Евангелие Матфея, зачало 70. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Евангелие Матфея, зачало 70.



Во вре́мя о́но, поя́т Иису́с Петра́ и Иа́кова и Иоа́нна бра́та его́, и возведе́ их на гору́ высоку́ еди́ны. И преобрази́ся пред ни́ми: и просвети́ся лице́ Его́ я́ко со́лнце: ри́зы же Его́ бы́ша белы́ я́ко свет. И се яви́стася им Моисе́й и Илия́, с Ним глаго́люща. Отвеща́в же Петр рече́ ко Иису́сови: Го́споди, добро́ есть нам зде бы́ти: а́ще хо́щеши, сотвори́м зде три се́ни, Тебе́ еди́ну, и Моисе́ови еди́ну, и еди́ну Илии́. Еще́ же ему́ глаго́лющу, се о́блак све́тел осени́ их и се глас из о́блака глаго́ля: Сей есть Сын Мой Возлю́бленный, о Не́мже благоволи́х: Того́ послу́шайте. И слы́шавше ученицы́, падо́ша ни́цы, и убоя́шася зело́. И присту́пль Иису́с, прикосну́ся их, и рече́: воста́ните, и не бо́йтеся. Возве́дше же о́чи свои́, никого́же ви́деша, то́кмо Иису́са еди́наго. И сходя́щим им с горы́, запове́да им Иису́с, глаго́ля: никому́же пове́дите виде́ния, до́ндеже Сын Челове́ческий из ме́ртвых воскре́снет.                                                                    Мф 17:1–9

За Достойно:

Велича́й, душе́ моя́, / на Фаво́ре преобрази́вшагося Го́спода.

Ирмос, глас 4: Рождество́ Твое́ нетле́нно яви́ся: / Бог из боку́ Твое́ю про́йде, / я́ко Плотоно́сец яви́ся на земли́ / и с челове́ки поживе́. / Тя, Богоро́дице, тем вси велича́ем.

И до отдания.

Причастен: Го́споди, во све́те Лица́ Твоего́ по́йдем / и о И́мени Твое́м возра́дуемся во ве́ки. Аллилу́иа, трижды.

На трапезе же разрешаем на рыбу, и елей, и вино, аще среда или пяток.

Подобает ведати: Яко предание имамы от святых отец, от спасительнаго сего праздника Преображения снедати гроздие, идеже обретается, благословение приемше от иерея. Принесену бывшу гроздию в церковь и по анафоре раздроблену.

Глаголется же сия молитва на благословение гроздия от святителя или от иерея:

Бо́же, Спаси́телю наш, благоволи́вый виногра́д нарещи́ Единоро́днаго Твоего́ Сы́на, Го́спода Бо́га и Спа́са на́шего Иису́са Христа́, и Тем плод безсме́ртия нам дарова́, Сам и ны́не пло́дный сей виногра́д благослови́ и нас, рабы́ Твоя́, вкуша́ющия от него́, И́стиннаго Виногра́да прича́стники сотвори́, неврежде́нну жизнь на́шу сохрани́, и мир нам всегда́ да́руй, и ве́чными Твои́ми неотъе́млемыми дарова́нии жизнь на́шу украси́, моли́твами Пречи́стыя Влады́чицы на́шея Богоро́дицы и Присноде́вы Мари́и и всех Твои́х святы́х, от ве́ка Тебе́ благоугоди́вших, я́ко Благ и Человеколю́бец Бог еси́, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, Безнача́льному Отцу́, со Единоро́дным Твои́м Сы́ном и с Пресвяты́м, и Благи́м, и Животворя́щим Твои́м Ду́хом, ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва над всяким плодом

Го́споди, Бо́же наш, положи́вый ве́рующим в Тя по́льзование творе́нии Твои́ми, Сам благослови́ предлежа́щия плоды́ сия́ сло́вом Твои́м, мо́лимся Тебе́, ми́лостию и человеколю́бием Единоро́днаго Сы́на Твоего́, с Ни́мже благослове́н еси́, со Пресвяты́м, и Благи́м, и Животворя́щим Твои́м Ду́хом ны́не, и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

 

 

В оглавление.

