Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
На стиховне стихиры самогласны, глас 8.
Иоанна монаха: Пресла́вное та́инство устроя́ется днесь, / обновля́ется естество́, и Бог Челове́к быва́ет, / е́же бе пребы́сть, и е́же не бе прия́т, / ни смеше́ния претерпе́в, ниже́ разделе́ния. Стих: Из чре́ва пре́жде денни́цы роди́х Тя, / кля́тся Госпо́дь и не раска́ется. Го́споди, в Вифлее́м прише́д, / в верте́п всели́лся еси́, / Не́бо престо́л име́я, / в я́слех положи́лся еси́, / Его́же во́инства окружа́ют А́нгел, / па́стырем снизше́л еси́, / да спасе́ши, я́ко Милосе́рд, род наш, сла́ва Тебе́. Стих: Рече́ Госпо́дь Го́сподеви моему́: / седи́ одесну́ю Мене́. Ка́ко изреку́ вели́кое та́инство? / Безпло́тный воплоща́ется, / Сло́во одебелева́ет, / Неви́димый ви́дится, / и Неосяза́емый осяза́ется, / и Безнача́льный начина́ется. / Сын Бо́жий Сын Челове́чь быва́ет, / Иису́с Христо́с вчера́ и днесь, То́йже и во ве́ки. Слава, и ныне, глас тойже: В Вифлее́м стеко́шася па́стырие, / и́стиннаго возвеща́юще Па́стыря, / седя́щаго на Херуви́мех / и возлежа́щаго в я́слех Младе́нца зрак восприи́мша нас ра́ди, / Го́споди, сла́ва Тебе́. Тропарь праздника, глас 4: Рождество́ Твое́, Христе́ Бо́же наш, / возсия́ ми́рови свет ра́зума, / в нем бо звезда́м служа́щии / звездо́ю уча́хуся / Тебе́ кла́нятися, Со́лнцу Пра́вды, / и Тебе́ ве́дети с высоты́ восто́ка. / Го́споди, сла́ва Тебе́. Тропарь Богородицы, глас 4: Пречи́стая Богома́ти, Богоро́дице, / Собо́р Твой честны́й украше́н многоразли́чными добро́тами, / да́ры Ти прино́сят, Госпоже́, мно́ги мирсти́и лю́дие, / у́зы на́ша гре́шныя раздери́ Свое́ю ми́лостию / и спаси́ ду́ши на́ша.
НА УТРЕНИ На Бог Госпо́дь: Рождество́ Твое́, Христе́ Бо́же наш, / возсия́ ми́рови свет ра́зума, / в нем бо звезда́м служа́щии / звездо́ю уча́хуся / Тебе́ кла́нятися, Со́лнцу Пра́вды, / и Тебе́ ве́дети с высоты́ восто́ка. / Го́споди, сла́ва Тебе́. (3) По 1-й стихологии седален, глас 1.
Иисусу́ ро́ждшуся в Вифлее́ме Иуде́йстем, / тварь просвети́ся, позна́вши Зижди́теля; / удиви́шася а́нгельстии ли́цы, зря́ще Влады́ку на земли́, зрак ра́бий прие́мша / и от Отца́ неразлу́чна су́ща. / Сла́ва вопло́щшемуся Бо́гу; / сла́ва Рожде́нному на земли́; / сла́ва Благоволи́вшему спасти́ род наш. Сла́ва, и ны́не, тойже. И чтем слово Епифания Кипрскаго, похвалу Пресвятыя Богородицы, на три части. По 2-й стихологии седален, глас 4. Что чуди́шися, Мариа́м? / Что ужаса́ет е́же в Тебе́? / Я́ко безле́тна Сы́на в ле́та роди́х, рече́: / рожде́ннаго зача́тия не навы́кши, безму́жна есмь / и ка́ко рожду́ Сы́на? / Безсе́менно рожде́ние кто ви́де? / Иде́же бо Бог хо́щет, побежда́ется естества́ чин, я́коже пи́шет: / Христо́с роди́ся пре́жде па́дший возста́вити о́браз. Сла́ва, и ны́не, тойже. Каноны праздника, ирмосы обою канонов по дважды; тропари же на 12. Катавасия, ирмосы обою канонов. По 3-й песни, кондак праздника: Де́ва днесь: и икос, и ипакои. По 6-й песни кондак, глас 6: И́же пре́жде денни́цы от Отца́ без ма́тере роди́выйся, / на земли́ без отца́ воплоти́ся днесь из Тебе́. / Те́мже звезда́ благовеству́ет волхво́м, / А́нгели же с па́стырьми пою́т / несказа́нное Рождество́ Твое́, Благода́тная. Икос: Невозде́ланный Грозд возрасти́вшая, та́йный Виногра́де, / я́ко на ве́твиих, на объя́тиих ноша́ше и глаго́лаше: / Ты еси́ Плод Мой, / Ты еси́ Жизнь Моя́. / Отне́леже позна́х, я́ко и е́же бех, есмь. / Ты Мой Бог: / печа́ть бо де́вства Моего́ зря́щи неразруши́му, / пропове́дую Тя, непрело́жнаго Сло́ва плоть бы́вша. / Не вем се́мене, вем Тя, Реши́теля тле́ния: / чиста́ бо есмь, Тебе́ проше́дшу из Мене́, / я́коже бо обре́т, оста́вил еси́ утро́бу Мою́, зря́щи ю́ це́лу. / Сего́ ра́ди сликовству́ет вся тварь, вопию́щи Мне: / ра́дуйся, Благода́тная. И чтем пролог. На 9-й песни Честне́йшую: не поем, но поем припевы, якоже на самый праздник.
