Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Соборнаго послания Иоаннова чтение.
Возлю́бленнии, а́ще кто рече́т, я́ко люблю́ Бо́га, а бра́та своего́ ненави́дит, лож есть, и́бо не любя́й бра́та своего́, его́же ви́де, Бо́га, Его́же не ви́де, ка́ко мо́жет люби́ти? И сию́ за́поведь и́мамы от Него́, да любя́й Бо́га, лю́бит и бра́та своего́. Всяк ве́руяй, я́ко Иису́с есть Христо́с, от Бо́га рожде́н есть; и всяк, любя́й Ро́ждшаго, лю́бит и Рожде́ннаго из Него́. О сем ве́мы, я́ко лю́бим ча́да Бо́жия, егда́ Бо́га лю́бим, и за́поведи Его́ соблюда́ем. Сия́ бо есть любы́ Бо́жия, да за́поведи Его́ соблюда́ем, и за́поведи Его́ тя́жки не суть. Я́ко всяк рожде́нный от Бо́га побежда́ет мир, и сия́ есть побе́да побе́ждшая мир, ве́ра на́ша. Кто есть побежда́яй мир? То́кмо ве́руяй, я́ко Иису́с есть Сын Бо́жий? 1 Ин 4:20 – 5:5 На литии стихира храма, Германово: Ре́ки Богосло́вия из честны́х твои́х усте́н истеко́ша, апо́столе, / от ни́хже Це́рковь Бо́жия, бога́тно напая́ема, / покланя́ется правосла́вно Тро́ице Единосу́щней, / Ю́же и ны́не моли́, Иоа́нне Богосло́ве, / утверди́ти и спасти́ ду́ши на́ша. Андрея Пирра: Сад чистоты́, ми́ро благово́ния / па́ки возсия́ нам в прише́дший пра́здник, / возопи́ти к нему́: / возлеги́й на пе́рси Влады́чни / и одожди́в сло́во ми́ру, Иоа́нне апо́столе, / и́же Де́ву сохрани́в, я́ко зе́ницу о́ка, / испроси́ нам от Христа́ ве́лию ми́лость. Учениче́ Спа́сов, / де́вственниче и Богосло́ве, / тебе́, я́ко де́вственнику, / Де́ву и Богоро́дицу Христо́с Бог распина́емь предаде́, / и Сию́ сохрани́л еси́, я́ко зе́ницу о́ка. / Тем моли́ спасти́ся душа́м на́шим. Я́ко неизрече́нных та́ин самови́дец, / воззва́л еси́, вопия́, / преве́чное Сло́во в нача́ле бы́ти к Бо́гу / и Того́ бы́ти Бо́га, / Иоа́нне апо́столе, / напе́рсниче Христо́в и дру́же при́сный, / и Тро́ицы наслажде́ние, / Ефе́су и Па́тму утвержде́ние непоколеби́мо, / нам же по́мощь. / Моли́ся, Богосло́ве преблаже́нне, / от злочести́вых враг чу́вственных и мы́сленных, / изба́витися лю́дем, / па́мять твою́ при́сно соверша́ющим ве́рно.
И преподобнаго стихира, глас 5: Преподо́бне о́тче, / глас Ева́нгелия Госпо́дня услы́шав, / мир оста́вил еси́, / бога́тство и сла́ву нивочто́же вмени́в. / Тем всем возопи́л еси́: / возлюби́те Бо́га и обря́щете благода́ть ве́чную, / ничто́же предпочти́те, па́че любве́ Его́, / да егда́ прии́дет в сла́ве Свое́й, / обря́щете поко́й со все́ми святы́ми. / Его́же моли́твами, Христе́, сохрани́ и спаси́ ду́ши на́ша. Слава, глас 4: Возле́г на пе́рси Учи́теля Христа́ / на ве́чери Госпо́дни, возлю́бленне учениче́, / отту́ду разуме́л еси́ неизрече́нная / и небе́сный всем возгреме́л еси́ глас: / в нача́ле бе Сло́во, и Сло́во бе к Бо́гу, / и Бог бе Сло́во, / Свет и́стинный, просвеща́яй вся́каго челове́ка в мир гряду́щаго, / Христо́с Бог и Спас душ на́ших. И ныне, праздника. На стиховне стихиры, глас 4. Сы́на Вы́шняго богосло́вив, / Отцу́ Соприсносу́щна / и Единосу́щественна, / Свет от Све́та непреме́нен, / и начерта́ние Ипоста́си Роди́телевы, / безле́тно возсия́вша и безстра́стно от Него́, / Соде́теля же и Го́спода всех веко́в, / возлю́бленне, ты пропове́дал еси́ Сего́ ми́рови, / я́ко изве́дша свет от тьмы, / Христа́ Бо́га на́шего, / Его́же моли́ спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша. Стих: Во всю зе́млю изы́де веща́ние их / и в концы́ вселе́нныя глаго́лы их. Уте́шителев свет восприе́м, / И́мже и просвеща́емь, / богосло́вил еси́ от Отца́ происходя́щаго, / Сы́ном же челове́честву явля́ема, / Единоче́стна, Сопресто́льна и Единосу́щна / су́ща Отцу́ Безнача́льну же / и Бо́жию Сло́ву, / возлю́бленне, всем пропове́дал еси́. / Те́мже в пе́снех тя почита́ем, / я́ко ве́ры Боже́ственное основа́ние, / ю́же непоколеби́му соблюда́й / ко Го́споду моли́твами твои́ми.
