Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
У 1934р. композитор закінчує чотиричастинний фортепіанний концерт F-dur. У 1936р. разом з Лятошинським та Рильським починає редагувати оперу “Тарас Бульба “Лисенка.Содержание книги
Поиск на нашем сайте В роки війни Ревуцький перебував у Ташкенті, працював у консерваторії. В цей період він пише переважно масові пісні: “Пісня про радянських прикордонників”. У 1944р. композитор повертається до Києва і активно включається у відновлення музично – культурного життя України. Працює в консерваторії як професор і керівник кафедри композиції, прагне розвивати творчу індивідуальність своїх учнів. У січні 1957р. його було обрано академіком Академії наук України. Творчість останніх років дуже нечисленна, практично основну увагу композитор приділяв науково – фольклористичній, редакторській та педагогічній праці. В його класі навчалися відомі митці повоєнного покоління, зокрема Григорій і Платон Майбороди, Віталій Кирейко, Анатолій Коломієць. Твори його досить часто звучать і на концертних естрадах, і в навчальних класах шкіл та музичних училищ. Помер Левко Миколайович Ревуцький у 1972р. у Києві. СИМФОНІЯ №2(e-moll) Серед творів Л.Ревуцького симфонія №2 набула найбільшої популярності. Перша її редакція була закінчена до десятої річниці Великого Жовтня (1927р.). Симфонія разом з Увертюрою на 4 українські народні теми Б.Лятошинського була відзначена Першою премією на конкурсі творів до цієї дати. У 1940р. Ревуцький здійснив другу редакцію симфонії. В українській музиці цей твір має етапне значення. Він є першою українською радянською симфонією, поява якої знаменувала початок розвитку нового етапу симфонізму. В українській музиці існував ряд симфоній, створених на фольклорному тематичному матеріалі (“симфонії невідомого автора ” 18ст.,19ст., “Українська симфонія” Калачевського, симфонія g-moll Сокальського), які належать до типу пісенно-ліричних симфоній. Друга симфонія Ревуцького певною мірою продовжує традиції українського симфонізму в розумінні міцної опори на народно - пісенну основу. У створенні симфонії Ревуцький використав величезний творчий досвід, набутий російськими композиторами класиками: Глінкою, Римським –Корсаковим, Чайковським. Друга симфонія - твір дуже своєрідний, з виразним національним характером. Тематичний матеріал композитор взяв з народної творчості. Всі теми є справжні українські пісні. Обрані теми - виразні, емоційні, наспівні. В них закладені великі можливості їхнього варіювання, динамічного розвитку. В цьому велика цінність їх як матеріалу для симфонії. Вплив української народно - пісенної творчості виявився не тільки у виборі тем: це і особливості ладової побудови, характерні ознаки багатоголосся, своєрідність звучань народної інструментальної музики. Навіть основна тональність симфонії, яку точніше було б визначити як мажоро - мінор з тонікою Е, показує зв’язки з народною творчістю. ПЕРША частина (E – dur) – написана у сонатній формі. Її основний настрій – прагнення вперед, боротьба. Починається симфонія викладом головної партії у струнної групи. Ця тема є провідним образом усієї симфонії. Заснована вона на народній пісні “Ой весна, весна, весниця”. Побічна партія – це сумна мелодія народної пісні “Ой, не жаль мені ні на кого “, яку задумливо співає гобой. Своїм характером головна і побічна партії контрастні. В розробці велике місце віддається трансформаціям головної партії, хоча бере участь і побічна. Головна партія зазнає багатьох перетворень. На початку репризи вона звучить радісно, велично, могутньо як гімн батьківщині. ДРУГА частина – має образну назву “Ноктюрн”. В музиці відтворені поетичні картини природи. Три народно – пісенні теми (у чергуванні 1-2-3-2-1) складають основу цієї частини. На першій – “Ой, Микито, Микито “ побудовані вступ і закінчення. Друга тема – “Ой у полі сосна “ складає головну частину Adagio. Варіаційна розробка гумористичної третьої теми – “Що у Києві на риночку “ становить середній – скерцозний епізод. ТРЕТЯ частина - фінал, який є картиною народного свята, перемоги. Побудований він у формі варіацій на дві теми. Перша – “А ми просо сіяли “ – танцювальна народна пісня; друга – теж танцювальна – “При долині мак”. Наприкінці автор згадує теми попередніх частин, а кода побудована на темі головної партії першої частини, яка звучить велично, святково, символізуючи всенародну радість з приводу перемоги. ВІКТОР СТЕПАНОВИЧ КОСЕНКО (1896 – 1938)
|
|||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-19; просмотров: 321; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.69.25 (0.008 с.) |