Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
На господи, воззвах: стихиры на 6, глас 4.
Свяще́нствуя боже́ственный Заха́риа, / и внутрь быв боже́ственнейшаго хра́ма, / и люде́й проше́ния принося́ Благоде́телю и Всеще́дрому, / Боже́ственнейшаго А́нгела ви́де, вопию́ща ему́: / моли́тва и моле́ние твое́ услы́шася, / дерза́й, ста́рче, и не не ве́руй мне, / возыме́еши бо отроча́, / Боже́ственнаго Предте́чу, / в рожде́нных жена́ми преиму́щаго, / Илиино́ю си́лою Христу́ предше́ствующаго. Стра́нен явля́ешися мне / виде́нием и сло́вом, / стра́нен и глаго́лы и возвеще́ньми, / Заха́риа противовеща́. / Аз бо спасе́ния лю́дем приидо́х проси́ти, / а не ча́да прия́ти, я́ко ты приглаша́еши, / сопроти́вна тя обрета́ю проше́ний / и помышляя́ю не и́стинствовати тя. / Ка́ко бо, е́же глаго́леши, изве́стно яви́тся? / Елисаве́т бо непло́ды есть, / и аз же, я́ко ве́си, ста́рец. Что не ве́руеши словесе́м мои́м, Заха́рие, / лжи́во благове́щение глаго́леши приноси́ти мне? / Бо́жий Арха́нгел есмь, / я́же ми повеле́нна суть, / сия́ тебе́ глаго́лю, с тобо́ю стоя́. / Поне́же не ве́ровал еси́, и не ят ве́ры, / бу́деши глух и безгла́сен, / до́ндеже у́бо у́зриши мои́х глаго́л Боже́ственное сбытие́. / Егда́ же роди́т Елисаве́т тебе́ / Сло́ва глас, вели́каго Предте́чу, / уясня́ющуся язы́ку, / благослови́ши Бо́га Изра́илева. Слава, глас 6. Византиево: От непло́днаго днесь чре́ва / плод моли́твы прозябе́, / Иоа́нн Предте́ча, / весели́ся, пусты́не, и лику́й челове́чество, се бо покая́ния пропове́дник гряде́т / во чре́ве ма́терни воплоща́тися. / Прииди́те, ра́дующеся в сла́внем его́ зача́тии, / празднолю́бцы, лику́им, вопию́ще: / и́же в рожде́нных жена́ми бо́льший сый, / не преста́й моли́тися о ве́рою соверша́ющих боже́ственное твое́ зача́тие, / я́ко да обря́щем очище́ние грехо́в / и ве́лию ми́лость. И ныне, Богородичен: Кто Тебе́ не ублажи́т, Пресвята́я Де́во; / кто ли не воспое́т Твоего́ Пречи́стаго Рождества́; / безле́тно бо от Отца́ Возсия́вый Сын Единоро́дный, / То́йже от Тебе́, Чи́стыя, про́йде, / неизрече́нно вопло́щься, / естество́м Бог сый, / и естество́м быв Челове́к нас ра́ди, / не во двою́ лицу́ Разделя́емый, / но во Двою́ Естеству́ несли́тно Познава́емый. / Того́ моли́, Чи́стая, Всеблаже́нная, / поми́ловатися душа́м на́шим.
