Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
I. Аналіз контрольної роботиСодержание книги
Поиск на нашем сайте
II. Мотивація навчальної діяльності учнів Учитель. Використовуючи форму й стереотипи «масової культури», німецький письменник Патрік Зюскінд порушив складні філософські проблеми. Серед них особливе місце посідає феномен творчості генія. На цьому уроці ми ознайомимося з особистістю митця та його постмодерністськими хитросплетіннями, прихованими за життєподібним сюжетом та детективною інтригою. III. Оголошення теми й мети уроку IV. Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу 1. Повідомлення учня про життя і творчість П. Зюскінда — Патрік Зюскінд народився 1949 року в місті Амбах, Федеративна Республіка Німеччина (ФРН), у родині письменника. Хлопець ріс у творчій атмосфері, адже в батьків у гостях часто бували літератори, композитори, художники, які вели між собою цікаві дискусії про мистецтво. Із семи років Патрік почав серйозно займатися музикою, здобув музичну освіту. Після закінчення гімназії вивчав у Мюнхенському університеті історію, одночасно працюючи у відділі патентів компанії «Сіменс», потім тапером у танц-барі, тренером із настільного тенісу, сценаристом на телебаченні. Університет закінчив із відзнакою. 1984 року Патрік Зюскінд написав одноактний монолог «Контрабас». Після прем'єри в Мюнхенському театрі п'єса стала однією з найпопулярніших у Європі. Одна із цюріхських газет відзначала, що «віртуозне володіння мовою, тонкий гумор автора, неприховані симпатії до свого героя, вигідно вирізняють цей твір серед багатьох драматичних одноденок». Театральні критики писали захоплені відгуки про твір «Контрабас»: «П'єсу Патріка Зюскінда хочеться цитувати безкінечно, захоплено милуючись її гармонійною побудовою, неспішно смакуючи вишукані перепади авторської думки». Усі уроки світової літератури, 11 клас 1985 року був надрукований роман ^* світу, близько десяти років був бестселе-
ром. Наступного року письменник отри-мав у Парижі премію Гутенберга за найкращий іноземний роман. Німецька преса відгукнулася на це так: «Про те, що описує Зюскінд, можна не тільки довідатися по запаху, відчути на смак, побачити й почути; це художник, який уміє показати вбоге життя в його великому внутрішньому драматизмові». Нині письменник живе в Мюнхені та Парижі, є членом Пен-клубу. Він веде замкнений спосіб життя, уникає публічності. Творчість П. Зюскінда близька до літературних традицій Ф. Кафки, Ґ. Ґарсія Маркеса та інших прибічників фантастичного перетворення реальності, у якій абсурдність життя переплітається з глибоким філософським змістом. Ознайомлення з уривком із твору П. Зюскінда «Літературна амнезія» «Я опускаюся на стілець біля письмового столу. Ганьба. Скандал. Упродовж тридцяти років, з тієї пори, як я навчився читати, я дещо прочитав, не так вже й багато, але дещо, одначе що від цього залишилося? Неясний спогад про те, що в другому томі тисячо-сторінкового роману хтось застрелився з пістолета. Тридцять років читав — і все марно. Тисячі годин мого дитинства, хлоп'яцтва та юнацтва я провів за читанням і не зберіг нічого, крім великого забуття. І це лихо не зникає, навпаки, воно лише посилюється. Якщо я сьогодні читаю книжку, то забуваю початок, ще не дібравшись до кінця. Іноді моя пам'ять відмовляє вже до кінця сторінки. І я ледь плетуся від абзацу й незабаром зможу утримувати у свідомості тільки окремі слова, що доносяться з пітьми якогось вічно невідомого тексту, спалахують, немов падучі зірки в момент читання, аби відразу ж потонути в забутті... Упродовж літературних дискусій я вже давно не розкриваю рота, аби не знеславитися, переплутавши Мьо-ріке з Гофмансталем, Рільке з Гельдерліном, Беккета з Джойсом, Італо Кальвіно з Італо Звево, Бодлера з Шопеном, Жорж Санд із мадам де Сталь тощо. Я цілими днями перегортаю сторінки книжок // семестр. Із літератури кінця XX— початку XXI ст. у пошуках якоїсь цитати, оскільки ім'я автора вислизнуло з моєї пам'яті, а в той час, коли я копаюся в невідомих текстах абсолютно незнайомих мені авторів, я примудряюся забути, що ж я, власне, шукаю...» (П. Зюскінд «Літературна амнезія») Евристична бесіда ♦ Яке враження склалося у вас після прочитання уривка з твору? ♦ Що можете сказати про героя оповіді? (Це високоосвічена людина, фахівець у галузі літератури, який прочитав сотні тисяч сторінок. Йому здається, що нічого не пам'ятає, але перелік авторів свідчить про інше. Очевидно, це своєрідне прагнення до досконалості — знати все про літературу, бути найкращим спеціалістом. Названі оповідачем автори свідчать про те, що це серйозна література, а не «розважальне чтиво». А може, навпаки — саме від «масової літератури» нічого не залишається в пам'яті героя? Тоді навіщо він шукає цитату із цього твору? Усе це залишається на розсуд читача...) ♦ Яким вам здався стиль твору, його манера оповіді? (Легкий, Слово вчителя — Твір П. Зюскінд а «Запахи. Історія одного вбивці» (дехто перекладає як «Парфумер») належить до постмодерністських, отже, складний і багаторівневий, інтертекстуальний. Читаючи твір удома, зверніть увагу і на детективний сюжет, і на асоціації з іншими творами, і на «віртуальний історизм», що полягає в імітації світогляду Франції доби Просвітництва, і на можливість різних інтерпретацій твору читачем.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-19; просмотров: 282; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.42.34 (0.009 с.) |