Апостол к Галатом, зачало 213. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Апостол к Галатом, зачало 213.



Бра́тие, плод духо́вный есть любы́, ра́дость, мир, долготерпе́ние, бла́гость, милосе́рдие, ве́ра, кро́тость, воздержа́ние: на таковы́х несть зако́на. А и́же Христо́вы суть, плоть распя́ша со страстьми́ и похотьми́. А́ще живе́м ду́хом, ду́хом и да хо́дим. Не быва́им тщесла́вни, друг дру́га раздража́юще, друг дру́гу зави́дяще. Бра́тие, а́ще и впаде́т челове́к в не́кое прегреше́ние, вы духо́внии исправля́йте такова́го ду́хом кро́тости: блюды́й себе́, да не и ты искуше́н бу́деши. Друг дру́га тяготы́ носи́те, и та́ко испо́лните зако́н Христо́в.                                                                                                                                             Гал 5:22–6: 2

Аллилуиа, глас 6.

Стих: Блаже́н муж, боя́йся Го́спода, в за́поведех Его́ восхо́щет зело́. Стих: Си́льно на земли́ бу́дет се́мя Его́, род пра́вых благослови́тся.

Евангелие Луки, зачало 24.

Во вре́мя о́но, ста Иису́с на ме́сте ра́вне, и наро́д учени́к Его́, и мно́жество мно́го люде́й от всея́ Иуде́и и Иерусали́ма, и помо́рия Ти́рска и Сидо́нска, и́же приидо́ша послу́шати Его́ и исцели́тися от неду́г свои́х, и стра́ждущии от дух нечи́стых, и исцеля́хуся. И весь наро́д иска́ше прикаса́тися Ему́, я́ко си́ла от Него́ исхожда́ше, и исцеля́ше вся. И той возве́д о́чи свои́ на ученики́ своя́, глаго́лаше: блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко ва́ше есть Ца́рствие Бо́жие. Блаже́ни, а́лчущии ны́не, я́ко насы́титеся. Блаже́ни, пла́чущии ны́не, я́ко возсмее́теся. Блаже́ни бу́дете, егда́ возненави́дят вас челове́цы, и егда́ разлуча́т вы и поно́сят, и пронесу́т и́мя ва́ше я́ко зло, Сы́на Челове́ческаго ра́ди. Возра́дуйтеся в той день и взыгра́йте: се бо мзда ва́ша мно́га на небеси́.                                                                                                                               Лк. 6, 17 – 23

Причастен:

В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник, / от слу́ха зла не убои́тся. / Аллилу́иа, трижды.

 

 


Месяца сентября в 26-й день

СВЯТАГО АПОСТОЛА И ЕВАНГЕЛИСТА
ИОАННА БОГОСЛОВА

НА МАЛЕЙ ВЕЧЕРНИ

На Го́споди воззва́х, стихиры: глас 2.
Подобен: Егда́ от Дре́ва:

Прииди́те, прему́дрости глубину́ / и правосла́вных догма́тов списа́теля, / ве́рнии, пе́сньми боже́ственными днесь венча́им, / Иоа́нна сла́внаго и возлю́бленнаго, / сей бо возгреме́, е́же в нача́ле бе Сло́во. / Отону́дуже громогла́сен показа́ся, / я́ко благове́стие ми́ру просия́в, / многому́дренне, приснопа́мятный. [Дважды.]

Вои́стинну ты яви́лся еси́ и́стинен друг, / напе́рсник вели́к Учи́телю Христу́. / На пе́рси бо возле́г, / отону́дуже поче́рпл еси́ прему́дрости догма́ты, / и́миже обогаща́еши о́крест всю зе́млю, / я́ко богоглаго́льник Бо́жий. / Те́мже и содержа́щи сия́, / кра́сная Христо́ва Це́рковь / ны́не ра́дующися весели́тся.

Ра́дуйся, Богосло́ве, и́стинно, / ра́дуйся, Ма́тере Госпо́дни сы́не вселюбе́зне, / ты бо предстоя́ при Кресте́ Христо́ве, / Боже́ственный слы́шал еси́ глас Влады́ки: / се ны́не Ма́ти твоя́, / к тебе́ возопи́вшаго. / Отону́дуже досто́йно тя вси, / я́ко апо́стола Христо́ва вели́каго и возлю́бленнаго, / ублажа́ем.

Слава, глас 2. Самогласен: Апо́столов верх, богосло́вия трубу́, / духо́внаго воево́ду, вселе́нную Бо́гу покори́вшаго, / прииди́те, ве́рнии, ублажи́м Иоа́нна приснопа́мятнаго, / от земли́ преселя́ющагося и земли́ не отступа́ющаго, / но живу́ща и жду́ща стра́шное Влады́ки Второ́е Прише́ствие, / е́же неосужде́нно сре́сти нам испроси́, / люби́миче, таи́нниче, Христо́в напе́рсниче, / любо́вию соверша́ющим па́мять твою́.

И ныне, Богородичен.

