Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
II. Оголошення теми й мети урокуСодержание книги
Поиск на нашем сайте
III. Робота над темою уроку — У своєму творчому становленні Р. М. Рільке пройшов основні етапи розвитку літератури кінця XIX — початку XX ст. від символізму до вершини неокласичної модерністської поезії. ♦ У його поезії можна знайти багато різних мотивів. Поєднайте Для довідок: 1 — б); 2 — в); 3 — а) ♦ Знайдіть у сонеті Р. М. Рільке «Ось дерево звелось...» образи- / семестр. Із літератури першої половини XX ст.
♦ Визначте, у чому «орфізм» творчості Р. М. Рільке. (Думка про те, що мистецтво одухотворює кожну річ, людину і навіть звіра. Воно має чарівну силу, яка єів Бога, — здатність перетворювати світ.) ♦ Порівняйте різні переклади сонета Р. М. Рільке «Ось дерево звелось...» (М. Лукаша, М. Бажана, В. Стуса), висловте свої уподобання. (Можна запропонувати учням дослівний переклад для роботи.) ♦ Творчість Ґійома Аполлінера — це шлях від неоромантизму до кубофутуризму. Дослідники його творчості знаходять і риси символізму. Сам поет називав себе сюрреалістом. ♦ Порівняйте вірші «Лорелея» Г. Гейне та Ґ. Аполлінера. Г. ГейнеҐ. Аполлінер Схожість Міф як спосіб розкриття внутрішнього світу героя; наближення міфу до сучасності; утвердження цінності людської особистості Відмінність Вірш ліричний, з елементами Ліро-епічний твір, позбавлений фан- фантастики. У центрі уваги — тастики. У центрі уваги — Лорелея. переживання героя. Виражене Трагічний конфлікт героїні з безду- емоційне світосприйняття ховним і ницим світом Усі уроки світової літератури. 11 клас ♦ Які проблеми, крім кохання, порушуються у вірші Ґ. Аполлі-нера «Міст Мірабо»? (Життя і смерті, тлінності й вічності, існування особистості) ♦ Розкрийте символіку образів цієї поезії. • Сена —... (уособлення життя і часу, у якому зрештою все годинник, зміна дня і ночі —... (час, його плинність і вічність); • міст —... (символ кохання і символ вічного, непідвладного ♦ Поєднайте художні засоби й уривки поезій.
Для довідок: 1 — г; 2 — а; 3 — в; 4 — б. ♦ Як ви думаєте, що відповіла у віршованій формі Ґ. Аполлінеру Марі Лорансен, з якою він розлучився і написав із цього приводу вірш «Міст Мірабо»? Порівняйте свої припущення з текстом вірша російською. * * * Не просто печальная, А скорбящая. Не просто скорбящая, А несчастная. Не просто несчастная, А страдающая. Не просто страдающая, А покинутая. Не просто покинутая, А сирая. Не просто сирая, А йзгнанная. Не просто йзгнанная, А мертвая. Не просто мертвая, А забьітая. (Перевод М. Яснова) / семестр. Із літератури першої половини XX ст. ♦ Розшифруйте опорно-логічну схему поезії Ґ. Аполлінера «Зарізана голубка й водограй». вода — життя
антитеза життя — смерть червоний колір —
кров, зелений — життя єдність із Всесвітом водограй — скорбота, сльози ♦ Знайдіть у вірші Ф. Ґарсія Лорки «Касида про сон під зорями» приклади персоніфікації природних сил і стихій. («Бик — присмерк, що реве багряно»; «Небо — слон здоровий»; «Про пісок із гарячого півдня, // Що сумує без білих камелій // І так слізно їх просить, бідний...») ♦ Визначте риси, спільні для поезії Р. М. Рільке, Ґ. Аполлінера, Ф. Ґарсія Лорки (у групах з використанням прийому «Мозковий штурм») Очікувані відповіді Оригінальне бачення світу, його проблем. Пошуки нових форм вираження. Утвердження активно-творчого ставлення до життя. Творче використання традицій символізму, романтизму та реалізму. IV. Домашнє завдання Підготуватися до контрольного твору (див. домашнє завдання уроку М 20). Індивідуальне завдання: підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях О. Блока (до уроку № 26). V. Підсумки уроку Інтерактивна вправа «Мікрофон» Продовжте речення: • Найбільше задоволення я отримав(-ла) від читання (роботи)... Усі уроки світової літератури. 11 клас УРОК № 25 Тема. Письмовий контрольний твір за вивченою темою «Творчість М. Булгакова, Р. М. Рільке, Ґ. Аполлінера, Ф. Ґарсія Лорки» Мета: повторити, узагальнити вивчене; розвивати зв'язне писемне мовлення учнів, уміння виділяти головне й деталі, висловлювати свої думки, аналізуючи художні твори, обґрунтовувати власні твердження; виховувати найкращі людські якості. Обладнання: художні тексти. Тип уроку: розвиток зв'язного мовлення, контроль і корекція знань, умінь та навичок. ХІД УРОКУ I. Оголошення теми, мети уроку, II. Основний зміст роботи
|
|||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-19; просмотров: 393; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.105.101 (0.008 с.) |