Евангелие от Луки, зачало 31. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Евангелие от Луки, зачало 31.



Во вре́мя о́но, изы́де сло́во о Иису́се по всей Иуде́и, и по всей стране́. И возвести́ша Иоа́нну ученицы́ его́ о всех сих. И призва́в два не́кая от учени́к свои́х Иоа́нн, посла́ ко Иису́су, глаго́ля: Ты ли еси́ Гряды́й, или ино́го ча́ем? Прише́дша же к Нему́ му́жа, ре́ста: Иоа́нн Крести́тель посла́ нас к Тебе́, глаго́ля: Ты ли еси́ Гряды́й, или́ ино́го ча́ем? В той же час изцели́ мно́ги от неду́г и ран, и дух злых, и мно́гим слепы́м дарова́ прозре́ние. И отвеща́в Иису́с рече́ и́ма: ше́дша возвести́та Иоа́нну, я́же ви́деста и слы́шаста, я́ко слепи́и прозира́ют, хро́мии хо́дят, прокаже́ннии очища́ются, глуси́и слы́шат, ме́ртвии востаю́т, ни́щии благовеству́ют. И блаже́н есть, и́же а́ще не соблазни́тся о Мне. Отше́дшема же ученико́ма Иоа́нновома, нача́т глаго́лати к наро́дом о Иоа́нне: чесо́ изыдо́сте в пусты́ню ви́дети, трость ли ве́тром коле́блему? Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Челове́ка ли в мя́кки ри́зы оде́яна? Се, и́же во оде́жди сла́вней и пи́щи су́щии, во ца́рствии суть. Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Проро́ка ли? Ей, глаго́лю вам, и ли́шше проро́ка. Сей бо есть, о не́мже пи́сано есть: се, Аз послю́ А́нгела Моего́ пред лице́м Твои́м, и́же устро́ит путь Твой пред Тобо́ю. Глаго́лю бо вам: бо́лий в рожде́нных жена́ми проро́к Иоа́нна Крести́теля никто́же есть, мний же во Ца́рствии Бо́жии бо́лий его́ есть. И вси лю́дие слы́шавше и мытари́е оправди́ша Бо́га, кре́щшеся креще́нием Иоа́нновым. Фарисе́е же и зако́нницы сове́т Бо́жий отверго́ша в себе́, не кре́щшеся от него́.

Лк 7:17–30

По 50-м псалме.

Слава: Моли́твами свята́го сла́внаго Проро́ка, Предте́чи и Крести́теля Госпо́дня Иоа́нна, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших.

И ныне: Моли́твами Богоро́дицы, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших.

Таже, глас 6: Поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей ми́лости Твое́й / и по мно́жеству щедро́т Твои́х / очи́сти беззако́ние мое́.

И стихира самогласна, глас 6:

Я́же пе́рвее на блю́де, / И́родову беззако́нную нечистоту́ обличи́вшая, / покая́ние же всем пропове́давшая ве́рным, / честна́я глава́ Крести́теля Христо́ва, / от сокро́вищ земны́х я́вльшаяся, предлежи́т, / ве́рно притека́ющим к ней, / и прикаса́ющимся со стра́хом, / и покланя́ющимся любо́вию душе́вною / да́рующая разреше́ние прегреше́ний, / проше́нием подае́т потре́бная и ве́лию ми́лость.

Канон Богородицы со ирмосом на 6
и Предтечи канон на 8, глас 6.
Песнь 1.

Ирмос: Я́ко по су́ху, пешеше́ствовав Изра́иль / по бе́здне стопа́ми, / гони́теля фарао́на / ви́дя потопля́ема, / Бо́гу побе́дную песнь пои́м, вопия́ше.

Гряди́те, благохва́льным язы́ком / и всеси́льным пле́щуще ду́хом, из усте́н нечи́стых / глас Сло́ва – Предте́чу пе́сньми духо́вными, ве́рнии, просла́вим.

Ми́рным устрое́нием утиша́ется / и безме́рными мно́жествы Христо́ва Це́рковь благостоя́тельне упаса́ется, / тебе́ ле́тнюю песнь вопию́щи, Предте́че.