Светилен: Посети́л ны есть свы́ше Спас наш, Восто́к восто́ков, / и су́щии во тьме и се́ни обрето́хом и́стину, / и́бо от Де́вы роди́ся Госпо́дь. (3) На хвалитех Весели́теся, пра́веднии, / Небеса́, ра́дуйтеся, / взыгра́йте, го́ры, Христу́ ро́ждшуся; / Де́ва седи́т, Херуви́мов подо́бящися, / нося́щи в не́дрех Бо́га Сло́ва воплоще́нна; / па́стырие рожде́нному дивя́тся; / волсви́ Влады́це да́ры прино́сят, / А́нгели, воспева́юще, глаго́лют: / Непостижи́ме Го́споди, сла́ва Тебе́. Богоро́дице Де́во, ро́ждшая Спа́са, / упраздни́ла eси́ пе́рвую кля́тву Éвину, / я́ко Ма́ти была́ eси́ благоволе́ния Óтча, / нося́щи в не́дрех Бо́жие Сло́во воплоще́нное. / Не терпи́т та́йна испыта́ния. / Ве́рою eди́ною Сию́ вси сла́вим, / зову́ще с Тобо́ю и глаго́люще: / Неизрече́нне Го́споди, сла́ва Тебе́. Прииди́те, воспои́м Ма́терь Спа́сову, / по Рождестве́ па́ки я́вльшуюся Де́ву: / ра́дуйся, гра́де одушевле́нный Царя́ и Бо́га, / в не́мже Христо́с пожи́в, спасе́ние соде́ла. / С Гаврии́лом воспое́м, / с па́стырьми просла́вим, зову́ще: / Богоро́дице, моли́ из Тебе́ Воплоще́ннаго спасти́ся нам. Отец благоизво́ли, / Сло́во плоть бысть, / и Де́ва роди́ Бо́га вочелове́чшася; / звезда́ возвеща́ет, волсви́ покланя́ются, / па́стырие чудя́тся, и тварь ра́дуется. Слава, глас 6: Днесь неви́димое Естество́ челове́ком от Де́вы совокупля́ется. / Днесь безме́рное Существо́ в Вифлее́ме пелена́ми обвива́ется. / Днесь Бог звездо́ю волхвы́ в поклоне́ние приво́дит, / провозвеща́я Свое́ тридне́вное погребе́ние, / я́ко в зла́те, и сми́рне, и лива́не. / Ему́же пое́м: / воплоти́выйся от Де́вы, Христе́ Бо́же, спаси́ ду́ши на́ша. И ныне, глас 2. Иоанна монаха: Днесь Христо́с в Вифлее́ме ражда́ется от Де́вы, / днесь Безнача́льный начина́ется, / и Сло́во воплоща́ется. / Си́лы Небе́сныя ра́дуются, / и земля́ с челове́ки весели́тся, / волсви́ Влады́це да́ры прино́сят, / па́стырие рожде́нному дивя́тся. / Мы же непреста́нно вопие́м: / сла́ва в Вы́шних Бо́гу, и на земли́ мир, / в челове́цех благоволе́ние. Славословие великое. По трисвятом тропарь праздника, и ектений, и отпуст. И час 1, и конечный отпуст. На часех тропарь праздника, кондак Богородицы: И́же пре́жде денни́цы:
НА ЛИТУРГИИ Блаженны от канонов праздника, песни 3-я и 6-я. По входе: Спаси́ ны, Сы́не Бо́жий, / рожде́йся от Де́вы, пою́щия Ти: / аллилу́иа. Сице поем и до отдания праздника. Тропарь праздника, глас 4: Рождество́ Твое́, Христе́ Бо́же наш, / возсия́ ми́рови свет ра́зума, / в нем бо звезда́м служа́щии / звездо́ю уча́хуся / Тебе́ кла́нятися, Со́лнцу Пра́вды, / и Тебе́ ве́дети с высоты́ восто́ка. / Го́споди, сла́ва Тебе́. Сла́ва, и ны́не, кондак, глас 6: И́же пре́жде денни́цы от Отца́ без ма́тере роди́выйся, / на земли́ без отца́ воплоти́ся днесь из Тебе́. / Те́мже звезда́ благовеству́ет волхво́м, / А́нгели же с па́стырьми пою́т / несказа́нное Рождество́ Твое́, Благода́тная.