 


Месяца августа в 15-й день

УСПЕНИЕ ПРЕСВЯТЫЯ СЛАВНЫЯ
ВЛАДЫЧИЦЫ НАШЕЯ БОГОРОДИЦЫ
И ПРИСНОДЕВЫ МАРИИ

НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ

На Го́споди, воззва́х: стихиры на 4. Глас 1.
Подобен: Небе́сных чино́в:

Безсме́ртным успе́нием Бо́жия Ма́тере / а́нгельский собо́р ра́дуется: / и Сия́ отходя́щи, / во оби́тeли ве́чныя вселя́ется, / и к весе́лию Небе́сному преходя́щи, / в Боже́ственную ра́дость / и ве́чное наслажде́ние. (2)

Жи́зни Вы́шния жела́ющи, / сию́ оста́вила eси́, Богороди́тельнице Отрокови́це, / де́вства цве́те, / Христа́ ро́ждшая, всех Живота́; / благоговéйно предстоя́ше апо́стольский собо́р / честно́му Твоему́ погребе́нию, Богоневéстная.

Твои́м исхо́дным пе́нием и надгро́бным / возду́х у́бо освяти́ся, / восхожде́нием Твои́м, Ма́ти Бо́га Человeколю́бца, / чу́до стра́шное, Богоро́дице Неискусому́жная. / Те́мже ве́рно покланя́ем Ти ся, ве́рнии, / Богоро́дице Неискусобра́чная.

Слава, и ныне, глас 6: Прииди́те, всеми́рное успе́ние / Всенепоро́чныя Богоро́дицы пра́зднуем, / днесь бо А́нгели торжеству́ют / честно́е преставле́ние Бо́жия Ма́тере / и к весе́лию нас, земны́х, призыва́ют, / вопи́ти немо́лчным гла́сом: / ра́дуйся, преста́вльшаяся, от земли́ / и к Небе́сным оби́телем пресе́льшаяся. / Ра́дуйся, я́же учени́ческий лик / о́блаком ле́гким во eди́но собра́вшая. / Ра́дуйся, упова́ние и спасе́ние на́ше, / Тя бо христиа́нский род непреста́нно ублажа́ет.

Прокимен дне.

На стиховне стихиры, глас 2.
Подобен: До́ме Евфра́фов:

Собо́р учени́к / и Боже́ственных апо́стол / собра́ся погребсти́ / богоприя́тное те́ло / eди́ныя Богома́тере.

Стих: Воскресни́, Го́споди, в поко́й Твой, / Ты и Киво́т святы́ни Твоея́.

Ты, И́же из Нея́ / возсия́вый неизрече́нно, / сыноле́пно дух всечи́стый / рука́ми Твои́ми приими́ / Богоро́дицы, Влады́ко.

Стих: Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною / и не отве́ржется eя́.

Егда́ ко из Тебе́ Ро́ждшемуся / преста́вилася eси́, / снидо́шася на о́блацех / те́ло Твое́ погребсти́, / Де́во, апо́столи.

Слава, и ныне: Двéри Небе́сныя, / возми́теся, / зря́ще Дверь Вы́шняго, / иду́щу со сла́вою / к Сы́ну и Бо́гу.

Тропарь, глас 1:

В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́, / во успе́нии ми́ра не оста́вила eси́, Богоро́дице, / преста́вилася eси́ к животу́, Ма́ти су́щи Живота́, / и моли́твами Твои́ми избавля́еши от сме́рти ду́ши на́ша.

Ектения малая и отпуст.

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Поем: Блаже́н муж: 1-й антифон.

На Го́споди, воззва́х:
поставим стихов 8 и поем стихиры, глас 1:

О, ди́вное чу́до! / Исто́чник Жи́зни / во гро́бе полага́ется, / и ле́ствица к Небеси́ гроб быва́ет. / Весели́ся, Гефсима́ние, / Богоро́дичен святы́й до́ме. / Возопие́м, ве́рнии, / Гаврии́ла иму́ще чинонача́льника: / Благода́тная, ра́дуйся, / с Тобо́ю Госпо́дь, / подая́й ми́рови Тобо́ю ве́лию ми́лость. (3)

Ди́вны Твоя́ та́йны, Богоро́дице: / Вы́шняго престо́л / яви́лася eси́, Влады́чице, / и от земли́ к Небеси́ преста́вилася eси́ днесь. / Сла́ва Твоя́ боголе́пная, / богоподо́бными сия́ющи чудесы́. / Де́вы с Ма́терию Царе́вою, / на высоту́ вознеси́теся. / Благода́тная, ра́дуйся, / с Тобо́ю Госпо́дь, / подая́й ми́рови Тобо́ю ве́лию ми́лость. (3)

