Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Жодна із існуючих інтерпретації не може вважатися остаточно доведеною і не маж переваг над іншими.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Якій моделі, що пояснюють суспільство, притаманні такі властивості, як нормативізм, активізм, пластичність соціальної реальності, саморегулятивність? 1) феноменологічній; 2) ідеалістичній; 3) діяльнісній; 4) натуралістичній;
Яке з висловлювань належить до ідеалістичної моделі розуміння суспільства? 1) відношення «Я» і «Ти» опосередковане Вищим; 2) людина – одна із тварин біосфери; 3) джерело суспільних змін є в самому суспільстві; 4) сціальні відносини детермінують суспільну сферу.
Феноменологічна модель суспільства наголошує, що: 1) специфіка суспільного буття – в його штучній соціально-організованій природі; 2) специфіка соціального полягає в домінуванні жеста як способу комунікації; 3) соціальні відносини визначають структуру суспільства; 4) феномен лідерства є визначальним для розвитку соціуму.
Натуралістична модель суспільства наголошує, що: 1) базовими є біологічні закономірності, а культура – тільки їх модифікація; 2) базовими є духовні закономірності, а біологічні є витвором духовних; 3) смисли творять природу суспільства; 4) розвиток соціуму спрямовується провіденційними силами.
Сферний підхід до розуміння суспільства стверджує, що прогрес суспільства – це: 1) рух до інформаційного суспільства; 2) рух не стільки до інформаційного суспільства, скільки до суспільства гуманізму (суспільства святих); 3) утвердження цінності влади як засобу досягнення загального Блага при підтримці священників; 4) рух до ноосфери.
Чи і існує прогрес в неживій природі з точки зору синергетики? 1) так, бо в неживій природі криється можливість формування порядку і самоорганізації із безладу і хаосу; 2) ні, бо в неживій природі нема можливості формування порядку і самоорганізації із безладу і хаосу; 3) ні, бо прогрес – це вдосконалення, просування вперед до кращого; 4) ні, бо ця проблема не дискутується серед прибічників даної школи.
Ноосфера – це: 1) формування сфери розуму на Землі завдяки синтезу знань природних і гуманітарних наук; 2) гіпотеза, що обґрунтовує ймовірність приходу до пост ліберального суспільства; 3) тип соціуму, який спроможний розв’язати економічні проблеми за належної підтримки влади; 4) політична течія правого спрямування.
Теософське розуміння історичного процесу наголошує, що: 1) людство розвивається спіралеподібно в процесі расової еволюції від андрогінів до боголюдства; 2) людство досягло третьої передостанньої раси в своєму розвитку; 3) сучасне суспільство завершує свій розвиток в шостій расі і готується до переходу до сьомої раси; 4) від п’ятої до шостої раси пріоритетним стане духовний розвиток щодо інтелектуального та фізичного при збереженні відокремленості релігії від науки.
Згідно ідей Л. Гумільова пасіонарність - це: 1) прагнення до встановлення рівноправних відносин між представниками елітних спільнот в усіх царинах суспільного життя; 2) налаштованість на співпрацю задля реалізації ринкових перетворень в постсоціалістичних країнах; 3) е фект енергії живої речовини біосфери що виявляється у підвищеній активності етнічних колективів; 4) підвищена збудженість представників окремих етносів в період сонячної активності;
Методологічний підхід, який розглядає політичний процес через призму політичних інститутів, їх властивостей і взаємозв'язків, а також фіксованих норм, на основі яких функціонують ці інститути: 1) біхевіоралізм; 2) структурний функціоналізм; 3) інституціоналізм; 4) теорія раціонального вибору;
Методологічний підхід, який розглядає політичні процеси через призму поведінки на індивідуальному і соціально-агрегованому рівні (у групах, соціальних інститутах і т.д.): 1) біхевіоралізм; 2) структурний функціоналізм; 3) інституціоналізм; 4) теорія раціонального вибору;
Методологічний підхід, який досліджує політичний процес як скоординовану взаємодію елементів, що складають його структуру й обумовлюють виконання визначених функцій у рамках суспільного цілого: 1) біхевіоралізм; 2) структурний функціоналізм; 3) інституціоналізм; 4) теорія раціонального вибору;
Методологічний підхід, який орієнтований на виявлення соціальної обумовленості політичного процесу: 1) біхевіоралізм; 2) структурний функціоналізм; 3) інституціоналізм; Соціологічний підхід.
Р.-Ж. Шварценберг виділив три основних способи політичної комунікації. Визначте зайве: 1) комунікація через засоби масової інформації; 2) комунікація через суспільно-політичні організації (інститути); 3) комунікація через неформальні канали; 4) комунікація через політичних лідерів.
