Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Контрольно-модульне тестування № 2.

Поиск

 

1. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Що є зайвого у послідовності головних етапів роботи над сценарієм?

Варіанти відповідей:

1. Вигадка сценарію в цілому;

2. Складання сценарного плану;

3. Збирання сценарного матеріалу;

4. Перевірка сценарного матеріалу;

5. Створення творчої заявки на сценарій.

6. Створення чернетки сценарію.

7. Створення остаточного (чистового) варіанту сценарію.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

2. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик методичних засобів збору сценарного матеріалу.

Варіанти відповідей:

A.Деякі невмілі сценаристи нотують необхідні їм факти та різноманітні відомості на випадкових папірцях і шматочках паперу, які потім попадають хтозна-куди, переплутуються та губляться. Таким чином, може пропасти вся підготовча робота. Цей засіб, мабуть, взагалі неможна вважати методичним пристосуванням, це, скоріше, демонстрація професійної неспроможності автора. 1. Засіб графіково-таблічний  
B.Це найбільш розповсюджений засіб, що використовується майже усіма сценаристами-початківцями та самоуками. Ніякої особливої методології в ньому нема, а полягає він в тому, що автор майбутнього сценарію бере якійсь зошит чи блокнот і записує у нього весь матеріал, який йому зустрічається, як трапиться – без певної логіки та послідовності. Потім цей зошит-блокнот перегортається нескінченно у пошуках потрібного матеріалу, коли сценарист вибудовує сценарну структуру. Вказаний засіб незручний ще і тому, що не дає змоги розташувати факти у потрібній авторові послідовності, вибудувати якусь логіку, що відповідала б авторському задуму згідно сценарного плану. 2. Засіб зошитово-блокнотний  
C.Згідно методики використання цього пристосування сценаристові треба підготувати деяку кількість паперових карток, бажано розміром з усім добре відому бібліографічну картку. Їх можна нарізати з паперу будь-якої якості, навіть вже використаного з одного боку. А потім, маючи у кішені, сумці або у портфелі невеличку картонну коробочку з цими картками, можна спокійно збирати потрібний матеріал. 3. Засіб паперово-випадковий  
D.Зміст цього засобу полягає в тому, що сценарист розкреслює у відповідності з позиціями сценарного плану великі графіки чи таблиці на аркушах креслярського паперу (ватман, напівватман тощо), а потім вписує у ці таблиці необхідні відомості. Засіб цей, безумовно, вкрай наочний, але дуже складний, бо потребує багато часу для свого виконання, а потім ще й незручний у використанні, аркуші ці десь потрібно розкласти чи повісити, вони незручні для ретельного вивчення та внесення потрібних змін у процесі роботи над сценарієм. 4. Засіб картковий або картотечний  

Правильна відповідь:

А-, B-, C-, D-.

Вага запитання: 5.

3. Тип: Істина/Хибність

Питання: Вірогідність документального матеріалу – це засіб драматизму сценарної творчості, яке майже не впливає на глядацьке сприйняття.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

4.

Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається коротеньке, обсягом в один-півтора паперові аркуші, викладення загального сценарного задуму драматурга, стислий переказ змісту майбутнього сценарію, найголовніших подій та позицій сценарного плану?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

5. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що складання сценарного плану – це завжди особиста справа автора. Зміст цього плану нікого, окрім автора, не стосується. Сценарист взагалі не зобов’язаний будь-кому демонструвати цей план?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

6. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються усі репліки, монологи та діалоги у сценарії?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

7. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: До схеми сценарного плану входять чотирнадцять питань, які з них є зайвими?

Варіанти відповідей:

1. Тема сценарію.

2. Ідея сценарію.

3. Основні епізоди сценарію.

4. Теми основних епізодів сценарію.

5. Композиція сценарію.

6. Дійові особи сценарію.

7. Конфлікт сценарію

8. Масовка

9. Художній образ сценарію (сценарний хід).