Ю́же от Бо́га да́руемую я́ко сокро́вище нам неотъе́млемо / Богоно́сную главу́ Предте́чеву, вси пе́сньми досто́йно, соше́дшеся, ве́рнии, почти́м.

Богородичен: Твоего́ прие́мши Соде́теля, / я́ко Сам восхоте́, из безсе́меннаго Твоего́ чре́ва па́че ума́ воплоща́ема, Чи́стая, / тва́рей вои́стинну яви́лася еси́ Влады́чица.

Катавасия: Отве́рзу уста́ моя́, / и напо́лнятся Ду́ха, / и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, / и явлю́ся, све́тло торжеству́я, / и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́.

Песнь 3.

Ирмос: Несть свят, / я́коже Ты, Го́споди Бо́же мой, / вознесы́й рог ве́рных Твои́х, Бла́же, / и утверди́вый нас на ка́мени / испове́дания Твоего́.

Утро́ба непло́дна прозябе́ние тя изнесе́ Боже́ственно, / я́же от язы́к це́рковь, сла́вна невестово́дца, / Христу́, и́стинному Бо́гу и Жениху́, сию́ обруча́юща.

Твоего́ Боговеща́ннаго гла́са, Предте́че Иоа́нне, / ниже́ мече́м удержа́ окая́нная прелюбоде́йца: / Боже́ственную бо твою́ нам явля́еши главу́ от земли́.

Торжеству́ющий све́тло, жела́ющ тя град учрежда́емь быва́ет, / я́ко бога́тство обре́тш та́йное / и исто́чник неоску́ден исцеле́ний, Предте́че, главу́ твою́.

Богородичен: Боже́ственнаго Рождества́ Твоего́, Чи́стая, / вся́кий естества́ чин прехо́дит чу́до: / Бо́га бо преесте́ственно зачала́ еси́ во чре́ве / и, ро́ждши, пребыва́еши при́сно Де́ва.

Катавасия: Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице, / живы́й и незави́стный Исто́чниче, / лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́, / в Боже́ственней Твое́й сла́ве / венце́в сла́вы сподо́би.

Седален, глас 8.
Подобен: Повеленное тайно:

Я́ко в храни́лищи сокро́вище вложена́ Предте́чева глава́ храня́шеся, / в водоно́се кры́ющася, глас Сло́ва; / я́ко пшени́ца покрове́на, во глубине́ земли́ изцвете́, / плодонося́щи Боже́ственную жизнь. / Тоя́ вси почита́ем обре́тение, Христа́ сла́вяще, / пода́вшаго той благода́ть источи́ти исцеле́ния. (2)

Слава, и ныне, Богородичен: Повеле́нное та́йно прие́м в ра́зуме, / в кро́ве Ио́сифове тща́нием предста́ безпло́тный, глаго́ля Неискусобра́чней: / приклони́вый схожде́нием Небеса́ вмеща́ется неизме́нно весь в Тя. / Его́же и ви́дя в ложесна́х Твои́х, прие́мша ра́бий зрак, / ужаса́юся зва́ти Тебе́: / ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Песнь 4.

Ирмос: Христо́с моя́ си́ла, / Бог и Госпо́дь, / честна́я Це́рковь / Боголе́пно пое́т, взыва́ющи, / от смы́сла чи́ста, о Го́споде пра́зднующи.

Ветхаго был еси́ печа́ть, всебога́те, я́ве заве́та, / и проро́ков коне́ц извести́л еси́, / и чертогокраси́тель же Боже́ственный Но́ваго яви́лся еси́, Предте́че.

Власяны́ми ру́бы обы́чно, Предте́че, / честну́ю претерпе́л еси́ и сла́вную главу́ твою́ покры́ти ца́рскою багряни́цею, / я́ко ри́зою, ра́дуяся.

Боже́ственную главу́ твою́ отбеже́нием ни́щий и скита́яйся / твои́ми Боже́ственными наставле́ньми, / я́коже незави́стно бога́тство, Иоа́нне, показу́ет.