Визначте, для якого «ідеального» типу політичної культури за типологією Г.Алмонда і С.Верби характерні наступні ознаки: відсутність інтересу громадян до політичного життя; брак достовірної інформації про політику; сліпе підпорядкуванням владі; злиття політичних орієнтацій з релігійними і соціальними: 1) патріархальний; 2) гегемоністський; 3) підданський; 4) активістський.
Визначте, для якого «ідеального» типу політичної культури за типологією Г.Алмонда і С.Верби характерні наступні ознаки: наявність інтересу та інформації про політичне життя, але відсутність прагнення до активної участі (невисокий рівень індивідуальної активності громадян); визнання особливого авторитету влади, шанобливе ставлення до неї: 1) патріархальний; 2) гегемоністський; 3) підданський; 4. Активістський.
Визначте, для якого «ідеального» типу політичної культури за типологією Г.Алмонда і С.Верби характерні наступні ознаки: зацікавленість громадян у політичній участі і прояв ними активності в політиці незалежно від позитивного чи негативного відношення до політичної системи. 1) патріархальний; 2) гегемоністський; 3) підданський; Активістський.
За типом політичної культури Г.Алмонд основні типи політичних систем. Визначте зайвий тип: 1) доіндустріальна з диференційованою політичною культурою; 2) демократична з інтегрованою політичною культурою; 3) континентально-європейська з фрагментарною політичною культурою; 4) англо-американська із секулярною, гомогенною культурою.
Що означає термін “легітимність політичної влади": 1) визнання народом влади, правомірності її застосування і згода громадян підкорятися владі; 2) здатність влади силоміць змушувати людей коритися її наказам; 3) законність влади, тобто юридичне, законодавче обґрунтування застосування влади; 4) юридичне, законодавче визнання розмежування повноважень між державою і структурами громадянського суспільства.
Які три типи легітимного панування виділив Макс Вебер? 1) традиційний, харизматичний, легальний; 2) харизматичний, структурний, легальний; 3) структурний, традиційний, легальний; 4) традиційний, харизматичний, структурний.
Як називається ставлення людини до політичних об'єктів (інститутів політичної системи, лідерів і т.д.), її суб'єктивна готовність поводитися певним чином стосовно цих об'єктів? 1) політичні установки; 2) політична ідентичність; 3) політичні цінності; 4) політичний міф.
Як називаються уявлення людини про ідеальні моделі політичної поведінки й кінцеві цілі діяльності, про абстрактні політичні ідеали не пов'язані з конкретним об'єктом чи ситуацією, уявлення про те, що бажано і необхідно? 1) політичні установки; 2) політична ідентичність; 3) політичні цінності; 4) політичний міф.
Популярна праця Г.Алмонда і С.Верби називається «Громадянська культура: політичні установки і демократія в п'яти країнах». Визначте країну, політична система якої детально не аналізувалися в цій праці: 1) Великобританія. Франція. 3) Італія. 4) США.
На якому рівні інформаційно-комунікативних зв'язків, за підходом Дж.Томсона, розкривається залежність процесів передачі інформації і виникнення комунікації між суб'єктами від вживаних знаково-мовних форм? 1) технічний рівень; 2) нормативний рівень; 3) інфлуентальний рівень; Семантичний рівень.
На якому рівні інформаційно-комунікативних зв'язків, за підходом Дж.Томсона, інформаційна діяльність політичних суб'єктів розглядається як функціонування спеціальних організаційних структур, кадрових центрів, банків даних, мереж і технологій збереження і передачі інформації? 1) технічний рівень; 2) нормативний рівень; 3) інфлуентальний рівень; 4) семантичний рівень.
На якому рівні інформаційно-комунікативних зв'язків, за підходом Дж.Томсона, визначаються ті умови, від яких залежить сила духовного впливу на громадян цілей, цінностей і ідей, пропонованих державою, партіями? 1) технічний рівень; 2) нормативний рівень; 3) інфлуентальний рівень; 4) семантичний рівень.
Який науковець розумів політичну систему як цілісну сукупність кількох структурних аналітичних рівнів (блоків), пов'язуючи функції чи групи функцій (соціалізації, рекрутування…) макросистеми з діяльністю окремих інститутів, груп і навіть індивідів, включених у системну організацію у якості структурних елементів? 1) Т.Парсонс; 2) Г.Алмонд; 3) К.Дойч; 4) Д.Істон.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-06-19; просмотров: 329; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.220.242.160 (0.006 с.) |