Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Евангелие от Луки, зачало 4.
Во дни о́ны, воста́вши, Мариа́м, и́де в го́рняя со тща́нием, во град Иу́дов. И вни́де в дом Заха́риин, и целова́ Елисаве́т. И бысть я́ко услы́ша Елисаве́т целова́ние Мари́ино, взыгра́ся младе́нец во чре́ве ея́: и испо́лнися Ду́ха Свя́та Елисаве́т. И возопи́ гла́сом ве́лиим, и рече́: благослове́на Ты в жена́х, и благослове́н плод чре́ва Твоего́. И отку́ду мне сие́, да прии́де Ма́ти Го́спода моего́ ко мне? Се бо, я́ко бысть глас целова́ния Твоего́ во у́шию мое́ю, взыгра́ся младе́нец ра́дощами во чре́ве мое́м. И блаже́нна Ве́ровавшая, я́ко бу́дет соверше́ние глаго́ланным Ей от Го́спода. И рече́ Мариа́м: вели́чит душа́ Моя́ Го́спода, и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м. Я́ко призре́ на смире́ние Рабы́ Своея́: се бо, отны́не ублажа́т Мя вси ро́ди. Я́ко сотвори́ Мне вели́чие Си́льный, и свя́то и́мя Его́. Пребы́сть же Мариа́мь с не́ю я́ко три ме́сяцы, и возврати́ся в дом Свой. Лк 1:39–49, 56 По 50-м псалме. Слава: Моли́твами Богоро́дицы, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. И ныне, тойже. И посем, глас 6: Поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей ми́лости Твое́й / и по мно́жеству щедро́т Твои́х / очи́сти беззако́ние мое́. И стихира, глас 6. Византиево: Егда́ преставле́ние пречи́стаго Твоего́ те́ла готовля́шеся, / тогда́ апо́столи, обстоя́ще одр, / с тре́петом зря́ху Тя; / и о́ви у́бо, взира́юще на те́ло, / у́жасом одержи́ми бя́ху, / Петр же со слеза́ми вопия́ше Ти: / О Де́во, / ви́жду Тя я́сно просте́рту про́сту, / Живота́ всех, и удивля́юся, / в Не́йже всели́ся бу́дущия жи́зни наслажде́ние. / Но, о Пречи́стая, / моли́ся приле́жно Сы́ну и Бо́гу Твоему́ / спасти́ся ста́ду Твоему́ невреди́му. Канона два, кир Космы и кир Иоанна. Ирмосы обоих канонов по дважды, тропари же на 12. Катавасия, кийждо лик свой ирмос. Канон первый, егоже краегранесие: Ирмос: Преукраше́нная Боже́ственною сла́вою, / свяще́нная и сла́вная, Де́во, па́мять Твоя́ / вся собра́ к весе́лию ве́рныя, / начина́ющей Мариа́ме, с ли́ки и тимпа́ны, / Твоему́ пою́щия Единоро́дному: / сла́вно я́ко просла́вися.
