Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Створення ефекту об'ємного світлаСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Одним з самих захоплюючих тривимірних спецефектів є об'ємне світло. Даний ефект може додати сцені таємність і зробити її такою, що більш запам'ятовується. Приведемо приклад використовування цього ефекту
Мал. 6.44. Текстовий сплайн у вікнах проекцій
Мал. 6.45. Поєднання фігур Text (Текст) і Rectangle (Прямокутник)
Перейдіть на вкладку Create (Створення) командної панелі, в категорії Shapes (Форми) виберіть рядок Splines (Сплайни) і натискати кнопку Text (Текст). Клацніть в будь-якому вільному місці вікна проекції лівою кнопкою миші, створивши тим самим текстовий сплайн (мал. 6.44). Щоб змінити набране слово, перейдіть на вкладку Modify (Зміна) командної панелі і в полі Text (Текст) свитку настройок Parameters (Параметри) наберіть потрібний текст. Перейдіть до вікна проекції Тор (Зверху) і створіть об'єкт Rectangle (Прямокутник). Для цього перейдіть на вкладку Create (Створення) командної панелі, в категорії Shapes (Форми) виберіть рядок Splines (Сплайни) і натискати кнопку Rectangle (Прямокутник). Розташуйте об'єкт так, щоб текст був усередині прямокутного сплайна (мал. 6.45). Виділіть об'єкт Rectangle (Прямокутник) у вікні проекції і перейдіть па вкладку Modify (Зміна) командної панелі. Вибравши в списку модифікаторів Edit Spline (Редагування сплайна), застосуйте його до об'єкту. Не перемикаючись в режим редагування підоб'єктів, перейдіть до свитку Geometry (Геометрія) настройок модифікатора Edit Spline (Редагування сплайна) і за допомогою кнопки Attach (Приєднати) (мал. 6.46) приєднайте до прямокутника сплайнівий текст.Після об'єднання сплайнів (прямокутника і тексту) ви зможете працювати із двома об'єктами, як із одним цілим. Виділіть об'єкт у вікні проекції, перейдіть на вкладку Modify (Зміна) командної панелі і застосуйте до нього стандартний модифікатор Bevel (Видавлювання із скосом). Перейдіть до свитку Bevel Values (Значення видавлювання) настройок модифікатора і задайте видавлювання на другому і третьому рівнях, встановивши прапорці Level 2 (Другий рівень) і Level 3 (Третій рівень). Задайте наступні значення параметрів: Start Outline (Початковий скіс) — 0, Level 1 Height (Висота видавлювання на першому рівні) — 1, Level 1 Outline (Скіс на першому рівні) — 0,5, Level 2 Height (Висота видавлювання на другому рівні) — 1, Level 2 Outline (Скіс на другому рівні) — 0, Level 3 Height (Висота видавлювання на третьому рівні) — 1, Level 3 Outline (Скіс на третьому рівні) ----0,5. У вікні проекції створіть джерело світла Target Spot (Направлений із мішенню). Розташуйте джерело світла в сцені так, щоб його мішень (об'єкт Spot01Target) знаходилася над створеним написом, а саме джерело — під нею. Виділіть об'єкт Target Spot (Направлений із мішенню) у вікні проекції і перейдіть на вкладку Modify (Зміна) командної панелі. В свитку General Parameters (Загальні параметри) встановите прапорець Shadows On (Включити тіні). В свитку Intensity/Color/Attenuation (Інтенсивність/Колір/Затухання) вкажіть будь-який колір джерела і задайте значення параметра Multiplier (Яскравість) рівним трем (мал. 6.48). Щоб надати прожектору прямокутну форму, в свитку Spotlight Parameters (Параметри направленого світла) встановите перемикач в положення Rectangle (Прямокутний). Підберіть значення параметрів Hotspot/Beam (Точка/Промінь) і Falloff/Field (Спад/Поле) так, щоб потік направленого світла співпадав із розмірами створеного тексту. Для зручності можна також використовувати команду Scale (Масштабування). Для зміни розмірів об'єкту клацніть правою кнопкою миші в будь-якому місці вікна проекції і виберіть відповідну операцію із списку.
Мал. 6.46. Кнопка Attach (Приєднати) в свитку настройок Geometry (Геометрія) модифікатора Edit Spline (Редагування сплайну)
Мал. 6.47. Настройки модифікатора Bevel (Видавлювання із скосом) Щоб в сцені прораховувалося об'ємне світло, необхідно додати ефект Volume Light (Об'ємне світло) в список атмосферних ефектів. Для цього викличте вікно Environment and Effects (Оточення і ефекти), виконавши команду Rendering > Environment (Візуалізація > Оточення). Мал. 6.48. Настройки об'єкту Target Spot (Направлений із мішенню) Додайте ефект за допомогою кнопки Add (Додати) в свиті Atmosphere (Атмосфера) і виберіть в списку вікна Add Atmospheric Effect (Додати атмосферний ефект) ефект Volume Light (Об'ємне світло). Виділіть рядок Volume Light (Об'ємне світло) в свиті Atmosphere (Атмосфера) і задайте параметри цього ефекту. Щоб програма могла прораховувати ефект, в його настройках необхідно вказати, до якого джерела світла застосовується вибраний ефект (в нашій сцені — це джерело світла Target Spot (Направлений із мішенню). Натискати кнопку Pick Light: в свитку Volume Light Parameters; і клацніть мишею на джерелі світла у вікні проекції. Встановіть у вікні Add Atmospheric Effect Мал. 6.49. Настройки ефекту Volume Light (Об'ємне світло) Значення параметра Density (Густина) задайте рівним 4,4. Перемикач Filter Shadows (Фільтр тіней) встановите в положення High (Високий). Виберіть тип шуму Fractal (Фрактальний) і задайте наступні значення параметрів: Amount (Величина) — 0,29, Levels (Рівні) — 3, Size (Розмір) — 7. Значення параметрів в області Attenuation (Загасання), що характеризують інтенсивність об'ємного світла на відстані, встановіть такими: Start (Початок) — 100, End (Кінець) — 80. Натискати клавішу F9, щоб візуалізувати зображення. Якщо все було виконано правильно, то на візуалізованому зображенні можна спостерігати ефект об'ємного світла.
Мал. 6.50. Ефект об'ємного світла
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-18; просмотров: 361; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.117.52 (0.005 с.) |