Апостол к Галатом, зачало 209. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Апостол к Галатом, зачало 209.



Бра́тие, егда́ прии́де кончи́на ле́та, посла́ Бог Сы́на Своего́ Eдиноро́днаго, ражда́емаго от жены́, быва́ема под зако́ном, да подзако́нныя иску́пит, да всыновле́ние восприи́мем. Да я́ко eсте́ сы́нове, посла́ Бог Ду́ха Сы́на Своего́ в сердца́ ва́ша, вопию́ща: А́вва, Óтче. Те́мже уже́ не́си раб, но сын: а́ще ли же сын, и насле́дник Бо́жий Иису́с Христо́м.

Гал 4:4–7

Аллилуиа, глас 1.

Стих: Небеса́ пове́дают сла́ву Бо́жию, творе́ние же руку́ Его́ возвеща́ет твердь.

Стих: День дни отрыга́ет глаго́л, и нощь но́щи возвеща́ет ра́зум.

Евангелие Матфея, зачало 3.

Иису́су ро́ждшуся в Вифлее́ме Иуде́йстем во дни И́рода царя́, се волсви́ от восто́к приидо́ша во Иерусали́м, глаго́люще: где есть рожде́йся Царь Иуде́йский? Ви́дехом бо звезду́ Его́ на восто́це и приидо́хом поклони́тися Ему́. Слы́шав же, И́род царь смути́ся, и весь Иерусали́м с ним. И собра́в вся первосвяще́нники и кни́жники людски́я, вопроша́ше от них: где Хри́стос ражда́ется? Они́ же реко́ша ему́: в Вифлее́ме Иуде́йстем; та́ко бо пи́сано есть проро́ком: и ты, Вифлее́ме, земле́ Иу́дова, ничи́мже ме́ньши еси́ во влады́ках Иу́довых, из тебе́ бо изы́дет Вождь, и́же упасе́т лю́ди Моя́ Изра́иля. Тогда́ И́род тай призва́ волхвы́ и испы́товаше от них вре́мя я́вльшияся звезды́. И, посла́в их в Вифлее́м, рече́: ше́дше, испыта́йте изве́стно о Отроча́ти; егда́ же обря́щете, возвести́те ми, я́ко да и аз, шед, поклоню́ся Ему́. Они́ же, послу́шавше царя́, идо́ша. И се́ звезда́, ю́же ви́деша на восто́це, идя́ше пред ни́ми, до́ндеже, прише́дше, ста верху́, иде́же бе Отроча́. Ви́девше же звезду́, возра́довашася ра́достию ве́лиею зело́. И, прише́дше в хра́мину, ви́деша Отроча́ с Мари́ею, Ма́терию Его́, и, па́дше, поклони́шася Ему́, и, отве́рзше сокро́вища своя́, принесо́ша Ему́ да́ры, зла́то, и лива́н, и сми́рну. И, весть прие́мше во сне, не возврати́тися ко И́роду, ины́м путе́м отыдо́ша во страну́ свою́.

Мф 2:1–12

Вместо Достойно:

Велича́й, душе́ моя́, / Честне́йшую и Сла́внейшую Го́рних во́инств, Де́ву Пречи́стую, Богоро́дицу.

И ирмос, глас 1: Люби́ти у́бо нам, я́ко безбе́дное стра́хом / удо́бее молча́ние, / любо́вию же, Де́во, / пе́сни тка́ти, спротяже́нно сложе́нныя, неудо́бно есть; / но и, Ма́ти, си́лу, ели́ко есть произволе́ние, даждь.

Причастен:

Избавле́ние посла́ Госпо́дь лю́дем Свои́м. Аллилу́иа, трижды.

На трапезе бывает утешение братии великое, и чтем слово Златоустаго, емуже начало: Дре́вле у́бо патриа́рх:

Аще праздник Рождества Христова случится быти в среду и пяток, разрешаем убо миряне – на мясо, монаси же – на сыр и яица; и ядим убо от Рождества Христова по вся дни до навечерия Святаго Богоявления, мирстии убо – мясо, монаси же – сыр и яица.

 

В оглавление.