Да провожда́ют невеще́ственнии чи́нове / небоше́ственное в Сио́н Боже́ственное те́ло Твое́, / внеза́пу же сте́кшеся апо́стол мно́жество от коне́ц, Богоро́дице, Тебе́ предста́ша а́бие, / с ни́миже, Чи́стая, Твою́ честну́ю, Де́во, па́мять сла́вим. Побе́дныя по́чести взяла́ еси́ на естество́, Чи́стая, Бо́га ро́ждши, / оба́че же, подо́бящися Творцу́ Твоему́ и Сы́ну, / па́че естества́ повину́ешися есте́ственным зако́ном. / Те́мже уме́рши, с Сы́ном востае́ши, ве́чнующи. Другий канон Иоанна Дамаскина, глас 4. Ирмос: Отве́рзу уста́ моя́, / и напо́лнятся Ду́ха, / и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, / и явлю́ся, све́тло торжеству́я, / и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ успе́ние. Де́вы отрокови́цы, с Мариями́ею проро́чицею песнь исхо́дную ны́не воскли́кните: / Де́ва бо и еди́на Богома́ти ко прия́тию Небе́сному преставля́ется. Досто́йно, я́ко одушевле́нное Тя Не́бо, прия́ша Небе́сная, Пречи́стая, Боже́ственная селе́ния, / и предста́, све́тло укра́шена, я́ко Неве́ста, Всенепоро́чная, Царю́ и Бо́гу. Песнь 3. Ирмос: Соде́тельная и содержи́тельная всех / Бо́жия Му́дросте и Си́ло, / непрекло́нну, недви́жиму Це́рковь утверди́, Христе́, / еди́н бо еси́ Свят, / во святы́х почива́яй. Жену́ Тя ме́ртвенну, но па́че естества́ и Ма́терь Бо́жию / ви́девше, Всенепоро́чная, сла́внии апо́столи / ужа́сно прикаса́хуся рука́ми сла́вою облиста́ющей, / я́ко богоприя́тное Селе́ние ви́дяще. Пости́же ру́це досади́тельныя де́рзаго, усече́нием суд нане́с, / Бо́гу сохра́ньшу честь одушевле́нному Киво́ту, сла́вою Божества́, / в Не́мже Сло́во плоть бысть.
Ин. Ирмос: Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице, / живы́й и незави́стный Исто́чниче, / лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́, / в Боже́ственней па́мяти Твое́й / венце́в сла́вы сподо́би.
От ме́ртвых чресл произве́дшися, естество́м подо́бна, Чи́стая, исхожде́ние разреши́, / ро́ждши же су́щую Жизнь, / к Жи́зни преста́вися Боже́ственней и Ипоста́сней. Лик Богосло́вов от коне́ц, свы́ше же А́нгел мно́жества / к Сио́ну идя́ху всеси́льным манове́нием, / достодо́лжно, Влады́чице, Твоему́ погребе́нию служа́ще. Ипакои, глас 8: Блажи́м Тя, вси ро́ди, Богоро́дице Де́во, / в Тя бо Невмести́мый Христо́с Бог наш вмести́тися благоволи́. / Блаже́ни есмы́ и мы, предста́тельство Тя иму́ще: / день бо и нощь мо́лишися о нас и ро́ди христиа́нстии Твои́ми моли́твами утвержда́ются. / Тем, воспева́юще, вопие́м Ти: / ра́дуйся, Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю. Песнь 4. Ирмос: Ре́чи проро́ков и гада́ния / воплоще́ние прояви́ша от Де́вы Твое́, Христе́: / сия́ние блиста́ния Твоего́ во свет язы́ков изы́дет, / и возгласи́т Тебе́ бе́здна с весе́лием: / си́ле Твое́й сла́ва, Человеколю́бче. Ви́дите, лю́дие, и чуди́теся: / Гора́ бо свята́я и я́вственная Бо́гу в Небе́сныя оби́тели превы́шше взе́млется, / Не́бо земно́е в Небе́сное и нетле́нное селе́ние вселя́емо. Жи́зни присносу́щныя и лу́чшия смерть Твоя́ бысть прехожде́ние, Чи́стая, / от привре́менныя к Боже́ственней вои́стинну и непреходи́мей преставля́я Тя, Чи́стая, / в весе́лии Сы́на зре́ти Твоего́ и Го́спода. Взя́шася две́ри Небе́сныя, и А́нгели воспе́ша, / и прия́т Христо́с де́вства Своея́ Ма́тере сосу́д; / Херуви́ми подъя́ша Тя с весе́лием, / Серафи́ми же сла́вят, ра́дующеся.
