Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Евангелие от Иоанна, зачало 42 от полу.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Рече́ Госпо́дь: О́тче, просла́ви и́мя Твое́. Прии́де же глас с небесе́: и просла́вих, и па́ки просла́влю. Наро́д же стоя́й слы́шав, глаго́лаху: гром бысть, ини́и глаго́лаху: А́нгел глаго́ла Ему́. Отвеща́ Иису́с, и рече́: не Мене́ ра́ди гла́с се́й бы́сть, но наро́да ра́ди. Ны́не суд есть ми́ру сему́: ны́не кня́зь ми́ра сего́ изгна́н бу́дет вон. И а́ще Аз вознесе́н бу́ду от земли́, вся привлеку́ к Себе́. Сие́ же глаго́лаше, назна́менуя, ко́ею сме́ртию хотя́ше умре́ти. Отвеща́ Ему́ наро́д: мы слы́шахом от зако́на, я́ко Христо́с пребыва́ет во ве́ки: ка́ко Ты глаго́леши, вознести́ся подоба́ет Сы́ну Челове́ческому? Кто есть сей Сын Челове́ческий? Рече́ же им Иису́с: еще́ ма́ло вре́мя свет в вас есть. Ходи́те, до́ндеже свет и́мате, да тма вас не и́мет. И ходя́й во тме не весть, ка́мо и́дет. До́ндеже свет и́мате, ве́руйте во свет, да сы́нове све́та бу́дете. Ин 12:28–36а Таже: Воскресе́ние Христо́во ви́девше, / поклони́мся Свято́му Го́споду Иису́су, / еди́ному безгре́шному. / Кресту́ Твоему́ покланя́емся, Христе́, / и свято́е Воскресе́ние Твое́ пое́м и сла́вим. / Ты бо еси́ Бог наш, / ра́зве Тебе́ ино́го не зна́ем, / и́мя Твое́ имену́ем. / Прииди́те, вси ве́рнии, / поклони́мся Свято́му Христо́ву Воскресе́нию: / се бо прии́де Кресто́м ра́дость всему́ ми́ру. / Всегда́ благословя́ще Го́спода, / пое́м Воскресе́ние Его́: / распя́тие бо претерпе́в, / сме́ртию смерть разруши́. Псалом 50-й. По 50-м псалме. Слава: Моли́твами Апо́столов, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. И ныне: Моли́твами Богоро́дицы, / Ми́лостиве, очи́сти / мно́жества согреше́ний на́ших. Таже, глас 6: Поми́луй мя, Бо́же, / по вели́цей ми́лости Твое́й / и по мно́жеству щедро́т Твои́х / очи́сти беззако́ние мое́. И стихира, глас 6: Кре́сте Христо́в, христиа́н упова́ние, / заблу́ждших наста́вниче, / обурева́емых приста́нище, / в бра́нех побе́да, / вселе́нныя утвержде́ние, / неду́жных врачу́, / ме́ртвых воскресе́ние, / поми́луй нас.