Твое́ сла́вят успе́ние / Вла́сти и Престо́ли, / Нача́ла и Госпо́дства, / Си́лы и Херуви́ми и стра́шнии Серафи́ми, / ра́дуются земноро́днии, / о Боже́ственней Твое́й сла́ве крася́щеся, / припа́дают лю́дие со Арха́нгелы и А́нгелы и воспева́ют: / Благода́тная, ра́дуйся, / с Тобо́ю Госпо́дь, / подая́й ми́рови Тобо́ю ве́лию ми́лость. (2)

Слава, и ныне, глас тойже: Богонача́льным манове́нием, / отвсю́ду Богоно́снии апо́столи, / о́блаки высо́це взима́еми, / доше́дше пречи́стаго и живонача́льнаго Твоего́ те́ла, / любе́зно лобыза́ху. / Превы́шния же Небе́сныя си́лы, / с свои́м Влады́кою прише́дше, / богоприя́тное и пречи́стое те́ло предсыла́юще, / у́жасом одержи́ми; / прекра́сно же предыдя́ху / и неви́димо вопия́ху превы́шним чинонача́лиeм: / се Всецари́ца Богоотрокови́ца прии́де. / Возми́те врата́ и Сию́ преми́рно подыми́те, / Присносу́щнаго Ма́терь Све́та, / Тоя́ бо ра́ди всеро́дное челове́ком спасе́ние бысть. / На Ню́же взира́ти не мо́жем, / и Той досто́йную честь возда́ти немо́щно: / Тоя́ бо преизя́щное прехо́дит всяк ум. / Те́мже, Пречи́стая Богоро́дице, / при́сно с Живоно́сным Царе́м и Рождество́м живу́щи, / моли́ся вы́ну сохрани́ти и спасти́ / от вся́каго прило́га проти́внаго / но́выя лю́ди Твоя́: / Твое́ бо предста́тельство стяжа́хом, / во ве́ки светоявле́нно блажа́ще.

Вход. Прокимен дне. Чтения три.

Бытия́ чте́ние.

Изы́де Иа́ков от студенца́ кля́твеннаго и и́де в Харра́нь. И обре́те ме́сто, и спа та́мо: за́йде бо со́лнце, и взят от ка́мения ме́ста того́, и положи́ возгла́вие себе́, и спа на ме́сте о́ном. И сон ви́де. И се ле́ствица, утвержде́на на земли́, eя́же глава́ досяза́ше до небе́с, и А́нгели Бо́жии восхожда́ху и низхожда́ху по ней. Госпо́дь же утвержда́шеся на ней, и рече́: Аз Бог Авраа́мов, отца́ твоего́, и Бог Исаа́ков, не бо́йся: земля́, иде́же ты спи́ши на ней, тебе́ дам ю́ и се́мени твоему́. И бу́дет се́мя твое́, я́ко песо́к земны́й, и распространи́тся на мо́ре, и ли́ву, и се́вер, и на восто́ки; и возблагословя́тся о тебе́ вся коле́на земна́я и о се́мени твое́м. И се Аз с тобо́ю, сохраня́яй тя на вся́ком пути́, а́може а́ще по́йдеши. И возвращу́ тя в зе́млю сию́, я́ко не и́мам тебе́ оста́вити, до́ндеже сотвори́ти Ми вся, ели́ка глаго́лах тебе́. И воста́ Иа́ков от сна своего́, и рече́: я́ко eсть Госпо́дь на ме́сте сем, аз же не ве́дех. И убоя́ся, и рече́: я́ко стра́шно ме́сто сие́; несть сие́, но дом Бо́жий и сия́ врата́ Небе́сная.

Быт 28:10–17

Прoро́чества Иезеки́илева чте́ние.

Та́ко глаго́лет Госпо́дь: бу́дет от дне осма́го и про́чее, сотворя́т иере́и на олтари́ всесожже́ния ва́шего и я́же спасе́ния ва́шего, и прииму́ вы, глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь. И обрати́ мя на путь врат святы́х вне́шних, зря́щих на восто́ки, и сия́ бя́ху затворе́на. И рече́ Госпо́дь ко мне: врата́ сия́ затворе́на бу́дут и не отве́рзутся, и никто́же про́йдет сквозе́ их; я́ко Госпо́дь Бог Изра́илев про́йдет и́ми, и бу́дут затворе́на. Я́ко Игу́мен ся́дет в них сне́сти хлеб, по пути́ Ела́мских врат вни́дет и по пути́ его́ изы́дет. И введе́ мя по пути́ врат святы́х, су́щих к се́веру, пря́мо хра́му, и ви́дех, и се испо́лнь сла́вы храм Госпо́день.