Ин. Ирмос: Неизсле́дный Бо́жий сове́т, / е́же от Де́вы воплоще́ния Тебе́, Вы́шняго, / проро́к Авваку́м, усмотря́я, зовя́ше: / сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди. Чу́до бя́ше зре́ти Не́бо всех Царя́ одушевле́нное, / испражне́ния преходя́щее земна́я, я́ко чу́дна дела́ Твоя́! / Сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди. А́ще и непости́жный Сея́ Плод, И́мже небеса́ бы́ша, / погребе́ние прия́т во́лею, я́ко мертв; / ка́ко погребе́ния отве́ржется неискусобра́чно Ро́ждшая? В преставле́нии Твое́м, Ма́ти Бо́жия, простра́ннейшее те́ло Твое́ и богоприя́тное / а́нгельская во́инства свяще́нными кри́лы тре́петом и ра́достию покрыва́ху. Песнь 5. Ирмос: Бо́жию и неизрече́нную добро́ту / доброде́телей Твои́х, Христе́, испове́м: / от Присносу́щныя бо Сла́вы / Соприсносу́щное и Ипоста́сное возсия́вый Сия́ние, / из де́вственныя утро́бы / су́щим во тьме и се́ни вопло́щся, / возсия́л еси́ Со́лнце. Я́ко на о́блаце, Де́во, апо́стольский лик носи́мь, / к Сио́ну от коне́ц служи́ти Тебе́, О́блаку ле́гкому, собира́шеся: / от Нея́же Вы́шний Бог су́щим во тьме и се́ни Пра́ведное возсия́ Со́лнце. Труб богоприя́тнии язы́цы богосло́вных муже́й благогла́снейше Богоро́дице вопия́ху, / исхо́дную возглаша́юще песнь Ду́хом: / ра́дуйся, нетле́нный Исто́чниче / Бо́жия живонача́льнаго и спаси́тельнаго всем воплоще́ния.
Ин. Ирмос: Ужасо́шася вся́ческая / о честне́м успе́нии Твое́м: / Ты бо, Неискусобра́чная Де́во, / от земли́ преста́вилася еси́ к ве́чным оби́телем / и к безконе́чней жи́зни, / всем, воспева́ющим Тя, / спасе́ние подава́ющая. Да возглася́т трубы́ богосло́вов днесь, / язы́к же многовеща́нный челове́ческий ны́не да восхва́лит, / да огласи́т же возду́х, безме́рным сия́я све́том, / А́нгели да пою́т Пречи́стыя Де́вы успе́ние. Сосу́д подоба́ше избра́нный, пе́нием Ти весь удивля́емь, Деви́це, исхо́ден, / весь освяще́н Бо́гови, всем богоприя́тен, / и сей и́стинно явля́емый, Богоро́дице Всепе́тая. Песнь 6. Ирмос: Морски́й пучиноро́дный ки́тов вну́тренний огнь – / тридне́внаго Твоего́ погребе́ния проображе́ние, / его́же Ио́на проро́к показа́ся. / Спасе́н бо, я́ко и предпосла́ся, неврежде́н, вопия́ше: / пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Го́споди. Дае́т Тебе́ я́же превы́ше естества́ Царь всех Бог: / в рождестве́ бо Де́ву я́коже сохрани́, та́ко во гро́бе те́ло соблюде́ нетле́нно / и спросла́ви Боже́ственным преставле́нием, / честь Тебе́, я́ко Сын Ма́тери, да́руя. Вои́стинну Тя, я́ко све́тел све́щник невеще́ственнаго Све́та, / кади́льницу злату́ю Боже́ственнаго У́гля, во Свята́я святы́х всели́, / ру́чку и жезл, скрижа́ль богопи́санную, ковче́г святы́й, / трапе́зу Сло́ва жи́зни, Де́во, Рождество́ Твое́.