Заре́ю, Предте́че, Боже́ственнаго Ду́ха чту́щий тя град всегда́ моли́ уясни́ти / и Боже́ственней па́мяти твое́й безпло́тным сра́доватися.

Богородичен: Ме́ртва мя показа́ сада́ вкуше́ние, / живо́тное же дре́во, из Тебе́ я́вльшееся, Пречи́стая, воздви́же / и ра́йския пи́щи насле́дника мя сотвори́.

Катавасия: Седя́й в Сла́ве / на Престо́ле Божества́ / во о́блаце ле́гце, / прии́де Иису́с Пребоже́ственный, / Нетле́нною Дла́нию / и спасе́ зову́щия: / сла́ва, Христе́, си́ле Твое́й.

Песнь 5.

Ирмос: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же, / у́тренюющих Ти ду́ши любо́вию озари́, молю́ся, / Тя ве́дети, Сло́ве Бо́жий, / и́стиннаго Бо́га, / от мра́ка грехо́внаго взыва́юща.

Не был еси́ трость, Крести́телю, искуси́тельными злополуче́ния ве́тры всегда́ коле́блемь, / столп же Боже́ственных люде́й непоколеби́м, / си́лою бо Илиино́ю яви́лся еси́ и Ду́ха.

И́же Божество́ отмета́яй, и умаля́я сла́ву от тебе́ кре́щшагося Христа́, / и Боже́ственную благода́ть твою́ утаева́я, / пра́ведно от огра́д Боже́ственных возбраня́емь есть.

Отве́рзл еси́ незави́стнаго Боже́ственнаго исто́чника дверь / пою́щим тя любо́вию, сла́вный Предте́че, / Боже́ственныя благода́ти источа́ющия во́ды и струи́ исцеле́ний, всех веселя́щия.

Богородичен: Нося́щи добро́ту мы́сленную красне́йшия души́ Твоея́, / неве́ста Бо́жия была́ еси́, / запеча́тствованна де́вством, Чи́стая, и заре́ю чистоты́ мир просвеща́ющи.

Катавасия: Ужасо́шася вся́ческая / о Боже́ственней сла́ве Твое́й: / Ты бо, Неискусобра́чная Де́во, / име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га / и родила́ еси́ Безле́тнаго Сы́на, / всем воспева́ющим Тя / мир подава́ющая.

Песнь 6.

Ирмос: Жите́йское мо́ре, / воздвиза́емое зря напа́стей бу́рею, / к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти: / возведи́ от тли живо́т мой, / Многоми́лостиве.

Проро́ка тя рече́ И́стина-Христо́с, и проро́ков превы́шша, / Крести́теля же и Предте́чу Жи́зни: / Того́ бо узре́л еси́, Его́же зако́н и проро́цы провозвести́ша.

Не терпя́ше кры́тися чуде́с исто́чник, сокро́вище благода́ти, / сла́вная глава́ твоя́, Крести́телю, проро́че и Предте́че, / но, я́вльшися, пролива́ет исцеле́ний исто́чники.

Всебога́тно похвале́ние, и украше́ние све́тло, / и щит спаси́телен христолю́бный сей / и благосла́вный предлага́ет град твой, / честну́ю и Боже́ственную твою́ главу́, Предте́че.

Богородичен: Вели́кий прописа́ во проро́цех Моисе́й Тя, киво́т, и трапе́зу, и све́щник, / и ста́мну обра́зне, назна́менуя воплоще́ние, / е́же из Тебе́, Вы́шняго, Ма́ти Де́во.

Катавасия: Боже́ственное сие́ и всечестно́е / соверша́юще пра́зднество, / Богому́дрии, Богома́тере, / прииди́те, рука́ми воспле́щим, / от Нея́ ро́ждшагося Бо́га сла́вим.

