Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Відмінність між роботою і грою

Поиск

Ми припиняємо розуміти, коли ми забуваємо, як грати. Ця втрата того, чому ми такі пригнічені і неспокійні, коли ми не маємо нічого спільного, і ніяка робота або задача не виходить. Тоді як поведінка гри історично домінувала над людською свідомістю і визначенням людських цінностей. В дослідженні, інновацій, сучасне суспільство винаходу систематично видаляє гру, порівнюючи, проводячи і підтримуючи дихотомію між роботою і грою.

Ми всі були учасниками і спільниками в організованій смерті уяви після дитинства, видаляючи гру з повсякденного життя і йдучи на роботу. У виконанні цього ми створили відрегульовані канали, де гра як професія монополізованаособливими дорослими професійними групами: футболом, атлетами, мистецтвом, "знавцями ", або музикантами. Їм соціально дозволяють грати, хоча це має вартість для суспільства.

Для більшої частини з нас, гра і професія не змішуються. Але без гри, уява вмирає, і без уяви, творчий потенціал вмирає. Ми не знаємо, як жити зовні, через засоби управління суспільством або засоби управління часом. Це випливає з недогляду, як грати. В такій грі часто немає ніякої межі і визначеного терміну.

Одна з можливих причин цього криється в індустріальній державі. Ми оточені пристроями, які ми використовуємо для повторних щоденних господарських робіт і дозвілля. Що використовується для дозвілля, такі пристрої, як автомобілі, човни, і домашні системи; розваги є нашими інструментами для дозвілля. Але наші дорослі іграшки, як їх тепер зазвичай називають, виснажили нашу уяву. Достягнувши зрілого віку, ми, можливо, безповоротно втратили, нашу здатність грати. Ми не говоримо тут про фізичні навики, оскільки гра головним чином навичка уяви. Ця смерть уяви виникає після дитинства, коли де і чому уява стає проблемою для дорослих.

Коли ми як суспільство говоримо людям, що може і не може бути зроблено, ми, видаляємо їх з можливостей навкруги них. Повинен бути досягнутий баланс між тим часом, що ми дозволяємо, і що ми відкидаємо - щоб взнати майбутні нові межі і структури розвитку, дозволяючи дорослій грі процвітати в економіці і суспільстві.

 

Стратегічне бачення і креативність

Способи Поведінки

В січні 2006, в огляді бізнесу автомобільної компанії Форд, її голова президент Біл Форд оголосив, як він запланував змінити стару ділову модель компанії: “Ми йдемо в уяву, треба уявити що хочуть люди перш, ніж вони навіть знатимуть про це,а потім ми збираємося зробити і дати їм це.”

За твердженням Форда - можливість є випадок для стратегічного творчого потенціалу. Люди і організації, які освідчено ідентифікують обидва сигнали і приховані мотиви поведінки, і потім розуміють їх як технологічні події, стануть обов'язковими в наступне десятиріччя. Стратегічний творчий потенціал - це нова здатність, сполучати проміжок і вирівнювати культуру, бізнес, науку, технологію, і суспільні науки. Стратегічний творчий потенціал досліджує можливості, які виникають, і вимагає уяви, як передумови для стратегічної зміни і новини.

Як роблять цю “нову річ ”, як інновації пристосовуються, змінюються, або збільшують екологію нашого життя і нашої поведінки? Як ми повинні пристосувати нашу поведінку до наступної, нової на місці продажу який може показати ця нова річ.

 

Динамічна екологія систем поведінки

Необхідна адаптація є здатністю зрозуміти, що системи, в яких ми живемо, не є статичними, але є динамічними. Ми стикаємося з типовими системами щодня на роботі, в дозвіллі, і вдома: офіс, ресторан, і футбол є прикладами. Кожний містить змінні і має правила примусити їх працювати для суспільної користі. На робочому місці змінні є місцями, меблями, устаткуванням і людьми, що використовують технології. Змінні ресторану включають обмін продуктами, послугами, і роботою.

Обмеження - частина кожної системи. Словообмеженнячасто позиціонуютьяк негативний або обмежувальний параметр, з межами, правилами поведінки, засобами управління або операторами.

Люди і організації, які мають досвід ідентифікувати приховану поведінку і майбутні події у технології можуть зрозуміти їх, стануть обов'язковими в наступному десятиріччі. Саме наше сприйняття і очікування наших відносин і взаємодій встановлюють наші "нормальні діапазони" поведінки.

