Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Евангелие от Матфея, зачало 40.
Во вре́мя о́но, слы́шав Иоа́нн во узи́лищи дела́ Христо́ва, посла́ два от учени́к свои́х, рече́ Ему́: Ты ли еси́ Гряды́й, или́ ино́го ча́ем? И отвеща́в Иису́с рече́ им: ше́дша возвести́та Иоа́ннови, я́же слы́шита и ви́дита. Слепи́и прозира́ют и хро́мии хо́дят, прокаже́ннии очища́ются и глуси́и слы́шат, ме́ртвии востаю́т и ни́щии благовеству́ют. И блаже́н есть, и́же а́ще не соблазни́тся о Мне. Те́ма же исходя́щема, нача́т Иису́с наро́дом глаго́лати о Иоа́нне: чесо́ изыдо́сте в пусты́ню ви́дети? Трость ли ве́тром коле́блему? Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Челове́ка ли в мя́кки ри́зы облече́нна? Се, и́же мя́ккая нося́щии, в доме́х ца́рских суть. Но чесо́ изыдо́сте ви́дети? Проро́ка ли? Ей, глаго́лю вам, и ли́шше проро́ка. Сей бо есть, о не́мже есть пи́сано: се, Аз посыла́ю А́нгела Моего́ пред лице́м Твои́м, и́же угото́вит путь Твой пред Тобо́ю. Ами́нь глаго́лю вам, не воста́ в рожде́нных жена́ми бо́лий Иоа́нна Крести́теля, мний же во Ца́рствии Небе́снем бо́лий его́ есть. От дней же Иоа́нна Крести́теля досе́ле Ца́рствие Небе́сное ну́дится, и ну́ждницы восхища́ют е́. Вси бо проро́цы и зако́н до Иоа́нна прореко́ша. И а́ще хо́щете прия́ти, той есть Илия́ хотя́й приити́. Име́яй у́ши слы́шати да слы́шит. Мф 11:2–15 Причастен: В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник, / от слу́ха зла не убои́тся. / Аллилу́иа, трижды.
В оглавление.
Месяца марта в 9-й день СВЯТЫХ 40 МУЧЕНИК, ВЕЧЕР На Го́споди, воззва́х: предваряет самогласен дне, дважды, и мученичен, и подобны Триоди 3, и святых мучеников на 4. Стихиры самогласны. Терпя́ще настоя́щая до́блественне, / ра́дующеся наде́емыми, / друг ко дру́гу глаго́лаху святи́и му́ченицы: / не бо риз совлачи́мся, / но ве́тхаго челове́ка отлага́ем. / Люта́ зима́, но сла́док рай, / боле́знен лед, но сла́дко восприя́тие, / не уклони́мся у́бо, о во́ини! / Ма́ло претерпи́м, / да венцы́ побе́дными увязе́мся / от Христа́ Бо́га и Спа́са душ на́ших.
Ме́щуще одея́ния вся, / входя́ще без тре́пета во е́зеро, / друг ко дру́гу глаго́лаху святи́и му́ченицы: / за рай, его́же погуби́хом, / риз тле́нных днесь не пощади́м, / зми́я ра́ди иногда́ тлетво́рнаго облече́ни бы́вше, / совлеце́мся ны́не за всех воскресе́ние, / пренебреже́м лед раста́ющийся и плоть возненави́дим, / да венцы́ побе́дными увязе́мся / от Христа́ Бо́га и Спа́са душ на́ших. Ви́дяще я́ко наслажде́ние му́ки, / теку́ще ко е́зеру студену́, я́ко к теплоте́, / глаго́лаху святи́и му́ченицы: / не устраши́мся часа́ зи́мнаго, / да стра́шныя гее́нны огня́ убежи́м; / сожжена́ бу́ди нога́, / да ликовству́ет ве́чно, / рука́ же отъе́млема, / да возде́ется ко Го́споду. / И не пощади́м естества́ умира́ющаго, / изво́лим смерть, да венцы́ побе́дными увязе́мся / от Христа́ Бо́га и Спа́са душ на́ших. Слава, глас тойже, первую стихиру: Терпя́ще настоя́щая до́блественне, / ра́дующеся наде́емыми, / друг ко дру́гу глаго́лаху святи́и му́ченицы: / не бо риз совлачи́мся, / но ве́тхаго челове́ка отлага́ем. / Люта́ зима́, но сла́док рай, / боле́знен лед, но сла́дко восприя́тие, / не уклони́мся у́бо, о во́ини! / Ма́ло претерпи́м, / да венцы́ побе́дными увязе́мся / от Христа́ Бо́га и Спа́са душ на́ших. И ныне, Богородичен: Пре́йде сень зако́нная, / благода́ти прише́дши, / я́коже бо купина́ не сгара́ше опаля́ема, / та́ко Де́ва родила́ еси́ / и Де́ва пребыла́ еси́. / Вме́сто столпа́ о́гненнаго, / пра́ведное возсия́ Со́лнце: / вме́сто Моисе́я, Христо́с, / Спасе́ние душ на́ших. Вход. Прокимен. И чтения дне, и святы́х три. Проро́чества Иса́иина чте́ние. Та́ко глаго́лет Госпо́дь: вси язы́цы собра́шася вку́пе, и соберу́тся кня́зи от них. Кто возвести́т сия́ в них? Или́ я́же от нача́ла, кто слы́шана сотвори́т вам? Да приведу́т свиде́тели своя́, и оправдя́тся, и да услы́шат, и да реку́т и́стину. Бу́дите Ми свиде́тели, и Аз Свиде́тель, глаго́лет Госпо́дь Бог, и О́трок Его́же избра́х. Да позна́ете, и ве́руете Ми, и разуме́ете, я́ко Аз есмь, пре́жде Мене́ не бысть ин бог и по Мне не бу́дет. Аз есмь Бог, и несть ра́зве Мене́ спаса́яй. Аз возвести́х и спасо́х; уничижи́х, и не бе в вас чу́ждий. Вы Мне свиде́тели, и Аз Госпо́дь Бог, и еще́ от нача́ла Аз есмь, и несть от рук Мои́х избавля́яй. Сотворю́, и кто отврати́т то? Си́це глаго́лет Госпо́дь Бог, избавля́яй вас, Святы́й Изра́илев.
Ис 43:9–14 Прему́дрости Соломо́новы чте́ние. Пра́ведных ду́ши в руце́ Бо́жией, и не прико́снется их му́ка. Непщева́ни бы́ша во очесе́х безу́мных умре́ти, и вмени́ся озлобле́ние исхо́д их. И е́же от нас ше́ствие сокруше́ние, они́ же суть в ми́ре. И́бо пред лице́м челове́ческим, а́ще и му́ку прии́мут, упова́ние их безсме́ртия испо́лнено. И в ма́ле нака́зани бы́вше, вели́кими благоде́тельствовани бу́дут, я́ко Бог искуси́ я́ и обре́те их досто́йны Себе́. Я́ко зла́то в горни́ле искуси́ их и, я́ко всепло́дие же́ртвенное, прия́т я́. И во вре́мя посеще́ния их возсия́ют и, я́ко и́скры по сте́блию, потеку́т. Су́дят язы́ком и облада́ют людьми́, и воцари́тся Госпо́дь в них во ве́ки. Наде́ющиися Нань разуме́ют и́стину, и ве́рнии в любви́ пребу́дут Ему́; я́ко благода́ть и ми́лость в преподо́бных Его́ и посеще́ние во избра́нных Его́. Прем 3:1–9 Прему́дрости Соломо́новы чте́ние. Пра́ведницы во ве́ки живу́т, и в Го́споде мзда их, попече́ние их у Вы́шняго. Сего́ ра́ди прии́мут Ца́рствие благоле́пия, и вене́ц добро́ты от руки́ Госпо́дни, зане́ десни́цею покры́ет я́ и мы́шцею защити́т их. Прии́мет всеору́жие рве́ние Свое́, и вооружи́т тварь в месть враго́м. Облече́тся в броня́ пра́вды, и возложи́т шлем, суд нелицеме́рен. Прии́мет щит непобеди́мый преподо́бие, поостри́т же напра́сный гнев во ору́жие, спобо́рет же с ним мир на безу́мныя. По́йдут праволу́чныя стре́лы мо́лниины и, я́ко от благокру́гла лу́ка облако́в, на наме́рение полетя́т. И от каменоме́тныя я́рости испо́лнь паду́т гра́ды, вознегоду́ет на них вода́ морска́я, ре́ки же потопя́т я́ на́гло. Сопроти́в ста́нет им дух си́лы и, я́ко ви́хор, разве́ет их, и опустоши́т всю зе́млю беззако́ние, и злоде́йство преврати́т престо́лы си́льных. Слы́шите у́бо, ца́рие, и разуме́йте, навы́кните судии́ конце́в земли́. Внуши́те, держа́щии мно́жества и гордя́щиися о наро́дех язы́к. Я́ко дана́ есть от Го́спода держа́ва вам и си́ла от Вы́шняго. Прем 5:15–24; 6:1–3 И прочее последование преждесвященныя. Аще же не совершается Литургия преждесвященная, пое́м на стиховне Триоди самогласен дне, дважды, и мученичен. Слава, святы́х, глас 6: В песнопе́ниих восхва́лим, ве́рнии, / страстоте́рпцев четы́редесять му́чеников / и к ним сладкопе́сненно возопии́м, глаго́люще: / ра́дуйтеся, страда́льцы Христо́вы, / Иси́хие, Мели́тоне, Ира́клие, / Смара́где и До́мне, / Евни́ке, Уа́ле и Вивиа́не, / Кла́вдие и При́ске. / Ра́дуйтеся, Феоду́ле, Евти́хие и Иоа́нне, / Ксанфи́е, Илиа́не, Сиси́ние, / Кири́е, Агги́е, Ае́тие и Фла́вие. / Ра́дуйтеся, Ака́кие, Екди́кие, Лисима́хе, / Алекса́ндре, Или́е и Горго́ние, / Фео́филе, Дометиа́не, и Боже́ственный Га́ие, и Горго́ние. / Ра́дуйтеся, Евти́хие и Афана́сие, / Кири́лле и Сакердо́не, / Нико́лае и Вале́рие, / Филокти́ме, Севериа́не и Худи́е. / Я́ко иму́щии дерзнове́ние ко Христу́ Бо́гу на́шему, / му́ченицы всечестни́и, / Того́ приле́жно моли́те / спасти́ся ве́рою соверша́ющим всечестну́ю па́мять ва́шу.