Кондак, глас 6.
Подобен: Вышних ища:

Проро́че Бо́жий и Предте́че благода́ти, / главу́ твою́, я́ко ши́пок свяще́ннейший, от земли́ обре́тше, / исцеле́ния всегда́ прие́млем, / и́бо па́ки, я́коже пре́жде, в ми́ре пропове́дуеши покая́ние.

Икос: От Го́спода свиде́тельство прие́м, Иоа́нне, па́че всех челове́к вы́шший был еси́, / отону́дуже похвалы́ пе́сней принести́ тебе́ ужаса́юся, / но, любо́вию понужде́н, песнь нача́ти дерзну́х. / Те́мже да не унедосто́иши споспе́шник мне бы́ти, всехва́льне, / да возмогу́ венча́ти твой верх, святы́й требога́те, / и́бо ты в ми́ре пропове́дуеши покая́ние.

Песнь 7.

Ирмос: Росода́тельну у́бо пещь / соде́ла А́нгел / преподо́бным отроко́м, / халде́и же опаля́ющее / веле́ние Бо́жие мучи́теля увеща́ вопи́ти: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Де́вы прозябе́ние, тя па́че всех рече́ в рожде́нных жена́ми, / я́ко бо безпло́тен и равноа́нгелен на земли́ Тому́ пожи́л еси́, вопия́: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Во утро́бе де́вственней Все́льшася позна́л еси́ из непло́дна чре́ва / и, употреби́в ма́терня, Предте́че, гла́са, игра́я взыва́л еси́ Ему́: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

От пусты́ни, Пресвяты́м Ду́хом науче́н, яви́лся еси́, / я́коже у́тро светоно́сно, / А́нгел Све́та, нас науча́я вопи́ти: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Ублажи́ся я́ко вои́стинну во граде́х сей ны́не, приснопа́мятне, / стяжа́вый тя град сокро́вище, Предте́че Христо́в. / Те́мже, пра́зднуя, вопие́т: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Богородичен: Тобо́ю, Ма́ти Де́во, Свет возсия́ всей вселе́нней све́тлый, / Ты бо Зижди́теля всех родила́ еси́, Бо́га: / у Него́же испроси́, Пречи́стая, нам низпосла́ти ве́рным ве́лию ми́лость.

Катавасия: Не послужи́ша тва́ри Богому́дрии, / па́че Созда́вшаго, / но о́гненное преще́ние му́жески попра́вше, / ра́довахуся, пою́ще: / препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог благослове́н еси́.

Песнь 8.

Ирмос: Из пла́мене преподо́бным ро́су источи́л еси́, / и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́: / вся бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти. / Тя превозно́сим во вся ве́ки.

По́слан бысть вопию́щаго глас – Предте́ча запусте́вшим сердца́м, / Сы́на Бо́жия ве́ру благочести́вую водружа́яй, су́щаго Бо́га, / Его́же превозно́сим во вся ве́ки.

Угото́вите, глаго́лет и ны́не Предте́ча, Госпо́дню стезю́: / Сей бо святы́ни ра́ди, прише́д, со Отце́м и Ду́хом / в на́ша сердца́ всели́тся во ве́ки.

Слу́хом у́бо гла́су Роди́телеву, очи́ма же Боже́ственнаго Ду́ха зре́нию, / вся́чески же осяза́нием Иоа́нн Предте́ча, на Тебе́ ру́ку положи́вый, Христе́, / Богоно́сец быва́ет.

Из чре́ва освяти́ся Боже́ственным Ду́хом / и проро́к яви́ся, во чре́ве носи́м, / ны́не же наслажде́ние и́же в не́дрех тя иму́щему гра́ду показа́ся, проро́че.

Богородичен: Златоза́рный Тя све́щник предъизобрази́, / прие́мшую неизрече́нно Свет Непристу́пный, / позна́нием Того́ озаря́ющ вся́ческая, / Его́же превозно́сим во вся ве́ки.

Катавасия: О́троки благочести́выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́дичо спасло́ есть, / тогда́ у́бо образу́емое, / ны́не же де́йствуемое, / вселе́нную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе́: / Го́спода по́йте дела́ / и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

Песнь 9.

