Слава, и ныне, кондак праотцев, глас 6 
";


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Слава, и ныне, кондак праотцев, глас 6



Рукопи́саннаго о́браза не поче́тше, / но Неопи́санным Существо́м защити́вшеся, треблаже́ннии, / в по́двизе огня́ просла́вистеся, / среде́ же пла́мене нестерпи́маго стоя́ще, Бо́га призва́сте: / ускори́, о Ще́дрый, и потщи́ся, я́ко Ми́лостив, в по́мощь на́шу, / я́ко мо́жеши хотя́й.

Прокимен, песнь отцев, глас 4:

Благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших, / и хва́льно и просла́влено И́мя Твое́ во ве́ки. Стих: Я́ко пра́веден еси́ о всех, я́же сотвори́л еси́ нам.

Апостол праотцев к Колоссаем,
зачало 257.

Бра́тие, егда́ Христо́с яви́тся, живо́т ваш, тогда́ и вы с Ним явите́ся в сла́ве. Умертви́те у́бо у́ды ва́ша, я́же на земли́, блуд, нечистоту́, страсть, по́хоть злу́ю, и лихоима́ние, е́же есть идолослуже́ние. И́хже ра́ди гряде́т гнев Бо́жий на сы́ны противле́ния. В ни́хже и вы иногда́ ходи́сте, егда́ живя́сте в них. Ны́не же отложи́те и вы та вся: гнев, я́рость, зло́бу, хуле́ние, срамосло́вие от уст ва́ших. Не лжи́те друг на дру́га, совле́кшеся ве́тхаго челове́ка с дея́ньми его́. И обле́кшеся в но́ваго, обновля́емаго в ра́зум, по о́бразу созда́вшаго его́. Иде́же несть е́ллин, ни иуде́й, обре́зание, и необре́зание, ва́рвар и скиф, раб и свобо́дь, но вся́ческая и во всех Христо́с.

Кол 3:4–11

Аллилуиа, глас 4.

Стих: Моисе́й и Ааро́н во иере́ех Его́, / и Самуи́л в призыва́ющих И́мя Его́. Стих: Призыва́ху Го́спода, и Той послу́шаше их.

Евангелие Луки, зачало 76.

Рече́ Госпо́дь при́тчу сию́: челове́к не́кий сотвори́ ве́черю ве́лию, и зва́ мно́ги. И посла́ раба́ своего́ в год ве́чери рещи́ зва́нным: гряди́те, я́ко уже́ гото́ва суть вся. И нача́ша вку́пе отрица́тися вси. Пе́рвый рече́ ему́: село́ купи́х, и и́мам ну́жду изы́ти и ви́дети е́. Молю́ ти ся, име́й мя отрече́на. И други́й рече́: супру́г воло́вных купи́х пять, и гряду́ искуси́ти их. Молю́ тя, име́й мя отрече́на. И други́й рече́: жену́ поя́х, и сего́ ра́ди не могу́ приити́. И прише́д раб той, пове́да господи́ну своему́ сия́. Тогда́ разгне́вався до́му влады́ка, рече́ рабу́ своему́: изы́ди ско́ро на распу́тия и сто́гны гра́да, и ни́щия, и бе́дныя, и слепы́я, и хро́мыя введи́ се́мо. И рече́ раб: го́споди, бысть я́коже повеле́, и еще́ ме́сто есть. И рече́ господи́н к рабу́: изы́ди на пути́ и халу́ги, и убеди́ вни́ти, да напо́лнится дом мой: Глаго́лю бо вам: я́ко ни еди́н муже́й тех зва́нных вку́сит моея́ ве́чери: мно́зи бо суть зва́ни, ма́ло же избра́нных.

Лк 14:16–24

Причастен:

Хвали́те Го́спода с Небе́с, / хвали́те Его́ в Вы́шних. Другий: Ра́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде, / пра́вым подоба́ет похвала́. Аллилу́иа, трижды.

 

В оглавление.

 


НЕДЕЛЯ
ПРЕД РОЖДЕСТВОМ XРИСТОВЫМ,
СВЯТЫХ ОТЕЦ

На малей вечерни стихиры воскресны и Богородицы по обычаю.

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

По предначинательном псалме поем Блаже́н муж: кафизму всю.