10. Жанр сценарію.

11. Єдина (наскрізна) дія сценарію.

12. Засоби театралізації сценарію.

13. Прив’язка сценарію (орієнтація на певну аудіторію).

14. Графік перерв та репетицій

15. Графік монтажу сценарного матеріалу.

16..Технічне оснащення п’єси

17. Назва сценарію

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

8. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються авторські вказівки всіх різновидів у сценарії?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

9. Тип: Істина/Хибність

Питання: До схеми сценарного плану входять чотирнадцять питань, які вимагають відповіді сценариста. Послідовність цих питань продумана та відпрацьована, але її можна порушувати, це рекомендується, особливо в першій половині.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

10. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються предмет художнього зображення та творчого дослідження, коло питань, які відбивають важливі життєві проблеми, що цікавлять автора, коли він відбирає необхідний саме в цьому випадку сценарний матеріал?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

11. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що в сценарній справі існують чіткі закономірності поділення сценарної структури на окремі частини, або епізоди?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

12. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Яка рекомендована мінімальна кількість епізодів сценарію?

Варіанти відповідей:

1. одна;

2. дві;

3. три;

4. чотири.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3.

13. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Яка рекомендована максимальна кількість епізодів сценарію, яку не можна перевищувати?

Варіанти відповідей:

1. п’ять;

2. десять;

3. двонадцять;

4. п’ятнадцять.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3.

14. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик особливостей сценарної драматургії окремих позицій внутрішньої композиції.

Варіанти відповідей:

A.До цієї групи матеріалів можуть бути віднесені такі важливі елементи сценарної структури, як назва сценарію, визначення його жанру, перелік дійових осіб, а також початкова або вступна ремарка, яка містить в собі інформацію про місце події, особливості художнього оформлення, світла, зовнішнього вигляду дійових осіб, їх появлення та характер дії у початковій частині заходу. До цих матеріалів слід віднести також афіші усіх типів, запрошення, а інколи ще і програми видовища. 1. Зав’язка.
B.Поєднання в одну структурну одиницю відразу двох частин композиції і є специфічною рисою драматургії масових театралізованих видовищ. В цій частині міститься початкова подія, початок конфліктної ситуації, джерело драматичної боротьби. 2. Кульмінація
C.Це, як правило, найбільший за обсягом фрагмент композиції, найдовша структурна частина, яка містить велику кількість різних подій, що щільно пов’язана з драматургічним конфліктом сценарію. У цьому відрізку композиції відбувається дуже стрімкий розвиток теми, а в сюжетних сценаріях саме тут відбувається підсилення тиску життєвих обставин на героїв 3. Експозиція
D.Цей відрізок сценарної структури завжди сприймається як найвищий рівень, вершина тощо, мить найвищої напруги всіх фізичних та моральних сил дійових осіб, мить найвищого емоційного піднесення та найбільшого загострення драматургічного конфлікту. 4. Розв’язка.
Е. Це заключний епізод композиції, в якому, при наявності сюжету, відбувається розв’язання драматургічного конфлікту 5. Розвиток дії

Правильна відповідь:

А-, B-, C-, D-, Е-.

Вага запитання: 5.

15. Тип: Істина/Хибність

Питання: Обидва додаткові елементи драматургічної композиції – пролог та епілог – не є обов’язковими елементами сценарної структури, вони з’являються лише за бажання сценариста, коли матеріал сценарію та творчий задум драматурга вимагають саме такого рішення.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

16. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Що є зайвого у переліку дійових осіб?

Варіанти відповідей:

1. найголовніші групи дійових осіб.

2. група дійових осіб, що вигадана сценаристом.

3. другорядні групи дійових осіб

4. група дійових осіб, що є реальними учасниками подій, про які йдеться в сценарії.

5. група дійових осіб, що є виконавцями концертних номерів.