Ин. Ирмос: Боже́ственное сие́ и всечестно́е / соверша́юще пра́зднество, / Богому́дрии, Богома́тере, / прииди́те, рука́ми воспле́щим, / от Нея́ ро́ждшагося Бо́га сла́вим. Из Тебе́ Жизнь возсия́, ключи́ де́вства не руши́вши; / ка́ко у́бо пречи́стое и живонача́льное Твое́ те́ло / искуше́ния сме́рти бысть прича́стно? Жи́зни бы́вши храм, жизнь присносу́щную улучи́ла еси́: / сме́ртию бо к животу́ премину́ла еси́, / Я́же Жизнь ро́ждши воипоста́сную. Кондак, глас 2:
В моли́твах Неусыпа́ющую Богоро́дицу / и в предста́тельствах непрело́жное упова́ние / гроб и умерщвле́ние не удержа́ста: / я́коже бо Живота́ Ма́терь / к животу́ преста́ви / во утро́бу Всели́выйся присноде́вственную. Икос: Огради́ моя́ помышле́ния, Христе́ мой, / и́бо Сте́ну ми́ра воспе́ти дерза́ю, Чи́стую Ма́терь Твою́, / на столпе́ глаго́л укрепи́ мя и в тя́жких мы́слех заступи́ мя, / Ты бо взыва́ющим и прося́щим ве́рою моле́ния исполня́еши. / Ты мне у́бо да́руй язы́к прино́сен и по́мысл непосты́ден: / вся́кое бо дая́ние сия́ния от Тебе́ низпосыла́ется, Светопода́телю, / во утро́бу всели́выйся присноде́вственную. Песнь 7. Ирмос: Безсту́дней я́рости же и огню́ / Боже́ственное жела́ние сопротивля́яся, / огнь у́бо ороша́ше, / я́рости же смея́шеся, / богодохнове́нною слове́сною преподо́бных тривеща́нною цевни́цею / противовеща́я мусики́йским орга́ном посреди́ пла́мене: / препросла́вленный отце́в и наш Бо́же, благослове́н еси́. Богоде́ланныя скрижа́ли Моисе́й, пи́санныя Боже́ственным Ду́хом, я́ростию сокруши́, / но сего́ Влады́ка Ро́ждшую неврежде́нну в Небе́сныя сохра́нь до́мы ны́не внутрь всели́. / С Не́ю игра́юще, вопие́м Христу́: / препросла́вленный отце́в и наш Бо́же, благослове́н еси́. В кимва́лех – усты́ чи́стыми, мусики́йски же – се́рдцем све́тлым, / доброгла́сною трубо́ю – высо́кою мы́слию, / Де́вы и Чи́стыя в наро́читый избра́нный день преставле́ния, / де́тельными пле́щуще рука́ми, вопие́м: / препросла́вленный отце́в и наш Бо́же, благослове́н еси́. Богому́дрии, собери́теся, лю́дие: / Бо́жия бо сла́вы Селе́ние от Сио́на преставля́ется к Небе́сному жили́щу, / иде́же глас чист пра́зднующих, / глас несказа́ннаго ра́дования, и в весе́лии вопию́щих Христу́: / препросла́вленный отце́в и наш Бо́же, благослове́н еси́.
Ин. Ирмос: Не послужи́ша тва́ри Богому́дрии, / па́че Созда́вшаго, / но, о́гненное преще́ние му́жески попра́вше, / ра́довахуся, пою́ще: / препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́. Ю́ноши и де́вы, Де́выя же и Богома́тере па́мять чту́ще, / ста́рцы, и мона́си, ца́рие и судии́, по́йте: / оте́ц на́ших Го́споди и Бо́же, благослове́н еси́. Да востру́бят трубо́ю духо́вною го́ры Небе́сныя, / да ра́дуются хо́лми, и да игра́ют Боже́ственнии апо́столи: / Цари́ца к Сы́ну преставля́ется, с Ним ца́рствующи. Всесвяще́нное преставле́ние Боже́ственныя Твоея́ и Нетле́нныя Ма́тере / преми́рныя Вы́шних сил совокупи́ чи́ны, / весели́тися с су́щими на земли́, Тебе́ пою́щими: / Бо́же, благослове́н еси́.
