Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Про зміну волі після наверненняСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Однак, на кого діє благодать Божа в тому відбувається істинна зміна спрямування волі. Ця зміна відбувається нищівною дією покаяння на самість чи самолюбство. Через покаяння самолюбство (егоїзм) нищиться в самому своєму корені, в початку. Егоїстичний напрямок паралізується і знищується, прагнення самодогоджання – замінюється прагненням догоджати Богові. Людина, що кається по – справжньому, добровільно і свідомо одважується розірвати будь – яку спілку з гріхом і всією істотою навернутися до Бога – джерела найдосконалішого добра. Покаяння – це “рішуча зміна на краще, перелом волі, відвернення від гріха і навернення до Бога з запереченням себе від усього іншого. Більше усього характеризує її хворобливий перелом волі,2 – відмова від такої життєдіяльності, в основі якої лежить саме ушкоджена воля, гріхолюбне самодогоджання. Таким чином, людина через покаяння і віру в Господа Ісуса Христа підноситься до певності у спасінні одважується працювати Господові до кінця життя, після чого в таїнстві хрещення чи покаяння незбагненно з’єднується через Господа Ісуса Христа з Богом і стає причасником Божественної природи. Звідси головні нахили волі у християнина повинні бути: самовідданість і ревність за перебування у спілкуванні з Богом, чи любов. Самовідданість – це заперечення самолюбства. Вона має на меті усе, на чому є карб самості, ненавидить її і відвертається від усіх речей, які живлять її; ставить у ніщо усілякі тимчасові, зовнішні переваги; не дає серцю прикипати до тварних предметів (“відіймає з усіх створених речей своє серце”). У подвизі самовідданості, відмови від егоїстичного напрямку гріховної волі є в своєму істинному вигляді особа людини. Ті богоподібні риси людської душі, придушені в людині гнітом її гріховної волі, бездіяли в ній чи виявлялися слабко і нерішуче, – тепер починають діяти в усій своїй силі та богоподібній красі. В глибині людського духу закладений початок іншого, богоподібного життя, потреба і здатність самовідданої любові, які придушувалися іншим, протилежним початком егоїстичного самодогоджання. Тепер цей початок богоподібного життя через самозречення самовідданості звільняється і може виявлятися та здійснюватися належним чином. Самовідданість не залишається і не може залишитися самотнім та самодостатнім початком в духовному житті, навпаки, він неодмінно виявляється і у внутрішньому настрої, і в зовнішній діяльності як позитивний та всеохопний початок любові. Із самовідданостю тісно пов’язана любов до Бога і ближніх, бо, зрікаючись себе, ми переносимо свою любов на Бога та ближніх. зв’язок самовідданості з настроєм християнської любові найістотніший, близький, тісний, органічний, необхідний. Любов не виявляється без самозречення і, навпаки, самовідданість фактично може здійснюватися за умови виховання та розвитку в людині любові. Будучи за своєю природою запереченням самолюбства, самовідданість приносить і плоди або народжує в нас нахили цілком протилежні до тих, які спричиняє самість. Тобто замість гордості у самовідданого християнина – смирення. Замість корисливості у нього не тільки безкорисливість і нездирництво, але й почуття подорожнього, коли він нічого не називає своїм, а все Божим, себе ж тільки вартовим майна Божого, від чого вільно ділиться ним з усяким неімущим. Замість похотей та втіх – у самовідданого – самоприборкання, самообмеження і стриманість, з метою подолання “старої” людини і надання “новій людині” влади за словом Апостола “умертвляю тіло моє і поневолюю”, бо “кожен, хто чинить подвиг, від усього стримається” і піклування про тіло не перетворює у похіть. (1 Кор. 9, 27, 26; Рим. 13, 12-14).1 Коротше кажучи, якщо самолюбство є мати усіх пристрастей, то християнин, аби придушити самолюбство, повинен з цілковитим самозреченням поборювати усі його породження – пристрасті, насаджувати протилежні їм навички, хороші нахили чи чесноти.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-30; просмотров: 107; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.148.117.240 (0.007 с.) |