Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Підготуватися до семестрового оцінювання з говоріння.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
L101 Semester test on speaking Мета: контроль сформованості навичок говоріння. Обладнання: матеріали до тесту. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Привітання. Повідомлення теми та мети уроку T. Today is semester test on speaking. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ Повідомлення результатів семестрового оцінювання з письма Учитель повідомляє про результати виконання тесту з письма Й аналізує типові помилки. Перевірка сформованості навичок говоріння Учні обирають одну з карток. UNIT 5. TIME FOR DISCOVERY. Lesson 4. Plans for summer. L101 209 Card 1 Give a 1–1.5 minute talk on your daily life. Remember to say: .when your day begins .what you do in the morning .what you do in the daytime .what you do in the evening You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on your school life. Remember to say: . the information about your school .what subjects interests you most of all . about relationships with your classmates You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on your family. Remember to say: .where and who you live with .what your parents are . about your family interests You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on your friend. Remember to say: . some details about your friend (name and age) . about your common interests . about some traits of his/her character .what he / she likes / dislikes / or interested in You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on your school life. Remember to say: . the information about your school .what subjects interests you most of all . about relationships with your classmates You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on your hobby. Remember to say: .what it is a hobby .what hobby people have . about your hobby .who shares your interest You have to talk for 1–1.5 minutes. Усі уроки англійської мови. 5 клас (за підручником О. Д. Карп’юк) Give a 1–1.5 minute talk on your free time. Remember to say: . how people can spend their spare time .where you and your friends like to go . about entertainment places in your town . about the last film you saw You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on healthy way of life. Remember to say: .why it is important to think about your health .what people should do to be healthy . about sport in your life You have to talk for 1–1.5 minutes. Give a 1–1.5 minute talk on travelling. Remember to say: Ff why people travel Ff means of transport Ff where and how you would prefer to travel You have to talk for 1–1.5 minutes. Card 2 TT Утворіть вищий та найвищий ступені від наведених прикметни- Ків. Складіть два речення з будь-якими з них.
Наприклад: I am brighter than my brother. Bright — Big — Lazy — Good — Comfortable — Card 3 Each pair gets the paper with two sentences. I want you to ask each Other as many questions as it would be possible to find out more information. And of course, you have to answer them, using your sentences. I like summer holidays because I don’t have to go to school. I like winter holidays because we go to the mountains (гори) and ski (кататися на лижах) there. I like spring holidays because it’s warm and we can play football Outside. I like going to the country in summer because I visit my granny and Meet my friends there. I enjoy going to a camp in summer because we play lots of games And meet new friends there. UNIT 5. TIME FOR DISCOVERY. Lesson 4. Plans for summer. L102 211 I would like to stay in the city in summer because I like going to the Swimming pool every day and at the weekend my parents take me To the disco. I miss school in summer because I don’t see my friends. In summer I would like to go to an English summer school to improve (покращити) my English. I want to travel next summer because I like discovering (досліджувати) New places and learning about different countries. I like New Year holidays most of all because it’s magic time and we All get lots of presents. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ Домашнє завдання
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-21; просмотров: 244; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 13.59.58.68 (0.009 с.) |