Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Терміногогія класичного танцюСодержание книги
Похожие статьи вашей тематики
Поиск на нашем сайте Класичний танець є основою хореографії. Класика дозволяє пізнати всі тонкощі балетного мистецтва, відчути гармонію рухів і музики. Багато хто подумає, навіщо займатися «старим», коли є безліч нових сучасних напрямків. Але потрібно розуміти, що все нове бере свій початок з танців минулих століть. Так класика ввібрала в себе всі самі витончені рухи з народних і побутових танців кількох століть, поступово удосконалюючи позиції рук і ніг, положення голови і тіла. Всі танцювальні рухи в класичному танці мають назви французькою мовою, тому танцюристи різних країн без проблем можуть зрозуміти один одного Хореографічна термінологія - система спеціальних найменувань, призначених для позначення вправ або понять, які коротко пояснити або описати складно. 1.demi plie - (демі пліє) -неповне «присідання». 2.grand plie- (гранд пліє) -глибоке, велике «присідання». 3.relevé- (Релеве) - «піднімання», піднімання в стійку на носках з опусканням в ІП в будь-якій позиції ніг. 4.battement tendu- (па тандю) - «витягнутий» ковзне рух стопою в положення ноги на носок вперед, в сторону, назад з поверненням ковзаючим рухом в ІП. 5.battement tendu jeté- (па тандю жете) «кидок», помах в положення донизу (25 °, 45 °) хрестом. 6.demi rond- (демі Ронд) -неповне коло, півколо (носком по підлозі, на 45ана 90 ° і вище). 7.rond dejamb parterre- (Ронд де Жамба пар тер) -коло носком по підлозі круговий рух носком по підлозі. 8.rond de jamb en l'air- (Ронд де Жамба ан леер) -коло ногою в повітрі, стійка на лівій права в сторону, круговий рух гомілкою назовні або всередину. 9.en dehors - (андеор) -круговое рух від себе, круговий рух назовні в тазостегновому або колінному суглобі, а також повороти.10.en dedans- (андедан) -круговое рух до себе, круговий рух всередину. 11.sur le cou de pied- (сюр ле ку де п'є) -становище ноги на щиколотці (в найвужчому місці ноги), положення зігнутої ноги на гомілковостопному суглобі попереду або позаду. 12.battement fondu- (па фондю) - «м'який», «тане», одночасне згинання та розгинання ніг в тазостегновому і колінному суглобах. 13.battement frappe- (па фрапе) - «удар» -короткий удар стопою про гомілковостопний суглоб опорної ноги, і швидке розгинання в колінному суглобі (25 °, 45 °) в положення на носок або донизу. 14.petit battement- (пти па) - «маленький удар» -поочередно дрібні, короткі удари стопою в положення ку де п'є попереду і ззаду опорної ноги. 15.battu- (ботю) - «бити» безперервно, дрібні, короткі удари по гомілковостопного суглоба тільки попереду або позаду опорної ноги. 16.double- (дубль) - «подвійний», • battement tendu - подвійний натиск п'ятою • battement fondu -Подвійний полуприсед • battement frapper - подвійний удар. 17.passe- (пассе) - «проводити», «проходити», положення зігнутої ноги, носок у коліна: попереду, в сторону, ззаду. 18.relevelent- (релевелянт) - «піднімати» повільно, плавно повільно на рахунок 1-4 1-8 піднімання ноги вперед, в сторону або назад і вище. 19.battement soutenu- (па сотень) - «злитий» -з стоїки на носках з полуприседом на ліво, право ковзанням вперед на носок (назад або убік) і ковзанням повернути в ІП. 20.développe- (Девелоп) - «розкриття», «розгорнутий», з стоїки на ліво, право ковзаючим рухом до положення зігнутою (носок у коліна) та розгинання її в будь-якому напрямку (вперед, в сторону, назад) або вище. 21.adajio- (адажіо) повільний, плавно включає в себе гранд пліє, Девелоп, релевелянт, всі види рівноваг, піруети, повороти. Злита зв'язка на 32, 64 рахунку. 22.attitude- (аттетюд) - поза з положенням зігнутої ноги ззаду, стійка на лівій, праву в сторону - назад, гомілку вліво. 23.terboushon- (тербушон) - поза з положенням зігнутої ноги попереду (аттетюд попереду) стоїка на ліво, право вперед, гомілка вниз вліво. 24.degaje- (дегаже) - «перехід» із стійки на лівій праву вперед на носок, кроком вперед через полуприсед по IV позиції, випрямляючи, стійка на правій, ліву назад, на носок. З стійки на лівій права в сторону на носок, кроком у бік через полуприсед по II позиції стійка на правій, ліва в сторону на носок. 