Иез 43:27; 44:1–4

При́тчей чте́ние.

Прему́дрость созда́ Себе́ дом и утверди́ столпо́в седмь. Закла́ Своя́ же́ртвенная, и раствори́ в ча́ши Свое́й вино́, и угото́ва Свою́ трапе́зу. Посла́ Своя́ рабы́, созыва́ющи с высо́ким пропове́данием на ча́шу, глаго́лющи: И́же есть безу́мен, да уклони́тся ко Мне. И тре́бующим ума́ рече́: Прииди́те, яди́те Мой хлеб, и пи́йте вино́, е́же раствори́х вам. Оста́вите безу́мие и жи́ви бу́дете, и взыщи́те ра́зума, да поживете́, и испра́вите ра́зум в ве́дении. Наказу́яй злы́я прии́мет себе́ безче́стие, облича́яй же нечести́ваго опоро́чит себе́: обличе́ния бо нечести́вому ра́ны ему́. Не облича́й злых, да не возненави́дят тебе́. Облича́й прему́дра, и возлю́бит тя. Даждь прему́дрому вину́, и прему́дрший бу́дет. Сказу́й пра́ведному, и приложи́т приима́ти. Нача́ло прему́дрости страх Госпо́день и сове́т святы́х ра́зум: разуме́ти бо зако́н по́мысла есть блага́го. Сим бо о́бразом мно́гое поживе́ши вре́мя, и приложа́тся тебе́ ле́та живота́.

Притч 9:1–11

На литии стихиры самогласны, глас 1:

Подоба́ше самови́дцам Сло́ва и слуга́м / и е́же по пло́ти Ма́тере Его́ успе́ние ви́дети, / коне́чное ели́ко на Ней та́инство, / я́ко да не то́кмо е́же от земли́ Спа́сово восхожде́ние у́зрят, / но и Ро́ждшия Его́ преставле́нию свиде́тельствуют. / Те́мже, отвсю́ду Боже́ственною си́лою собра́вшеся, / Сио́на достиго́ша / и на Не́бо иду́щую предсыла́ху, вы́шшую Херуви́м, / Е́йже и мы с ни́ми покланя́емся, / я́ко моля́щейся о душа́х на́ших.

Глас 2. Анатолиево: Я́же Небе́с вы́шшая су́щи, / и Херуви́м сла́внейшая, / и всея́ тва́ри честне́йшая, / я́же премно́гия ра́ди чистоты́ / Присносу́щнаго Существа́ прия́телище бы́вши, / в Сыно́вне ру́це днесь всесвяту́ю предае́т ду́шу, / и с Не́ю исполня́ются вся́ческая ра́дости, / и нам да́рует ве́лию ми́лость.

Глас тойже. Иоанново: Всенепоро́чная Неве́ста / и Ма́ти Благоволе́ния О́тча, / Я́же Бо́гу пронарече́нная, / во Свое́ Ему́ жили́ще несли́тнаго соедине́ния / днесь пречи́стую ду́шу Творцу́ и Бо́гу предае́т, / Ю́же Безпло́тных си́лы боголе́пно подъе́млют, / и к Животу́ преставля́ется, / су́щая Ма́ти Живота́, / Свеща́ непристу́пнаго Све́та, / спасе́ние ве́рных / и упова́ние душ на́ших.

Глас 3. Германово: Прииди́те, вси концы́ земни́и, / честно́е преставле́ние Богома́тере восхва́лим: / в ру́це бо Сы́на ду́шу непоро́чную положи́. / Те́мже святы́м успе́нием Ея́ мир оживотвори́ся, / во псалме́х, и пе́ниих, и пе́снех духо́вных / со Безпло́тными и апо́столы пра́зднует све́тло.

Слава, глас 5. Феофаново: Прииди́те, празднолю́бных собо́р, / прииди́те, и лик соста́вим, / прииди́те, венча́ем пе́сньми Це́рковь, / упокое́нием Ковче́га Бо́жия. / Днесь бо Не́бо простира́ет не́дра, / прие́мля Ро́ждшую все́ми Невмести́маго, / и земля́, Исто́чник Жи́зни отдаю́щи, благослове́ние, / украша́ется благоле́пием. / А́нгели лик составля́ют со апо́столы, / ужа́сно взира́юще / от живота́ в Живо́т преставля́ему, / Ро́ждшую Нача́льника жи́зни. / Вси поклони́мся Ей, моля́щеся: / сро́дна присвое́ния не забу́ди, Влады́чице, / ве́рно пра́зднующих всесвято́е Твое́ успе́ние.