На стиховне стихиры, глас 1.
Подобен: Всехва́льнии му́ченицы:

Богосло́ве сла́вне, / твои́ми боже́ственными уче́нии / и чуде́с явле́ньми / пре́лести отгна́л еси́ мглу всю / и лю́ди просвети́л еси́ / к зна́нию и́стинныя ве́ры. / И ны́не моли́ дарова́ти душа́м на́шим мир / и ве́лию ми́лость.

Стих: Во всю зе́млю изы́де веща́ние их / и в концы́ вселе́нныя глаго́лы их.

Иоа́нне всему́дре, / Христо́в люби́миче при́сный, / к пло́ти любве́ мя избавля́я, / Влады́це всех, боже́ственными твои́ми мольба́ми водружи́, / де́тельми благоче́стия, / и моли́ся пода́ти ми / оставле́ние прегреше́ний / и ве́лию ми́лость.

Стих: Небеса́ пове́дают сла́ву Бо́жию, / творе́ние же руку́ Его́ возвеща́ет твердь.

Богови́дче всесвяще́нне, / страсте́й и бед изба́ви / и от неду́г и скорбе́й благохва́лящия тя, / и почита́ющия любо́вию, / и ве́рно притека́ющия, / и к покро́ву твоему́ боже́ственному приходя́щия / и умоли́ дарова́ти душа́м на́шим мир / и ве́лию ми́лость.

Слава, глас 2: Богосло́ве де́вственниче, / учениче́ возлю́бленне Спа́сов, / моли́твами твои́ми нас спаса́й, мо́лимся, от вся́каго вре́да, / я́ко твое́ есмы́ ста́до.

И ныне, Богородичен: Все упова́ние мое́ на Тя возлага́ю, / Ма́ти Бо́жия, / сохрани́ мя под кро́вом Твои́м.

Тропарь, глас 2:

Апо́столе, Христу́ Бо́гу возлю́бленне, / ускори́ изба́вити лю́ди безотве́тны: / прие́млет тя припа́дающа / И́же па́дша на пе́рси Прие́мый. / Его́же моли́, Богосло́ве, / и належа́щую мглу язы́ков разгна́ти, / прося́ нам ми́ра и ве́лия ми́лости.

Слава, и ныне, Богородичен воскресен: Вся па́че смы́сла, / вся пресла́вная Твоя́, Богоро́дице, та́инства, / чистоте́ запеча́танной и де́вству храни́му, / Ма́ти позна́лася еси́ нело́жна, / Бо́га ро́ждши И́стиннаго; / Того́ моли́ спасти́ся душа́м на́шим.

НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Стихологисуем, Блаже́н муж, первый антифон.

На Го́споди воззва́х: стихиры на 8, глас 1.
Подобен: Небе́сных чино́в:

Зри́тель неизрече́нных открове́ний / и сказа́тель вы́шних Бо́жиих тайн, / сын Зеведе́ев, / написа́в нам Христо́во Ева́нгелие, / богосло́вити Отца́ и Сы́на и Ду́ха Свята́го, / научи́л есть. [Трижды.]

Богодви́жимая цевни́ца Небе́сных пе́ний, / тайнопи́сец сый, / богосказа́нная уста́, пе́ние пе́сней пое́т красно́, / устне́ бо движа́, я́ко стру́ны, / я́коже бряца́ло язы́к движа́, / мо́лится спасти́ся нам. [Трижды.]

Громогла́сным твои́м язы́ком / извеща́я Бо́жия му́дрости / сокрове́нное сло́во, Бо́гу возлю́бленне, / зове́ши при́сно, движа́ устна́ми ча́сто, / е́же в нача́ле бе Сло́во. / И науча́еши вся́каго челове́ка к зна́нию Бо́га. [Дважды.]

Слава, глас 2. Самогласен: Сы́на гро́мова, основа́ние Боже́ственных слове́с, / нача́льника богосло́вия / и пропове́дника пе́рвейшаго и́стины догма́тов Бо́жия му́дрости, / возлю́бленнаго Иоа́нна и де́вственника, / челове́ческий род по до́лгу благопохва́лим: / сей бо непреста́нно в себе́ име́я Боже́ственное, / е́же в нача́ле бе, рече́, Сло́во, / а́бие же ко Отцу́ неразлу́чное, / и ра́вное по сих О́тча Существа́, / показу́я нам Собо́ю правосла́вие Святы́я Тро́ицы: / Соде́теля же су́ща со Отце́м и жизнь нося́ща, / и Свет И́стинный Того́жде показа́ нам. / О чудесе́ ужа́снаго и ве́щи мудри́тельныя! / Я́ко полн сый любве́, / полн бысть и богосло́вия, / сла́вою, и че́стию, и ве́рою / основа́тель сый чи́стыя на́шея ве́ры, / ея́же ра́ди получи́м ве́чная блага́я в День Су́дный.

И ныне, Богородичен: Пре́йде сень зако́нная, / благода́ти прише́дши, / я́коже бо купина́ не сгара́ше опаля́ема, / та́ко Де́ва родила́ еси́ / и Де́ва пребыла́ еси́. / Вме́сто столпа́ о́гненнаго, / пра́ведное возсия́ Со́лнце: / вме́сто Моисе́я, Христо́с, / Спасе́ние душ на́ших.

Вход. Прокимен дне. Чтения три.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 79; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.40.43 (0.01 с.)