Канон Креста, егоже краегранесие: Ирмос: Крест начерта́в, Моисе́й / впря́мо жезло́м Чермно́е пресече́, / Изра́илю пешеходя́щу; / то́же обра́тно фарао́новым колесни́цам, / уда́рив, совокупи́, / вопреки́ написа́в непобеди́мое ору́жие. / Тем Христу́ пои́м, Бо́гу на́шему, я́ко просла́вися. О́браз дре́вле Моисе́й пречи́стыя Стра́сти в себе́ само́м прообрази́, / свяще́нных среде́ стоя́: / Крест же вообрази́в, / просте́ртыми побе́ду дла́ньми воздви́же, / держа́ву погуби́в Амали́ка всегуби́теля. / Тем Христу́ поим, Бо́гу на́шему, я́ко просла́вися. Возложи́ Моисе́й на столпе́ врачевство́, / тлетвори́ваго избавле́ние и ядови́таго угрызе́ния, / и дре́ву о́бразом Креста́ / по земли́ пресмыка́ющагося зми́я привяза́, / лука́вный в сем обличи́в вред. / Тем Христу́ пои́м, Бо́гу на́шему, я́ко просла́вися. Показа́ не́бо Креста́ побе́ду благоче́стия держа́телю и царю́ богому́дру, / враго́в в не́мже злосе́рдных низложи́ся свире́пство, / лесть же преврати́ся, / и ве́ра распростре́ся земны́м конце́м Боже́ственная. / Тем Христу́ пои́м, Бо́гу на́шему, я́ко просла́вися. Катавасия, оба лика вкупе: Крест начерта́в: Песнь 3. Ирмос: Жезл во о́браз та́йны прие́млется, / прозябе́нием бо предразсужда́ет свяще́нника; / неплодя́щей же пре́жде Це́ркви, / ны́не процвете́ Дре́во Креста́, / в держа́ву и утвержде́ние. Я́ко испусти́, ударя́емь, во́ду краесеко́мый / непокори́вым лю́дем и жестосе́рдым, / богозва́нныя проявля́ше Це́ркве та́инство, / ея́же Крест держа́ва и утвержде́ние. Ре́бром пречи́стым, копие́м прободе́нным, / вода́ с Кро́вию истече́, / обновля́ющая Заве́т и омыва́тельная греха́: / ве́рных бо Крест похвала́ и царе́й держа́ва и утвержде́ние. Седален, глас 4
В тебе́, треблаже́нне и жизнода́вче Кре́сте, / лю́дие учрежда́ющеся, спра́зднуют с невеще́ственными ли́ки, / чи́ни архиере́йстии благогове́йно воспева́ют, / мно́жества же мона́шествующих и по́стников покланя́ются, / Христа́ же распе́ншагося вси сла́вим. Сла́ва, и ны́не, тойже. Песнь 4. Ирмос: Услы́шах, Го́споди, / смотре́ния Твоего́ та́инство, / разуме́х дела́ Твоя́ / и просла́вих Твое́ Божество́. Горькоро́дныя преложи́ дре́вом Моисе́й / источники в пусты́ни дре́вле, / Кресто́м ко благоче́стию язы́ков / проявля́я преложе́ние. Глубине́ вне́дривый секу́щую / издаде́ Иорда́н дре́ву, / Кресто́м и креще́нием / сече́ние ле́сти зна́менуя. Свяще́нно ополча́ются / четвероча́стнии лю́дие, предходя́ще / о́бразом свиде́тельства ски́нии, / крестообра́зными чи́нми прославля́еми. Чу́дно простира́емь, / со́лнечныя лучи́ испуща́ше Крест, / и пове́даша небеса́ / сла́ву Бо́га на́шего. Песнь 5. Ирмос: О треблаже́нное Дре́во, / на не́мже распя́ся Христо́с, Царь и Госпо́дь! / И́мже паде́ дре́вом прельсти́вый, / Тобо́ю прельсти́вся, / Бо́гу пригвозди́вшуся пло́тию, / подаю́щему мир душа́м на́шим. Тебе́, приснопе́тое Дре́во, на не́мже простре́ся Христо́с, / Еде́м храня́щее обраща́ющееся ору́жие, Кре́сте, устыде́ся: / стра́шный же Херуви́м уступи́ на тебе́ пригвожде́нному Христу́, / подаю́щему мир душа́м на́шим. Подзе́мных си́лы проти́вныя Креста́ страша́тся / начерта́ема зна́мения на возду́се, / по нему́же хо́дят Небе́сных и земноро́дных ро́ди, / коле́на приклоня́юще Христу́, / подаю́щему мир душа́м на́шим. Заря́ми нетле́нными я́влься Боже́ственный Крест / омраче́нным язы́ком, заблужде́нным в пре́лести, / Боже́ственный свет облиста́в, / усвоя́ет