Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Актуалізація музичного досвіду, опорних знань учнів.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
― Який музичний твір вітав вас, коли ви заходили до класу? ― Що хотів виразити у своїй музиці композитор Е. Вілла-Лобос? ― Яке власне бачення фрагментів «Сюїти у старовинному стилі» ви можете запропонувати засобами інших видів мистецтв? ― Які музичні зустрічі відбулися у вас упродовж тижня? Мотивація музично-творчої діяльності учнів. Продовжимо розмову про музику минулих епох, яка звучить у наш час., - Чи хвилює вона вас? Чи знайома вам ця музика? Послухаймо фрагмент Сонати № 14 (І частини) Л. Бетховена. - У якому музичному стилі написана соната? Що вам відомо про її автора? Скільки образів утілено в музиці цього твору? На всі ці запитання ви спробуєте відповісти, прослухавши ще раз І частину Сонати № 14 композитора Л. Бетховена. Слухання Сонати № 14 (І частини) композитора Л. Бетховена. а) Слово вчителя. Ця відома соната Л. Бетховена, що була присвячена графині Джульєтті Гвіччарді, має свою історію. (Показ портрета Д. Гвіччарді.) Звернімось до сторінок із життя композитора. ...Бетховену було близько ЗО років, коли він почав втрачати слух. У цей час він учив грати на фортепіано Джульєтту Гвіччарді — доньку одного знатн'ого аристократа. Юнак закохався у свою ученицю. Він змінився. І причиною цих змін була мила, чудова дівчина. Композитор сподівався, що кохання допоможе здолати йому недугу. Однак багата аристократична родина Джульєтти зверхньо ставилася до талановитого композитора — адже він був бідним, і віддала Джульєтту заміж за графа Галленберга. Під впливом усіх цих подій Бетховен створив Сонату №. 14 і на її титульному аркуші написав: «Соната на зразок фантазії. Графині Джульєтті Гвіччарді присвячується». (Показ ілюстрації.) б) Слухання Сонати № 14 (І частини) Л. Бетховена. - Визначте образний зміст І частини сонати, характер її музики. — Які почуття викликала у вас музика І частини Сонати № 14? - Яку характеристику ви можете дати основній темі прослуханого твору? - Виконайте фрагмент теми як вокаліз або із назвою нот. в) Виконання теми І частини Сонати №14. - Що характерно для супроводу, на фоні якого звучить мелодія «душі, яка плаче»? - Передайте характер ритмічної пульсації твору легкими ударами руки по парті (інструменту). - Домагайтесь «найделікатнішого виконання» (ЛБетховен). - Який живописний образ викликала у вашій уяві музика І частини сонати? - Чи близька соната за своїм образним змістом до фортепіанної п'єси «Елізі»? - Порівняйте образний зміст п'єси із піснею Л. Квінт «Здрастуй, світ!». ' Широко відома п'єса-мініатюра «Елізі» — це перлина любовної лірики композитораЛї чиста, переливчаста, як струмок, мелодія нагадує легкий подих вітерцю, що торкається найпотаємніших струн людської душі. 5. Виконання пісні Л. Квінт «Здрастуй, світ!». —; Який виконавський план цієї пісні ви можете придумати? - Подумайте, як слід виконувати кожний куплет та приспів цього твору. Гра «Диригент». Уявіть, що кожен із вас— диригент. Пластичним рухом руки передайте характер музики пісні. Які пісні, близькі за образним змістом, характером, ви можете згадати? Підсумок уроку. а) Використання технології «Мікрофон». 1. Які враження справила на вас музика уроку? 2. За допомогою яких видів мистецтва ви змогли б її відобразити? 3. Чи запала вам у душу музика Бетховена? 4. Чи хотіли б ви, щоб музика Бетховена супроводжувала вас усе життя, стала вашим супутником? 5. Чи згодні ви зі словами Едуарда Ерріо, які він сказав про Бетховена: «Душі, які страждають, благородні душі, / Візьміть собі в супутники цю людину»? 6. Як ви гадаєте, чому композитор не скористався у І частині сонати традиційною сонатною формою? 7. На титульному аркуші свого твору Бетховен написав «Соната на зразок фантазії». Чому саме так він написав? Поясніть б) Оцінювання музично-творчої діяльності учнів на уроці. Домашнє завдання. Слухати музику на власний вибір. 10. Вихід учнів із класу (кабінету) під звучання пісні «Здрастуй,світ!» Л. Квінт. УРОК 4 Епіграф до уроку: «Душі, які страждають, благородні душі, Візьміть собі в супутники цю людину». Е. Ерріо Тема. Світ почуттів бетховенської Сонати № 14. Мета. Продовжувати знайомство із Сонатою № 14 Л. Бетховена та обставинами її створення. Пояснити історію виникнення програмної назви сонати. Поглибити знання поняття «сонатна форма» та її складових частин. Розвивати вміння аналізувати музичний твір, його образний"зміст. Удосконалювати вокально-хорові навички. Формувати інтерес до класичної музики, до творчості Л. Бетховена, І.'Шамо. Виховувати естетичний смак, почуття співпереживання та поваги до мужньої особистості, стійкість у житті, вірність у дружбі, любов до столиці України — Києва. Музичний матеріал: Л. Бетховен. Соната № 14 (слухання); І. Шамо. «Києве мій» (виконання). Тип уроку: урок поглиблення теми. Обладнання:, музичні інструменти (баян), темброво-шумові інструменти, магнітофон (музичний центр, DVD, комп'ютер), нотна дошка, портрети композиторів Л. Бетховена, І. Шамо, підручники «Музичне мистецтво», 8 кл. (О. В. Волошина, А. В. Левченко, О. В. Мільченко), «Музичнемистецтво», 8 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О, Дорогань, Ю. О. Очаовська), «Вчимося співати», 7-8 кл. (М. К. Яскулко). ХІД УРОКУ Організаційний етап уроку. Вхід учнів до класу (кабінету) під звучання фрагмента Сонати № 14 Л. Бетховена.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-06-29; просмотров: 297; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.108.43 (0.007 с.) |