На стиховне стихиры, глас 6. Иду́щу во Свята́я Святы́х свя́то, / свяще́нному проро́ку, / свято́му святы́й, я́коже писа́ся, / предста́в, А́нгел приглаша́ше, глаго́ля: / услы́шася моли́тва твоя́, / и разреша́ется ны́не Елисаве́тино непло́дство, / и роди́т тебе́, ста́рче, сы́на, / Иоа́нна Предте́чу, / свети́льника Со́лнца, / проро́ка высоча́йшего, / и глас из Де́вы Богоотрокови́цы / Сло́ва возсия́вшего. Стих: И ты, отроча́, / проро́к Вы́шняго нарече́шися. Глаго́ли ми я́вственнейше, / по чему́ позна́ю сие́? / Па́ки ко А́нгелу блаже́ннейший ста́рец рече́: / я́ко ви́диши, испо́лнен бо дний есмь, / Елисаве́т же непло́ды есть: / ка́ко у́бо мне глаго́лы веща́еши па́че естества́? / Удивля́юся, / отню́д не и́стинствующа тя ны́не помышля́ю, / о челове́че, отыди́! / Аз бо лю́дем избавле́ния испроша́ю, / а не отроча́ прия́ти, / вещь неудобоприя́тну. Стих: Служи́те Ему́ преподо́бием и пра́вдою пред Ним, / вся дни живота́ на́шего. Бо́га Вседержи́теля Арха́нгел аз есмь, / Гаврии́л мне и́мя, / ста́рцу рече́ безтеле́сный: / и ны́не огло́хни / и молча́нию научи́ся, / не ве́ровав мои́м глаго́лом. / Егда́ же роди́т ти трубу́ Сло́ва сопру́жница, / Ду́ху уясня́ющу твой язы́к, / возопие́ши я́вственнейше: / проро́к Высоча́йшаго назове́шися, о отроча́! / Того́ предугото́вати благода́тию стези́, / я́ко благоволи́. Слава, глас 6. Самогласен: А́нгел из непло́дных ложе́сн / произше́л еси́, Крести́телю: / от са́мых пеле́н в пусты́ню всели́лся еси́. / печа́ть же всех Проро́́ков показа́лся еси́. / Его́же бо они́ многообра́зно прови́деша / и гада́тельне пропове́даша, / Сего́ крести́ти во Иорда́не удосто́ился еси́. / Глас же услы́шал еси́ Оте́ческий с Небесе́, / свиде́тельствующь Того́ Сыновство́, / и Ду́ха ви́дел еси́ голуби́цы в ви́де, / глас влеки́й на Креща́емаго. / Но, о проро́ков всех вы́шший! / Не преста́й моли́тися о нас, / ве́рно твою́ соверша́ющих па́мять.
И ныне, Богородичен: Никто́же притека́яй к Тебе́, / посра́млен от Тебе́ исхо́дит, / Пречи́стая Богоро́дице Де́во, / но про́сит благода́ти и прие́млет дарова́ние / к поле́зному проше́нию. НА УТРЕНИ Тропарь Предтече, глас 4: Пе́рвее неражда́ющая непло́ды, возвесели́ся, / се бо зачала́ еси́ Со́лнца свети́льника я́ве, / просвеща́ти иму́ща всю вселе́нную, слепото́ю неду́гующую. / Лику́й, Заха́рие, вопия́ со дерзнове́нием: / проро́к Вы́шняго есть хотя́й роди́тися. И ныне, Богородичен: Е́же от ве́ка утае́ное / и А́нгелом несве́домое та́инство, / Тобо́ю, Богоро́дице, су́щим на земли́ яви́ся Бог, / в несли́тном соедине́нии воплоща́емь, / и Крест во́лею нас ра́ди восприи́м, / и́мже воскреси́в первозда́ннаго, / спасе́ от сме́рти ду́ши на́ша. По 1-м стихословии седален, глас 5. Елисаве́т непло́дствия свободи́ся, / Де́ва же па́ки Де́ва пребы́сть, / егда́ гла́сом Гаврии́ловым во чре́ве зача́т. / Но во утро́бе предыгра́ет, / и́же во чре́ве де́вственнем Бо́га предуве́дав и Влады́ку, Предте́ча Иоа́нн, / во спасе́ние на́ше воплоща́ема. Слава, и ныне: Ра́дуйся, горо́ свята́я и Богохо́дная; / ра́дуйся, одушевле́нная купино́ и неопа́льная; / ра́дуйся, еди́не к Бо́гу ми́ра мо́сте, / преводя́щий сме́ртныя к ве́чней жи́зни; / ра́дуйся, нетле́нная Отрокови́це, / неискусому́жно ро́ждшая спасе́ние душ на́ших. По 2-м стихословии седален, глас 4. Го́рлица пустынолю́бная, / свяще́нный Крести́тель, / пропове́давый покая́ние / и яви́вый Христа́, бы́вша Челове́ка, / всех греша́щих роди́ся предста́тель, / всем обурева́емым помоществу́я неотсту́пне. / Того́ мольба́ми, Христе́, спаси́ мир Твой. Слава, и ныне, Богородичен: Еди́на ро́ждшая Творца́ всех, / еди́на украси́вшая челове́чество рождество́м Твои́м, Пречи́стая, / изба́ви мя сете́й льсти́ваго велиа́ра, / поста́ви мя на ка́мени Христо́вых хоте́ний, / Того́ моля́щи приле́жне, Его́же воплоти́ла еси́. Оба канона Октоиха без мученичнов и святаго на 6. Иоанна Дамаскина. Глас 6. Песнь 1. Ирмос: Я́ко по су́ху, пешеше́ствовав Изра́иль / по бе́здне стопа́ми, / гони́теля фарао́на / ви́дя потопля́ема, / Бо́гу побе́дную песнь пои́м, вопия́ше. Непло́дствующия души́ моея́ помышле́ния непло́дная исто́ргни, / непло́дныя прозябе́ние благохвали́ти начина́ющу, / твое́ во утро́бе ма́терни свято́е зача́тие. Свяще́нный Заха́рия, в храм вшед, / ви́де Боже́ственнаго А́нгела, ему́ я́ве возвеща́юща: / сы́на в ста́рости, свяще́нниче, прии́меши Предте́чу.