на нем пригвожде́нному Христу́, / подаю́щему мир душа́м на́шим. Песнь 6. Ирмос: Во́днаго зве́ря во утро́бе / дла́ни Ио́на крестови́дно распросте́р, / спаси́тельную Страсть прообража́ше я́ве. / Тем, тридне́вен изше́д, / преми́рное Воскресе́ние прописа́ше / Пло́тию пригвожде́ннаго Христа́ Бо́га / и тридне́вным Воскресе́нием мир просве́щшаго. Ста́ростию преклони́вся и неду́гом отягче́н, испра́вися Иа́ков, ру́це премени́в, / де́йствие явля́я жизноно́снаго Креста́: / и́бо ве́тхость зако́ннаго сено́внаго писа́ния новописа́ на сем Пло́тию пригвозди́выйся Бог / и душегуби́тельный неду́г ле́сти отгна́. На ю́ныя возложи́в дла́ни боже́ственный Изра́иль, крестови́дно главы́ явля́ше, / я́ко старе́йшая сла́ва, законослужи́тели лю́дие. / Те́мже, подмне́вся та́ко испрельсти́тися, не измени́ жизноно́снаго о́браза: / превзы́дут бо лю́дие Христо́вы Бо́жии новоутвержде́ннии, / вопия́ху, Кресто́м огражда́еми. Кондак, глас 4. Самоподобен: Вознесы́йся на Крест во́лею, / тезоимени́тому Твоему́ но́вому жи́тельству / щедро́ты Твоя́ да́руй, Христе́ Бо́же, / возвесели́ си́лою Твое́ю ве́рныя лю́ди Твоя́, / побе́ды дая́ нам на сопоста́ты, / посо́бие иму́щим Твое́ oру́жие ми́ра, / непобеди́мую побе́ду.
Икос: И́же до тре́тияго Небесе́ восхище́н бысть в рай / и глаго́лы слы́шав неизрече́нныя и Боже́ственныя, / и́хже не леть язы́ки (челове́ческими) глаго́лати, / что Гала́том пи́шет, я́ко рачи́телие Писа́ний прочто́сте и позна́сте: / мне, глаго́лет, хвали́тися да не бу́дет, то́кмо во еди́ном Кресте́ Госпо́дни, / на не́мже, страда́в, уби́ стра́сти. / Того́ у́бо и мы изве́стно держи́м, Крест Госпо́день, хвалу́ вси: / есть бо нам спаси́тельное сие́ Дре́во / oру́жие ми́ра, непобеди́мая побе́да. Песнь 7. Ирмос: Безу́мное веле́ние мучи́теля злочести́ваго / лю́ди поколеба́, / ды́шущее преще́ние и злохуле́ние богоме́рзкое; / оба́че три о́троки не устраши́ я́рость зве́рская, / ни огнь снеда́яй, / но противоды́шущу росоно́сному Ду́ху, / со огне́м су́ще, поя́ху: / Препе́тый отце́в и нас Бо́же, благослове́н еси́. От дре́ва вкуси́в, пе́рвый в челове́цех в тле́ние всели́ся: / отверже́нием бо жи́зни безче́стнейшим осуди́вся, / всему́ ро́ду телотле́нен не́кий я́ко вред неду́га преподаде́; / но, обре́тше, земноро́днии, воззва́ние кре́стным Дре́вом, зове́м: / препе́тый отце́в и нас Бо́же, благослове́н еси́. Разруши́ повеле́ние Бо́жие преслуша́ние, / и дре́во принесе́ смерть челове́ком, / е́же неблаговре́менно прича́стно бы́вшее; / во утвержде́ние же зело́ честна́го / отту́ду жи́зни дре́во возбраня́емо бе, / е́же разбо́йнику злоуме́ршу отве́рзе, благоразу́мно зову́щу: / препе́тый отце́в и нас Бо́же, благослове́н еси́. Жезла́ объе́млет край Ио́сифова, / бу́дущая зря, Изра́иль, / Ца́рствия держа́вное, / я́ко возыму́ществит пресла́вный Крест, проявля́я: / сей бо царе́й победоно́сная похвала́ и свет ве́рою зову́щим: / препе́тый отце́в и нас Бо́же, благослове́н еси́. Песнь 8. Ирмос: Благослови́те, о́троцы, / Тро́ицы равночи́сленнии, / Соде́теля Отца́ Бо́га, / по́йте снизше́дшее Сло́во, / и огнь в ро́су претво́ршее, / и превозноси́те всем жизнь подава́ющаго / Ду́ха Всесвята́го во ве́ки. Воздвиза́ему Дре́ву, / окропле́ну Кро́вию вопло́щшагося Сло́ва Бо́га, / по́йте, Небе́сныя Си́лы; / земны́х воззва́ние пра́зднующе, лю́дие, / поклони́теся Христо́ву Кресту́, / и́мже ми́ру воста́ние во ве́ки.