Динамічна екологія системи поведінки - система безперервної зміни і адаптації, в якій кожна нова змінна, що входить в систему таку як, інтернет, пінорезина, смартфон, або будь-яка нова технологія, ідея, або людина встановлює свої власні обмеження. Ці обмеження у свою чергу змінюють існуючі обмеження змінних, які вже представлені в системі. Так розширення організації, наприклад, розширить існування - місцеположення обмежень поля, бачення, розмір зміни штату, області ринку і виробництва. Змінній призначають цінність і значення доцільності рішення сприйнятої проблеми.

Розкриття сигнальних карт

Сигнали в середовищі

Саме основне,є те щоб бачити те, що перед вашими очима.

Сигнали оточують нас, але доти поки ми не надаємо їм значення, і цінність, і інтенсивність, вони нейтральні, неначе вони не існують. Відкриття, моніторинг, і інтерпретація слабих сигналів життєво важливі для бізнес-стратегії і дослідження в комунікації, міжнародній безпеці, міжнародній політиці. Чим швидше виникає взаємодія між приймачами і сигналами, тим більше залученими будуть ті люди або організації, які зацікавлені у формуванні їх власного майбутнього. Визначено п'ять стадій у виявленні і розумінні слабого сигналу:

1. Значення загрози або можливості.

2. Джерело загрози або можливості відоме.

3. Форма загрози або можливості конкретна.

4. Стратегії відповіді зрозумілі.

5. Результат відповіді може бути передбачений.

Ці стадії припускають, що сигнали свідчать про зміни в технології, руйнуваннях, і подіях безпосередньо зовні нас. Більш пізні визначення слабих сигналів бачать людей як глядачів здатних до зміни, які мають виникати. Чим швидше взаємодія між приймачами і сигналами, тим більше залученими будуть люди і організації у формуванні їх власного майбутнього. Це уявлення не визнає, що сигнали могли виявитися в поведінці людей і що поява прихованої поведінки це сигнал сам по собі. Припускають що слабкі сигнали зазвичай проявляються, так як напівприховані ідеї або тенденції.

 

Виявлення цінності в слабих сигналах: теорія зростання

В Інституті Стратегічного Творчого потенціалу розвинута інша теорія. Вважаємо, що сигнали існують не на периферії сучасної реальності, а знаходяться в нашому середовищі. Теорія зростаючих сигналів, стверджує, що нездатність особи або організації визнати значення і потенціал в технологіях або поведінці, що з'являються, на стадії становлення походять із соціально побудованих і індивідуально пристосованих раціональних меж. Слабкість визначається з розгляду сигналів.

Ми в змозі вивести значення сигналу лише через аналіз доводу "проти", контексту, історії, і нашої різносторонності, щоб синтезувати цю інформацію. Якщо нова змінна не представляє рішення проблеми, то у неї немає ніякого значення для нас в цьому контексті.

Теорія зростаючих сигналів, пропонує створення тимчасового місця гри, щоб дозволити людям посилити область свого бачення в галузі, де можливість може існувати і бути досліджена. І оскільки око не може повно бачити те, що не розуміє розум, нове місце повинне бути створено в думці. Ця нова платформа таке місце для нас, щоб відчути нову приховану поведінку.

Чому сигнали обов'язкові

Які види загроз або можливостей несуть сигнали. Який імператив того, щоб бути здатним прочитати сигнали - щоб бачити, зробити висновок, і зрозуміти їх значення від сліду першого сигналу.

Дослідження в цілях вироблення заходів - один з кращих методів, щоб використовувати в стратегічному творчому потенціалі. Це безпосередньо змінює параметри запиту, які засновані на знанні, отримані від відкриття. Це процес зміни і розуміння природи змін. Інформована зміна, у свою чергу, повідомляє про зміну. Дія повідомляє про розуміння і розуміння розгортає сигнал.

Розгортання сигналівв тимчасовому місці гри це руйнування кожної новини, або поява нової поведінки. Кожний сигнал на початку показується чотирма можливостями. Це точно, безперечно, інтуїтивно, і відчутно.

Здатність нанести на карту ці зміни сигналу раніше по зовнішності сигналу враховує відповідний курс дії, яка буде вибрана. Відповідний курс дії максимізує можливість або мінімізує загрозу для людей і суспільства.

Екологія поведінки створює або забороняє можливість прихованої потреби. Екологія загальної поведінки декларує і пригнічує нову можливість, а екологія тимчасового місця гри створює їх.

Тимчасове місце гри показує приховані потреби швидше, тому що ми взагалі стикаємося з новою технологією, граючи в розповідях, дослідженнях і знайдених іграшках, розповіді історій, телебаченні, газетній інформації, книгах. Наше перше освоєння технології знаходиться в іграшках, з якими ми граємо. Саме тому вважають, що технологія на стадії становлення і поведінки краще всього зрозуміла коли вона досліджується в тимчасовому місці ігри.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-25; просмотров: 318; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.146.176.112 (0.007 с.)