Молитва на благословение новаго меда. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Молитва на благословение новаго меда.



Необыме́нный в ми́лости и неизрече́нный во щедро́тах, Го́споди Иису́се Христе́, ди́вен Сый во сла́ве и творя́й чудеса́. Ты, де́йством Свята́го Ду́ха иногда́ благослови́вый Изра́иля и его́ ме́дом насы́тивый от ка́мене, Сам и ны́не при́зри свы́ше на созда́ние Твое́ сие́, и благослове́нием Твои́м Небе́сным благослови́ и освяти́ со́ты пчел и от них мед, и пода́ждь ему́ де́йственну благода́ть, па́че всех соверше́нну, да всяк от него́ вкуша́ющий, прие́млющий и яду́щий обря́щет благополу́чное здра́вие, и пи́щею се́ю насы́тится, и испо́лнится вся́каго бла́га. Я́ко Ты еси́ подава́яй вся́ческая блага́я и Тебе́ сла́ву возсыла́ем со Безнача́льным Твои́м Отце́м и Пресвяты́м и Благи́м и Животворя́щим Твои́м Ду́хом, ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

И кропит священною водою.

 

 

В оглавление.

 


Месяца августа в 6-й день

СВЯТОЕ ПРЕОБРАЖЕНИЕ
ГОСПОДА БОГА И СПАСА НАШЕГО
ИИСУСА ХРИСТА

НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ

На Го́споди, воззва́х: стихиры на 4, глас 1.
Подобен: Небе́сных чино́в:

И́же с Моисе́ом глаго́лавый дре́вле / на горе́ Сина́йстей о́бразы, глаго́ля: / Аз есмь Бог Сый; / днесь же на горе́ Фаво́рстей преобрази́ся, / началообра́зное показу́я, луча́ми облиста́яся. / Те́мже, Христе́, велича́ю Твою́ си́лу. (2)

Пое́мь осо́бь Твоя́, Христе́, ученики́, / Петра́, Иа́кова и Иоа́нна, / во́лею на го́ру сих возве́л еси́, / чу́до стра́шное показа́в / и нестерпи́мое Боже́ственнаго прише́ствия Твоего́ издале́ча / присносу́щное благоле́пие.

Твоего́, Христе́, прише́ствия непостижи́маго / тре́петни бы́вше апо́столи дре́вле, / ниц на зе́млю па́дше, / Боже́ственней Твое́й дивля́хуся си́ле: / со́лнца просия́в светле́е, Бла́же, / неизрече́нною си́лою Твое́ю.

Сла́ва, и ны́не, глас 8: Мрак зако́нный / све́тлый преображе́ния прия́т о́блак, / в не́мже Моисе́й и Илия́ бы́вше / и пресве́тлыя сла́вы сподо́бльшеся, Бо́гу глаго́лаху: / Ты еси́ Бог наш, Царь веко́в.

На стиховне стихиры, глас 2.
Подобен: До́ме Евфра́фов:

Днесь Христо́с / на горе́ Фаво́рстей, / Ада́мово премени́в / очерне́вшее естество́, / просвети́в, богосоде́ла.

Стих: Твоя́ суть небеса́, / и Твоя́ есть земля́.

Сия́нием доброде́телей / просве́щшеся, вопие́м, / на горе́ святе́й зря́ще Боже́ственное / Госпо́дне Преображе́ние.

Стих: Фаво́р и Ермо́н / о И́мени Твое́м возра́дуетася.

Со́лнце у́бо, / зе́млю уясня́я, / а́бие захо́дит, / Христо́с же, со сла́вою облиста́в на горе́, / мир просвети́л есть.

Слава, и ныне, глас и подобен тойже:

Ви́деша на Фаво́ре / Моисе́й же и Илия́ / от Де́вы Отрокови́цы / Бо́га воплоща́ема, / челове́ком на избавле́ние.

Тропарь, глас 7:

Преобрази́лся еси́ на горе́, Христе́ Бо́же, / показа́вый ученико́м Твои́м сла́ву Твою́, / я́коже можа́ху, / да возсия́ет и нам, гре́шным, / Свет Твой присносу́щный / моли́твами Богоро́дицы, / Светода́вче, сла́ва Тебе́.

 

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Стихология не бывает, токмо аще есть Неделя, тогда поем кафизму всю; аще в понедельник, первый антифон.