Земноро́днии, дла́ньми, строи́телие благода́ти, / Крест, на не́мже стоя́ше Христо́с Бог, возноси́те священноле́пно / и копие, Бо́жия Сло́ва Те́ло пробо́дшее, / да ви́дят язы́цы вси спасе́ние Бо́жие, / сла́вяще Его́ во ве́ки. Боже́ственным судо́м предызбра́ннии, весели́теся, / христиа́нстии ве́рнии ца́рие, / хвали́теся победоно́сным ору́жием, / прие́мше от Бо́га Крест честны́й: / в сем бо коле́на бра́ней, де́рзости и́щуще, / разсыпа́ются во ве́ки. На 9-й песни Честне́йшую: не поем, но поем припев праздника: Велича́й, душе́ моя́, / пречестны́й Крест Госпо́день. Таже ирмос 1-го канона: Та́ин еси́, Богоро́дице, рай: И другий лик подобне, припев и ирмос. И к прочим 6-ти стихом тойже припев поем. Песнь 9. Ирмос: Та́ин еси́, Богоро́дице, рай, / невозде́ланно возрасти́вший Христа́, / И́мже кре́стное живоно́сное на земли́ насади́ся Дре́во. / Тем, ны́не возноси́му, / покланя́ющеся Ему́, Тя велича́ем. Да возра́дуются древа́ дубра́вная вся, освяти́вшуся естеству́ их, / от Него́же изнача́ла насади́шася, / Христу́ распросте́ршуся на Дре́ве; / тем, ны́не возноси́му, / покланя́ющеся Ему́, Тя велича́ем. Свяще́нный воста́ рог / и глава́ всем богому́дрым, Крест, / и́мже гре́шных мы́сленно стира́ются ро́зи вси; / тем, ны́не возноси́му, покланя́ющеся ему́, Тя велича́ем. Другий припев: Велича́й, душе́ моя́, / животворя́щаго Креста́ Госпо́дня воздви́жение. И ирмос: Сне́дию дре́ва: И другий лик подобне, припев и ирмос. Тропари же 6 с симже припевом.
Ин. Ирмос: Сне́дию дре́ва ро́ду прибы́вшая смерть / Кресто́м упраздни́ся днесь, / и́бо прама́терняя всеро́дная кля́тва разруши́ся / прозябе́нием Чи́стыя Богома́тере, / Ю́же вся Си́лы Небе́сныя велича́ют. Го́рести уби́йственныя, я́же от дре́ва, не оста́вив, Го́споди, / Кресто́м бо сию́ соверше́нно истреби́л еси́. / Сего́ ра́ди и дре́вом услади́ иногда́ го́ресть вод Ме́рры: / прообразу́ющее Креста́ де́йство, / е́же вся Си́лы Небе́сныя велича́ют. Непреста́нно гружа́емыя мра́ком пра́отца, Го́споди, / Кресто́м возвы́сил еси́ днесь, / я́ко бо ле́стию весьма́ неудержа́нно естество́ преднизведе́ся, / всеро́дне ны па́ки испра́ви свет Креста́ Твоего́, / его́же, ве́рнии, велича́ем. Да о́браз пока́жеши ми́ру покланя́емый, Го́споди, Креста́, / во всех я́ко пресла́вный, на небесе́х изобрази́л еси́, / све́том безме́рным озаре́н, / царю́ всеору́жие непобеди́мое. / Тем Тя вся Си́лы Небе́сныя велича́ют. Катавасия: Та́ин еси́, Богоро́дице, рай: Другий: Сне́дию дре́ва: С припевы. И поклон.