6. імпровізаційні відомості про персонажів

7. додаткові відомості про персонажів

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

17. Тип: Істина/Хибність

Питання: Вірно лі ствердження, що вибір персонажа сценарію завжди повинен бути мотивованим, зв’язаним з тематикою того чи іншого конкретного сценарію. Випадковість, невмотивованість вибору персонажів є однією з вірних ознак непрофесійності сценариста?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

18. Тип: Істина/Хибність

Питання: Драматичний конфлікт, тобто суперечка або зіткнення персонажів за якоюсь проблемою, є необов’язковим елементом кожного сценарію, кожної п’єси, кожного драматургічного твору.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

19. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик типів драматичного конфлікту.

Варіанти відповідей:

A.персоніфіковане зіткнення ідей з якогось найголовнішого, глобального питання, що, як вже вказувалось вище, звичайно має форму драматургічної боротьби окремих дійових осіб або груп персонажів. 1. конфлікт в театральній п’єсі.  
B.протиставлення дійсних фактів, шарів документального матеріалу, що не має форми персоніфікованого конфлікту, а лише має вигляд зіткнення, зіставлення окремих фактів та фрагментів матеріалу, творчого змагання окремих частин та номерів, які складають структуру сценарію. 2. конфлікт в сценарії масового театралізованого видовища  

Правильна відповідь:

А-, B-.

Вага запитання: 5.

20. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються художній образ твору, втілення його головної думки, матеріалізована ідея сценарію і, водночас, специфічний конструктивний засіб, за допомогою якого збирається, оброблюється, монтується в єдине ціле увесь драматургічний матеріал?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

21. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Що входить до з асобів реалізації сценарного ходу?

Варіанти відповідей:

1. варіант тематичний.

2. варіант дійовий.

3. варіант статистичний

4. варіант речовий

5. варіант візуальний.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

22. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик засобів реалізації сценарного ходу.

Варіанти відповідей:

A.використовуються лише ті засоби, які сприймаються за допомогою слуху: це слова, музика, різні шуми. 1. варіант речовий.  
B.використовуються різноманітна сценічна дія, вчинок персонажу, сценічний рух, що повторюється або без змін, або з якимось-то варіантами, з’явлення та зникнення дійових осіб, те, що відбувається на сцені. 2. варіант тематичний  
C.використання якихось речей, які легко впізнаються глядачами та асоціюються з головної думкою сценарію 3. варіант дійовий  

Правильна відповідь:

А-, B-, C-.

Вага запитання: 5.

23. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Оберіть функції сценарного ходу.

Варіанти відповідей:

1. Функція образостворююча.

2. Функція формостворююча.

3. Функція настроюсторююча

4. Функція конструктивна

5. Функція роз’єднувальна.

6. Функція прокладно-з’єднувальна

7. Функція сигнальна.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

24. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються місцевий матеріал, але не будь-який, а лише той, що має безпосереднє відношення до певної конкретної людини, товариства, установи чи підприємства, села чи міста?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

25. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Що не входить до типологічного ряду варіантів „прив’язки”?

Варіанти відповідей:

1. „Прив’язка” вікова.

2. „Прив’язка” фахова (професійна)

3. „Прив’язка” етнічна.

4. „Прив’язка” географічна.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3.

26. Тип: Істина/Хибність

Питання: Процес поєднання окремих частин цілого в єдину структуру носить назву монтажу.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

27. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються процес, у якому від складання у логічній послідовності декількох різних елементів утворюється щось нове?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

28. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик з’єднань окремих елементів сценаріїв масових театралізованих заходів.

