Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Екстер'єр як візитна картка готелюСодержание книги
Похожие статьи вашей тематики
Поиск на нашем сайте
Немає потреби доводити, що зовнішній вигляд готельного будинку має велике значення для туристів при виборі місця розміщення. Саме тому питанням ланшафтного дизайну і архітектурного оздоблення будівлі потрібно надавати багато уваги. Існують вимоги, які визначають вигляд будівлі, які повинні бути виконані на етапі його проектування. природно-кліматичні вимоги: клімат впливає на форму будівлі та архітектурні елементи. У районах з теплим кліматом проектуються будівлі з великою кількістю відкритих просторів: балкони, лоджії, галереї, майданчики для кафе, внутрішні затінені дворики. У районах з суворим кліматом повинно бути більше закритих просторів. Будівлі або їх частини з'єднуються закритими переходами; психофізіологічні вимоги: всі будинки повинні проектуватися з урахуванням антропометричних і ергономічних даних людини, від яких залежать висота поверхів, розташування вікон, висота і ширина дверних отворів і т.п. Національні традиції і прийоми будівництва часто визначають форму і колір будівель, наявність і характер конструктивних елементів і архітектурних деталей; містобудівні вимоги: забудова міст та інших населених пунктів відбувається за планом розвитку району. Будинки готелів повинні бути економічними і красивими, повинні створювати єдиний архітектурний ансамбль з існуючими будівлями. Зовнішній вигляд готельного будинку має велике значення з точки зору реклами. У рекламних буклетах розміщують фотографії готельних будівель, вестибюлів, номерів, прилеглої території, по яких клієнт вибирає готель. Тому дуже важливо, щоб екстер'єр готелю був представницьким, естетичним і добре запам'ятовується. Архітектура готельних будівель залежить від призначення готелю. Архітектор може зробити форму важкої або легкої, спокійною або динамічною, однотонної або кольоровий, домагаючись при цьому, щоб окремі частини будівлі узгоджувалися між собою і з усім будівлею в цілому. Таке узгодження призводить до єдиного враженню гармонії. Одні будівлі мають симетричну композицію, інші - асиметричну. Організаційне значення належить ритму, тобто чіткому розподілу повторюваних у певному порядку елементів і деталей будівлі: виступів, колон, вікон, площин стін, скульптур. Чергування елементів у вертикальному напрямку називається вертикальним ритмом, він додає будівлі легкість, спрямованість вгору. Чергування деталей у горизонтальному напрямку - горизонтальний ритм - додає будівлі присадкуватість, стійкість.
Велика роль у виявлення форми будівель і їх деталей, у створенні виразного архітектурного образу належить освітленню. Гра світла і тіні підкреслює композиційні особливості споруди, надає йому більш мальовничий вигляд. Широко використовується в архітектурі колір. У країнах північних широт для фарбування окремих деталей фасадів застосовуються більш яскраві кольори, так як там важко сподіватися на постійну гру світла і тіні. За допомогою кольору можна виділяти окремі елементи будівлі. Готель може за кольором становити єдиний ансамбль з розташованими поруч будівлями або виділятися серед них. Характер архітектурного оздоблення головного входу залежить від виду готелю. Архітектурне рішення входу в готель може мати різний масштаб від монументального і претензійного до скромного, майже магазинного. Вхідна стіна зазвичай засклена і відсунута щодо зовнішньої стіни будівлі. Вхід частіше за все не дуже високий, кілька сходинок. Будинки готелів будуються з використанням різних будівельних матеріалів: залізобетону, скла, алюмінієвих оздоблювальних конструкцій, каменю, цегли. Часто сама кладка може бути гарна, але можна застосовувати і облицювання плиткою або мозаїчними панелями, штукатурити, а потім пофарбувати. У залежності від району будівництва вибирають матеріали, що забезпечують необхідні теплофізичні властивості. 1 Можливо, це здасться очевидним і банальним, але готель - особливо (і головним чином) заміський - це не тільки будинок, але і територія навколо - і часто навіть більшою мірою територія. При цьому доріжки і клумби відносяться до об'єктів, які не приносять явного прибутку, тому часто їх благоустрій фінансується за залишковим принципом. Ця особливість притаманна в основному вітчизняному готельному ринку, що представляється великою помилкою, так як красива, доглянута територія може залучити й утримати клієнта, а некрасива і запущена часто відлякує - незважаючи навіть на те, що інтер'єр будівлі та набір послуг, що в готелі послуг перебувають на високому рівні. Територія ландшафтних парків розбивається на симетрично розташовані ділянки геометричних форм з перевагою прямих і широких доріг, дерева та чагарники висаджуються в ряд і підстригаються; майданчики, водойми та квітники також вивірені і ніби намальовані по лінійці. Різновидом парку є так звані французькі парки (найбільше поширення вони одержали у Франції в XVII