твоими, Амвросие, отче наш. Слава, и ныне, Богородичен: Под Твое благоутробие притекающе, / молим, Богородице Дево, / не презри плача нашего и молитвы, / но ускори избавити от бед и скорбей люди безответныя: / Ты бо едина еси известнейшее христианом упование, / и к Тебе прибегающе, вси спасаемся. Песнь 4 Ирмос: Ты – моя крепость, Господи, / Ты – и моя сила, / Ты – мой Бог, Ты – моя радость, / не оставивший недр Отеческих / и нашу нищету посетивший. / Потому с пророком Аввакумом возглашаю Тебе: / «Слава силе Твоей, Человеколюбец!» Избранный сосуд Духа Святаго был еси / и токи чудес излил еси. / Приими наша молитвы / и исцели нас от ран греховных и страстей. Познавый силу молитвы во спасение души, / научи нас душеполезно молитися / ко Избавителю всех милостивому Иисусу. Веру истинную православную утверди в людех твоих, / чтущих тя яко ревнителя учения Христова. Что воздадим ти, преблаженне отче наш, / за вся, яже воздал еси нам, чадом твоим, / чтущим твою честную память? Богородичен: Из твоего пречистаго чрева, Богородительнице, / Слово Божие произыде несказанно, / Егоже объемши, от зол избавити умоли зовущих: / слава силе Твоей, Господи. Катавасия: Сидящий в славе / на престоле Божества, / на облаке легком, / пришел Иисус божественнейший, / носимый непорочной рукою, / и спас взывающих: / «Слава, Христе, силе Твоей!» Песнь 5 Ирмос: Для чего Ты отверг меня / от лица Твоего, Свет неугасимый, / и покрыла чуждая тьма меня, несчастного? / Но обрати меня и к свету заповедей Твоих / пути мои направь, молю. Светом учения Христова просвещенный, / мрак заблуждения греховнаго отмел еси, / настави во свете повелений Божиих и нас, омраченных страстьми. Новая свеща возсиял еси, отче, на земли Российстей, / озаряя светом любве Божественныя вся дольняя, / просвети, богоносе, нас, недостойных чад твоих, / светом заповедей Христовых. Возлюбил еси ближняго и подъял еси его бремя грехов и скорбей, / да узрит свет истины и исправит стопы своя к деланию заповедей Христовых. Унаследовал еси Царство Небесное, / идеже празднующих глас непрестанный / и безконечная сладость зрящих лица доброту Бога неизреченную. Богородичен: Нескверная Агнице и Богоотроковице Марие, / Твоими молитвами укрепившеся, / святии победиша бесовския силы. / Темже и нам, уповающим на Тя, / скоро предстани в помощь, / да посрамятся и падут вси, являющии рабом Твоим злая. Катавасия: Изумился весь мiр / о божественной славе Твоей: / ибо Ты, брака не познавшая Дева, / носила во чреве Твоём Всевышнего Бога / и родила вечного Сына, / всем воспевающим Тебя мир подающего. Песнь 6 Ирмос: Смилуйся надо мной, Спаситель, – / ибо многочисленны беззакония мои, – / и из глубины зол изведи, молю; / ибо к Тебе я воззвал, – и Ты услышь меня, / Боже спасения моего! Крепкое заступление буди всем, / притекающим к твоей помощи в недузех и печалех, отче наш Амвросие, / Оптинския обители великий старче. Избави нас от коварства лукавых духов / и изведи из глубины греховныя, / да очистит нас Христос Бог от беззаконий наших и спасет души наша. Како рцем твоя благодеяния людем, страждущим и уничиженным? / Како воспоим ти благодарственную песнь? / Приими ныне песнь хвалебную недостойных чад твоих. Посети наша немощи по милости твоей, / исцели язвы духовныя силою данною ти свыше благодати, / да востанем от мертвеннаго сна греховнаго. Богородичен: Песнословяще, Чистая, из утробы Твоея Воплощшагося, / Тя славословим, яко Божию Матерь. Катавасия: Божественный сей и всеми чтимый / совершая праздник Богоматери, / придите, богомудрые, / начнем рукоплескать, / от Нее рожденного Бога славя. Кондак, глас 2 Заповеди Пастыреначальника ты исполнил, / и старчества благодать унаследовал, / скорбя сердцем о всех, с верою приходящих к тебе; / потому и мы, дети твои, с любовью взываем тебе: / «Отче святой Амвросий, / моли Христа Бога о спасении душ наших». Икос: Доброзрачное житие показал еси / и своими добродетельми озарил еси всю землю Русскую, / привлекл еси к себе вся концы Отечества нашего, / окормляя неисчетную паству верных чад твоих, / ихже с любовию призрел еси, яко отец чадолюбивый и милостивый. / Темже стекшеся в день преставления твоего, / во умилении зовем: / радуйся, подвижниче благочестия, восприемый богатыя дары Духа Всесвятаго; / радуйся, высото смирения и терпения, имиже научаеши верная чада своя; / радуйся, древо плодоносное, имже напитал еси множество алчущих жизни вечныя; / радуйся, цвете благоуханный любве Божественныя, еюже утешаются скорбящии и болезнующии; / радуйся, источниче приснотекий чудес и благотворений, от нихже болящии исцелевают и гибнущии спасаются; / радуйся, дерзновенный ходатаю