Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Евангелие от Луки, зачало 31.
Во вре́мя о́но, изы́де сло́во о Иису́се по всей Иуде́и, и по всей стране́. И возвести́ша Иоа́нну ученицы́ его́ о всех сих. И призва́в два не́кая от учени́к свои́х Иоа́нн, посла́ ко Иису́су, глаго́ля: Ты ли еси́ Гряды́й, или ино́го ча́ем? Прише́дша же к Нему́ му́жа, ре́ста: Иоа́нн Крести́тель посла́ нас к Тебе́, глаго́ля: Ты ли еси́ Гряды́й, или́ ино́го ча́ем? В той же час изцели́ мно́ги от неду́г и ран, и дух злых, и мно́гим слепы́м дарова́ прозре́ние. И отвеща́в Иису́с рече́ и́ма: ше́дша возвести́та Иоа́нну, я́же ви́деста и слы́шаста, я́ко слепи́и прозира́ют, хро́мии хо́дят, прокаже́ннии очища́ются, глуси́и слы́шат, ме́ртвии востаю́т, ни́щии благовеству́ют. И блаже́н есть, и́же а́ще не соблазни́тся о Мне. Отше́дшема же ученико́ма Иоа́нновома, нача́т глаго́лати к наро́дом о Иоа́нне: чесо́ изыдо́сте в пусты́ню ви́дети, трость ли ве́тром коле́блему? Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Челове́ка ли в мя́кки ри́зы оде́яна? Се, и́же во оде́жди сла́вней и пи́щи су́щии, во ца́рствии суть. Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Проро́ка ли? Ей, глаго́лю вам, и ли́шше проро́ка. Сей бо есть, о не́мже пи́сано есть: се, Аз послю́ А́нгела Моего́ пред лице́м Твои́м, и́же устро́ит путь Твой пред Тобо́ю. Глаго́лю бо вам: бо́лий в рожде́нных жена́ми проро́к Иоа́нна Крести́теля никто́же есть, мний же во Ца́рствии Бо́жии бо́лий его́ есть. И вси лю́дие слы́шавше и мытари́е оправди́ша Бо́га, кре́щшеся креще́нием Иоа́нновым. Фарисе́е же и зако́нницы сове́т Бо́жий отверго́ша в себе́, не кре́щшеся от него́. Лк 7:17–30 По 50-м псалме. Слава: Моли́твами свята́го сла́внаго Проро́ка, Предте́чи и Крести́теля Госпо́дня Иоа́нна, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. И ныне: Моли́твами Богоро́дицы, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. Таже, глас 6: Поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей ми́лости Твое́й / и по мно́жеству щедро́т Твои́х / очи́сти беззако́ние мое́.
И стихира, глас 6: Я́же пе́рвее на блю́де, / И́родову беззако́нную нечистоту́ обличи́вшая, / покая́ние же всем пропове́давшая ве́рным, / честна́я глава́ Крести́теля Христо́ва, / от сокро́вищ земны́х я́вльшаяся, / предлежи́т ве́рно притека́ющим к ней, / и прикаса́ющимся со стра́хом, / и покланя́ющимся любо́вию душе́вною, / да́рующая разреше́ние прегреше́ний, / проше́нием подае́т потре́бная и ве́лию ми́лость. Аще есть 50-ца, канон праздника со ирмосом на 6. Аще ли пост, канон Богородицы со ирмосом на 6 и Предте́чи на 8, глас 8. Песнь 1 Ирмос: Колесницегони́теля фарао́ня погрузи́ / чудотворя́й иногда́ / Моисе́йский жезл, крестообра́зно порази́в / и раздели́в мо́ре, / Изра́иля же беглеца́, пешехо́дца спасе́, / песнь Бо́гови воспева́юща. Глас Сло́ва быв, разреши́ безгла́сие мое́, я́ко отцу́ дре́вле, / ра́достным гла́сом восхвали́ти тя в настоя́щее обре́тение главы́ твоея́, / блаже́нне Предте́че, Небе́сный челове́че. На главу́ ру́ку положи́вый, Предте́че, Це́ркви Бо́жий, / твою́ честну́ю главу́, позна́вшую Тро́ицы явле́ние, / проявля́еши се тре́тие, прея́вственно освяща́ющую правосла́вных собра́ния. Не терпя́ на мно́зе сокрыва́тися, Госпо́день Предте́че, / устроя́еши па́ки яви́тися днесь, / не в ста́мне затворе́н, сре́брене же сосу́де