На Го́споди, воззва́х: стихиры воскресны 3 и восточны 3, Анатолиевы, и отцев 4.

Аще же внутрь 20-го числа, поем стихиры воскресны 3, и восточен 1, Анатолиев, и предпразднства три, и святых отцев три.

Стихиры предпразднства, глас 6.
Подобен: Все отло́жше:

Незаходи́мое Со́лнце / из Де́вственных ложе́сн возсия́ти и́дет, / просвети́ти всю подсо́лнечную, / чи́стыми очесы́ и чи́стыми дея́ньми / сре́сти Сего́ потщи́мся / и подъя́ти ны́не угото́вимся ду́хом / гряду́щаго во Своя́ стра́нным рождество́м, я́коже благоволи́, / я́ко да устра́ншияся ны еде́мскаго жития́ / возведе́т, я́ко Благоутро́бен, / в Вифлее́ме ражда́ется.

На плеща́х носи́мый Херуви́мских, / Бог Сло́во, пло́ти по Ипоста́си соедини́вся, / во всенепоро́чное чре́во всели́ся, и бысть Челове́к, / и на зе́млю гряде́т от Иу́дова пле́мене роди́тися, / верте́п свят Всецарю́ благоукраси́ся, / я́ко велича́йшая пала́та, / я́сли же, я́ко престо́л огнезра́чен, / в ни́хже я́ко Младе́нца Де́ва Мари́я полага́ет, / во обновле́ние созда́ния неопределе́ннаго.

В безслове́сных я́слех Тя полага́ет Де́ва, / Бо́жие Сло́во Безнача́льное, / нача́ло прие́мшее па́че ума́, / мое́ бо разреши́ти безслове́сие гряде́ши, / е́же подъя́х за́вистию змии́ною, / пелена́ми же пови́тися, / я́ко да расто́ргнеши ру́бы и плени́цы прегреше́ний мои́х, / Еди́не Бла́же и Человеколю́бче. / Те́мже Тя сла́влю, / пою́ и покланя́юся прера́достно во пло́ти прише́ствию Твоему́, / и́мже свободи́хся.

Стихиры святых отцев, подобен тойже:

Яви́ся ми́ра конце́м пра́отцев па́мять, / све́та и́стинно испо́лнена и заря́ми благода́ти сия́ющи: / Христо́с бо, со́лнце све́тлое, / свы́ше просия́в издале́ча, / звезд собо́р веде́т, с Ним возсия́вший, / и Рождество́ Богочелове́чное / явля́ется внутрь Вифлее́ма бы́ти. / Вси, у́бо ве́рою Сего́ Рождество́ / благоче́стно пле́щуще, лику́им / хвалу́ предпра́зднственную. (2)

Сла́вою украша́ется / Боже́ственнаго прича́стия / Ада́м, ра́дуяся днесь, / я́ко основа́ние и утвержде́ние пра́отцев му́дрых, / совзыгра́ет же А́вель, и Ено́х весели́тся, / и лику́ет Сиф и Но́е ку́пно; / с патриа́рхи же пое́т Авраа́м всехва́льный, / и рожде́ние без отца́ ны́не Мелхиседе́к ви́дит свы́ше. / Те́мже Боже́ственную па́мять Христо́вых пра́отцев / и мы соверша́юще, мо́лим / спасти́ся душа́м на́шим.

Облиста́ ве́село / и́же в пещи́ дете́й Богому́дрых собо́р / и Христо́во Рождество́ пропове́дует на земли́; / я́ко бо честна́я роса́ низше́д, Госпо́дь / Ро́ждшую спаса́ет неопа́льну, / соблюда́ет непоро́чну / и обогаща́ет Боже́ственными дарова́нии. / Те́мже и Богоприя́тный / ра́дуется Дании́л, веселя́ся, / Ка́мень бо из Горы́ несе́чен прови́дя я́ве, / со дерзнове́нием мо́лится / ны́не о душа́х на́ших.

Слава, отцев, глас 6:

Дании́л, муж жела́ний, / ка́мень, без руки́ отсе́чен, ви́дев Тя, Го́споди, / Младе́нца, без се́мене рожде́нна, пронарече́ Тя, / из Де́вы воплоще́нна Сло́ва, / непреме́ннаго Бо́га / и Спа́са душ на́ших.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 110; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.225.31.159 (0.005 с.)