На Го́споди, воззва́х: стихиры на 8,
самогласны, глас 4, по дважды. Космы монаха:

Пре́жде Креста́ Твоего́, Го́споди, / гора́ Небеси́ подо́бящися, / и о́блак, я́ко сень, протяза́шеся, / Тебе́ преобразу́ющуся, / от Отца́ же свиде́тельствуему: / та́мо бе Петр со Иа́ковом и Иоа́нном, / я́ко хотя́ху бы́ти с Тобо́ю и во вре́мя преда́ния Твоего́, / да, ви́девше чудеса́ Твоя́, / не устраша́тся страда́ний Твои́х, / и́мже поклони́тися нам в ми́ре сподо́би, / вели́кия ра́ди Твоея́ ми́лости.

Пре́жде Креста́ Твоего́, Го́споди, / пои́м ученики́ на го́ру высо́ку, / преобрази́лся еси́ пред ни́ми, / луче́ю си́лы озаря́я их, / отсю́ду у́бо человеколю́бием, / отону́ду вла́стию, / показа́ти хотя́ воскресе́ния све́тлость, / его́же и нас, Бо́же, в ми́ре сподо́би, / я́ко Ми́лостив и Человеколю́бец.

Гора́, я́же, иногда́ мра́чна и ды́мна, / ны́не же честна́ и свята́ есть, / на не́йже но́зе Твои́ стоя́сте, Го́споди, / преве́чное бо сокрове́нное та́инство / напосле́док явле́но сотвори́, / стра́шное Твое́ преображе́ние, / Петру́, и Иоа́нну, и Иа́кову. / И́же, такова́ сия́ния лица́ Твоего́ не терпя́ще / и све́тлости риз Твои́х, / ниц на лице́ земли́ покрыва́хуся, / и́же и у́жасом одержи́ми, дивля́хуся, / ви́дяще Моисе́я и Илию́, глаго́люща с Тобо́ю, / хотя́щая приключи́тися Тебе́; / и глас от Отца́ свиде́тельствоваше, глаго́ля: / Сей есть Сын Мой возлю́бленный, / о Не́мже благоизво́лих, / Того́ послу́шайте, / И́же и да́рует ми́рови ве́лию ми́лость.

На горе́ высо́це преобра́жся, Спас, / верхо́вныя име́я ученики́, / пресла́вно облиста́л есть, / показу́я, я́ко высото́ю доброде́телей облиста́вше / и Боже́ственней сла́ве сподо́бятся. / Глаго́лющии со Христо́м Моисе́й и Илия́ пока́зоваху, / я́ко живы́ми и ме́ртвыми облада́ет / и и́же дре́вле зако́ном и проро́ки глаго́лавый есть Бог, / Ему́же и глас Оте́ч из о́блака све́тла послу́шествоваше, глаго́лющий: / Того́ послу́шайте, / И́же Кресто́м а́да плени́вша / и ме́ртвым да́рующа живо́т ве́чный.

Слава, и ныне, глас 6. Анатолия:

Прообразу́я воскресе́ние Твое́, Христе́ Бо́же, / тогда́ поя́т три Твоя́ ученики́, / Петра́, и Иа́кова, и Иоа́нна, / на Фаво́р возше́л еси́. / Тебе́ же, Спа́се, преобразу́ющуся, / Фаво́рская гора́ Све́том покрыва́шеся, / ученицы́ Твои́, Сло́ве, / поверго́ша себе́ до́лу на земли́, / не терпя́ще зре́ти неви́димаго зра́ка, / А́нгели служа́ху стра́хом и тре́петом, / небеса́ убоя́шася, / земля́ вострепета́, / ви́дяще на земли́ сла́вы Го́спода.

Вход. Прокимен дне. И чтения.

Исхо́да чте́ние.

Рече́ Госпо́дь к Моисе́ю: взы́ди ко Мне на го́ру и ста́ни та́мо, и дам ти скрижа́ли ка́менныя, зако́н и за́поведи, я́же написа́х взако́нити им. И воста́в Моисе́й и Иису́с, предстоя́й ему́, взыдо́ша на го́ру Бо́жию. И ста́рцем рече́: безмо́лвствуйте та́мо, до́ндеже возврати́мся к вам, и се Ааро́н и Ор с ва́ми, а́ще кому́ прилучи́тся суд, да и́дут к ним. И взы́де Моисе́й на го́ру, и покры́ о́блак го́ру. И сни́де сла́ва Бо́жия на го́ру Сина́йскую, и покры́ ю́ о́блак шесть дней, и призва́ Госпо́дь Моисе́я в день седмы́й из среды́ о́блака. Виде́ние же сла́вы Госпо́дни, я́ко огнь, паля́ на версе́ горы́, пря́мо сыно́в Изра́илевых. И вни́де Моисе́й посреде́ о́блака, и взы́де на го́ру, и бе та́мо на горе́, четы́редесять дней и четы́редесять ноще́й.