Песнь 8. Ирмос: Пла́мень, ороша́ющ преподо́бныя, / злочести́выя же попаля́ющ, / А́нгел Бо́жий всемо́щный показа́ отроко́м, / живонача́льный же исто́чник соде́ла Богоро́дицу, / тлю сме́рти и живо́т точа́щу пою́щим: / Соде́теля еди́наго пои́м, изба́вленнии, / и превозно́сим во вся ве́ки. Глаго́лы после́доваху Боже́ственному Ковче́гу свяще́нному / все мно́жество Богосло́вов в Сио́не: / ка́мо и́деши ны́не, Ски́ние, – зову́ще, – Бо́га Жива́го? / Не преста́й призира́ющи ве́рою пою́щия: / Соде́теля еди́наго пое́м, изба́вленнии, и превозно́сим во вся ве́ки. Я́коже, возде́вши ру́це, исхо́диши, Всенепоро́чная, / ру́це, и́миже Бо́га носи́ла еси́ пло́тию, / со дерзнове́нием, я́ко Ма́ти, рекла́ еси́ к Рожде́нному: / я́же Ми дал еси́, во ве́ки сохрани́, вопию́щия Тебе́: / Соде́теля еди́наго пое́м, изба́вленнии, и превозно́сим во вся ве́ки.
Ин. Ирмос: О́троки благочести́выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́дично спасло́ есть, / тогда́ у́бо образу́емое, / ны́не же де́йствуемое, / вселе́нную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе́: / Го́спода по́йте, дела́, / и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. Па́мять Твою́, Чи́стая Де́во, / Нача́ла же, и Вла́сти, и Си́лы, А́нгели, Арха́нгели, / Престо́ли, Госпо́дьства, Херуви́ми сла́вят и стра́шнии Серафи́ми; / челове́ческий же род – пое́м и превозно́сим во вся ве́ки. И́же стра́нно всели́выйся, Богоро́дице, в чи́стое чре́во Твое́, воплоща́емь, / Сей, всесвяще́нный дух Твой прие́м, / у Себе́ упоко́и, я́ко должни́к Сын. / Те́мже Тя пое́м, Де́во, и превозно́сим во вся ве́ки. О, вы́ше ума́ чуде́с Присноде́вы же и Богома́тере! / Во гроб бо все́льшися, показа́ рай. / Ему́же предстоя́ще днесь, ра́дующеся, пое́м: / Го́спода по́йте, дела́, и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. На 9-й песни Честне́йшую: не поем, но поем припевы праздника: Ро́ди вси, блажи́м Тя, / еди́ну Богоро́дицу. Или: А́нгели, успе́ние Пречи́стыя ви́девше, удиви́шася, / ка́ко Де́вая восхо́дит от земли́ на Не́бо. Таже ирмос: Побежда́ются естества́ уста́вы: И вторый лик поет тойже припев и ирмос. И на кийждо тропарь поют тойже припев по единожды. Песнь 9. Ирмос: Побежда́ются естества́ уста́вы / в Тебе́, Де́во Чи́стая: / де́вствует бо рождество́ и живо́т предобруча́ет смерть; / по рождестве́ Де́ва и по сме́рти жива́, / спаса́еши при́сно, Богоро́дице, насле́дие Твое́. Дивля́хуся А́нгельския си́лы, в Сио́не смотря́юще своего́ Влады́ку, / же́нскую ду́шу рука́ми нося́щаго, / пречи́сто бо Ро́ждшей сыноле́пно провозглаша́ше: / гряди́, Чи́стая, с Сы́ном и Бо́гом просла́влена бу́ди. Опря́та лик апо́стольский богоприя́тное те́ло Твое́, / со стра́хом зря́ще и гла́сом ве́лиим веща́юще: / в Небе́сныя до́мы к Сы́ну восходя́щи, спаса́еши при́сно, Богоро́дице, насле́дие Твое́. Посем первый лик поет втораго канона припев: Велича́й, душе́ моя́, / от земли́ на Не́бо честно́е преставле́ние Бо́жия Ма́тере. И ирмос: Всяк земноро́дный: И вторый лик поет тойже припев и ирмос. И на кийждо тропарь поют тойже припев по единожды.