 


Месяца декабря в 26-й день

СОБОР ПРЕСВЯТЫЯ БОГОРОДИЦЫ

И память святаго священномученика Евфимия, епископа Сардийскаго
Служба его поется на повечерии.

ВЕЧЕРНЯ

Стихологии не бывает, кроме недели.

На Го́споди, воззва́х:
стихиры праздника на 6, глас 2:

Германово: Прииди́те, возра́дуемся Го́сподеви, настоя́щую та́йну сказу́юще: / средосте́ние граде́жа разруши́ся, / пла́менное oру́жие плещи́ дае́т, / и Херуви́м отступа́ет от дре́ва жи́зни, / и аз ра́йския пи́щи причаща́юся, / от него́же произгна́н бых преслуша́ния ра́ди; / неизме́нный бо о́браз Oте́чь, / о́браз присносу́щия Eго́, / зрак раба́ прие́млет, / от Неискусобра́чныя Ма́тере проше́д, / не преложе́ние претерпе́в, / éже бо бе пребы́сть, Бог Сый и́стинен, / и éже не бе прия́т, Челове́к быв человеколю́бия ра́ди. / Тому́ возопии́м: / рожде́йся от Де́вы Бо́же, поми́луй нас. (2)

Анатолиево: Го́споду Иису́су ро́ждшуся от Святы́я Де́вы, / просвети́шася вся́чeская: / па́стырeм бо свиря́ющим и волхво́м покланя́ющимся, / А́нгелом воспева́ющим, И́род мятя́шеся, / я́ко Бог во пло́ти яви́ся, / Спас душ на́ших. (2)

Ца́рство Твое́, Христе́ Бо́же, / Ца́рство всех веко́в, / и Влады́чество Твое́ во вся́ком ро́де и ро́де, / воплоти́выйся от Ду́ха Свята́го / и от Присноде́вы Мари́и вочелове́чивыйся, / свет нам возсия́, Христе́ Бо́же, / Твое́ прише́ствие; / Свет от Све́та, Óтчее сия́ние, / всю тварь просвети́л eси́, / вся́кое дыха́ние хва́лит Тя. / О́браз сла́вы Óтчия, / Сый, и пре́жде Сый, / и возсия́вый от Де́вы, Бо́же, поми́луй нас.

Что́ Тебе́ принесе́м, Христе́, / я́ко яви́лся eси́ на земли́ / я́ко Челове́к нас ра́ди? / Ка́яждо бо от Тебе́ бы́вших тва́рей благодаре́ние Тебе́ прино́сит: / А́нгели – пе́ние; небеса́ – звезду́; / волсви́ – да́ры; па́стырие – чу́до; / земля́ – верте́п; пусты́ня – я́сли; / мы же – Ма́терь Де́ву. / И́же пре́жде век, Бо́же, поми́луй нас.

Слава, и ныне, глас 6: Сла́ва в Вы́шних Бо́гу, / и на земли́ мир, / днесь восприе́млет Вифлее́м Седя́щаго при́сно со Отце́м, / днесь А́нгели Младе́нца рожде́ннаго боголе́пно славосло́вят: / сла́ва в Вы́шних Бо́гу, / и на земли́ мир, / в челове́цех благоволе́ние.

Вход. Прокимен, глас 7:

Кто Бог ве́лий, я́ко Бог наш? / Ты еси́ Бог, творя́й чудеса́. Стих 1: Сказа́л еси́ в лю́дех си́лу Твою́ и изба́вил еси́ мы́шцею Твое́ю лю́ди Твоя́. Стих 2: И рех: ны́не нача́х, сия́ изме́на десни́цы Вы́шняго. Стих 3: Помяну́х дела́ Госпо́дня, я́ко помяну́ от нача́ла чудеса́ Твоя́.

Аще есть суббота, вечер поем прокимен: Госпо́дь воцари́ся, в ле́поту облече́ся: (со стихи его). А великий прокимен: Кто Бог ве́лий, я́ко Бог наш: со стихи его поется тогда в навечерии праздника; дневный же оставляется. Посем ектения.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 62; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.66.178 (0.005 с.)