Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Музично-шумове оформлення виставиСодержание книги
Похожие статьи вашей тематики
Поиск на нашем сайте
Одним з найважливіших компонентів вистави є музика. Музичне та звуко-шумове оформлення вистави реалізує образне бачення режисера і конкретизує його, як органічно пов’язаний зі сценічною дією компонент. Музика в театрі починається у слові, продовжується у русі, в ритмах, в пластиці мізансцен. Звукове та шумове офомлення вистави допомагає відтворити життя, зображене у п’єсі, створити виразну атмосферу сценічного твору. Розрізняють два типи театральної музики: сюжетну музику, яка визначається запропонованими обставинами і існує в самому сюжеті та умовну, яка включається в тканину вистави театром. Існують драматичні твори, які не мислимі без музичного супроводу (водевілі, музичні комедії, казки, мелодрами і т. д.). Є твори, ідейно-стильові особливості яких виражаються яскравіше, якщо ввести в виставу музику. (П’єси В. Шекспіра, Ф. Шіллера, Лопе де Вега і т. д.) І нарешті, є твори, які не потребують музики, де вся сила і глибина можуть бути виявлені тільки майстерністю актора (п’єси О. Островського, М. Горького), і, якщо режисер вводить в них музику, то це пояснюється не органічною потребою драматургії, а особистим смаком режисера, його ідейно-стильовим задумом вистави. У всіх випадках музика повинна бути органічно включена в виставу, підкорена її ідейно-стильовому рішенню. Узгоджуючись зі своїм задумом, режисер може змінити і характер сюжетної музики. Які ж етапи створення музичного оформлення вистави? Перш за все необхідно вирішити питання про доцільність включення музики. Щоб чітко визначити, чи необхідна музика в виставі чи ні, необхідно уявити собі технічно, що сьогодні музики з якихось причин може не бути. Відбудеться вистава чи ні? Якщо вистава відбудеться, означає, музика тут не потрібна, значить вона не ввійшла органічно у виставу. Могла б, наприклад, зіграна без музики „Принцеса Турандот”? – Ніколи. Друге запитання, на яке повинен відповісти студент: які функції і місце в співвідношенні з іншими компонентами займає музика в жанровій природі вистави? Сценічний образ вистави багатогранний, він твориться взаємодією усіх компонентів, кожен з яких розкриває одну грань, „грає” не в унісон з усіма іншими, а свою партію в симфонічному звучанні цілої вистави. Уявіть собі, що ми хочемо створити епічний образ прощання з тим хто йде на війну. Тут бурхливі ритми тих хто йде на подвиг, і разом з тим, нескінченна туга прощання, тривожні ритми неминучої небезпеки. Сцена повинна звучати поліфонічно, багатогранно. Жоден окремо взятий компонент вистави не може вирішити це завдання, але, граючи свою тему, у взаємодії з усіма іншими сприяє створенню загальної атмосфери прощання з тими, хто йде на війну. Визначивши функції та характер музичного оформлення, необхідно вирішити питання: запрошувати композитора для написання музики; чи підібрати необхідну музику, чи зупинитися на комбінованому варіанті; як буде здійснюватися музичний супровід вистави; буде використаний театральний оркестр чи фонограма, чи їх поєднання: (в залежності від характеру сценічної дії, який потребує різних варіантів музичного супроводу)? Таким чином цей розділ ”Постановочного плану” розкриває особливості музичного оформлення вистави, включаючи в себе: – загальний характер і принципи музичного оформлення всієї вистави; – визначення місць в виставі, де необхідна музика з визначенням теми і смислового навантаження; – принцип реалізації задуму (підбір чи оригінальна музика, написана спеціально для даної вистави); – характер музичного супроводу. В процесі прогонних репетицій з музикою складається музично-шумова партитура вистави, яка повинна бути додана до „Постановочного плану”.
Висновки У висновках студент-дипломник повинен підвести підсумки теоретичної роботи над постановочним планом та практичного втілення вистави з колективом виконавців. Слід вказати, які з визначених у вступі завдань виконані, які результати отримані, коротко сформулювати суть режисерського трактування обраної драматургії. Режисерська інтерпретація п’єси, обраної для дипломної роботи відображає сучасний погляд на її ідейно-тематичний зміст, проблематику драматургії, врахування творчих можливостей театрального колективу та особливостей глядацького сприйняття вистави. У висновках доцільно помістити враження і відгуки глядачів, рецензентів вистави. Дипломник має право висловити своє враження від постановки, вказати що вдалося реалізувати із попередніх задумів, а що не вдалося, і з яких причин. У висновках слід намітити шляхи вдосконалення дипломної вистави, відзначити позитивні досягнення колективу виконавців. За обсягом висновки не повинні перевищувати 1-2 сторінки тексту. За висновками слід розмістити Список використаної літератури та інших джерел, залучених до написання дипломної роботи – „Постановочний план вистави”. Список літератури має бути складений у відповідності до вимог стандарту бібліографічного опису літератури. Опис літературних та інших джерел робиться мовою оригіналу. За основним текстом дипломної роботи розташовуються додатки, які відображають практичну роботу режисера-дипломника над виставою.
СХЕМА ПОСТАНОВОЧНОГО ПЛАНУ Вступ Обґрунтування вибору п’єси: її проблематика, ідейно-художні якості, можливість сучасного прочитання режисером та актуальність для глядача, якому адресовано виставу. (Актуальність п’єси. Творчі і матеріальні можливості колективу).
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-14; просмотров: 1161; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.227.48.131 (0.006 с.) |