в свяще́нном ме́сте положе́н, / священноде́йственнику извеще́н. Ца́рствующий я́ве град ны́не прие́млет свяще́нный дар, / и́же пре́жде лише́н быв главы́ твоея́, Предте́че, / тоя́ вхо́дом крася́ся, ны́не ра́дуется и достодо́лжно ублажа́ет тя. Богородичен: От чре́ва непло́дныя прозя́бл еси́, / гото́вя Творцу́ сло́вом пути́, всехва́льне, / от Де́вы возсия́вшему Пресвяты́я несказа́нно, / Ю́же Богоро́дицу ве́дуще, вси ро́ди, ублажа́ем. Катавасия праздника, аще ли пост: Отве́рзу уста́ моя́: Песнь 3
Ирмос: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче, Го́споди, / и Це́ркве Зижди́телю, / Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́й, / жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние, / Еди́не Человеколю́бче. Блу́дным пляса́нием, свяще́нная глава́ твоя́, / скве́рней жене́ вдана́ бы́вши, рука́ма ноша́шеся, / ны́не же целому́дренно священноде́йственника дла́ньми / свяще́нно во святу́ю це́рковь вно́сится. Благоче́стно срета́ет тя ве́рных совокупле́ние, / с священноде́йственником же царь, сла́вне Предте́че, пою́ще ра́достию, / и предваря́ет тя любо́вию, освяща́емь прише́ствием твои́м. От незаходи́мых свяще́нных, я́ко светоза́рное со́лнце, / свяще́ннейшая глава́ твоя́ возсия́вши, всю просвети́ вселе́нную, / проро́че Христо́в и Предте́че, Боже́ственными светлостьми́. Богородичен: От непло́дных чресл светоявле́нна возсия́л еси́ звезда́ Со́лнца сла́вы, / предходя́й Возсия́вшаго от Деви́ческа о́блака, Крести́телю, / и разре́шшаго нощь многобо́жную. Кондак и икос праздника. Изда́вшися, я́ко зла́то от руды́, / свяще́нная твоя́ глава́ пресла́вно от незаходи́мых недр земны́х, / обогати́, Христо́в Крести́телю, всех притека́ющих в тоя́ обре́тение, / пе́сньми велича́ющих Спа́са и Зижди́теля, / подаю́щаго нам тебе́ ра́ди ве́лию ми́лость. Слава: Проро́че Бо́жий и Предте́че благода́ти, / главу́ твою́, я́ко ши́пок свяще́ннейший, от земли́ обре́тше, / исцеле́ния всегда́ прие́млем, / и́бо па́ки, я́коже пре́жде, / в ми́ре пропове́дуеши покая́ние. И ныне, праздника или Богородичен: Грехолюби́в сый, молю́ Тя, / безгре́шнаго Бо́га ро́ждшую, взе́млющаго грехи́ ми́ра, Пречи́стая, / многогре́шную ду́шу мою́ уще́дрити и грехи́ моя́ мно́гия очи́стити: / гре́шных бо Ты еси́ очище́ние, и спасе́ние ве́рных, и заступле́ние. Аще ли пост, седальны точию святаго Иоанна. И ныне, Богородичен. Песнь 4 Ирмос: Услы́шах, Го́споди, / смотре́ния Твоего́ та́инство, / разуме́х дела́ Твоя́ / и просла́вих Твое́ Божество́. Проро́ков я́ко превы́шший, Прорече́ннаго ви́дети сподо́бился еси́, / Илиино́ю предыды́й си́лою пред Ним, блаже́нне Предте́че. Пресла́вную главу́ твою́, ми́ры исцеле́ний источа́ющу, / тре́тие уже́ яви́л еси́, смра́дныя стра́сти отгоня́ющую. Не в ста́мне, я́коже пе́рвее, в сосу́де же сре́брене погребе́на / явля́ется глава́ твоя́ в свяще́ннем ме́сте, досточу́дне. Соше́дшеся, почерпи́те вси исцеле́ния неистощи́мая от исто́чника издава́ема, / честны́я главы́ Предте́чи Христо́ва. Богородичен: Смири́вшагося спаси́ мя, высокому́дренно пожи́вшаго, / ро́ждшая Возне́сшаго смири́вшееся естество́, Пречи́стая. Песнь 5 Ирмос: Вску́ю мя отри́нул еси́ / от лица́ Твоего́, Све́те незаходи́мый, / и покры́ла мя есть чужда́я тьма, окая́ннаго? / Но обрати́ мя и к све́ту за́поведей Твои́х / пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.