Свети́льник Со́лнца сла́вы светоза́рен / во чре́ве зачина́ется возсия́ти ма́терни, / и́мже тьма разреша́ется страсте́й и непло́дствия у́зы, / вели́кий Предте́ча. Богородичен: Во чре́ве Твое́м Влады́ку, / в Ма́терни носи́ма, Богоро́дице Пречи́стая, чре́ве, ви́дев, / взыгра́ся я́ве Иоа́нн, / я́ко су́щий Того́ Предте́ча. Катавасия: Отве́рзу уста́ моя́, / и напо́лнятся Ду́ха, / и сло́во отры́гну Цари́це Ма́тери, / и явлю́ся, све́тло торжеству́я, / и воспою́, ра́дуяся, Тоя́ чудеса́. Песнь 3. Ирмос: Несть свят, / я́коже Ты, Го́споди Бо́же мой, / вознесы́й рог ве́рных Твои́х, Бла́же, / и утверди́вый нас на ка́мени / испове́дания Твоего́. Непло́ды днесь плод свяще́нный зачина́ет, / и́же напосле́док все непло́дие душ секи́рою мы́сленною отсещи́ хотя́щ, / благода́тию. Огло́хнув внутрь хра́ма, Заха́рия вели́кий / глас Сло́ва возвеще́нием стра́шным прие́млет / и све́тло велича́ет Го́спода благоутро́бнаго. Показа́вый стезю́ тве́рду ве́рным покая́ния, / повеле́нием А́нгела во чре́ве ма́терни прозябе́, / Боже́ственным Сове́том па́че наде́жди, сла́вный Предте́ча. Богородичен: Во чре́ве носи́маго Христа́ Де́вы я́ко позна́, и́же из непло́дове, / взыгра́ся, провозвеща́я ра́дость, прише́дшую на зе́млю / се́тования вся изба́вите. Катавасия: Твоя́ песносло́вцы, Богоро́дице, / живы́й и незави́стный Исто́чниче, / лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́, / в Боже́ственней Твое́й сла́ве / венце́в сла́вы сподо́би. Седален, глас 4. Кадя́щу в хра́ме Заха́рии свяще́нному, / Гаврии́л с Небесе́ предста́, глаго́ля к нему́: / я́ко в ста́рости твое́й возыме́еши плод благосла́вен, / и непло́дство пе́рвое Елисаве́ти ны́не разреши́тся а́бие, и непло́дства рожде́ние; / и, заче́нши, роди́т пропове́дника Иису́сова же и Предте́чу. / Тех мольба́ми, Спа́се ми́ра, спаси́ ду́ши на́ша. Слава, и ныне, Богородичен: Чи́стая, Всенепоро́чная и Неискусобра́чная, / еди́на Безле́тнаго Сы́на и Сло́во Бо́жие в ле́те ро́ждшая, / Того́ со святы́ми и честны́ми апо́столы, / му́ченики и проро́ки, преподо́бными / моли́ дарова́ти нам очище́ние и ве́лию ми́лость.