25.grand battement- (гранд батман) - «великий кидок, помах» на 90 ° і вище через положення ноги на носок. 26.tombée- (томбе) - «падати» із стійки на носках у п'ятій позиції випад вперед (в сторону, назад) з поверненням в ІП ковзаючим рухом. 27.picce- (Піккі) - «колючий», стійка на лівій права вперед до низу, швидке багаторазове торкання носком підлоги. 28.pounte- (пуанти) - «на носок», «торкання носком» з стоїки на лівій, права вперед, в сторону або назад на носок помах в будь-якому напрямку з поверненням в ІП. 29.balance- (балансі) - «погойдування», маятниковий рух ніг вперед догори - назад донизу, вперед - назад, вперед - назад догори. 30.allongée- (аллянже) - «дотягивание», завершальне рух рукою, ногою, тулубом. 31.pordebras- (пор де бра) - «перегини тулуба», нахил вперед, назад, в сторону. Те ж саме в розтяжці. 32.temps lie- (тан ліє) -Маленький адажіо, 1-полуприсед на лівій, 2 - праву вперед на носок, 3 - перенести центр ваги на праву, ліву назад на носок, 4-ІП 5.то ж саме в бік і тому. 33.failli- (фай») -«летить», ІП - 5 позиція права попереду. Поштовхом 2-ма стрибок вгору, опускаючись в схресний випад лівою в сторону, ліва рука вгору, права назад -толчком лівої і помахом правої назад донизу стрибок вгору на 2 руки вниз. 34.allegro- (алегро) - «веселий», «радісний», частина уроку, що складається з стрибків, виконувана в швидкому темпі. Доповнення: A LA SECONDE [а ля сегонд] - положення, при якому виконавець розташовується en face, а "робоча" нога відкрита в сторону на 90 °. ALLONGE, ARRONDIE [алонжі, аронді] - положення округленої або подовженою руки. ARABESQUE [арабеск] - поза класичного танцю, при якій нога відводиться назад "носком у підлогу" на 45 °, 60 ° або на 90 °, положення торсу, рук і голови залежить від форми арабеска. ARCH [АТЧ] - арка, прогин торсу тому. ASSEMBLE [асеамбле] - стрибок з однієї ноги на дві виконується з відведенням ноги в заданому напрямку і збиранням ніг під час стрибка разом. ATTITUDE [аттітюд] - положення ноги, відірваною від підлоги і трохи зігнутою в коліні. BATTEMENT AVELOPPE [па авлоппе] - протилежне battement developpe рух, "робоча" нога з відкритого положення через passe опускається в задану позицію. BATTEMENT DE VELOPPE [па девлоппе] - виймання ноги вперед, назад або убік ковзанням "робочою" ноги по опорній. BATTEMENT FONDU [па фондю] - рух, що складається з одночасного згинання колін, в кінці якого "робоча" нога приходить в положення sur le cou-de-pied спереду або ззаду опорної ноги, а потім треба одночасне витягування колін і "робоча" нога відкривається вперед, в сторону або назад. В модерн-джаз танці використовується також форма fondu з уроку народно-сценічного танцю. BATTEMENT FRAPPE [па фраппе] - рух, що складається з швидкого, енергійного згинання та розгинання ноги, стопа наводиться в положення sur le cou-de-pied в момент згинання і відкривається носком у підлогу або на висоту 45 ° в момент розгинання вперед, в сторону або назад. BATTEMENT RELEVE LENT [па Релеве лян] - плавний підйом ноги через ковзання по підлозі на 90 ° вперед, в сторону або назад. BATTEMENTRETIRE [па ретирується] - перенесення через ковзання "робочою" ноги, через passe з V позиції попереду в V позицію позаду. BATTEMENT TENDU [па тандю] - рух ноги, яка ковзаючим рухом відводиться на носок вперед, назад або убік. В модерн-джаз танці виповнюється так само по паралельних позиціях. BATTEMENT TENDU JETE [па тандю жете] - відрізняється від battement tendu активним викиданням ноги в повітря на висоту. COUPE [купе] - швидка підміна однієї ноги інший, службовка поштовхом для стрибка або іншого руху. DE GAGE [дегаже] - перенесення тяжкості корпусу з однієї ноги на іншу за другій позиції (вправо, вліво) і по четвертій позиції ніг (вперед, назад), може виконуватися як з demi-plie, так і на витягнутих ногах. DEMI-РИЁ [демі-пліє] - полуприседание, при якому п'яти не відриваються від підлоги. DEMIROND [демі Ронд] - півколо носком ноги по підлозі вперед і в сторону, або назад і в сторону. ECARTE [Екарт] - поза класичного танцю (a la seconde), розгорнута