Варіанти відповідей:

A.варіант монтажних з’єднань, коли окремі фрагменти сценарної структури розташовуються за принципом послідовного зростання їх емоційної насиченості. 1. Монтаж за контрастним співставленням.
B.варіант монтажних з’єднань, коли окремі фрагменти та частини сценарної структури розташовуються в послідовності алогічній, контрастній, тобто кожний наступний фрагмент ніяк не зв’язаний з попереднім, що надає сценарію певної строкатості. 2. Монтаж паралельний  
C.варіант монтажних з’єднань, коли окремі фрагменти сценарної структури розташовуються в послідовності, якої вимагає використання водночас кількох сюжетних ліній або тем, тобто відбувається одночасна розповідь про кількох персонажів або подій 3. Монтаж по висхідній  
D. варіант монтажних з’єднань, коли окремі фрагменти сценарної структури розташовуються у хронологічній послідовності всіх подій, що відбуваються насправді 4. Монтаж послідовно-хронологічний.

Правильна відповідь:

А-, B-, C-, D -.

Вага запитання: 5.

29. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що для грамотного та зручного монтажу окремих частин сценарію розроблене методичне пристосування, яке зветься графіком монтажу сценарного матеріалу?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

30. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: За допомогою яких засобів з’єднуються окремі епізоди та елементи сценарної структури в єдине художньо-образне ціле?

Варіанти відповідей:

1. ведучі засоби.

2. другорядні засоби.

3. наскрізні персонажі.

4. персонажі другого плану.

5. різноманітні тематичні зв’язки.

6. дійові засоби.

7. різноманітні мовні, пластичні, художньо-декоративні засоби.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

31. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Оберіть найголовніші вимоги до назви сценарію.

Варіанти відповідей:

1. Назва сценарію не повинна бути смішною.

2. Назва сценарію повинна бути оригінальною та несхожою на інші, щоб не виникала плутанина.

3. Назва сценарію повинна бути не дуже складною або надто довгою

4. Назва сценарію не повинна містити іншомовних слів.

5. Назва сценарію повинна добре запам’ятовуватись.

6. Назва сценарію повинна поєднувати в собі як цінну інформацію щодо змісту сценарію, так і мати певне емоційне забарвлення

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

32. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються великий або малий (частіше перше) аркуш паперу, інколи тканини, картону чи фанери, на якому написана інформація про те, що саме за захід відбувається, де і коли він буде проходити, за якою адресою?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

33. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що інформація запрошення звернута до всіх без виключення потенційних глядачів, навіть випадкових, а ось афіша завжди має певну конкретну адресу?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

34. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються сума вчинків дійових осіб театральної вистави на шляху до певної цілі, те ж саме, що і єдина дія в драматургії?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

35. Тип: Істина/Хибність

Питання: Афіша – паперовий аркуш, на якому розміщують перелік номерів, персонажів та виконавців, всіх, хто створив виставу чи приймає участь в концерті, інколи в програмі розміщується стислий опис сюжету вистави – лібрето.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

36. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються паперовий аркуш, на якому розміщують перелік номерів, персонажів та виконавців, всіх, хто створив виставу чи приймає участь в концерті, інколи в програмі розміщується стислий опис сюжету вистави – лібрето?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

37. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що режисер – це фахівець, який створює виставу, постановник п’єси або сценарію?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

38. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються коротка попередня інформація про майбутню виставу, свято тощо?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

39. Тип: Істина/Хибність

Питання: Декорація – елемент художнього оформлення сценічного простору.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

40. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називаються майданчик, підмостки, на якому відбувається дія театральної вистави, а також частина драматургічного акту чи дії, ще видовище і подія, а також театр взагалі?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.


Підсумкове тестування

1. Тип: Істина/Хибність

Питання: Культурно-дозвіллєва програма – це результат традиційної, своєрідної продукції, створеної на основі сценарно-режисерського задуму, що збагатився соціально-культурною творчістю самих учасників програми і глядачів.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

2. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Що не стосується специфічних особливостей драматургії культурно-дозвіллєвих програм в установі культури?

