Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Англ.реалістичний роман 70-90 х рр.. XIX ст..Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Розвиток традиції реалістичного роману в англійській літературі кінця ХІХ – початку ХХ ст.: Джордж Мередіт, Герберт Веллс, Томас Гарді, Джон Ґолсуорсі, її збагачення через засвоєння ідей позитивізму, натуралістичні впливи. Творчість Джона Ґолсуорсі (1867-1933). Критика лицемірства в ранніх романах («Вілла Рубейн», «Острів фарисеїв»). Ліричний та сатиричний початок. Витоки форсайтівської теми (збірник новел «Людина з Девону» (1901): новели «Мовчання» і «Порятунок Форсайта») «Сага про Форсайтів» як багатотомна епопея: перша трилогія – «Власник» (1906), «У зашморгу» (1920), «Здається внайми» (1921), дві інтерлюдії «Останнє літо Форсайта» (1918), «Пробудження» (1920); цикл «Сучасна комедія»: «Біла мавпа» (1924), «Срібна ложка» (1926), «Лебедина пісня» (1928), дві інтерлюдії «Ідилія» (1927), «Зустрічі» (1927). Роман «Власник»: тема «набігів Краси і замазів Свободи на світ власників» (Ґолсуорсі). Творчість Герберта Веллса (1866-1946) – шлях від науки (біології) до літератури. Продовження традиції наукової фантастики Жюля Верна, доповнення її соціальною проблематикою, привнесення наукових (Дарвін) і філософських (Ніцше) ідей. Новаторство ранніх романів Веллса «Машина часу» (1895), «Війна світів» (1898), «Невидимець» (1897), «Острів доктора Моро» (1896). Риси соціальної утопії та сатири в романах письменника, вплив традиції Джонатана Свіфта в романі «Машина часу». Розвиток ідеї соціально-класової нерівності: дві раси – витончені «аристократи» елої та звіроподібні «пролетарі» морлоки. Творчість Артура Конан-Дойля (1859-1930) – письменника-детективіста. Цикл прози про Шерлока Холмса: «Етюд у багряних тонах» (1887), «Знак чотирьох» (1890), «Собака Баскервілів» (1901-1902), «Долина жахів» (1915), збірники оповідань: «Пригоди Шерлока Холмса» (1891-1892), «Записки про Шерлока Холмса» (1893), «Повернення Шерлока Холмса» (1905), «Його прощальний уклін» (1915), «Архів Шерлока Холмса» (1927). Продовження традицій Едгара По, Чарльза Діккенса, Уїлкі Коллінза (захоплюючий сюжет, герой – приватний детектив). Соціальний аналіз мотивів злочинів (жадоба збагачення). Елементи романтизму (незвичайність способів убивства, екзотизм – індійська тема, образи старовинних замків). Образ Шерлока Холмса – людини-інтелектуала, дедуктивний спосіб розкриття детективної загадки (відновлення ланцюга подій за однією ланкою за допомогою логіки).
46. Неоромантизм в англ.л-рі ост.третини 19 ст.: Розвивається інтенсивно в 70-90 рр. 19 ст. батьківщина Англія. Представники: Дж.Конрад, Р.Л.Стівенсон, Р. Кіплінг, А. Конан Дойль. Внутрішній зв'язок з романтизмом. Основним – є випробовування героя. Виникає на противагу реалістичному і натуралістичному мистецтву. Умовна назва естетичних тенденцій, що виникли в літературі на межі 19 — 20 століть. На естетику неоромантизму справили вплив філософські концепції А. Шопенгауера та Ф. Ніцше, наукові відкриття З. Фрейда, взаємодія з реалістичними тенденціями. неоромантики заперечували прозу «обивательського» життя. Вони оспівували мужність, подвиг, романтику пригод, часто обираючи тлом для своїх сюжетів екзотичні країни. Характерний неоромантичний герой — непересічна сильна особистість, нерідко наділена рисами «надлюдини», вигнанець, що протистоїть суспільній більшості, шукач романтики та пригод. Сюжетові неоромантичного твору притаманні напруженість, елементи небезпеки, боротьби, таємничі або надприродні події. Представники: Джозеф Конрад, Р. Кіплінґ, Р. Л. Стівенсон, А. Конан Дойль. Спорідненість неоромантизму з декадентами проявляється в тому, що він створює штучний світ.Неоромантики тяжіли до жанру пригодницького, авантюрного, "екзотичного" роману, основи якого заклали Майн Рід та Купер. Першим з проповіддю неоромантизма виступив Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894), що протиставляв мистецтво буржуазній дійсності.В пригодницьких романах "Острів скарбів" (1883),"Викрадений"(1886),"Катріона" (1893) тощо він створив захоплюючий світ,якому властиві гуманізм та демократизм. Джозеф Конрад (1857-1924) - послідовник Стівенсона присвячував свої романи морю.Редіард Кіплінг першим запровадив у літературу тип "людини дії" - солдата, чиновника, місіонера, розробляючи колоніальну тематику у незвичному плані.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-21; просмотров: 239; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.15.211.55 (0.006 с.) |