Стих: Небеса́ пове́дают сла́ву Бо́жию, / творе́ние же руку́ Его́ возвеща́ет твердь. На высоту́ возше́д Богосло́вия, / научи́лся еси́ неизрече́нных Бо́жиих та́ин / о единосу́щии Божества́, сла́ве же еди́ной, / и ца́рстве, и госпо́дьстве, / Тре́ми Ипоста́сьми разделя́емем при́сно, / су́щественнем же, неразделя́емем и совокупля́емем / в неслия́нном Боже́ственном еди́нстве, / си́це сла́вля, пропове́дал еси́, Богосло́ве, / Тро́ицу неразде́льну, / Ю́же моли́ спасти́ и просвети́ти ду́ши на́ша. Слава, глас 6. Иоанна монаха: Апо́столе Христо́в, Евангели́сте Богосло́ве, / неизрече́нных таи́нник быв, / прему́дрости неизглаго́ланная нам возгреме́л еси́ уче́ния, / е́же в нача́ле бе, уясни́в ве́рным / и е́же не бе, отложи́в, / ерети́чествующих отрева́я словеса́, / напе́рсник я́влься и друг возлю́блен, / я́коже Иса́ия велегла́сный / и Моисе́й Богови́дец, / дерзнове́ние име́я к Бо́гу, / приле́жно моли́ся о душа́х на́ших. И ныне, праздника. Тропарь апостолу дважды, глас 2: Апо́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне, / ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны, / прие́млет тя, припа́дающа, / И́же па́дша на пе́рси прие́мый. / Его́же моли́, Богосло́ве, / и належа́щий о́блак язы́ков разгна́ти, / прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости. И Богоро́дице Де́во: единожды, и благословение хлебов, по обычаю, и чтение. НА УТРЕНИ На Бог Госпо́дь: тропарь праздника, единожды, Апо́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне, / ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны, / прие́млет тя, припа́дающа, / И́же па́дша на пе́рси прие́мый. / Его́же моли́, Богосло́ве, / и належа́щий о́блак язы́ков разгна́ти, / прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости. Слава, преподобнаго, глас 8: Слез твои́х тече́ньми пусты́ни безпло́дное возде́лал еси́, / и и́же из глубины́ воздыха́ньми во сто трудо́в уплодоноси́л еси́, / и был еси́ свети́льник вселе́нней, сия́я чудесы́, Арсе́ние о́тче наш, / моли́ Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим. И ныне, праздника или Богородичен: И́же нас ра́ди рожде́йся от Де́вы / и распя́тие претерпе́в, Благи́й, / испрове́ргий сме́ртию смерть, / и воскресе́ние явле́й, я́ко Бог, / не пре́зри, я́же созда́л еси́ руко́ю Твое́ю; / яви́ человеколю́бие Твое́, Ми́лостиве, / приими́ ро́ждшую Тя Богоро́дицу, моля́щуюся за ны, / и спаси́, Спа́се наш, лю́ди отча́янныя. По 1-й стихологии седален, глас 1. Христа́ учени́к быв, вся́ческих Влады́ки, / научи́л еси́ лю́ди и просвети́л еси́ мир, / к позна́нию Сего́ наста́вль, апо́столе. / Те́мже пропове́дника тя и́стины вси имену́ем и Богосло́ва, / дру́га Христо́ва и напе́рсника. [Дважды.] Слава, и ныне, праздника. По 2-й стихологии седален, глас 5. Апо́стола вси и ученика́ Христо́ва, пропове́давшаго всем Боже́ственное, / е́же от Отца́, рождество́ Изба́вителя и Царя́ Христа́, / воспое́м пе́сньми и похвала́ми свяще́нными всечестна́го Иоа́нна, / непреста́нно бо мо́лится поми́ловатися душа́м на́шим. [Дважды.]