Исх 24:12–18

Исхо́да чте́ние.

Во днех о́нех, глаго́ла Госпо́дь к Моисе́ю лице́м к лицу́, я́ко а́ще бы кто возглаго́лал к своему́ дру́гу, и отсыла́шеся в полк; слуга́ же Иису́с, сын Нави́н, ю́ноша не исхожда́ше из ски́нии. И рече́ Моисе́й ко Го́споду: се Ты мне глаго́леши, изведи́ лю́ди сия́, Ты же не яви́л ми еси́, его́же по́слеши со мно́ю. Ты же мне рекл еси́: вем тя па́че всех, и благода́ть и́маши у Мене́. А́ще у́бо обрето́х благода́ть пред Тобо́ю, яви́ ми Сама́го Тебе́ разу́мно, да ви́жу Тя: я́ко да обре́т бу́ду благода́ть пред Тобо́ю, и да разуме́ют, я́ко лю́дие Твои́ язы́к сей. И глаго́ла ему́ Госпо́дь: Аз Сам предыду́ пред тобо́ю и упоко́ю тя. И рече́ к Нему́ Моисе́й: а́ще Сам Ты не ше́ствуеши с на́ми, да не изведе́ши мя отсю́ду. И ка́ко ве́домо бу́дет вои́стинну, я́ко обрето́х благода́ть у Тебе́, аз же и лю́дие Твои́, то́чию иду́щу Ти с на́ми? И просла́влен бу́ду аз же и лю́дие Твои́ па́че всех язы́к, ели́цы суть на земли́. Рече́ же Госпо́дь к Моисе́ю: сие́ сло́во твое́, е́же рекл еси́, сотворю́, обре́л бо еси́ благода́ть предо Мно́ю, и вем тя па́че всех. И глаго́ла Моисе́й: покажи́ ми сла́ву Твою́. И рече́: Аз предыду́ пред тобо́ю сла́вою Мое́ю и воззову́ о и́мени Мое́м, Госпо́дь пред тобо́ю. И поми́лую, его́же а́ще ми́лую, и уще́дрю, его́же а́ще ще́дрю. И рече́: не возмо́жеши ви́дети лице́ Мое́: не бо у́зрит челове́к лице́ Мое́, и жив бу́дет. И рече́ Госпо́дь: се ме́сто у Мене́, и ста́неши на ка́мени, до́ндеже у́бо пре́йдет сла́ва Моя́, и положу́ тя в разсе́лине ка́мене, и покры́ю руко́ю Мое́ю над тобо́ю, до́ндеже мимоиду́. И отыму́ ру́ку Мою́, и тогда́ у́зриши за́дняя Моя́, лице́ же Мое́ не яви́т ти ся. И у́треневав, Моисе́й зау́тра взы́де на го́ру Сина́йскую, я́коже глаго́ла ему́ Госпо́дь. И сни́де Госпо́дь во о́блаце, и предста́ Ему́ та́мо Моисе́й, и призва́ и́менем Госпо́дним. И мимои́де Госпо́дь пред лице́м его́, и призва́: Госпо́дь Бог Щедр и Ми́лостив, Долготерпели́в, и Многоми́лостив, и И́стинен. И потща́вся Моисе́й, прини́к на зе́млю, поклони́ся Го́сподеви.

Исх 33:11–23; 34:4–6, 8

Ца́рств тре́тиих чте́ние.