наш пред праведным Судиею; / радуйся, помощниче нам преславный во всех обстояниих. / Радуйся, богомудре Амвросие, великий старче всероссийский. Песнь 7 Ирмос: Божьего нисхождения / огонь устыдился в Вавилоне некогда; / потому отроки в печи, радостными стопами / как на лугу танцуя, воспевали: / «Благословен Ты, Боже отцов наших!» Преселился еси в горния чертоги / и тамо зриши славу неизреченную превечнаго Бога, зовя: / благословен еси, Боже отец наших. В сонме святых угодников ныне / прославляеши премудраго Творца и Господа Сил, воспевая: / благословен еси, Боже отец наших. С лики Ангелов и Архангелов предстоиши пред лицем Вседержителя / и тамо немолчно поеши: / благословен еси, Боже отец наших. Вниде в радость Господа, яко добрый и верный раб его был еси на земли, / и ныне на Небесех взываеши: / благословен еси, Боже отец наших. Богородичен: Виждь, Владычице, души моея злосмрадныя раны, / ихже самохотне подъях, окаянный, и не могу приложити пластыря, но еле жив сый, вопию: / милостива мне Врача всех и Бога матерними Твоими молитвами сотвори, / яко да воспою Ти: / благословен, Пречистая, Плод Твоего чрева. Катавасия: Не почтили богомудрые / творения больше Творца, / но угрожавший им огонь мужественно поправ, / радостно воспевали: / «Прехвальный Господь и Бог отцов, / благословен Ты!» Песнь 8 Ирмос: Семикратно печь / Халдейский властитель / для чтущих Бога в неистовстве разжег; / но силой высшею спасенными их увидев, / к Творцу и Избавителю взывал: / «Отроки благословляйте, священники воспевайте, / люди превозносите во все века!» Церковь ныне ликовствует, / празднующи блаженную память твою, достохвальне отче, / и обретение честных мощей твоих прославляет радостно, поющи: / да благословит вся тварь Господа и превозносит Его во веки. Собрашася ныне в обители святей монахов множество, / ублажающих твою честную память и поющих с радостию: / да благословит вся тварь Господа и превозносит Его во веки. Пастырие и учителие стекошася в сей град обительный, / идеже в добродетелех ты процвел еси, поя: / да благословит вся тварь Господа и превозносит Его во веки. Старии и младии, сильнии и немощнии приидоша ныне в дом Господень / прославити преподобнаго старца и отца нашего Амвросия, вопиюще: / да благословит вся тварь Господа и превозносит Его во веки. Богородичен: От Тебе, Пресвятая Богородице, / излияся вода животная на омовение скверны всемирныя, / еюже благоволи и мое сердце прохладити / и окропити росою молитв в крове крил Твоих во веки вся. Катавасия: Отроков благочестивых в печи / Дитя Богородицы спасло: / тогда – прообразуемое, а ныне – действующее; / всю вселенную созывает Он петь Тебе. / Пойте Господа, творения, / и превозносите во все века! Песнь 9 Ирмос: Изумилось тому небо, / и ужаснулись пределы земли, / что явился людям Бог во плоти, / и чрево Твое стало пространнее небес. / Потому Тебя, Богородица, / сонмы Ангельские и человеческие величают. Проповедует ныне Православная Церковь подвиги твоя, / яко всероссийскаго угодника Божия, / и чтит твою память, / восхваляющи твое ангелоподобное житие. Призри с Небесе, отче наш Амвросие, на верныя люди твоя / и низпосли свыше руку помощи / всем покланяющимся честному образу твоему. Услыши глас моления нашего, / посети милостию твоею болезни и немощи чад твоих, / с верою к тебе прибегающих, досточудне отче наш. Припадаем во умилении сердец наших к стопам твоим, / великий старче земли нашея, просим и молим: / не забуди посещати чтущия пречестную память твою. Богородичен: Кое Тебе дарование принесем, Богородице? / Или что вещати имамы, грешнии? / Точию умильно вопием, молящеся: / спаси рабы Твоя, Богоблагодатная Отроковице, / яко да Тя присно величаем. Катавасия: Всякий на земле рожденный / да ликует, Духом просвещаясь; / да торжествует и бесплотных Умов естество, / почитая священное торжество Богоматери, / и да взывает: / «Радуйся, Всеблаженная, / Богородица чистая, Приснодева!» Светилен Монашескаго образа житие избрав непреложно / и отринув мира сего суету и славу, / вселился еси в обитель Богородицы, / преподобне отче наш Амвросие, / и процвел еси, яко крин сельный. / Мы же, чтуще святую память твою, зовем ти: / буди нам помощник и заступник в бедах и скорбех обстоящих. Слава, и ныне, Богородичен: Радуйся, Тебе зовем, благословенная Богородице Дево, / яко Тобою присносущныя радости причастницы быхом. / Живот бо наш и спасение недомыслимо и превыше естества родила еси, / сего ради непрестанно ублажают Тя родове родов, / якоже прежде прорекла еси.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 597; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.12.31 (0.008 с.) |