Светилен. Крест, храни́тель всея́ вселе́нныя, / Крест красота́ Це́ркве, / Крест царе́й держа́ва, / Крест ве́рных утвержде́ние, / Крест А́нгелов сла́ва и де́монов я́зва. (2) Слава, и ныне. Крест воздвиза́ется днесь, и мир освяща́ется: / И́же бо со Отце́м седя́й и Ду́хом Святы́м на сем ру́це распростре́, / мир весь привлече́ к Твоему́, Христе́, позна́нию; / и́же у́бо на Тя наде́ющияся / боже́ственныя сподо́би сла́вы. На хвалитех стихиры, на 4, глас 8. Самоподобен: О, пресла́внаго чудесе́, / живоно́сный сад, / Крест пресвяты́й / на высоту́ возноси́мь явля́ется днесь. / Славосло́вят вси концы́ земни́и, / устраша́ются де́монския полки́. / О, каковы́й дар земны́м дарова́ся! / И́мже, Христе́, спаси́ ду́ши на́ша, / я́ко Eди́н Благоутро́бен. (2) О, пресла́внаго чудесе́, / я́ко грозд, испо́лнен живота́, / понесы́й Вы́шняго, / от земли́ воздвиза́емь Крест ви́дится днесь, / и́мже вси к Бо́гу привлеко́хомся, / и поже́рта бысть до конца́ смерть. / О, Дре́во пречестно́е, / и́мже восприя́хом во Eде́ме безсме́ртную пи́щу, / Христа́ сла́вяще! О, пресла́внаго чудесе́, / широта́ Креста́ и долгота́ / Небеси́ равна́ eсть, / я́ко Боже́ственною благода́тию освяща́ет вся́чeская. / О сем язы́цы ва́рварстии побежда́ются, / о сем ски́птры царе́й утвержда́ются. / О, боже́ственныя ле́ствицы, / éюже восхо́дим на Небеса́, / вознося́ще в пе́снех Христа́ Го́спода. Слава, и ныне, глас 6: Днесь происхо́дит Крест Госпо́день, / и ве́рнии прие́млют того́ жела́нием, / и взе́млют исцелéния души́ же и те́ла / и вся́кия боле́зни. / Сего́ целу́им ра́достию и стра́хом: / стра́хом, греха́ ра́ди, я́ко недосто́йни су́ще; / ра́достию же, спасе́ния ра́ди, / éже подае́т ми́ру на том пригвозди́выйся Христо́с Бог, / име́яй ве́лию ми́лость. И славословие великое тихо и согласно поют. Поему же великому славословию, облачится настоятель во всю священную одежду, и приемлет кадильницу с фимиамом, и приходит ко Святей Трапезе, и кадит Честный Крест крестообразно, и взимает его на главу, и исходит северными дверьми, предидущим ему со двема лампадами даже до Царских врат, и тамо став ожидает конца Славословия и Трисвятаго. Сему же скончану, возглашает настоятель велегласно: Прему́дрость, про́сти. Мы же начинаем тропарь: Спаси́, Го́споди, лю́ди Твоя́: трижды. И приходит настоятель, нося на главе Честный Крест до среды церкве пред святыя Царския двери: тамо убо уготовану аналогию, полагает верху его Честный Крест, и кадит крестообразно. Таже творит поклоны три до земли, в кой либо буди день, и взем Честный Крест со благовонными васильками, на подножие Креста обложенными, станет пред аналогием зря к востоком. И диакон возглашает велегласно во услышание всех: Поми́луй нас, Бо́же, по вели́цей ми́лости Твое́й, мо́лимся Тебе́, услы́ши нас, Го́споди, и поми́луй, рцем вси. И начинаем первую сотницу, Го́споди, поми́луй, 40: знаменающу настоятелю в начале Честным Крестом, трижды. Таже преклоняет главу, елико пядию отстояти главе от земли, и помалу воздвизается горе даже до скончания втораго, 40, Го́споди, помилуй. Егда же доспеет до 97, Го́споди, поми́луй, возвышает глас свой екклисиарх, настоятель