Таже трисвятое. Прокимен, песнь Богородицы, глас 3: Вели́чит душа́ Моя́ Го́спода, / и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м. Стих: Я́ко призре́ на смире́ние Рабы́ Своея́, се бо, отны́не ублажа́т Мя вси ро́ди. Ко Евре́ем посла́ния свята́го апо́стола Па́вла чте́ние. Бра́тие, святя́й и освяща́емии, от Еди́наго вси, ея́же ра́ди вины́ не стыди́тся бра́тию нарица́ти их, глаго́ля: возвещу́ И́мя Твое́ бра́тии Мое́й, посреде́ Це́ркве воспою́ Тя. И па́ки: Аз бу́ду наде́яся Нань. И па́ки: се Аз и де́ти, я́же Ми дал есть Бог. Поне́же у́бо де́ти приобщи́шася пло́ти и кро́ви, и Той прии́скренне приобщи́ся те́хже, да сме́ртию упраздни́т иму́щаго держа́ву сме́рти, си́речь диа́вола, и изба́вит сих, ели́цы стра́хом сме́рти чрез все житие́ пови́нни бе́ша рабо́те. Не от А́нгел у́бо когда́ прие́млет, но от се́мене Авраа́мова прие́млет; отню́дуже до́лжен бе по всему́ подо́битися бра́тии, да ми́лостив бу́дет и ве́рен первосвяще́нник в тех, я́же к Бо́гу, во е́же очи́стити грехи́ людски́я. В не́мже бо пострада́, Сам искуше́н быв, мо́жет и искуша́емым помощи́. Зачало 306. Евр 2:11–18 Аллилуиа, глас 8. Стих: Воскресни́, Го́споди, в поко́й Твой, Ты и Киво́т святы́ни Твоея́. Стих: Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною и не отве́ржется ея́. Иерей: От Матфе́я свята́го Ева́нгелия чте́ние. Отше́дшим волхво́м, се А́нгел Госпо́день во сне яви́ся Ио́сифу, глаго́ля: воста́в, поими́ Отроча́ и Ма́терь Его́, и бежи́ во Еги́пет, и бу́ди та́мо, до́ндеже реку́ ти: хо́щет бо И́род иска́ти Отроча́те, да погуби́т Е. Он же, воста́в, поя́т Отроча́ и Ма́терь Его́ но́щию и оты́де во Еги́пет. И бе та́мо до уме́ртвия И́родова, да сбу́дется рече́нное от Го́спода проро́ком, глаго́лющим: от Еги́пта воззва́х Сы́на Моего́. Тогда́ И́род, ви́дев, я́ко пору́ган бысть от волхво́в, разгне́вася зело́ и, посла́в, изби́ вся де́ти, су́щия в Вифлее́ме и во всех преде́лех его́, от двою́ ле́ту и нижа́йше по вре́мени, е́же изве́стно испыта́ от волхво́в. Тогда́ сбы́стся рече́нное Иереми́ем проро́ком, глаго́лющим: глас в Ра́ме слы́шан бысть, плачь, и рыда́ние, и вопль мног. Рахи́ль пла́чущися чад свои́х и не хотя́ше уте́шитися, я́ко не суть. Уме́ршу же И́роду, се А́нгел Госпо́день во сне яви́ся Ио́сифу во Еги́пте, глаго́ля: воста́в, поими́ Отроча́ и Ма́терь Его́ и иди́ в зе́млю Изра́илеву: изомро́ша бо и́щущии души́ Отроча́те. Он же, воста́в, поя́т Отроча́ и Ма́терь Его́ и прии́де в зе́млю Изра́илеву. Слы́шав же, я́ко Архела́й ца́рствует во Иуде́и вме́сто И́рода, отца́ своего́, убоя́ся та́мо ити́. Весть же прие́мь во сне, оты́де в преде́лы Галиле́йския. И, прише́д, всели́ся во гра́де, нарица́емем Назаре́т. Я́ко да сбу́дется рече́нное проро́ки, я́ко Назоре́й нарече́тся.
Зачало 4. Мф 2:13–23 Причастен: Избавле́ние посла́ Госпо́дь лю́дем Свои́м. Аллилу́иа, трижды.
В оглавление.
|
||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 76; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.227.69 (0.017 с.) |