Во днех о́нех, прии́де Илия́ в Вирсави́ю, я́же есть земля́ Иу́дова, и оста́ви о́трочища своего́ та́мо. И сам по́йде в пусты́ню путь дне, и прии́де, и се́де под сме́рчием, и у́спе, и сон ви́де та́мо, под са́дом. И се не́кий прикосну́ся ему́, и рече́ ему́: воста́ни, яждь и пий. И воззре́ Илия́, и се при возгла́вии его́ опресно́к ячме́нный и корча́г воды́; и воста́, и яде́, и пит, и, обра́щься, у́спе. И обра́щся А́нгел Госпо́день втори́цею, и косну́ся его́, и рече́ ему́: воста́ни, яждь и пий, я́ко мног от тебе́ путь. И воста́, и яде́, и пит, и и́де в кре́пости я́ди тоя́ четы́редесять дней и четы́редесять ноще́й до горы́ Хори́вския. И вни́де та́мо в пеще́ру, и всели́ся в ней. И се глаго́л Госпо́день к нему́, и рече́ ему́ Госпо́дь: изы́ди и ста́ни на горе́ пред Го́сподем. И се Госпо́дь мимои́дет, и дух ве́лий и кре́пок разоря́я го́ры, и сокруша́я ка́мение пред Го́сподем: и не в ду́се Госпо́дь. И по ду́се трус, и не в тру́се Госпо́дь. И по тру́се огнь, и не во огни́ Госпо́дь. И по огни́ глас хла́да то́нка, и та́мо Госпо́дь. И бысть, я́ко услы́ша Илия́, покры́ лице́ свое́ ми́лотию свое́ю, и изы́де, и ста близ пеще́ры. И рече́ Госпо́дь к нему́: иди́ и возврати́ся в путь твой, и по́йдеши в путь пусты́ни Дама́сковы, и пома́жеши Елиссе́я, сы́на Асафа́това, вме́сто тебе́ проро́ка.

3 Цар 19:3–9, 11–13, 15–16

На литии стихиры самогласны, глас 2:

И́же Све́том Твои́м всю вселе́нную освяти́в, / на горе́ высо́це преобрази́лся еси́, Бла́же, / показа́в ученико́м Твои́м си́лу Твою́, / я́ко мир избавля́еши от преступле́ния. / Те́мже вопие́м Ти: / Милосе́рде Го́споди, спаси́ ду́ши на́ша.

И́же на горе́ Фаво́рстей преобра́жся во сла́ве, Христе́ Бо́же, / и показа́в ученико́м Твои́м сла́ву Твоего́ Божества́, / озари́ и нас све́том Твоего́ разуме́ния / и наста́ви на стезю́ за́поведей Твои́х, / я́ко еди́н Благ и Человеколю́бец.

И́же пре́жде со́лнца Свет Христо́с / теле́сне на земли́ жи́тельствуя / и пре́жде Креста́ вся, я́же стра́шнаго смотре́ния, соверши́в боголе́пно, / днесь на Фаво́рстей горе́, / та́йно Тро́ицы о́браз показу́я, / изя́щныя три ученики́, / Петра́, и Иа́кова, и Иоа́нна, на ню возве́л еси́ наедине́ / и, ма́ло скрыв пло́ти восприя́тие, / преобрази́лся еси́ пред ни́ми, / явля́я началообра́зныя добро́ты благоле́пие / и то не всесоверше́нно: / о́во известву́я ты́я, вку́пе и щадя́, / да не ка́ко со зра́ком и е́же жи́ти погубя́т, / но я́ко можа́ху вмеща́ти, теле́сныма очи́ма стерпя́ще. / И проро́ков верхо́вныя, Моисе́я и Илию́, приве́л еси́, / непрекосло́вне свиде́тельствующия Его́ Божество́ / и я́ко Той есть и́стинное Оте́ческаго Существа́ сия́ние, / госпо́дствуяй живы́ми и ме́ртвыми. / Тем и о́блак, я́коже сень, объя́т их, / и глас свы́ше Оте́ч / из о́блака шу́мно предсвиде́тельствующ и глаго́лющ: / Сей есть, Его́же нетле́нно из чре́ва пре́жде денни́цы роди́х, / Сын возлю́бленный Мой, / Его́же посла́х спасти́ / во Отца́ и Сы́на и Ду́ха Свята́го креща́емыя / и испове́дающия ве́рно, / я́ко неразде́льна есть еди́на держа́ва Божества́, / Того́ послу́шайте. / Сам у́бо, Человеколю́бче Христе́ Бо́же, / и нас озари́ Све́том непристу́пныя Твоея́ сла́вы / и досто́йны покажи́ насле́дники / безконе́чнаго Ца́рствия Твоего́, я́ко Пребла́г.