Песнь 4. Ирмос: Христо́с моя́ си́ла, / Бог и Госпо́дь, / честна́я Це́рковь / боголе́пно пое́т, взыва́ющи, / от смы́сла чи́ста, о Го́споде пра́зднующи. Глас А́нгелов тя су́що А́нгела Христо́ва прише́ствия / свяще́ннику свяще́нно провозвести́, / из чре́ва непло́днаго прозяба́ти, блаже́нне Предте́че. Пре́жде безча́дная и неражда́ющая, ны́не весели́ся, непло́ды, / я́ко Христо́ва Крести́теля и Предте́чу плодороди́ши всесла́вно, / Елисаве́то досточу́дная. Секи́рою, Предте́че, твоея́ моли́твы / страсте́й мои́х те́рние и помышле́ний исто́ргни преткнове́ния / и плодоно́сен мой ум доброде́тельми, всеблаже́нне, сотвори́. Богородичен: Чре́во Тя ноша́ше, вся нося́щаго, Де́вы, / егда́ Крести́тель, во утро́бе носи́мь, Тебе́ поклони́ся, Христе́, / и игра́я веселя́шеся. Катавасия: Седя́й в Сла́ве / на Престо́ле Божества́ / во о́блаце ле́гце, / прии́де Иису́с Пребоже́ственный, / Нетле́нною Дла́нию / и спасе́ зову́щия: / сла́ва, Христе́, си́ле Твое́й. Песнь 5. Ирмос: Бо́жиим све́том Твои́м, Бла́же, / у́тренюющих Ти ду́ши любо́вию озари́, молю́ся, / Тя ве́дети, Сло́ве Бо́жий, / и́стиннаго Бо́га, / от мра́ка грехо́внаго взыва́юща. Иду́щу внутрь святи́лища и зако́нныя Творцу́ слу́жбы принося́щу, / яви́ся проро́ку святы́й А́нгел, / возвеща́я Предте́чи боже́ственное зача́тие. Ка́ко бу́дет сие́ мне? / Явле́нно есмь бо ста́рец, я́ко ви́диши, / и непло́дну сопру́жницу и́мам, рече́ Заха́рия ко Арха́нгелу: / естества́ проти́вныя мне глаго́леши глаго́лы. К Са́рре воззри́ Авраа́мове и виждь, / ка́ко она́ Исаа́ка в ста́рости роди́, челове́че, / и глаго́лемым пра́ведно ве́руй, / ста́рцу приглаша́ше вели́кий Арха́нгел. Богородичен: Благослове́нна в жена́х Ты, Богора́дованная, / я́ве Елисаве́т вопия́ше Тебе́, / егда́ ражда́ющу безму́жно позна́ Тя, / еди́ну по рождестве́ нетле́нну пребы́вшу. Катавасия: Ужасо́шася вся́ческая / о Боже́ственней сла́ве Твое́й: / Ты бо, Неискусобра́чная Де́во, / име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га / и родила́ еси́ Безле́тнаго Сы́на, / всем воспева́ющим Тя / мир подава́ющая. Песнь 6. Ирмос: Жите́йское мо́ре, / воздвиза́емое зря напа́стей бу́рею, / к ти́хому приста́нищу Твоему́ прите́к, вопию́ Ти: / возведи́ от тли живо́т мой, / Многоми́лостиве. Сомне́нно и́мам помышле́ние аз / и не ве́рую словесе́м твои́м, / Арха́нгелу рече́ свяще́нник: / люде́й бо спасе́ния, не от мои́х чресл плода́ прошу́.
Созда́тель естества́, А́нгелов Царь, / служи́тель отвеща́, / прише́ствия Своего́ А́нгела благоволи́ роди́ти тебе́, / мои́м словесе́м не не ве́руй, челове́че. Вид твой о́гнен, и взор твой стра́шен, и чу́дно сло́во твое́, / Заха́рия рече́ служи́телю: / но у́бо не ве́рую тебе́, / па́че естества́ глаго́лющу ми стра́нныя глаго́лы. Богородичен: Свети́льник Со́лнца / во о́блаце Ма́терни утро́бе скрыва́ема позна́в, / сый в те́мнем ложесна́ селе́нии, / поклони́ся, ра́дуяся, и игра́ше. Катавасия: Боже́ственное сие́ и всечестно́е / соверша́юще пра́зднество, / Богому́дрии, Богома́тере, / прииди́те, рука́ми воспле́щим, / от Нея́ ро́ждшагося Бо́га сла́вим. Кондак, глас 1. Весели́тся све́тло Заха́рия вели́кий / со всесла́вною Елисаве́тию сопру́жницею, / досто́йно зачина́юще Иоа́нна Предте́чу, / его́же Арха́нгел благовести́, ра́дуяся, / и челове́цы достодо́лжно почти́м, / я́ко таи́нника благода́ти. Икос: Свяще́нное Ева́нгелие разгне́м, е́же Лука́ нам написа́, свяще́нный и чу́дный, / и Предте́чево у́зрим зача́тие, све́тлое и честно́е. / Глаго́лет бо: я́ко вни́де ста́рец и пра́ведный Заха́рия во Свята́я Святы́х, / е́же покади́ти во вре́мя чреды́, / предста́ ему́ Гаврии́л, благовеству́я и глаго́ля: / возыме́еши сы́на, священнонача́льниче, в ста́рости, / проро́ка же и Предте́чу, / гла́са же и пропове́дника присносве́тлаго и таи́нника благода́ти. Песнь 7. Ирмос: Росода́тельну у́бо пещь / соде́ла А́нгел / преподо́бным отроко́м, / халде́и же опаля́ющее / веле́ние Бо́жие мучи́теля увеща́ вопи́ти: / благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших. Не ве́ровав мои́м глаго́лом, оглохнове́ние приими́ явле́ннейше, / и, ражда́емь егда́ у́зриши глас Сло́ва, восприими́ глас, / благослове́н еси́, вопия́, Изра́илев Бо́же. Луне́ Елисаве́ти примеша́яся, многосве́тлый, я́ко со́лнце, Заха́рия / светоно́сна свети́льника све́та породи́, / светя́ща нам, су́щим во тьме страсте́й, держи́мым лю́те. Игра́ния я́ко глаго́лы употреби́в, Христе́, вели́кий Предте́ча / поклони́ся Тебе́ в чре́ве де́вственнем, сам носи́мь утро́бою Елисаве́тиною, Иису́се, / отце́в на́ших Бо́же, благослове́н еси́. Богородичен: Луна́ Елисаве́т, внутрь нося́щи звезду́, боже́ственнаго Предте́чу, / поклони́ся све́тлому о́блаку, Мари́и, Со́лнце нося́щей, Христа́, / плотоноси́ма от Нея́ на спасе́ние на́ше. Катавасия: Не послужи́ша тва́ри Богому́дрии, / па́че Созда́вшаго, / но о́гненное преще́ние му́жески попра́вше, / ра́довахуся, пою́ще: / препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог благослове́н еси́. Песнь 8. Ирмос: Из пла́мене преподо́бным ро́су источи́л еси́ / и пра́веднаго же́ртву водо́ю попали́л еси́: / вся бо твори́ши, Христе́, то́кмо е́же хоте́ти. / Тя превозно́сим во вся ве́ки. Женихо́в друг предуготовля́ется, / глас же Сло́ва нача́ло прие́млет, / и в непло́дней ны́не утро́бе пита́ется / Всецаря́ вели́кий во́ин. Непло́дным сердца́м де́латель процвете́, / страсте́й секи́ра уже́ куе́тся, / теле́ц честны́й воздержа́ния пита́ется, Предте́ча вели́кий: / лю́дие, весели́теся. У́зы я́коже дре́вле непло́дныя, / моего́ помышле́ния си́це окамене́ние разреши́, Крести́телю, / и плоды́ покая́ния мя сотвори́ возраща́ти, / и жи́ти во ве́ки. Богородичен: Чревоно́сную Тя, Отрокови́це, я́ко Елисаве́т ви́де, / боже́ственне возра́довася, / внутрь ея́ младе́нцу взыгра́вшуся, / я́ко позна́вшу своего́ Влады́ку. Катавасия: О́троки благочести́выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́дичо спасло́ есть, / тогда́ у́бо образу́емое, / ны́не же де́йствуемое, / вселе́нную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе́: / Го́спода по́йте дела́ / и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. Песнь 9. Ирмос: Бо́га / челове́ком невозмо́жно ви́дети, / на Него́ же не сме́ют чи́ни а́нгельстии взира́ти; / Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком / Сло́во воплоще́нно, / Его́же велича́юще, / с Небе́сными во́и Тя ублажа́ем. Христо́в вели́кий и боже́ственный Предте́ча, непло́дная ны́не врата́ отве́рз, / водворя́ется, я́ко во ца́рских, в боку́ ма́тере: / да я́ко во́ин произы́дет, Всецаря́ пути́ уготовля́я. Бо́жий проро́че, ста́рче, лику́й, роди́ши бо сы́на, / его́же бо́льший в челове́цех не воста́, Иоа́нна, Госпо́дня Предте́чу, / взыгра́й, Елисаве́т, земля́ вся, ра́дуйся, / хвалу́ всех Творцу́ Бо́гу принося́щи. Нас, ве́рою благохва́лящих тя, помяни́ ны́не, Госпо́день проро́че и Предте́че, / от душе́вных страсте́й избавля́я: / спаса́й ны от бед, / к Небе́сней стези́ путево́ждствуя боголе́пно, присноблаже́нне. Богородичен: Чи́стую Ма́терь я́ве позна́ Тя, / непло́дных уз Елисаве́т я́ко ощути́ разреше́ну себе́ и нося́щу Предте́чу / во утро́бе Твое́й Все́льшагося, / Чи́стая Де́во, Мариа́м Богора́дованная. Катавасия: Всяк земноро́дный / да взыгра́ется, Ду́хом просвеща́емь, / да торжеству́ет же Безпло́тных умо́в естество́, / почита́ющее свяще́нное торжество́ Богома́тере, / и да вопие́т: / ра́дуйся, Всеблаже́нная, / Богоро́дице Чи́стая Присноде́во. Светилен. Подобен: Со ученики: Предте́чево сла́вное зача́тие предвозвеща́ет из Де́вы хотя́щаго роди́тися Царя́, / я́ко сей от Елисаве́ти непло́дныя и безча́дныя, / ста́рца же и иере́я Заха́рии вели́каго. / И́хже моли́твами, и Богоро́дицы, / и Иоа́нна, Крести́теля Твоего́, Го́споди, / спаси́ и уще́дри вся. Слава, и ныне, Богородичен: Сотвори́ я́ко и́стинно с Тобо́ю вели́чия Сын предве́чный сове́том Оте́ческим, / Жизнь бо безсме́ртную безстра́стно родила́ еси́, / и пребыла́ еси́ я́ко пре́жде рождества́, ма́терских избе́гши, / и Де́ва по рождестве́ пребыла́ еси́, Де́во. На хвалитех стихиры на 4, глас 1. Весели́тся тварь в зача́тии твое́м, / проро́че и Предте́че, Крести́телю Иоа́нне, боже́ственное бо твое́ рожде́ние / предзнамену́ет нам Влады́чнее Рождество́, / и сего́ ра́ди согла́сно, / су́щии на земли́, досто́йно восхваля́ем тя. Я́ко чу́дное свиде́тельство / обре́т А́нгел зача́тие непло́дныя, / Мари́и приво́дит, ко увере́нию принося́. / Тем и мы Елисаве́ти непло́дствие, / и Заха́рию, сопру́жника ея́, / и Иоа́нна восхва́лим. Богоустро́енный свети́льник / присносу́щнаго Све́та, Жениха́ друг, / Со́лнца сла́вы вели́кий светоно́сец, / живы́й глас Бо́жия Сло́ва, / Предте́ча прише́ствия Госпо́дня, / а́нгельским приглаше́нием ны́не зачина́ется. Же́ртвенник боже́ственный благово́ния Христо́ва, / одесну́ю стоя́ние прии́м / и зна́ние Его́ благово́нствуя, / знамена́тельне познава́ешися, Предте́че, / предста́тельством А́нгеловым / одесну́ю святы́х прообразу́емь. Слава, и ныне, глас 6. Самогласен: Елисаве́т зача́т Предте́чу благода́ти, / Де́ва же Го́спода сла́вы. / Целова́стеся о́бе ма́тери, / и младе́нец взыгра́ся, / внутрь бо раб хваля́ше Влады́ку. / Удиви́вшися, ма́ти Предте́чева нача́т вопи́ти: / отку́ду мне сие́, / да Ма́ти Го́спода моего́ прии́де ко мне? / Да спасе́т лю́ди отча́янныя, / Име́яй ве́лию ми́лость. Славословие великое. И тропарь святаго. Слава и ныне, Богородичен: Е́же от ве́ка утае́нное: Ектении, и прочая. О славословии же великом да не почудишися: возможно убо зри есть, якоже устав изъявляет, и осмогласнику певаему, и Господеви поим, глаголему, сотворити и великое славословие. НА ЛИТУРГИИ Блаженны от канона, песни 3-я и 6-я. Тропарь Предтечи, глас 4: Пе́рвее неражда́ющая непло́ды, возвесели́ся, / се бо зачала́ еси́ Со́лнца свети́льника я́ве, / просвеща́ти иму́ща всю вселе́нную, слепото́ю неду́гующую. / Лику́й, Заха́рие, вопия́ со дерзнове́нием: / проро́к Вы́шняго есть хотя́й роди́тися. Кондак Предтечи, глас 1: Весели́тся све́тло Заха́рия вели́кий / со всесла́вною Елисаве́тию сопру́жницею, / досто́йно зачина́юще Иоа́нна Предте́чу, / его́же Арха́нгел благовести́, ра́дуяся, / и челове́цы достодо́лжно почти́м, / я́ко таи́нника благода́ти. Прокимен, глас 7: Возвесели́тся пра́ведник о Го́споде, / и упова́ет на Него́. Стих: Услы́ши, Бо́же, глас мой, внегда́ моли́ти ми ся к Тебе́.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 64; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.150.163 (0.051 с.) |