Ин. Ирмос: Всяк земноро́дный / да взыгра́ется, Ду́хом просвеща́емь, / да торжеству́ет же Безпло́тных умо́в естество́, / почита́ющее свяще́нное преставле́ние Богома́тере, / и да вопие́т: / ра́дуйся, Всеблаже́нная Богоро́дице, / Чи́стая Присноде́во. Прииди́те в Сио́н, на Боже́ственную и ту́чную Го́ру жива́го Бо́га, / возра́дуемся, Богоро́дицу зря́ще: / к зело́ бо лу́чшей и Боже́ственней се́ни, / я́ко Ма́терь, Сию́ во Свята́я святы́х Христо́с преста́ви. Прииди́те, ве́рнии, ко гро́бу присту́пим Бо́жия Ма́тере / и обы́мем, сердцы́ и устна́ми, очесы́ и лице́м чи́сто прикаса́ющеся / и почерпа́юще исцеле́ний незави́стныя да́ры от исто́чника приснотеку́щаго. Приими́ от нас песнь исхо́дную, Ма́ти жива́го Бо́га, / и светоно́сною Твое́ю и Боже́ственною осени́ благода́тию, / во́инству – победи́тельная, христолю́бным лю́дем – мир, / оставле́ние – пою́щим и душа́м спасе́ние подаю́щи. Таже, оба лика, сшедшеся вкупе, поют перваго канона припев и ирмос: Побежда́ются естества́: И втораго канона припев и ирмос: Всяк земноро́дный: И поклон. Светилен. Апо́столи, от коне́ц совоку́пльшеся зде, / в Гефсимани́йстей ве́си погреби́те те́ло Мое́, / и Ты, Сы́не и Бо́же Мой, приими́ дух Мой. (3) На хвалитех стихиры на 4, глас 4. В сла́вном успе́нии Твое́м / Небеса́ ра́дуются, / и а́нгельская возра́довашася во́инства, / вся же земля́ весели́тся, / песнь Тебе́ исхо́дную провозглаша́ющи, / Ма́тери все́ми Влады́чествующаго, / Неискусобра́чная Пресвята́я Де́во, / Я́же род челове́ческий изба́вльшая / прароди́тельнаго осужде́ния. (2) От коне́ц стеко́шася / апо́столов лу́чшии, / богонача́льным манове́нием, погребсти́ Тя, / и от земли́ взе́млему Тя к высоте́ зря́ще, / глас Гаврии́лов ра́достию вопия́ху Тебе́: / ра́дуйся, Носи́ло Божества́ всего́. / Ра́дуйся, Еди́на, земна́я с Вы́шними / Рождество́м Твои́м совоку́пльшая. Я́же Живо́т ро́ждшая, / к жи́зни премину́ла еси́, / честны́м успе́нием Твои́м, / безсме́ртней, / доринося́щим Тя А́нгелом, / Нача́лом и Си́лам, / апо́столом и проро́ком / и всей тва́ри, / прие́мшу же нетле́нными дла́ньми Сы́ну Твоему́ / непоро́чную ду́шу Твою́, / Де́во Ма́ти Богоневе́сто. Слава, и ныне, глас 6: На безсме́ртное Твое́ успе́ние, / Богоро́дице, Ма́ти Живота́, / о́блацы апо́столы по возду́ху восхища́ху, / и, по ми́ру разсе́янныя, / во еди́ном ли́це предста́ша пресвято́му Твоему́ те́лу, / е́же и погре́бше че́стно, / глас Тебе́ Гаврии́лов, пою́ще, вопия́ху: / ра́дуйся, Благода́тная, Де́во, / Ма́ти Безневе́стная, / Госпо́дь с Тобо́ю. / С ни́миже, я́ко Сы́на Твоего́ и Бо́га на́шего, моли́ / спасти́ся душа́м на́шим. Славословие великое. И отпуст: Христо́с, и́стинный Бог наш, моли́твами пречи́стыя Своея́ Ма́тере, святы́х сла́вных и всехва́льных Апо́стол, святы́х пра́ведных Богооте́ц Иоаки́ма и А́нны, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец. И дается елей от кандила Пресвятыя Богородицы, и час 1-й, и конечный отпуст.