Я́ко хода́тай ве́тхаго и но́ваго быв свяще́ннейший, / хода́тайствы Боже́ственными на́ше обветша́ние обнови́, / обновле́ние соверша́ющих но́вым явле́нием главы́ твоея́, блаже́нне Предте́че. От Кома́н прине́сшую благода́ть исцеле́ний главу́ твою́ к Ца́рскому гра́ду, Предте́че, / созыва́еши гра́ды днесь к тоя́ прише́ствию: / собира́ются ве́рных мно́жества, просвеще́ния нетле́ннаго исполня́ема. Царь вхо́ду главы́ твоея́ мно́жае, не́же багряни́це, ра́дуется, / свяще́нник же, Боже́ственный Богоно́сца тезоимени́тый, Предте́че, / дла́ньми сию́ обдержа́, соблагословля́ет, благословя́ ве́рных соверше́нства. Богородичен: Влады́ку ро́ждши, яви́лася еси́ превы́шшая Го́рних сил / и земны́х естество́ богосоде́лала еси́, Отрокови́це Всенепоро́чная. / Те́мже Богоро́дицу всеи́стинную душе́ю и язы́ком, ве́рнии, Тя, Де́во, сла́вим. Песнь 6 Ирмос: Очи́сти мя, Спа́се, / мно́га бо беззако́ния моя́, / и из глубины́ зол возведи́, молю́ся, / к Тебе́ бо возопи́х, и услы́ши мя, / Бо́же спасе́ния моего́. И́стина от земли́, / глава́ возсия́вшая Крести́теля Твоего́, Христе́, лжу отгна́, / ересе́й разори́ го́рькую зи́му и мир просвети́ла есть. Почерпи́те просвеще́ние, и благода́ть Бо́жию, и ми́лость / и главы́, и ду́ши освяти́те, главе́ прикосну́вшеся Предте́чи благода́ти, / Боже́ственному верху́ прикосну́вшагося в вода́х. Главы́ враго́в под но́зе сокруши́ти во́инству на́шему, моли́ся, Предте́че, / любо́вию честну́ю твою́ главу́ чту́щему, / И́рода обличи́вшую. Богородичен: Су́щим во а́де Свет пропове́дал еси́, / приходя́щаго от крове́й Деви́ческих, пло́тию обложе́на бы́вша Челове́ка, / на благодея́ние челове́ков, блаже́нне Предте́че. Кондак, глас 6. Светоявле́нный и Боже́ственный в ми́ре столп, / со́лнца свети́льник, / Предте́ча, главу́ светоно́сную и Боже́ственную свою́ показа́вый в конце́х, / освяща́ет той ве́рно покланя́ющихся и взыва́ющих: / Христо́в прему́дрый Крести́телю, спаси́ всех нас.
