Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Спостереження можливості в уявіСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Ніщо, що ми уявляємо, не абсолютно неможливе, згідно шотландському філософу Девіду Юму. Як тільки у нас з’являється здатність сформувати зображення в нашій думці, ми можемо визначати, які здібності повинні бути щоб надати цим зображенням життя і дозволити їм втілитися як технології. Заснований на нашому досвіді світ навкруги нас, наша уява будує тільки як зображення можливості. Якщо дещо здається неможливим, це тільки певний час може бути неймовірно. Квітка у нашому мисленні В минулу хвилину, ви бачили автомобіль, квітку, і Статую Свободи у вашій уяві. Жоден з цих трьох образів не присутній безпосередньо у ваших почуттях, і все ж таки ви були в змозі бачити їх всіх. З олівцем і папером, і талантом, більшість людей була б в змозі відобразити те, що вони бачать, і малюнки були більш менш схожі на автомобіль, квітку, і статую. Уява створює зображення розуму, що Аристотель назвав “фантазією ”: зображення, яке присутнє у нас в даний момент. Згідно з Аристотелем, “душа ніколи не думає без розумового зображення. ” В пізнавальній теорії “розумове уявлення ” вважають істотним для роздуму, але воно не обов'язково пов'язане з творчим потенціалом. Ми уявляємо від досвіду, від знання, від цікавості, і до пам'яті. В здійсненні моделі Квітка у вашому мисленні. Автомобіль буде формою транспортування чотирма колесами, у квітки буде стебло і пелюстки, і Статуя Свободи буде жінкою, що тримає факел в піднятій руці. Факел буде в лівій руці або правій руці? І що вона тримає в іншій руці? Це дійсно не має значення зразок не обмежений особливими деталями. Майже таким же чином уявлення вільне від об'єктивних обмежень. Влада уяви завжди перебуває в свободі. І тоді коли розум повторно створює і об'єднує зображення нових розумових або фізичних зразків, тим більше ми можемо уявити.
Тоді як старий ланцюжок створення цінності створює тактичну інтелектуальну власність, частіше всього як захист проти подібних конкурентоздатних пропозицій, новий ланцюжок створення цінності створює стратегічні нові для інтелектуальної власності ділові платформи. Люди, самі застосовують основні інструменти, щоб уявити нові - технології, або зрозуміти значення важливих сигналів, що з'являються, в пристроях, які вже не відповідають формі або звичним функціональним можливостям інструментів. Давайте трохи змінимо Квіткову модель. Замість автомобіля, квітки, і Статуї Свободи, спробуйте бачити дещо, про що ви ніколи не чули: хімічна речовина, електронний компонент, одиниця вимірювання, людина? Всі уявлять абсолютно різнимспособом, і якщо це позначити малюнком то відмінності в уяві будуть дуже ясні. Чому? Слова представляють спускові механізми для знання або досвіду, і є пунктами відправлення для створення зображень в нашій думці. Чим більше виникає спогадів щодо слова, тим більш складні уявні зображення ми можемо відродити. Два контрастуючі типи уяви співіснують в межах нашого розуму. Один тип досвідчений при відновленні минулих зображень або подій, тоді як інший тип досвідчений в думках і реструктуризації сенсорного враження. Один є наслідувальним, останній є творчим. Творча уява є універсальна підстава для всіх людських досягнень в науках і в мистецтві. Свобода і розучування Образний розум це вільний розум. Бути вільним від об'єктивного доводу "проти", обмежень,"сьогодні" і "тепер" не належить дорослим — наш розум обтяжений дуже багатьма раціональними межами і ідеями поведінки на той час, коли ми “ростемо”. Природне місце уяви в думці, яка вільна від упереджених думок це розум дитини. У дітей є менше упереджених думок ніж у дорослих про те, що могло бути на місці продажу і таким чином у них є більше хоробрості. Більше хоробрості приводить до безстрашного дослідження, яке приводить до більшої можливості. Важливо відзначити що цей потенціал для уяви однаково присутній і в думці дорослого і в думці дитини, але