НА ЛИТУРГИИ Блаженны 1-го канона, песнь 3-я на 4, и 2-го канона, песнь 6-я на 4. Аще изволит предстоятель, поем антифоны праздника. Антифон 1, глас 2. Стих 1: Воскли́кните Го́сподеви, / вся земля́. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се, / спаси́ нас. Стих 2: Испове́дайтеся Ему́, / хвали́те и́мя Его́. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се, / спаси́ нас. Стих 3: Во гра́де Го́спода сил, / во гра́де Бо́га на́шего. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се, / спаси́ нас. Стих 4: Бысть в ми́ре ме́сто Его́ / и жили́ще Его́ в Сио́не. Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се, / спаси́ нас. Слава, и ныне: Моли́твами Богоро́дицы, Спа́се, / спаси́ нас. Антифон 2, глас 2. Стих 1: Лю́бит Госпо́дь врата́ Сио́ня / па́че всех селе́ний Иа́ковлих. Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, / во святы́х ди́вен сый, пою́щия Ти: / аллилу́иа. Стих 2: Пресла́вная глаго́лашася о Тебе́, / гра́де Бо́жий. Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, / во святы́х ди́вен сый, пою́щия Ти: / аллилу́иа. Стих 3: Бог основа́ / и́ в век. Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, / во святы́х ди́вен сый, пою́щия Ти: / аллилу́иа. Стих 4: Освяти́л есть / селе́ние Свое́ Вы́шний. Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, / во святы́х ди́вен сый, пою́щия Ти: / аллилу́иа. Сла́ва, и ны́не: Единоро́дный Сы́не и Сло́ве Бо́жий: Антифон 3, глас 1. Стих 1: Гото́во се́рдце мое́, Бо́же, / гото́во се́рдце мое́. Тропарь, глас 1: В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́, / во успе́нии ми́ра не оста́вила eси́, Богоро́дице, / преста́вилася eси́ к животу́, Ма́ти су́щи Живота́, / и моли́твами Твои́ми избавля́еши от сме́рти ду́ши на́ша. Стих 2: Что возда́м Го́сподеви о всех, / я́же воздаде́ ми. Тропарь: В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́: Стих 3: Ча́шу спасе́ния прииму́ / и и́мя Госпо́дне призову́. Тропарь: В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́: Вход: Прииди́те, поклони́мся и припаде́м ко Христу́. / Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, / моли́твами Богоро́дицы / пою́щия Ти: аллилу́иа. Тропарь, глас 1: В рождестве́ де́вство сохрани́ла eси́, / во успе́нии ми́ра не оста́вила eси́, Богоро́дице, / преста́вилася eси́ к животу́, Ма́ти су́щи Живота́, / и моли́твами Твои́ми избавля́еши от сме́рти ду́ши на́ша. Слава, и ныне: кондак, глас 2: В моли́твах Неусыпа́ющую Богоро́дицу / и в предста́тельствах непрело́жное упова́ние / гроб и умерщвле́ние не удержа́ста: / я́коже бо Живота́ Ма́терь / к животу́ преста́ви / во утро́бу Всели́выйся присноде́вственную. Трисвятое. Прокимен, глас 3, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ Моя́ Го́спода, / и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м. Стих: Я́ко призре́ на смире́ние Рабы́ Своея́, се бо отны́не ублажа́т Мя вси ро́ди.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 57; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.133.131.168 (0.073 с.) |