Ирмос: Бо́га / челове́ком невозмо́жно ви́дети, / на Него́же не сме́ют чи́ни А́нгельстии взира́ти; / Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком / Сло́во воплоще́нно, / Его́же велича́юще, / с Небе́сными во́и / Тя ублажа́ем.

Я́ве исполне́ния десяти́цы, Предте́че, за́поведей ты храни́тель кре́пок быв, / прили́чне от Христа́ почте́н был еси́ дарова́ний десяти́цею. / Те́мже тя, Ду́ха таи́нника и дру́га Сло́ву, ве́дуще, ублажа́ем.

Христо́в проро́к же и апо́стол, А́нгел же и Предте́ча, / Боже́ственнаго воплоще́ния Крести́тель, / и свяще́нник, и му́ченик ве́рен, / пропове́дник же су́щим во а́де ты был еси́, / и де́вствующим пра́вило, и пусты́ни прозябе́ние.

Души́ неве́рие облича́ется священноде́йственныя руки́ умерщвле́нныя чудесе́м, / прозя́бший же па́ки ве́ре и твое́й я́вльшейся главе́, блаже́нне, / поже́ртая длань обновля́ется.

Твое́ явле́ние провозвеща́юще зри́телю, / возвеща́ху А́нгельстии чи́ни нело́жно, / Гаврии́ла подо́бящеся Боже́ственному благове́щению, / е́же пре́жде Рождества́ твоего́ свяще́нный Заха́рия прие́млет.

Богородичен: Страсте́й исцеле́ния да почерпа́ем, в сла́вный храм Предте́чев притека́юще: / в той бо прихо́дят А́нгельстии ли́цы, / ду́си же пра́ведных всех, / Влады́чица с Крести́телем Иоа́нном, исцеле́ния подава́юще.

Катавасия: Всяк земноро́дный / да взыгра́ется, Ду́хом просвеща́емь, / да торжеству́ет же Безпло́тных умо́в естество́, / почита́ющее свяще́нное торжество́ Богома́тере, / и да вопие́т: / ра́дуйся, Всеблаже́нная, / Богоро́дице Чи́стая Присноде́во.

Светилен. Подобен: Учеником:

Светоявле́нная возсия́ честна́я твоя́ глава́ от незаходи́мых недр земны́х, Предте́че Иоа́нне, / свети́льниче Све́та невеще́ственнаго, / ея́же обре́тение любо́вию соверша́юще, мо́лим тя / лю́тых обрести́ разреше́ние и вре́мя удо́бне соверши́ти воздержа́ния / моли́твами твои́ми, всехва́льне, Крести́телю Спа́сов. (2)

Слава, и ныне, Богородичен: Утеша́ется, Всечи́стая, ве́рных Богому́дрое собра́ние служа́щее / и ве́рно воспева́ющее Тя, Богоро́дицу и́стинно. / Те́мже моли́твами Твои́ми поста́ тече́ние даждь нам соверши́ти Боголе́пно, / и Кресту́ Честно́му поклони́тися, и страсте́м спаси́тельным Сы́на и Бо́га Твоего́.

На хвалитех стихиры на 4, глас 4.
Подобен: Дал еси знамение:

Отве́рзе преддве́рия воздержа́ния / всечестна́я глава́ твоя́, всехва́льне, / и пи́щу предложи́ сладча́йшую всем Боже́ственных дарова́ний, / и́хже причаща́ющеся ве́рно, / поста́ те́рпкое услажда́ем, / и ве́рою восхваля́ем тя, / и вопие́м Христу́ Бо́гу: / Иису́се Всеси́льне, Спа́се душ на́ших. (2)

Ми́ра, я́коже во́ды, / глава́ иска́пающи Предте́чева приснотеку́щая / и, на трапе́зе днесь возло́жшися та́йней и Боже́ственней, / благоуха́ет мы́сленне, / и го́ресть отгоня́ет скорбе́й, / и весе́лия вся исполня́ет любо́вию зову́щия: / Иису́се Всеси́льне, Спа́се душ на́ших.