Слава, глас 5: Прииди́те, взы́дем на го́ру Госпо́дню / и в дом Бо́га на́шего / и у́зрим сла́ву преображе́ния Его́, / сла́ву я́ко Единоро́днаго от Отца́, / све́том прии́мем Свет / и, возвы́шени бы́вше ду́хом, / Тро́ицу единосу́щную воспои́м во ве́ки.

И ныне, глас тойже: Зако́на и проро́ков / Тя, Христе́, Творца́ и Испо́лнителя свиде́тельствоваша, / зря́ще во о́блаце, / Моисе́й Богови́дец и Илия́ огнеколесни́чник / и неопа́льный небоше́ственник / в преображе́нии Твое́м. / С ни́миже и нас Твоего́ просвеще́ния сподо́би, Влады́ко, / пе́ти Тя во ве́ки.

На стиховне стихиры самогласны, глас 1:

И́же дре́вле с Моисе́ом глаго́лавый на горе́ Сина́йстей о́бразы, / Аз есмь, глаго́ля, Сый, / днесь на горе́ Фаво́рстей преобра́жся пред ученики́, / показа́ началообра́зную добро́ту зра́ка, / в Себе́ восприи́м челове́ческое существо́, / и таковы́я благода́ти свиде́тели поста́вль – Моисе́я и Илию́, / о́бщники творя́ше весе́лия, / провозвеща́ющия сла́вное Креста́ ра́ди / и спаси́тельное воскресе́ние.

Стих: Твоя́ суть небеса́, / и Твоя́ есть земля́.

Твоего́ Единоро́днаго Сы́на прови́дев Ду́хом / плотско́е к челове́ком прише́ствие, / Богооте́ц Дави́д издале́ча к весе́лию созыва́ет тварь / и проро́чески взыва́ет: / Фаво́р и Ермо́н о И́мени Твое́м возра́дуются. / На сию́ бо возше́д го́ру, Спа́се, со ученики́ Твои́ми, / очерне́вшее Ада́мово естество́, / преобра́жся, облиста́ти па́ки сотвори́л еси́, / претвори́в е́ в Твоего́ Божества́ сла́ву же и све́тлость. / Те́мже вопие́м Ти: / Соде́телю вся́ческих, Го́споди, сла́ва Тебе́.

Стих: Фаво́р и Ермо́н / о И́мени Твое́м возра́дуетася.

Неодержи́мое Твоего́ светоли́тия, / и непристу́пное Божества́, / зря́ще апо́столов лу́чшии, / на горе́ Преображе́ния, Безнача́льне Христе́, / Боже́ственным измени́шася у́жасом / и, о́блаком осия́вшеся све́тлым, / глас слы́шаху Оте́ч, известву́ющ та́инство Твоего́ вочелове́чения, / я́ко еди́н еси́ и по воплоще́нии, / Сын Единоро́дный / и Спас ми́ра.

Слава, и ныне, глас 6: Петру́, и Иа́кову, и Иоа́нну, / лу́чшим ученико́м Твои́м, Го́споди, / днесь показа́л еси́ на горе́ Фаво́рстей / сла́ву Боже́ственнаго Твоего́ зра́ка: / ви́дяху бо ри́зы Твоя́, облиста́вшия, я́ко свет, / и лице́ Твое́ па́че со́лнца, / не терпя́ще зре́ти нестерпи́мое Твоего́ сия́ния, / на зе́млю низпа́даху, / ника́коже зре́ти могу́ще. / Глас же слы́шаху, свиде́тельствующ свы́ше: / Сей есть Сын Мой возлю́бленный, / прише́дый в мир спасти́ челове́ка.

На благословении хлебов, тропарь, глас 7:

Преобрази́лся еси́ на горе́, Христе́ Бо́же, / показа́вый ученико́м Твои́м сла́ву Твою́, / я́коже можа́ху, / да возсия́ет и нам, гре́шным, / Свет Твой присносу́щный / моли́твами Богоро́дицы, / Светода́вче, сла́ва Тебе́. (3)

И чтение праздника.