И ныне, Богородичен, глас тойже: Богоро́дице, Ты еси́ лоза́ и́стинная, / возрасти́вшая нам Плод живота́, / Тебе́ мо́лимся: / моли́ся, Влады́чице, со святы́ми апо́столы / поми́ловати ду́ши на́ша. По Ны́не отпуща́еши: тропарь, глас 1: Боле́зньми святы́х, и́миже о Тебе́ пострада́ша, / умоле́н бу́ди, Го́споди, / и вся на́ша боле́зни исцели́, / Человеколю́бче, мо́лимся. Ин тропарь, глас 1: Страстоте́рпцы всечестни́и, / во́ини Христо́вы четы́редесяте, / тве́рдии ору́жницы, / сквозе́ бо огнь и во́ду проидо́сте / и А́нгелом согра́ждане бы́сте, / с ни́миже моли́теся Христу́ о и́же ве́рою хва́лящих вас. / Сла́ва Да́вшему вам кре́пость, / сла́ва Венча́вшему вас, / сла́ва Подава́ющему ва́ми всем исцеле́ния. Ин тропарь, глас 3: Страстоте́рпцы Христо́вы четы́редесяте, / во гра́де Севасти́йстем му́жественно пострада́вшии, / чрез огнь и во́ду проше́дший, / в поко́й ве́чный вше́дшии, / моли́теся о нас ко Го́споду, / да жизнь ми́рну сохрани́т / и ду́ши на́ша спасе́т, я́ко Человеколюбец. Слава, и ныне, Богородичен. Ектении, и три поклоны великия, и отпуст. НА УТРЕНИ На Бог Госпо́дь: Боле́зньми святы́х, и́миже о Тебе́ пострада́ша, / умоле́н бу́ди, Го́споди, / и вся на́ша боле́зни исцели́, / Человеколю́бче, мо́лимся. Слава, и ныне, Богородичен: Гаврии́лу, веща́вшу Тебе́, Де́во, ра́дуйся, / со гла́сом воплоща́шеся всех Влады́ка, / в Тебе́, Святе́м Киво́те, / я́коже рече́ пра́ведный Дави́д; / яви́лася еси́ ши́ршая небе́с, / поноси́вши Зижди́теля Твоего́. / Сла́ва Все́льшемуся в Тя, / сла́ва Проше́дшему из Тебе́, / слава Свободи́вшему нас рождество́м Твои́м.
И обычныя кафизмы. По 1-й и по 2-й кафизмах седальны Триоди. Ектении же не глаголем. По 3-й же кафизме глаголет иерей ектению малую. Таже седален, глас 4. Честну́ю твердь церко́вную, / я́ко зве́зды велича́йшия, просвеща́ете при́сно и ве́рныя озаря́ете, / му́ченицы Боже́ственнии Христо́вы четы́редесяте. Слава, глас тойже. Подобен: Вознесы́йся: Му́жественнейшим по́мыслом преше́дше муче́ние, чу́днии страстоте́рпцы, / сквозе́ огнь и во́ду проидо́сте и премину́сте ко спасе́ния широте́, / насле́дие прие́мше Небе́сное Ца́рство, / в не́мже твори́те о нас Боже́ственных мольбы́, / му́дрии четы́редесяте. И ныне, Богородичен: Е́же благода́рно воспева́ти от се́рдца / и испроси́ти приле́жно, Богоро́дице, Твоя́ ми́лости, Влады́чице, / рабы́ Твоя́ зову́щия и глаго́лющия: / Пресвята́я Де́во, предвари́ и изба́ви от враг неви́димых и ви́димых / и вся́каго преще́ния, / Ты бо еси́ на́ше заступле́ние.
|
||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 58; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.75.227 (0.014 с.) |