Варіанти відповідей:

1. драматургічна творчість здійснюється колективно і індивідуально;

2. творчість драматурга носить суто індивідуальний характер;

3. драматургія культурно-дозвіллєвих програм динамічна і оперативна;

4. багатогранність і оперативність вирішуваних установою культури завдань дає їм право використання в сценарії опублікованих літературно-художніх, документальних і історичних творів або їх фрагментів;

5. використання документального матеріалу буває украй рідко, але в основному, творчістю драматурга є художня вигадка;

6. драматургія культурно-дозвіллєвих програм – документальна (обов’язковим є включення в сценарій фактів з життя конкретної аудиторії);

7. побудова сценарію здійснюється по епізодах

Правильні відповіді:

Вага запитання: 5.

3. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається сюжетно-образна концепція масового дійства, де само драматургічна дія створюється через вибудовування і програвання сюжетно-образного вирішення програми?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

4. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що у театрі: творчість драматурга носить індивідуальний характер; написання п'єси вимагає оригінальної творчості; використання документального матеріалу буває украй рідко, але в основному, творчістю драматурга є художня вигадка?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

5. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик складових композиції сценарію.

Варіанти відповідей:

A.введення в дію, коротка розповідь про події, що передували виникненню конфлікту, зазвичай переростає в зав’язку або безпосередній початок дії. 1. Основна дія.  
B.ця частина підкоряється наступним законам. Строга логічність побудови і розвитку теми. Кожен епізод повинен бути обумовлений, зв’язаний смисловими „містками” з попереднім і подальшим. 2. Закінченість кожного окремого епізоду.
C.задана експозицією-зав’язкою дія розвивається по наростаючій до кульмінації і розв’язки. Не можна йти від емоційно сильних епізодів до слабкіших. Не варто відразу прагнути привернути зал до масового співу, якимсь іншим колективним діям, тому що співучасть – це найвищий емоційний момент, до нього потрібно психологічно підготуватися. 3. Експозиція  
D.вельми важлива частина композиції, вона несе в собі особливе смислове навантаження, оскільки є найбільш важливим моментом для максимального прояву активності всіх учасників. 4. Наростання дії.  
I.у мініатюрі епізод повинен повторити весь сценарій, мати всі складені моменти, закінчену композицію. Дію необхідно обов’язково довести до кульмінації, в якій найбільш концентрований виражається ідея драматургічного задуму. 5. Фінал  

Правильна відповідь:

А-, B-, C-, D-, I-.

Вага запитання: 5.

6. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що сценарій – це приблизна літературна розробка змісту, де узагальнено указується, що говорять і як поступають дійові особи, які художні твори можна виконувати, даючи можливість акторам максимально імпровізувати на сцені?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

7. Тип: Істина/Хибність

Питання: Чи є вірним ствердження, що роботу над сценарієм слід починати з визначення місця і назви.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

8. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається основний вивід, думка, оцінка подій, що зображаються?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

9. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Оберіть невірну характеристику кількісних і якісних показників сценарію культурно-дозвіллєвих програм.

Варіанти відповідей:

1. актуальність культурно-дозвіллєвих програм з позицій поточних суспільно-політичних, соціально-економічних, культурних завдань, що стоять перед суспільством.

2. спадкоємність і послідовність в їх підготовці і проведенні, що виражаються в органічному зв’язку попередніх і подальших програм як в організаційному, так в педагогічному і художньому аспектах.

3. Повна імпровізаційність, свобода в їх підготовці і проведенні, що виражаються в хаотичному зв’язку попередніх і подальших програм як в організаційному, так в педагогічному і художньому аспектах.

4. жанрова різноманітність програм, можливість модифікації однієї і тієї ж програми.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3.

10. Тип: Істина/Хибність

Питання: Чи є вірним ствердження, що особливості драматургії культурно-дозвіллєвої програми, її творчий характер збільшують значення методу монтажу при створенні сценарію.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

11. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Головною драматургічною формою культурно-дозвіллєвої програми є сценарій, докладний літературний опис дії, призначеної для постановки на сценічному майданчику, на основі якого створюються уявлення, що театралізується, свято, масове видовище, ігрова або яка-небудь інша програма. Він має як загальні риси, схожі з драматургічними творами театру, кіно, радіо, телебачення, так і особливі, відмітні, властиві формам культурно-дозвіллєвих програм. Оберіть що не входить до загальних рис?