Слава, и ныне, праздника. Величание: Велича́ем тя, / Апо́столе Христо́в и Евангели́сте Иоа́нне Богосло́ве, / и чтим боле́зни и труды́ твоя́, / и́миже труди́лся еси́ / во благове́стии Христо́ве. Псалом избранный. Лик 1: Небеса́ пове́дают сла́ву Бо́жию, творе́ние же руку́ Его́ возвеща́ет твердь. 2: Испове́дят Небеса́ чудеса́ Твоя́, Го́споди. 1: Вме́сто оте́ц Твои́х бы́ша сы́нове Твои́. 2: Поста́виши я́ кня́зи по всей земли́. 1: Бог бого́в Госпо́дь глаго́ла и призва́ зе́млю. 2: От восто́к со́лнца до за́пад хва́льно И́мя Госпо́дне. 1: Освети́ша мо́лния Его́ вселе́нную, 2: возвести́ша Небеса́ пра́вду Его́, 1: и ви́деша вси лю́дие сла́ву Его́. 2: Кня́зи Иу́довы влады́ки их. 1: Воцари́ся Бог над язы́ки. 2: Бог прославля́емь в сове́те святы́х. 1: Ве́лий и стра́шен есть над все́ми окре́стными Его́. 2: Рцы́те во язы́цех, я́ко Госпо́дь воцари́ся. 1: Возвести́те во язы́цех сла́ву Его́, во всех лю́дех чудеса́ Его́. 2: Во всю зе́млю изы́де веща́ние их, 1: и в концы́ вселе́нныя глаго́лы их. 2: Покори́ лю́ди нам и язы́ки под но́ги на́ша. 1: Ве́лий Госпо́дь наш и ве́лия кре́пость Его́. 2: Той даст си́лу и держа́ву лю́дем Свои́м: благослове́н Бог. Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, трижды. По полиелеи седален, глас 8. Возле́г на пе́рси Иису́совы, / дерзнове́ние получи́л еси́, я́ко учени́к вопроша́я: / кто есть предая́й Тя, Го́споди? / Возлю́блен зело́ сый, прехва́льне, хле́бом сего́ я́ве тебе́ показа́. / Те́мже, я́ко таи́нник неизрече́нных быв, / Сло́ва воплоще́ния науча́еши концы́. Богосло́ве апо́столе, / моли́ Христа́ Бо́га, согреше́ний оставле́ние дарова́ти / пра́зднующим любо́вию святу́ю па́мять твою́. [Дважды.] Слава, и ныне, праздника или Богородичен: Небе́сную дверь и ковче́г, всесвяту́ю го́ру, све́тлый о́блак воспои́м, / неопали́мую купину́, слове́сный рай, Е́вино свобожде́ние, / вселе́нныя всея́ вели́кий сосу́д, / я́ко спасе́ние в нем соде́лася ми́рови и оставле́ние дре́вних согреше́ний. / Те́мже и вопие́м Ей: / моли́ Христа́ Бо́га прегреше́ний оставле́ние дарова́ти / благоче́стно покланя́ющимся пресвято́му рождеству́ Твоему́. Степенна, 1-й антифон 4-го гласа: От ю́ности моея́ / мно́зи бо́рют мя стра́сти, / но Сам мя заступи́, / и спаси́, Спа́се мой. Ненави́дящии Сио́на, / посрами́теся от Го́спода, / я́ко трава́ бо огне́м / бу́дете изсо́хше. Сла́ва, и ны́не: Святы́м Ду́хом / вся́ка душа́ живи́тся, / и чистото́ю возвыша́ется, / светле́ется Тро́ическим Еди́нством священнота́йне. Прокимен, глас 4: Во всю зе́млю изы́де веща́ние их / и в концы́ вселе́нныя глаго́лы их. Стих: Небеса́ пове́дают сла́ву Бо́жию, творе́ние же руку́ Его́ возвеща́ет твердь. Другий прокимен: Вся́кое дыха́ние / да хва́лит Го́спода. Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.
|
|||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 70; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.139.79.59 (0.018 с.) |