Посече́ глава́ твоя́, я́коже меч остре́йший, / главы́ беззако́ннующих враг / и исцеле́ния источи́ в благозако́нии су́щим всем / Боже́ственных дарова́ний. / И сего́ ра́ди тя ве́рно восхваля́ем, / дру́га и Предте́чу, Иоа́нне, Зижди́телева, / и вопие́м Ему́ приле́жно: / Иису́се Всеси́льне, Спа́се душ на́ших.

Слава, глас 6: Всечестну́ю главу́ Крести́теля Твоего́, Го́споди, / я́вльшуюся днесь от земли́, / со гла́сом хвале́ния прие́мшии ве́рно, / в моли́тву, Человеколю́бче, гре́шнии раби́ Твои́ приводя́ще, мо́лимся, / Тоя́ ра́ди улучи́ти в день Суда́ от Тебе́ очище́ние и ве́лию ми́лость.

И ныне, Богородичен: Благолюби́вый Бо́же и Спа́се, / рабы́ Твоя́ спаса́й от вся́каго обстоя́ния лю́таго / моли́твами Предте́чи Твоего́ и всех святы́х / и Ма́тере Твое́й мольба́ми.

Славословие великое и отпуст.

НА ЛИТУРГИИ

Блаженны от канона на 8, песни 3-я и 6-я.

Тропарь святому, глас 4:

От земли́ возсия́вши, Предте́чева глава́ / лучи́ испуща́ет нетле́ния ве́рным исцеле́ний, / свы́ше собира́ет мно́жество А́нгел, / до́ле же созыва́ет челове́ческий род, / единогла́сную возсыла́ти сла́ву Христу́ Бо́гу.

Кондак, глас 6.
Подобен: Вышних ища:

Проро́че Бо́жий и Предте́че благода́ти, / главу́ твою́, я́ко ши́пок свяще́ннейший, от земли́ обре́тше, / исцеле́ния всегда́ прие́млем, / и́бо па́ки, я́коже пре́жде, в ми́ре пропове́дуеши покая́ние.

Прокимен, глас 7:

Возвесели́тся пра́ведник о Го́споде / и упова́ет на Него́. Стих: Услы́ши, Бо́же, глас мой, внегда́ моли́ти ми ся к Тебе́.

Послание к коринфяном второе,
зачало 176.

Бра́тие, Бог реки́й из тмы све́ту возсия́ти, и́же возсия́ в сердца́х на́ших, к просвеще́нию ра́зума сла́вы Бо́жия о лице́ Иису́с Христо́ве. И́мамы же сокро́вище сие́ в скуде́льных сосу́дех, да премно́жество си́лы бу́дет Бо́жия, а не от нас. Во всем скорбя́ще, но не стужа́юще си, не ча́еми, но не отчаява́еми, гони́ми, но не оставля́еми, низлага́еми, но не погиба́юще. Всегда́ ме́ртвость Го́спода Иису́са в те́ле нося́ще, да и живо́т Иису́сов в те́ле на́шем яви́тся. При́сно бо мы живи́и в смерть предае́мся Иису́са ра́ди, да и живо́т Иису́сов яви́тся в ме́ртвенней пло́ти на́шей. Те́мже смерть у́бо в нас де́йствует, а живо́т в вас. Иму́ще же то́йже дух ве́ры, по пи́санному: ве́ровах, те́мже возглаго́лах, и мы ве́руем, те́мже и глаго́лем, ве́дяще, я́ко Воздви́гий Го́спода Иису́са, и нас со Иису́сом воздви́гнет, и предпоста́вит с ва́ми. Вся бо вас ра́ди, да благода́ть умно́жившаяся, мно́жайшими благодаре́нии избы́точествит в сла́ву Бо́жию.

2 Кор 4:6–15

Аллилуия, глас 4.

Стих: Пра́ведник, я́ко фи́никс, процвете́т, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится. Стих: И́стина от земли́ возсия́, и пра́вда с Небесе́ прини́че.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 98; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.203.68 (0.042 с.)