Икос: От земли́, я́коже исто́чник ра́йский, / глава́ боголюби́вая Предте́чева струи́ испуща́ет благода́ти / и чуде́с то́ки подава́ет всем тре́бующим. / Присту́пим у́бо вси, почерпе́м усе́рдно исцеле́ний Боже́ственныя сея́ пото́ки: / напоя́ет бо ду́ши дарова́нии непреста́нными, и потопля́ет теле́сныя боле́зни, / и всяк неду́г благовре́менне отъе́млет. / Сию́ у́бо воспое́м любо́вию, и целу́ем ве́рою, че́стно облобыза́юще, / и пе́сньми, я́ко венцы́, сию́, ве́рнии, венча́ем. / Предочи́стим на́ша скве́рны мы́сленный, / и Боже́ственными доброде́тельми украси́м ду́ши и вопие́м тве́рдо: / Христо́в прему́дрый Крести́телю, спаси́ всех нас. Песнь 7 Ирмос: От Иуде́и доше́дше, о́троцы / в Вавило́не иногда́ / ве́рою Тро́ическою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще: / отце́в Бо́же, благослове́н еси́. Со́лнца сла́вы пресве́тлый све́щник был еси́, Предте́че, / тьму отгоня́я ле́сти и просвеща́я ве́рою зову́щих: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́. Пра́здник моле́бен Честна́я Це́рковь сей, Предте́че, све́тло соверша́ет, / главу́ твою́ чту́щи и обы́чно зову́щи: / оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́. Провозвести́л еси́ Сло́ва стра́шное прише́ствие Боже́ственными игра́нии, / возвеща́еши твоея́ главы́ обре́тение, проро́че, / нело́жными усты́ тя жела́ющему те́пле священноде́йственному па́стырю. Богородичен: Де́вство и рождество́ па́че естества́ и сло́ва в Тебе́ стече́ся, / Бо́га бо воплоще́нна родила́ еси́ несказа́нно, Богоро́дице, / Ему́же пое́м: оте́ц на́ших Бо́же, благослове́н еси́. Песнь 8 Ирмос: Седмери́цею пещь / халде́йский мучи́тель / Богочести́вым неи́стовно разжже́ / си́лою же лу́чшею спасе́ны, сия́ ви́дев, / Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше: / о́троцы, благослови́те, / свяще́нницы, воспо́йте, / лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки. Крести́тель и Предте́ча, земны́й А́нгел, беззако́ния изве́стный укори́зник, / Тро́ицы явле́ние пре́жде ви́дяй, тре́тие явля́ет главу́ свою́ всем, любо́вию пою́щим: / свяще́нницы, благослови́те, лю́дие, превозноси́те Христа́ во ве́ки. Срета́ет усе́рдно тебе́ царь кротча́йший вку́пе со христолюби́выми людьми́, прехва́льне, / па́стырей же пе́рвейший простира́ет ру́це к тебе́, / и, свои́ прилага́я пе́рси, игра́ет с весе́лием, и вопие́т благода́рно: / лю́дие, превозноси́те Христа́ во ве́ки. Па́че зла́та глава́ твоя́ просия́вши, Предте́че, / сокро́виществованна в сре́бренных сосу́дех, / я́ко бога́тство многоце́нно, Ца́рскому гра́ду даде́ся. / Тоя́ дарова́нии богате́я Боже́ственными, усе́рдно пое́т: / свяще́нницы, благослови́те, лю́дие, превозноси́те Христа́ во ве́ки.