актуалізація такого потенціалу може бути більше в дитині, тому що у нього, або неї немає жодного страху. Колега одного разу дуже влучно зауважив “Якби у дітей була влада дорослих в соціально-економічних умовах, то результати їх образного роздуму були б приголомшуючими, якби були здійснені. Але тому що вони - діти, ніхто не відноситься до них серйозно. ” Діти не повинні думати про те, щоб бути образними. Дорослі знають відмінність між присутністю і відсутністю уяви. Ми маємо вимикач, який говорить нам безпосередньо, “Сьогодні я буду образним”. Діти не роблять таких тверджень. Для них все можливо. Вони нічого не повинні викликати; вони тільки роблять те, що вони роблять, поки дорослі не говорять їм, що зробити і спробувати управляти тим, що могло бути можливим. Частина проблеми - те, що дорослі можуть знати дуже багато. Ми зустрічаємо багато освічених людей, які, здається, знають багато, але в наших розмовах з ними ми не знаходимо оригінальну ідею в їх роздумі. Іншими словами, вони просто передають іншим, що вони вивчили від інших і з різних джерел знання. Більшість людей є настільки досвідченими в образному роздумі інших людей і ідей, що вони навіть не припускають, що у них є власна уява. Це страх перед уявою або брак уяви, який перешкоджає тому, щоб більшість дорослих просунула оригінальні думки? Або це недолік практики? Щоб відповісти на ці питання, ми потребуємо розуміння поняття влади уяви.
Уява і креативні можливості Влада уяви Більшість з нас, хоч одного разу в нашому житті, боялися темноти. Коли ми ставали старше, ми менш лякались темноти. Ми боялися, що те, що ми уявили, могло фактично трапитися. Владанашої уяви була достатньо сильна, щоб переконати нас у можливості страшних явищ. Як діти так і дорослі, ми шукаємо зв'язку і послідовності, щоб побудувати стійку розповідь в контексті нашого досвіду, ми віримо, тому що бажаємо. Страх перед уявою Як діти в темноті, страх дорослих, має таке значення яке може змінити їх поведінку назавжди. Знання змінює нас. Ідеї перетворюють нас. Як тільки дещо нове знайдено, ви ніколи не зможете дивитися на світ тим же самим способом знову. Страх перед уявою це страх перед відмовою і перед тим, щоб не бути достатньо оригінальним. Це страх перед відповідністю нашим очікуванням і планам на майбутнє інших. Можливості і страх того, щоб бути неправильним або невідповідним є настільки великими, що люди думають, це ймовірно краще, ніж це обговорювати. Смерть уяви Ми вивчаємо цінність контекстної комунікації. Якщо ми можемо розшифрувати контекст, ми можемо розшифрувати зміст, і контекст для змісту. Ритм, синтаксис, тон, і об'єм все сприяє розшифровці аудиторії контексту, що дозволяє вмістити точну комунікацію між характерами і аудиторією. Достатньо точний для мільйонів дітей, щоб опанувати його значення і достатньо абсурдний для мільйонів їх батьків, щоб запитати, “Чому ви так дивитеся на це?” І контекстна комунікація є функцією уяви, тому що це такий розум, який розміщає все разом. Якщо ви не вивчаєте в контексті те, що ви бачите з тим, що ви чуєте зараз, ви не повний учасник своєї власної історії. Контексти безперервно змінюються, таким чином ми повинні бути сприйнятливими до контекстів, які оточують нас; ми повинні пристосуватись до їх значень і змін. Як дорослі, ми заохочені відчувати певні соціальні структури, такі як ролі роботи або управління відносно постійні не дивлячись на їх безперервну зміну; вони стають соціальною упевненістю. В деякому відношенні, це сприйняття зменшує нашу здатність вивчити в контексті і інтерпретувати нову інформацію, оскільки це не знаходиться в межах наших очікувань. Таким чином абстрактні звуки втрачають свою цінність як значущі ідеї, відчуття, і намір. Але коли це трапляється? Чому і коли ми припиняємо розуміти. Напевно це виникає коли вимикається уява і зникає гра.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-25; просмотров: 326; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.22.79.165 (0.01 с.) |