Слухання пісні дж. Леннона та П. Маккартні «тhе gіrі»(«дівчина») у виконанні гурту «веаііез». 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Слухання пісні дж. Леннона та П. Маккартні «тhе gіrі»(«дівчина») у виконанні гурту «веаііез».



— Що ви можете розповісти про шлях «Тhе Веatles» до музич­ного Олімпу та особливості його музичного стилю?

а) Виступ від групи фанатів «Бітлз».

Про початок та основні етапи творчої діяльності британсько­го квартету «Веаtles» ми вже чули на Минулому уроці. Нагадаємо вам, що учасниками квартету були Джон Леннон — вокаліст, гіта­рист, автор пісень, Пол Маккартні — автор пісень та виконавець на гітарі, бас-гітарі, банджо, фортепіано, Джордж Харрісон — гі­тарист та автор деяких пісень і Рінго Старр — виконавець на удар­них інструментах.

Творчість «Веаtles» увібрала в себе найхарактерніші риси поп-музики середини XX ст. і значною мірою визначила її подальший розвиток.

Великого впливу «Веаtles» зазнала не тільки поп-музика, але й манера поведінки, стиль життя тодішньої молоді й навіть сфера політичного життя в країні. '

Учитель. З якими піснями гурту «Бітлз» ви знайомі? Яку з них ви можете виконати?

(Робота в групах, виконання пісень гурту за бажанням учнів.)

б) Слухання пісні «Дівчина».

— Яким є образний зміст цієї пісні, характер її музики?

в) Виконання фрагмента пісні.

Слухання пісні «Уesterday» («Вчора») у виконанні гурту «Бітлз».

Учитель. Минулого року ми вже слухали та виконували одну з пісень легендарного ліверпульського квартету «Вeatles» — піс­ню «LetItBe» («Хай буде так»). А цього разу ми будемо вивчати ще одну з найвiдоміших пісень, яку написали Джон Леннон і Пол Маккартні. Вона має назву «Уеsterday» («Вчора»).

а) Слухання пісні «Уеsterday» («Вчора»).

Запитання До учнів після слухання пісні

— Чим пісня «Уеsterday» відрізняється від джазової музики, що звучала на цьому уроці?

— Якими є її характер, образний зміст, особливості вико­нання?

— Який, варіант тексту ви оберете для розучування- англій­ський чи український?

б) Розучування пісні «Вчора» згідно з обраним текстовим варіан­том.

7. Слухання пісні Б. Мея «ТheShowMastGoOn» («Шоу має тривати») у виконанні гурту «Queen».

а) Запитання до учнів.

— Які ваші враження від щойно прослуханої пісні?

— Яку характеристику ви можете їй дати?

— Чому, на вашу думку, ця пісня й досі хвилює слухачів?

б) Розповідь про лідера групи «Queen» Фредді Мерк'юрі.

Учень-«музикознавець». Британський гурт «Queen» (у пе­рекладі з англійської мови — «королева») є рідкісним явищем в рок-музиці. Цей гурт перебував на вершині світової популярнос­ті понад 20 років (1971-1991 рр.).

У чому ж полягає секрет такої популярності?

1. Неповторна індивідуальність.

2. Використання різних стилей і напрямів від рок- і поп-музики, хард-року до диско.

3. Лідерство Фредді Мерк'юрі.

Керівник групи Фредді Мерк'юрі був ви­сокоосвіченою особистістю, що є досить рід­кісним явищем серед рок-музикантів. Він мав не тільки неперевершений талант співака, але й рок-музиканта та композитора, поета, пі­аніста й танцівника, художника, дизайнера й кліпмейкера.

Звернімося до словника

Кліпмейкер — фахівець зі створення відеокліпів.

Виконуючи пісні, Ф. Мерк'юрі розкривав не тільки особливо­сті свого унікального голосу, а й свої акторські здібності, передаю­чи найпотаємніші відтінки людських почуттів та емоцій.