И ныне, глас тойже: Воспо́йте, лю́дие, / Ма́тери Бо́га на́шего, воспо́йте: / днесь бо всесве́тлую ду́шу Свою́ в пречи́стыя дла́ни / И́же из Нея́ Вопло́щшагося без се́мене предае́т, / Его́же и мо́лит непреста́нно / дарова́ти вселе́нней мир и ве́лию ми́лость.

На стиховне стихиры самогласны, глас 4:

Прииди́те, воспое́м, лю́дие, / Пресвяту́ю Де́ву Чи́стую, / из Нея́же неизрече́нно про́йде, / вопло́щся, Сло́во О́тчее, / зову́ще и глаго́люще: / благослове́нна Ты в жена́х, / блаже́нное чре́во, вмести́вшее Христа́. / Того́ святы́м рука́м ду́шу преда́вши, / моли́ся, Пречи́стая, / спасти́ся душа́м на́шим.

Стих: Воскресни́, Го́споди, в поко́й Твой, / Ты и Киво́т святы́ни Твоея́.

Дави́дскую песнь днесь, лю́дие, воспое́м Христу́ Бо́гу: / приведу́тся, рече́, Царю́ де́вы в след Ея́, / и и́скренния Ея́ приведу́тся в весе́лии и ра́довании. / И́бо от се́мене Дави́дова, / Ея́же ра́ди мы обожи́хомся, / в ру́це Своего́ Сы́на и Влады́ки / сла́вно и па́че сло́ва прелага́ется, / Ю́же, я́ко Ма́терь Бо́жию, воспева́юще, / вопие́м и глаго́лем: / спаси́ нас, испове́дающих Тя, Богоро́дицу, / от вся́каго обстоя́ния / и изба́ви от бед ду́ши на́ша.

Стих: Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною, / и не отве́ржется eя́.

Всечестно́е Твое́ успе́ние, / Пресвята́я Де́во Чи́стая, / А́нгел мно́жество на Небеси́ / и челове́ческий род на земли́, ублажа́ем, / я́ко Ма́ти была́ еси́ Творца́ всех, Христа́ Бо́га, / Того́ моля́щи не преста́й о нас, мо́лимся, / и́же на Тя с Бо́гом упова́ние поло́жших, / Богоро́дице Всепе́тая и Неискусобра́чная.

Слава, и ныне, глас тойже: Егда́ изшла́ еси́, Богоро́дице Де́во, / ко из Тебе́ Ро́ждшемуся неизрече́нно, / бя́ше Иа́ков, брат Бо́жий и пе́рвый священнонача́льник, / Петр же, честне́йший верхо́вник, / Богосло́вов нача́льник, / и весь Боже́ственный апо́стольский лик, / явле́нным богосло́вием песносло́вяще / Боже́ственное и стра́шное Христа́ Бо́га смотре́ния та́инство / и живонача́льное и богоприя́тное Твое́ те́ло погре́бше, / ра́довахуся, Всепе́тая. / Превы́ше же пресвяты́я и старе́йшия а́нгельския си́лы, / чудеси́ дивя́щеся, / прини́кше друг ко дру́гу, глаго́лаху: / возми́те ва́ша врата́ / и восприими́те Ро́ждшую небесе́ и земли́ Творца́, / славословле́ньми же воспое́м честно́е и свято́е те́ло, / вмести́вшее на́ми Неви́димаго и Го́спода. / Те́мже и мы, па́мять Твою́ пра́зднующе, / вопие́м Ти, Препе́тая: / христиа́нский рог вознеси́ и спаси́ ду́ши на́ша.

На благословении хлебов тропарь, глас 1:

В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́, / во успе́нии ми́ра не оста́вила eси́, Богоро́дице, / преста́вилася eси́ к животу́, Ма́ти су́щи Живота́, / и моли́твами Твои́ми избавля́еши от сме́рти ду́ши на́ша. (3)

И чтение.