по діагоналі вперед або назад, корпус трохи відхилений від піднятої ноги. ЕМВО1ТЁ [амбуате] - послідовні переходи з ноги на ногу на полупальцах, пальцях і з стрибком. Стрибки emboite - почергове викидання зігнутих в колінах ніг вперед або на 45 °. EN DEDANS [ан Дедан] - напрямок руху або повороту до себе, усередину. EN DEHORS [ан Деора] - напрямок руху або повороту від себе або назовні. EPAULMENT [епольман] - положення танцівника, повернутого в 3/4 в т. 8 або т. 2; розрізняється epaulement croise (закритий) і epaulement efface (стертий, відкритий), FOUETTE [фуетте] - прийом повороту, при якому тіло виконавця повертається до зафіксованої в певному положенні нозі (на підлозі або в повітрі). GLISSADE [глиссаде] - партерний ковзний стрибок без відриву від підлоги з просуванням вправо-вліво або вперед-назад. GRAND BATTEMENT [гран па] - кидок ноги на 90 ° і вище вперед, назад або убік. GRAND JETE [гран жете] - стрибок з однієї ноги на іншу з просуванням вперед, назад або убік. Ноги розкриваються максимально і приймають в повітрі положення "шпагат". GRAND PLIE [гран пліє] - повне присідання. PAS BALANCE [па балансі] - па, що складається з комбінації tombe Іраз de'оіггёе. Виповнюється з просуванням з боку в бік, рідше - вперед-назад. PAS CHASSE [па шассе] - допоміжний стрибок з просуванням у всіх напрямках, при виконанні якого одна нога "доганяє" іншу у вищій точці стрибка. PAS DE BOURREE [па де бурре] - танцювальний допоміжний крок, що складається з чергування переступань з однієї ноги на іншу з закінченням на demi-plle. Синонім step pas de bourree, В модерн-джаз танці під час pas de Ьоіггёе положення sur le cou-de-pied не фіксується. PAS DE CHAT [па де ша] - стрибок, лимитирующий стрибок кішки. Зігнуті в колінах ноги відкидаються назад. PAS FAILLJ [па файі] - сполучний крок, що складається з проведення вільної ноги через що проходить demlplie по I позиції вперед або назад, потім на ногу передається вагу корпусу з деяким відхиленням від вертикальної осі. PASSE [пассе] - проходить рух, який є сполучною при перекладі ноги з одного положення в інше, може виконуватися по першій позиції на підлозі (passepar terre), або на 45 ° або 90 °. PIQUE [піку] - легкий укол кінчиками пальців "робочою" ноги об підлогу і підйом ноги на задану висоту. PIROUTTE [пірует] - обертання виконавця на одній нозі en dehors або єп dedans, друга нога в положенні sur le cou-de-pied. PLIE RELEVE [пліє Релеве] - положення ніг на полупальцах із зігнутими колінами. PRANCE [прайс] - рух для розвитку рухливості стопи, що складається з швидкої зміни положення "на полулальцах" і point. PREPARATION [препарас'он] - підготовчий рух, що виконується перед початком вправи. RELEVE [Релеве] - підйом на полупальци. RENVERSE [ранверсе] - різке перегинання корпусу в основному з пози atitude croise, що супроводжується pas de bouree en tournant. ROND DE JAM BE PAR TERRE [рон де Жамба пар тер] - коло витягнутою ногою, торкаючись пальцями статі. ROVD DE JAM BE EN L 'AIR [рон де Жамба анлер] - круговий рух нижньої частини ноги (голеностопа) при фіксованому стегні, відведеному в сторону на висоту 45 ° або 90 °. SAUTE [соте] - стрибок класичного танцю з двох ніг на дві ноги по I, II, IV і V позиціях. SISSON OUVERTE [Сіссон уверт] - стрибок з відльотом вперед, назад або убік, при приземленні одна нога залишається відкритою в повітрі на заданій висоті або в заданому положенні. SOUTENU EN TQURNANT [Сутень ан Турнан] - поворот на двох ногах, що починається з втягування "робочої * ноги в п'яту позицію. SURLE COU-DE-PIED [сюр ле ку-де-пье] - положення витягнутої ступні "працюючої" ноги на щиколотці опорної ноги спереду або ззаду. ТОМВЁ [Томбе] - падіння, перенесення тяжкості корпусу на відкриту ногу вперед, в сторону або назад на demi-plie, TOUR CHA ^ NES [тур шене] - виконувані на двох ногах по діагоналі або по колу на високих полупальцах наступні один за іншим напівповороті, в модерн-джаз танці можуть виконуватися на повній стопі і в demi-plie.
|
||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-06; просмотров: 1992; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.151.7 (0.007 с.) |