же прямо стоя, и конца сотницы ожидая, знаменует крестом паки трижды. Таже обращается к западней стране. И глаголет диакон: Еще́ мо́лимся о ми́лости, жи́зни и оставле́нии грехо́в Вели́каго господи́на и отца́ на́шего Святе́йшаго Патриа́рха [имя рек], и всего́ о Христе́ бра́тства на́шего, о здра́вии и о спасе́нии, рцем вси. И начинаем вторую сотницу, Го́споди, помилуй. И творит настоятель второе воздвижение, якоже преднаписася. Таже обращается к полуденной стране. И глаголет диакон: Еще́ мо́лимся о Богохрани́мей стране́ Росси́йстей, о власте́х и во́инстве ея́, да ти́хое и безмо́лвное житие́ поживе́м во вся́ком благоче́стии и чистоте́, рцем вси. И начинаем третию сотницу, Го́споди, поми́луй. Скончаваемей же той, обращается настоятель к северной стране. И глаголет диакон: Еще́ мо́лимся о вся́кой души́ христиа́нстей, скорбя́щей же и озло́бленней, здра́вия, спасе́ния, и оставле́ния грехо́в тре́бующей, рцем вси. И бывает 4-е воздвижение. И обращается настоятель к востоком. И глаголет диакон: Еще́ мо́лимся о всех служа́щих и послужи́вших во святе́й оби́тели сей [или хра́ме сем], оте́ц и бра́тий на́ших, о здра́вии и о спасе́нии, и оставле́нии грехо́в их, рцем вси. И начинаем пятую сотницу. По пятом же воздвижении, поем: Сла́ва, и ны́не, кондак: Вознесы́йся на Крест во́лею: Поему же сему, полагает настоятель Честное древо Креста на аналогии, и поет тропарь сей во глас 6-й: Кресту́ Твоему́ покланя́емся, Влады́ко, и свято́е воскресе́ние Твое́ сла́вим. Трижды. Поющим же и братиям тойже тропарь начинает кланятися настоятель, и творит метания два пред честным крестом, таже целует его. По целовании же творит паки едино метание, такожде и на оба лика по единому метанию. Посем приходят братия вся от десныя и левая страны два два, по чину покланяются, и целуют честный крест. Поем же и стихиры самогласны, дондеже совершится целование. И по скончании целования Честнаго Креста, поставляется аналогий, с Честным Крестом, одесную страну Царских дверей, и тамо стоит, дондеже праздник отдастся. Егда же целуем честный Крест, Прииди́те, ве́рнии, / животворя́щему Дре́ву поклони́мся, / на не́мже Христо́с, Царь сла́вы, во́лею ру́це распросте́р, / вознесе́ нас на пе́рвое блаже́нство, / я́же пре́жде враг сла́стию укра́д, / изгна́ны от Бо́га сотвори́. / Прииди́те, ве́рнии, Дре́ву поклони́мся, / и́мже сподо́бихомся неви́димых враг сокруши́ти главы́. / Прииди́те, вся oте́чeствия язы́ков, / Крест Госпо́день пе́сньми почти́м. / Ра́дуйся, Кре́сте, па́дшаго Ада́ма соверше́нное избавле́ние! / О тебе́ бо ве́рнейшии ца́рие на́ши хва́лятся, / я́ко твое́ю си́лою исма́ильтeския лю́ди держа́вно покаря́юще. / Тя ны́не со стра́хом христиа́не целу́юще, / на тебе́ пригвозди́вшагося Бо́га сла́вим, глаго́люще: / Го́споди, на том пригвозди́выйся, поми́луй нас, / я́ко Благ и Человеколю́бец. Глас 5: Прииди́те, лю́дие, / пресла́вное чу́до ви́дяще, Креста́ си́ле поклони́мся: / я́ко дре́во в раи́ смерть прозябе́, / сие́ же жизнь процвете́, / безгре́шнаго иму́щее пригвожде́нна Го́спода, / от Него́же, вси язы́цы, нетле́ние взе́млюще, зове́м: / И́же Кресто́м смерть упраздни́вый / и нас