Варіанти відповідей:

1. дія;

2. ланцюжок подій, зв’язаних сюжетом;

3. наявність дійових осіб і конфлікту як боротьби між дійовими особами;

4. наявність композиції, що сполучає в певній послідовності складові частини (епізоди, блоки) в єдине ціле;

5. наявність композиції, що сполучає у вільній послідовності складові частини (епізоди, блоки) в єдине ціле

Правильні відповіді:

Вага запитання: 3.

 

12. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що документальна основа – також специфічна для драматургії культурно-дозвіллєвих програм, і вона потрібна для того, щоб на близькому і зрозумілому матеріалі розкрити важливі політичні і етичні проблеми, відобразити загальні процеси в долях реальних людей, додати дії особливе емоційне забарвлення і переконливість?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

13. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Що не входить до переліку основних напрямів формування основ сценарної майстерності фахівця установи культури?

Варіанти відповідей:

1. розвиток творчої спостережливості, необхідної для накопичення і відбору життєвого матеріалу, на основі якого будується драматургічна структура майбутнього сценарію;

2. формування навичок і умінь творчого, вільного оформлення продукту сценарної роботи;

3. формування драматургічної логіки (понятійного мислення) на основі загальної теорії драми, потрібної в сценарній роботі для вибудовування сюжетної і подієвої послідовності;

4. формування навичок і умінь літературного оформлення продукту сценарної роботи;

5. виховання художньої уяви (образного мислення), необхідного в сценарній творчості

6. формування навичок використовувати сценарні «штампи»;

Правильні відповіді:

Вага запитання: 5.

 

14. Тип: Множинний вибір/Множинна відповідь

Питання: Оберіть вірно закони композиції сценарію.

Варіанти відповідей:

1. цілісність, взаємозв’язок і підпорядкованість частин цілому;

2. контрастність;

3. підлеглість понадзасобів художнього твору сценарному задуму;

4. єдність змісту і форми;

5. незалежність понадзасобів художнього твору сценарному задуму;

6. відповідність;

7. самостійність форми та змісту;

8. типізація і узагальнення.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

15. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається коло явищ, відібраних і освітлених автором?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

16. Тип: Істина/Хибність

Питання: Чи є вірним ствердження, що ідея – це основний вивід, думка, оцінка подій, що зображаються.

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

17. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається спосіб створення сценарію культурно-дозвіллєвої програми при якому автор створює узагальнений образ на реальній основі?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

18. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що виборча типізація дозволяє на прикладі розповіді про одну людину запропонувати спосіб життя багатьох людей?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

19. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Що не входить до елементів активізацій аудиторії?

Варіанти відповідей:

1. пряме звернення до аудиторії;

2. колективне виконання пісень;

3. здійснення різних цивільних ритуалів;

4. винесення прапорів;

5. звинувачення у бездіяльності;

6. питання до аудиторії.

Правильні відповіді:

Вага запитання: 3.

 

20. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається задумана автором (сценаристом, режисером) побудова програми, що включає розробку основної думки (теми, ідеї) і елементи творчого процесу її втілення?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

21. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається програвання певного завдання, вправи, що або формує сценарні навики і уміння, або виконує конкретне сценарне завдання (пошуки сюжету сценарію, задуму, образного рішення, а також робота по монтажу, віршуванню і так далі)?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

22. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Що не входить до переліку етапів роботи над задумом культурно-дозвіллєвої програми?