Богородичен: Во чре́ве носи́мому, вся́ческая нося́щему, / блаже́нне Иоа́нне, поклони́лся еси́, ра́дуяся, / во чре́ве кры́емъ непло́днем, прехва́льне. / Его́же, ро́ждшася от Святы́я Де́вы, А́гнца Бо́жия пропове́дая, благоче́стно возопи́л еси́: / лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки. Песнь 9 Ирмос: Устраши́ся всяк слух / неизрече́нна Бо́жия снизхожде́ния, / я́ко Вы́шний во́лею сни́де да́же и до пло́ти, / от Деви́ческаго чре́ва быв Челове́к. / Те́мже Пречи́стую Богоро́дицу, ве́рнии, велича́ем. Непло́дныя преподо́бен плод, в рожде́нных жена́ми превы́шший, / Царя́ Христа́ во́ин, вели́кий Предте́ча, / пропове́давый А́гнца, ми́ра прегреше́ния взе́млющаго, / да восхва́лится свяще́нными пе́сньми. Ча́шу испо́лнив бога́тно, / созыва́еши с высо́ким пропове́данием Це́рковь Христо́ву обре́тением главы́, Предте́че: / прииди́те, насы́титеея пития́ кра́сных, и́хже угото́вах, / и возвели́чите Су́щаго, челове́ком подае́маго. Царь тя, А́нгеле Бо́жий, ангелоимени́тый в свое́ ца́рство, ра́дуяся, прие́млет, / сослужа́щаго с сим добре́йша пастыренача́льника благоче́стно / и зва́нием, и благода́тию украша́ема я́ве Богоно́снаго свяще́нника и Богому́дреннаго. Облиста́л еси́ Боже́ственное просвеще́ние главы́ твоея́ вхо́дом, сла́вне, / и уясни́л еси́ ве́рных сердца́, вопию́щих ти: / Со́лнца незаходи́мый свети́льниче, всесвяты́й Предте́че, / страсте́й мглы нас, и весь град, и лю́ди изба́ви. Богородичен: Пощади́ мя, Спа́се, рожде́йся и сохра́нь ро́ждшую Тя нетле́нну по рождестве́, / егда́ ся́деши суди́ти дело́м мои́м, беззако́ния пре́зри и грехи́ моя́, / я́ко безгре́шен и ми́лостив Бог и Человеколю́бец. Светилен. Не терпя́ше на мно́зе кры́ти земля́ главу́ твою́, я́коже глас вопию́щаго; / ты обре́тение ея́ о́бразом не́коим возвести́л еси́, Предте́че Иоа́нне, / во́ньже тя почита́ем. Слава: Подобен: Со ученики́: Во обре́тении, Предте́че, честны́я твоея́ главы́ / царь христолюби́вый мно́жае ра́довашеся, я́коже о свое́й ца́рской порфи́ре. / Его́же возме́здия побе́дами свы́ше укрепля́емь, и нас соблюди́, / покры́й твои́ми моли́твами, Крести́телю прехва́льне Иоа́нне, / све́тло пра́зднующих и любо́вию тя чту́щих. И ныне, праздника или Богородичен: На Тя с Бо́гом упова́ем, Пречи́стая, / из Тебе́ проше́дшему, сраспина́емии Христу́, / Твои́ми к Нему́ мольба́ми невре́дны до конца́ ны сохрани́. На хвалитех стихиры на 4, глас 5. Ра́дуйся, свяще́нная главо́, и светоно́сная, / и А́нгелом гове́йная, / я́же мече́м усе́чена дре́вле / и о́стрыми обличе́ньми нечистоты́ студ посе́кшая, / исто́чник чуде́с, ве́рныя напая́юща, / и я́же Спа́сово спаси́тельное прише́ствие возвести́вшая, / и наи́тие Ду́ха дре́вле уви́девшая, / к Сему́ все́льшаяся, / ве́тхой же и но́вой хода́тайствовавшая благода́ти: / Христа́ умоли́, душа́м на́шим дарова́ти ве́лию ми́лость. В сосу́де скуде́льне / сокрове́нная иногда́ Предте́чева глава́ яви́ся, / от земны́х недр изда́вшаяся я́вственне / и чуде́с струи́ источа́ющая: / и́бо в вода́х главу́ омы́ / превы́спренняя ны́не покрыва́ющего вода́ми / и одождя́ющаго челове́ком Боже́ственное оставле́ние. / Сию́ у́бо ублажи́м, вои́стинну пресла́вну, / и в сея́ обре́тении ра́достно пра́зднуем, / Христа́ моля́ще дарова́ти душа́м на́шим ве́лию ми́лость. Глава́, я́же А́гнца Бо́жия воспропове́давшая, / пло́тию я́вльшагося, / и всем покая́ния спаси́тельныя пути́ / Боже́ственными за́поведьми извести́вшая, / я́же пре́жде И́родово законопреступле́ние обличи́вшая, / и сего́ ра́ди отсе́чена от телесе́, / и на вре́мя подъе́мшая сокрове́ние, / я́коже светоявле́нное нам возсия́ со́лнце, / пока́йтеся, – вопию́щая, – / и ко Христу́ ны́не приложи́теся во умиле́нии душе́внем, / подаю́щему ми́рови ве́лию ми́лость. Слава, глас 6: Всечестну́ю главу́ Крести́теля Твоего́, Го́споди, / я́вльшуюся днесь от земли́, / со гла́сом хвале́ния прие́мшии ве́рно, / в мольбу́, Человеколю́бче, / гре́шнии раби́ Твои́, приводя́ще, мо́лимся, / тоя́ ра́ди улучи́ти в День суда́ от Тебе́ / очище́ние и ве́лию ми́лость. И ныне, праздника или Богородичен: Арха́нгельское сло́во прия́ла еси́, / и херуви́мский престо́л показа́лася еси́, / и на объя́тиях Твои́х носи́ла еси́, Богоро́дице, / Наде́жду душ на́ших. Славословие великое. По трисвятом тропарь Предтечи. Сла́ва, и ны́не, праздника или Богородичен: Е́же от ве́ка: Ектении. И отпуст. НА ЛИТУРГИИ Блаженны, от канона Предтечи, песни 3-я на 4, и 6-я на 4. Тропарь Предтечи, глас 4: Я́ко Боже́ственное сокро́вище, сокрове́нное в земли́, / Христо́с откры́ главу́ твою́ нам, проро́че и Предте́че. / Вси у́бо, соше́дшеся в сея́ обре́тение, / пе́сньми богоглаго́ливыми Спа́са воспои́м, / спаса́юща нас от тле́ния моли́твами твои́ми. Кондак Предтечи, глас 6. Светоявле́нный и Боже́ственный в ми́ре столп, / со́лнца свети́льник, / Предте́ча, главу́ светоно́сную и Боже́ственную свою́ показа́вый в конце́х, / освяща́ет той ве́рно покланя́ющихся и взыва́ющих: / Христо́в прему́дрый Крести́телю, спаси́ всех нас. Прокимен, глас 7: Возвесели́тся пра́ведник о Го́споде / и упова́ет на Него́. Стих: Услы́ши, Бо́же, глас мой, внегда́ моли́ти ми ся к Тебе́. Послание к коринфяном второе, Бра́тие, Бог реки́й из тмы све́ту возсия́ти, и́же возсия́ в сердца́х на́ших, к просвеще́нию ра́зума сла́вы Бо́жия о лице́ Иису́с Христо́ве. И́мамы же сокро́вище сие́ в скуде́льных сосу́дех, да премно́жество си́лы бу́дет Бо́жия, а не от нас. Во всем скорбя́ще, но не стужа́юще си, не ча́еми, но не отчаява́еми, гони́ми, но не оставля́еми, низлага́еми, но не погиба́юще. Всегда́ ме́ртвость Го́спода Иису́са в те́ле нося́ще, да и живо́т Иису́сов в те́ле на́шем яви́тся. При́сно бо мы живи́и в смерть предае́мся Иису́са ра́ди, да и живо́т Иису́сов яви́тся в ме́ртвенней пло́ти на́шей. Те́мже смерть у́бо в нас де́йствует, а живо́т в вас. Иму́ще же то́йже дух ве́ры, по пи́санному: ве́ровах, те́мже возглаго́лах, и мы ве́руем, те́мже и глаго́лем, ве́дяще, я́ко Воздви́гий Го́спода Иису́са, и нас со Иису́сом воздви́гнет, и предпоста́вит с ва́ми. Вся бо вас ра́ди, да благода́ть умно́жившаяся, мно́жайшими благодаре́нии избы́точествит в сла́ву Бо́жию. 2 Кор 4:6–15 Аллилуия, глас 5. Стих: Свет возсия́ пра́веднику, и пра́вым се́рдцем весе́лие. Стих: И́стина от земли́ возсия́, и пра́вда с Небесе́ прини́че.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 74; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.119.133.96 (0.048 с.) |