свободи́вый, сла́ва Тебе́. Глас тойже: Глас проро́к Твои́х, Иса́ии и Дави́да, / испо́лнися, Бо́же, глаго́лющий: / прии́дут вси язы́цы, Го́споди, / и покло́нятся пред Тобо́ю. / Се бо лю́дие, и́же Твоея́, Бла́же, благода́ти напо́лнишася, / во дво́рех Твои́х Иерусали́ма. / Крест претерпе́вый за ны / и Воскресе́нием Твои́м животворя́й, / сохрани́ и спаси́ ны. Глас 6: Четвероконе́чный мир / днесь освяща́ется, / четвероча́стному воздвиза́ему Твоему́ Кресту́, Христе́ Бо́же наш, / и рог ве́рных христиа́н совозно́сится; / тем враго́в сокруша́ем ро́ги. / Ве́лий еси́, Го́споди, / и ди́вен в де́лех Твои́х, / сла́ва Тебе́. Проро́ков гла́си / Дре́во свято́е предвозвести́ша, / и́мже дре́вния свободи́ся кля́твы сме́ртныя Ада́м, / тварь же, днесь возноси́му тому́, совозвыша́ет глас, / от Бо́га прося́щи бога́тыя ми́лости; / но, Еди́ный в благоутро́бии безме́рный, Влады́ко, / очище́ние бу́ди нам / и спаси́ ду́ши на́ша. Глас 8: Глас проро́ка Твоего́ Моисе́я, Бо́же, / испо́лнися, глаго́ляй: / у́зрите Живо́т ваш, ви́сящь пред очесы́ ва́шими. / Днесь Крест воздвиза́ется, / и мир от ле́сти свобожда́ется, / днесь Христо́во Воскресе́ние обновля́ется, / и концы́ земли́ ра́дуются, / в кимва́лех дави́дски песнь Тебе́ принося́ще и глаго́люще: / соде́лал еси́ спасе́ние посреде́ земли́, Бо́же, / Крест и Воскресе́ние, / и́хже ра́ди нас спасл еси́, Бла́же и Человеколю́бче, / Всеси́льне Го́споди, сла́ва Тебе́. Глас тойже: Днесь Влады́ка тва́ри / и Госпо́дь сла́вы / на Кресте́ пригвожда́ется / и в ре́бра пробода́ется, / же́лчи и о́цта вкуша́ет Сла́дость церко́вная, / венце́м от те́рния облага́ется покрыва́яй не́бо о́блаки, / оде́ждею облачи́тся поруга́ния и зауша́ется бре́нною руко́ю, / руко́ю созда́вый челове́ка, / по плеще́ма бие́н быва́ет, / одева́яй не́бо о́блаки, / заплева́ния и ра́ны прие́млет, / поноше́ния и зауше́ния, / и вся терпи́т мене́ ра́ди, осужде́ннаго, / Изба́витель мой и Бог, / да спасе́т мир от пре́лести, / я́ко Благоутро́бен. Слава, и ныне, глас тойже: Днесь Неприкоснове́нный Существо́м / прикоснове́н мне быва́ет / и стра́ждет Стра́сти, / свобожда́яй мя от страсте́й, / свет подава́яй слепы́м / от беззако́нных усте́н оплева́ется / и дае́т плещи́ за пленéнныя на раны. / Сего́ Чи́стая Де́ва и Ма́ти на Кресте́ зря́щи, / боле́зненно веща́ше: / увы́ Мне, Ча́до Мое́, / что сие́ сотвори́л eси́? / Кра́сный добро́тою па́че всех челове́к / бездыха́нный, беззра́чный явля́ешися, / не име́я ви́да, ниже́ добро́ты, увы́ Мне, Мой Све́те, / не могу́ спя́ща зре́ти Тя, / утро́бою уязвля́юся, / и лю́тое oру́жие се́рдце Мое́ прохо́дит; / воспева́ю Твоя́ стра́сти, / покланя́юся благоутро́бию Твоему́, / Долготерпели́ве Го́споди, сла́ва Тебе́. Таже ектении, и прочее обычное. И бывает совершенный отпуст. Отпуст: Христо́с, и́стинный Бог наш, моли́твами пречи́стыя Своея́ Ма́тере, си́лою честна́го и животворя́щаго Креста́, святы́х сла́вных и всехва́льных Апо́стол, и всех святы́х, поми́лует и спасе́т нас, я́ко Благ и Человеколю́бец.
НА ЛИТУРГИИ
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 146; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.157.203 (0.014 с.) |