Доля обійшлася з Фредді Мерк'юрі суворо — винесла свій ви­рок — СНІД! Прохворівши 5 років, він у листопаді 1991 року пі­шов із життя.

Його посмертно нагородили.премією «За видатний внесок у британську музику».

У багатьох напрямках гурт тримав пальму першості. Завдя­ки Ф. Мерк'юрі, він став гуртом століття, занесений у «Книгу ре­кордів Гіннеса» як високооплачуваний гурт; отримав нагороди: «Греммі», «Срібний екран»; першим використав звучання синте­затора; уперше були записані відеокліпи.

Перший альбом гурту «Queen» вийшов у 1973 році, останній — у 1991, Однак, незважаючи на це, гурт «Queen» та Ф. Мерк'юрі до­тепер має чимало шанувальників у всьому світі. Шоу має тривати!

Підсумок уроку.

а) Запитання до учнів.

1. Творчість яких рок-виконавців, з якими ви познайомилися на уроці, справила на вас найбільше враження й чому?

2. Які з англомовних рок-груп, на вашу думку, також залиши­ли свій «зірковий слід» в естрадній музиці?

3. Яким ви уявляєте майбутнє рок-музики, зважаючи на твор­чість відомих вам її сучасних представників та стан розвит­ку цього напряму Сьогодні?

4. Який зі стильових напрямів рок-музики вас приваблює й чому?

5. До якого жанру належить творчість Е. Преслі та гурту «ТheBeatles» («Бітлз») — академічного чи розважального?

б) Оцінювання музично-творчої діяльності учнів на уроці.

Домашнє завдання.

Слухати музику На власний вибір. Створити за технологіє^ «Кластер» «Музичну карту сучасності».

Вихід учнів із класу (кабінету) під звучання «Шоу має тривати» у виконанні гурту «Queen».

УРОК 11

Епіграф до уроку:

«У свої пісні я вкладаю все найпотаємніше, найдо­рожче, усю себе, свою душу, серце, свою любов...».

Е.Піаф

Тема. Зірки французької естради.

Мета! Визначити особливості розвитку французької естради у XX—XXI століттях на прикладах твор­чої діяльності Едіт Піаф, Джо Дассена та Патрі- сії Каас (або Френсіса Лея, Мірей Матьє та Поля Моріа). Учити аналізувати зміст і звучання легкої музики, порівнюючи її зразки з різних країн, зна­ходити між ними спільне >га відмінне. Закріпити знання понять «шансон», «шансоньє», «диско». Розвивати здатність виявляти й розуміти головну думку іншомовної пісні. Формувати відчуттярит­му та ансамблю під час колективного виконання пісні, здатність емоційно та виразно виконувати її, інтерес до французької естрадної музики. Ви­ховувати естетичний смак учнів.

Музичний матеріал: Ш. Дюмон. «Ні, я ні за чим не жалкую» у вико­нанні Едіт Піаф (слухання); П. Грос. «Безі» у ви­конанні Патрісії Каас (слухання); Ф. Лей. «Істо­рія кохання», «Чао, бамбіно!» у виконанні Мірей Матьє (слухання); Д. Даесен. «Бабине літо», (слу­хання); Д. Леннон, П. Маккартні. «Вчора» (вико­нання).

Тип уроку: поглиблення теми, урок-подорож, урок- конференція.

Обладнання: музичні інструменти (баян), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп'ютер), нотна до­шка, портрети композиторів Ш. Дюмона, П. Грос, Ф. Лея, Д. Дассена, Д. Леннона, П. Маккартні, під­ручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Воло­шина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичне мистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань, Ю. О. Очаковська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко).,

ХІД УРОКУ

Організаційний етап уроку.

Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання пісні Ш. Дюмона «Ні, я ні за чим не жалкую» у виконанні Е. Піаф.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-06-29; просмотров: 297; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.138.110.119 (0.006 с.)