Створення коробки з кнопками управління



 

Нарешті, останній елемент підлогового вентилятора — це коробка з кнопками управління. Для її створення ми також використовуватимемо редаговані поверхні. В основі цього об'єкту лежить примітив ChamferBox (Паралелепіпед з скошеними кутами). Створіть його, перейдіть на вкладку Modify (Зміна) командної панелі і встановіть для нього наступні параметри: Length (Довжина) — 130, Height (Висота) — 550, Width (Ширина) - 130 і Fillet (Закруглює) - 5. Створений об'єкт необхідно вирівняти відносно виступу. Для цього у вікні Align Selection (Вирівнювання виділених об'єктів) виконаєте наступне.

 

1. Встановіть прапорці X Position (Х-позіція) і У Position (Y-позиція).

2. Встановіть перемикач Current Object (Об'єкт, який вирівнюється) в положення Center (По центру).

3. Встановіть перемикач Target Object (Об'єкт, відносно якого вирівнюється) в положення Center (По центру) (мал. 3.140).

 

 

Мал. 3.140. Діалогове вікно Align Selection (Вирівнювання виділених об'єктів)

 

4. Натискати кнопку Apply (Застосувати).

 

5. Встановіть прапорець Z Position (Z-позиція).

6. Встановіть перемикач Current Object (Об'єкт, який вирівнюється) в положення Maximum (По максимальних координатах вибраних осей).

7. Встановіть перемикач Target Object (Об'єкт, відносно якого вирівнюється) в положення Minimum (По мінімальних координатах вибраних осей).

8. Натискати кнопку Apply (Застосувати) або ОК. В результаті об'єкти розташовуватимуться так, як показано на мал. 3.141.

Щоб можна було змінювати форму коробки і видавити кнопки, конвертуйте об'єкт в Editable Poly (Редагована полігональна поверхня). Для цього клацніть правою кнопкою миші на об'єкті і виконайте команду Convert To > Convert to Editable Poly (Перетворити > Перетворити в редаговану полігональну поверхню). Виділіть об'єкт ChamferBox (Паралелепіпед з скошеними кутами) у вікні проекції і перейдіть на вкладку командної панелі Modify (Зміна). Розкривши список Editable Poly (Редагована полігональна поверхня) в стеку модифікаторів, перейдіть в режим редагування Edge (Ребро). Натискуючи і утримуючи клавішу Ctrl, виділіть групи, що містять по чотири ребра, в центральній частині об'єкту так, як це показано на мал. 3.142. При цьому вони стануть червоними.

 

 

Мал. 3.141. Вид об'єктів після вирівнювання

 

 

Мал. 3.142. Виділення ребер на об'єкті ChamferBox (Паралелепіпед з скошеними кутами)

 

 

Щоб об'єднати розташовані поряд полігони, в Edit Edges (Редагування ребер) настройок редагованої поверхні видалите ці ребра за допомогою кнопки Remove (Видалити) (мал. 3.143).

 

 

Мал. 3.143. Кнопка Remove (Видалити) в свиті Edit Edges (Редагування ребер)

 

 

Перемкніться в режим редагування Polygon (Полігон). При цьому виділена область виглядатиме так, як зображено на мал. 3.144.

 

 

Мал. 3.144. Виділена область в режимі редагування Polygon (Полігон)

 

 

Скористаємося командою Extrude (Видавлювання) для вдавлювання полігонів, з якими ми працюємо. Клацніть на кнопці Settings (Настройки), розташованій праворуч від кнопки Extrude (Видавлювання) в Edit Polygons (Редагування полігонів) настройок об'єкту на командній панелі. У вікні Settings (Настройки) встановите значення параметра Extrusion Height (Висота видавлювання) рівним -10. В результаті коробки виглядатиме, як показано на мал. 3.145.

 

 

Мал. 3.145. Вид коробки після виконання команди Extrude (Видавлювання)

 

Щоб зменшити площу полігонів, з якими ми працюємо, скористаємося командою Outline (Контур). Клацніть на кнопці Settings (Настройки), розташованій праворуч від кнопки Outline (Контур) в Edit Polygons (Редагування полігонів) настройок об'єкту на командній панелі. У вікні Outline Polygons (Збільшення полігонів) встановите значення параметра Outline Amount (Величина контура) рівним -2. Скористаємося інструментом Bevel (Видавлювання з скосом) для створення кнопок. Клацніть на кнопці Settings (Настройки), розташованій праворуч від кнопки Bevel (Видавлювання з скосом) в свиті Edit Polygons (Редагування полігонів) настройок об'єкту на командній панелі. У вікні Bevel Polygons (Скіс полігонів) встановите значення параметра Height (Висота) рівним 25. В результаті коробки виглядатиме, як зображено на мал. 3.146. На цьому моделювання коробки з кнопками управління закінчено.

 

 

Мал. 3.146. Створена кнопка

 

 

Завершальний етап

 

На останньому етапі створимо деталь, що скріпляє верхню частину вентилятора з коробкою. Не виходячи з режиму редагування Polygon (Полігон), виділіть два крайні полігони у верхній частині коробки так, як це показано на мал. 3.147. При цьому вони стануть червоними. Скористаємося інструментом Bevel (Видавлювання з скосом). Клацніть на кнопці Settings (Настройки), розташованій праворуч від кнопки Bevel (Видавлювання з скосом) в Edit Polygons (Редагування полігонів) настройок об'єкту на командній панелі. У вікні Bevel Polygons (Скіс полігонів) встановите значення параметра Height (Висота) рівним 88. В результаті коробки виглядатиме як на мал. 3.148. Тепер виділіть всі полігони на створених виступах і перетворіть отриманий незграбну модель в об'єкт із згладженими формами. Для цього використовуйте команду MeshSmooth (Згладжування). Клацніть на однойменній кнопці в Edit Polygons (Редагування полігонів) настройок об'єкту на командній панелі. Щоб одержати кращий результат, повторіть цю операцію. В результаті скріпляюча деталь виглядатиме, як показано на мал. 3.149.

 

 

Мал. 3.147. Виділення полігонів у верхній частині об'єкту ChamferBox (Паралелепіпед з скошеними кутами)

 

 

Мал. 3.148. Вид коробки після виконання операції Bevel (Видавлювання з скосом)

 

 

Мал. 3.149. Скріпляюча деталь після вживання команди MeshSmooth (Згладжування)

 

 

Мал. 3.150. Скріпляюча деталь після вживання модифікатора Smooth (Згладжування)

 

 

Останнє, що потрібно зробити — згладити кути коробки, щоб поверхня скріпляючої деталі була більш рівною. В цьому нам допоможе модифікатор Smooth (Згладжування), призначений для автоматичного згладжування об'єктів. Виділіть об'єкт, перейдіть на вкладку Modify (Зміна) командної панелі, виберіть із списку Modifier List (Список модифікаторів) модифікатор Smooth (Згладжування). В його настройках встановите прапорець AutoSmooth (Автоматичне згладжування). Об'єкт придбає вигляд, зображений на мал. 3.150. На цьому моделювання підлогового вентилятора завершено (мал. 3.151).

 

 

Мал. 3.151. Модель підлогового вентилятора









Последнее изменение этой страницы: 2016-04-18; Нарушение авторского права страницы

infopedia.su не принадлежат авторские права, размещенных материалов. Все права принадлежать их авторам. Обратная связь - 54.162.181.75