НА УТРЕНИ

На Бог Госпо́дь:
тропарь праздника, трижды, глас 7:

Преобрази́лся еси́ на горе́, Христе́ Бо́же, / показа́вый ученико́м Твои́м сла́ву Твою́, / я́коже можа́ху, / да возсия́ет и нам, гре́шным, / Свет Твой присносу́щный / моли́твами Богоро́дицы, / Светода́вче, сла́ва Тебе́. (3)

По 1-м стихологии седален, глас 4.
Подобен: Удиви́ся Ио́сиф:

Челове́ческое измене́ние, е́же со сла́вою Твое́ю, Спа́се, / второ́е и стра́шное Твоего́ прише́ствия показу́я, / на горе́ Фаво́рстей преобрази́лся еси́. / Илия́ и Моисе́й глаго́лаху с Тобо́ю, / и трие́х от учени́к спризва́в, / и́же, ви́девше, Влады́ко, сла́ву Твою́, блиста́нию Твоему́ удиви́шася. / И́же тогда́ сим Свет Твой возсия́вый, просвети́ ду́ши на́ша.

Сла́ва, и ны́не, тойже.

По 2-м стихословии седален,
глас и подобен тойже.

На горе́ Фаво́рстей преобрази́лся еси́, Иису́се, / и о́блак све́тел, протяза́ющся, я́ко сень, апо́столы сла́вою покры́, / те́мже и на зе́млю ниц па́даху, / не терпя́ще зре́ти све́тлости непристу́пныя сла́вы лица́ Твоего́, / Безнача́льне Спа́се, Христе́ Бо́же. / И́же тогда́ сим Свет Твой возсия́вый, просвети́ ду́ши на́ша.

Сла́ва, и ны́не, тойже.

Величание:

Велича́ем Тя́, / живода́вче Христе́, / и почита́ем пречи́стыя пло́ти Твоея́ / пресла́вное / преображе́ние.

Псалом избранный.

Лик 1: Ве́лий Госпо́дь и хва́лен зело́, во гра́де Бо́га на́шего, на святе́й горе́ Его́. 2: Прие́мля кро́ткия Госпо́дь, смире́нныя же возно́сит. 1: Кто взы́дет на го́ру Госпо́дню, или́ кто ста́нет на ме́сте святе́м Его́? 2: Го́споди, кто обита́ет в жили́щи Твое́м? 1: Или́ кто всели́тся в горе́ святе́й Твое́й? 2: Посли́ свет Твой и и́стину Твою́. 1: Просвеща́еши Ты ди́вно от гор ве́чных. 2: Вселе́нную, и исполне́ние ея́ Ты основа́л еси́. 1: Фаво́р и Ермо́н о и́мени Твое́м возра́дуетася. 2: Го́споди, во све́те лица́ Твоего́ по́йдут. 1: И о и́мени Твое́м возра́дуются весь день. 2: И бу́ди све́тлость Го́спода Бо́га на́шего на нас, от ны́не и до ве́ка.

Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, трижды.

По полиелеи седален, глас тойже.
Подобен: Вознесы́йся:

Возше́д со ученики́ на го́ру и во сла́ве О́тчи облиста́в, / с Моисе́ом Илия́ Тебе́ предстоя́т, / зако́н и проро́цы бо я́ко Бо́гу слу́жат. / Ему́же и сыновство́ есте́ственное Роди́тель испове́дая, нарица́ше Сы́на, / Его́же воспева́ем с Тобо́ю и Ду́хом.

Слава, и ныне, глас 8.
Подобен: Повеле́нное:

Сокрове́нную мо́лнию под пло́тию существа́ Твоего́, Христе́, / и Боже́ственнаго благоле́пия на святе́й показа́л еси́ горе́, Благоде́телю, / просия́в су́щим с Тобо́ю ученико́м, / и, разуме́вше нестерпи́му су́щу сла́ву Твою́, – Свят еси́, – возопи́ша, / я́ко, непристу́пен сый, ви́ден был еси́ пло́тию ми́рови, / Еди́не Человеколю́бче.

Степенна, 1-й антифон 4-го гласа:

От ю́ности моея́ / мно́зи бо́рют мя стра́сти, / но Сам мя заступи́, / и спаси́, Спа́се мой.

Ненави́дящии Сио́на, / посрами́теся от Го́спода, / я́ко трава́ бо огне́м / бу́дете изсо́хше.

Сла́ва, и ны́не: Святы́м Ду́хом / вся́ка душа́ живи́тся, / и чистото́ю возвыша́ется, / светле́ется Тро́ическим Еди́нством священнота́йне.

Прокимен, глас 4:

Фаво́р и Ермо́н / о И́мени Твое́м возра́дуетася. Стих: Твоя́ суть небеса́, и Твоя́ есть земля́.

Другий прокимен: Вся́кое дыха́ние / да хва́лит Го́спода. Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 216; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.137.185.180 (0.06 с.)