НА УТРЕНИ

На Бог Госпо́дь:
тропарь праздника, трижды, глас 1:

В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́, / во успе́нии ми́ра не оста́вила eси́, Богоро́дице, / преста́вилася eси́ к животу́, Ма́ти су́щи Живота́, / и моли́твами Твои́ми избавля́еши от сме́рти ду́ши на́ша. (3)

По 1-й стихологии седален, глас 1.
Подобен: Гроб Твой, Спа́се:

Всечестны́й лик прему́дрых апо́стол собра́ся, / чу́дно погребсти́ сла́вно те́ло Твое́ пречи́стое, Богоро́дице Всепе́тая. / С ни́миже воспе́ша и А́нгел мно́жество, преставле́ние Твое́ че́стно хва́ляще, / е́же ве́рою пра́зднуем.

Сла́ва, и ны́не, тойже. И чтение.

По 2-й стихологии седален, глас 3.
Подобен: Красоте́ де́вства:

В рождестве́ Твое́м зача́тие безсе́менное, / во успе́нии Твое́м ме́ртвость нетле́нная, / чу́до в чудеси́ сугу́бо стече́ся, Богоро́дице: / ка́ко бо Неискусому́жная Младопита́тельница чиста́ су́щи? / Ка́ко же Ма́ти Бо́гу мертвоно́сна мироуха́ющи? / Те́мже со А́нгелом вопие́м Ти: / ра́дуйся, Благода́тная.

Сла́ва, и ны́не, тойже.

Величание:

Велича́ем Тя, / пренепоро́чная / Ма́ти Христа́ Бо́га на́шего, / и всесла́вное сла́вим / успе́ние Твое́.

Псалом избранный.

Лик 1: Воскли́кните Го́сподеви вся земля́. 2: По́йте же и́мени Его́. 1: Воскли́кните пред Царе́м Го́сподем. 2: Испове́дайтеся Ему́, хвали́те И́мя Его́. 1: Во гра́де Го́спода сил, во гра́де Бо́га на́шего. 2: Бысть в ми́ре ме́сто Его́, и жили́ще Его́ в Сио́не. 1: Пресла́вная глаго́лашася о тебе́, гра́де Бо́жий. 2: Бог основа́ и в век. 1: Освяти́л есть селе́ние Свое́ Вы́шний. 2: Святы́ня и великоле́пие во святи́ле Его́. 1: Воспою́ и пою́ во сла́ве мое́й. 2: Ча́шу спасе́ния прииму́, и И́мя Госпо́дне призову́. 1: В ми́ре вку́пе усну́ и почи́ю. 2: Обрати́ся, душе́ моя́, в поко́й Твой, я́ко Госпо́дь благоде́йствова тя. 1: Госпо́дь пра́веден, ссече́ вы́и гре́шников. 2: Воскресни́, Го́споди, в поко́й Твой, Ты и киво́т святы́ни Твоея́. 1: До́му Твоему́ подоба́ет святы́ня, Го́споди, в долготу́ дний. 2: Помяну́ И́мя Твое́ во вся́ком ро́де и ро́де.

Сла́ва, и ны́не: Аллилу́иа, трижды.

По полиелеи седален, глас 4.
Подобен: Удиви́ся Ио́сиф:

Возопи́й, Дави́де, что сей пра́здник, / его́же воспе́л еси́ дре́вле в кни́зе псало́мстей? / Я́ко Дщерь, Богоотрокови́цу и Де́ву, преложи́ Ю́ на о́ны оби́тели Христо́с, / И́же из Нея́ без се́мене ро́ждся. / И сего́ ра́ди ра́дуются ма́тери, и дще́ри, и неве́сты Христо́вы, вопию́ще: / ра́дуйся, преста́вившаяся к Вы́шнему Ца́рствию.

Сла́ва, и ны́не, тойже.

Степенна, 1-й антифон 4-го гласа:

От ю́ности моея́ / мно́зи бо́рют мя стра́сти, / но Сам мя заступи́, / и спаси́, Спа́се мой.

Ненави́дящии Сио́на, / посрами́теся от Го́спода, / я́ко трава́ бо огне́м / бу́дете изсо́хше.

Сла́ва, и ны́не: Святы́м Ду́хом / вся́ка душа́ живи́тся, / и чистото́ю возвыша́ется, / светле́ется Тро́ическим Еди́нством священнота́йне.

Прокимен, глас 4:

Помяну́ и́мя Твое́ / во вся́ком ро́де и ро́де. Стих: Слы́ши, Дщи, и виждь, и приклони́ у́хо Твое́.

Другий прокимен: Вся́кое дыха́ние / да хва́лит Го́спода. Стих: Хвали́те Бо́га во святы́х Его́, хвали́те Его́ в утверже́нии си́лы Его́.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 83; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.223.151.158 (0.061 с.)