Варіанти відповідей:

1. Відгук на „соціальне замовлення” суспільства, збір і пошук матеріалу;

2. Особистісна самореалізація драматурга;

3. План творчої діяльності. Визначення тематичної основи майбутнього сценарію, вивчення передбачуваної аудиторії, постановка педагогічних завдань;

4. Кристалізація плану, обростання змістовним матеріалом, пошук додаткових фактів, уточнення подій, явищ, пошук реальних героїв і робота з ними і над документами;

5. Творчі імпровізації і варіації при відборі художнього матеріалу;

6. Вибір форми, обґрунтування конфлікту, пошук сюжету або сюжетного ходу, образній виразності;

7. Робота над композицією сценарію, відбір прийомів активізації глядачів, постановка і пошук вирішення організаційних питань;

8. Доопрацювання і реалізація задуму в одній з форм сценарного запису;

9. Остаточний відбір виразних і образотворчих засобів для втілення задуму.

Правильні відповіді:

Вага запитання: 3.

23. Тип: Відповідність.

Питання: Оберіть відповідність назв та характеристик рівнів сценарного запису.

Варіанти відповідей:

A.нарис композиційної побудови сценарію з розробленою темою, ідеєю, педагогічними завданнями, характеристикою аудиторії. 1. лібрето  
B.більш розгорнене, ніж сценарний план, короткий зміст театрально-музично-вокального твору. 2. режисерський сценарій
C.докладна літературна розробка ідейно-тематичного задуму з повним текстом, описом дійових осіб, музичним оформленням, використанням технічних служб 3. сценарний план  
D.розгорнений план літературного сценарію з точною вказівкою сценічного майданчика, конкретним використанням технічних служб, розписаною світлозвуковою партитурою, з вказівкою часу, мізансцен, виконавців, літературних текстів і організаційних моментів 4. літературний сценарій  

Правильна відповідь:

А-, B-, C-, D-.

Вага запитання: 5.

24. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що композиція – це (з’єднання, розташування, складання) – побудова художнього твору. Вона є основною організуючою і конструюючою силою будь-якого художнього твору, це закон, спосіб з’єднання звукових і текстових частин, скажімо, в літературному і музичному творах, засіб виразу зв’язків між елементами даного твору?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

25. Тип: Множинний вибір/Єдина відповідь

Питання: Оберіть невірне художньо-мистецьке завдання в процесі розвитку умінь і навиків сценарної майстерності майбутнього фахівця культурно-дозвіллєвої діяльності?

Варіанти відповідей:

1. розкріпачення творчої природи майбутнього фахівця.

2. розвиток загальних художньо-мистецьких здібностей: уява, фантазія, творча спостережливість.

3. формування загальних художніх здібностей і специфічного сценарно-режисерського, понятійно-драматургічного мислення.

4. формування навичок конфігурації та консолідації;

5. розвиток умінь і навиків, необхідних для повноцінної сценарної діяльності при створенні культурно-дозвіллєвих програм

Правильна відповідь:

Вага запитання: 3.

 

26. Тип: Істина/Хибність

Питання: Чи вірне ствердження, що монтаж це єдиний родовий метод культурно-дозвіллєвої діяльності, який дозволяє відособити виступи реальних осіб, цитати з документів, уривки з творів художньої літератури, кінофільмів, музичні фрагменти і інші елементи?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

27. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається прийом художнього монтажу, який заснований на зближенні, зіткненні протилежних, різко не схожих між собою явищ і елементів сценарію?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

28. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, коли епізоди дій, різних по своєму ідейному змісту, вмонтовують один за іншим – це вертикальний прийом монтажу?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

29. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається прийом монтажу коли дія йде в різних місцях сцени, на декількох частинах сценічного майданчика одночасно?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

30. Тип: Так/Ні

Питання: Вірно лі ствердження, що у діяльності установ культури в ролі сценариста і режисера вистави виступає одна особа?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 2

 

31. Тип: „Заповніть бланк”

Питання: Як називається програвання тих або інших обставин, часто узятих з життя, невеликого відрізку сценічного існування, створеного уявою, – „якби”?

Правильна відповідь:

Вага запитання: 5.

 

32. Тип: Так/Ні



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-23; просмотров: 270; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.226.200.93 (0.01 с.)