столітті) - царство прямих ліній, довгих алей, з акуратно підстриженими деревами, перекритих склепінням із зелені, з великою кількістю скульптур, невеликих альтанок (яскравий приклад такого стилю - Версаль). Найкраще такі парки виглядають перед палацами - їм потрібно дуже велика територія. Стиль був популярний по всій Європі до середини XVIII століття, коли французькі парки стали поступово витіснятися англійськими. У них все було влаштовано так, щоб більше було схоже на дику природу затишні галявини, пагорби і "природні" водойми, "романтичні руїни", будівлі, що імітують сільські житла (наприклад, парк Павловська). У наш час стало дуже популярне створення ландшафту з струмочками, невеликими водоспадами, затишними альтанками, піщаними доріжками і відчуттям таємничості і заспокоєння. 1 Все частіше в проектах готельних будівель передбачаються ділянки зелених насаджень. Вони оточують спортивні майданчики, стоянки автомашин, веранди, на яких обладнані ресторани, кафе і т.п. Раціонально запроектувати зелені насадження досить важко, тому що більша частина готельного ділянки має тверде покриття, і створення одного великого масиву зелені майже неможливо. Посадки дерев частіше передбачаються у вигляді ширм, що відокремлюють ділянки різного призначення. Зелені насадження мають велике декоративне значення, а також благотворно впливають на самопочуття клієнтів. Доповненням до готельних внутрішнім приміщенням загального призначення є веранди. У літній період вони дозволяють розширити площі приміщень, призначених для відпочинку. Належним чином розплановані, вони представляють привабливий спосіб з'єднання приміщень готелю з його оточенням і зеленими насадженнями. Однією з найбільш істотних проблем сучасного готельного будинку є розміщення його на ділянці так, щоб перед готелем вивільнити достатню площею місце для обладнання підземних шляхів та місць стоянки автотранспорту. Сучасний турист все рідше приїжджає поїздом, а все частіше на автобусі або автомашині. Це тягне за собою необхідність такого розташування входу, щоб між основним поясом руху і входом у готель було місце для під'їзду 1-2 автобусів і декількох легкових автомашин. 1 Об'ємно-просторове вирішення сучасних готелів різноманітне. У ряді проектів великих і малих готелів ускладнюється силует будівлі, що сприяє індивідуалізації образу кожного, полегшує його "впізнаваність" з великих відстаней. В одних випадках ускладнення силуету досягається всякого роду надбудовами, в інших - своєрідним покриттям будівлі, а також іншими численними прийомами. Каскадні типи будівель готелів частіше будують в курортних місцевостях, де плоскі виступи дахів нижележащих поверхів можуть бути доцільно використані для організації відкритих, іноді озеленених терас, соляріїв і т.д. Нерідко каскадні композиції застосовуються при розміщенні готелів поперек рельєфу. Серйозною проблемою композиційного рішення фасадів будинків готелів є правильна масштабна характеристика споруди. Сучасні міста з їх широкими магістралями, великими просторами площ і великими житловими комплексами вимагають укрупнення масштабу будівель, які відіграють особливу роль в забудові. Це завдання не може бути вирішена тільки шляхом збільшення довжини або висоти. В одних випадках вона досягається лаконічним рішенням висотної частини споруди з рівною гладдю стін, іноді суцільною сіткою вікон, сприймають з великих відстаней як єдине ціле. В інших - створюється шляхом ускладнення форми, що приводить до великої пластиці окремих його частин, які і визначають масштаб всієї споруди. Такі прийоми більш доцільні в багатоповерхових будинках готелів, розглянутих з великих відстаней. У ряді випадків укрупнення масштабу досягається контрастним протиставленням узагальнено вирішеною стіни висотній частині будівлі та низького і більш детально проробленого об'єму приміщень громадського призначення. Укрупнення масштабу будинку готелю може бути також досягнуто зміною масштабності окремих деталей, наприклад, формою і характером обрамлення віконних прорізів або зоровим об'єднанням двох і більше віконних прорізів, укрупнюються таким чином композиційну сітку фасаду. Для цієї ж мети в південних районах часто використовують лоджії та балкони, більш велика сітка яких як би накладається на фасадну площину будівлі. "Стільниковий" структура фасадів з тонкими стінками розділовими між літніми приміщеннями суміжних номерів у поєднанні з багатою світлотінню створює відчуття легкості стіни будівлі. У ряді випадків зсув по вертикалі і різноманітність форм балконів сприяють наданню індивідуального образу споруди. В облицюванні готелів широко застосовують довговічні матеріали - природний камінь, декоративний бетон, скляні і керамічні плитки, алюміній і т.д. Включення до рішення фасадів скульптури, елементів декоративно-прикладного мистецтва посилює художні засоби архітектури і в сукупності використовується також для створення єдиного художнього образу готелю, його "впізнаваності". Останнім часом у вітчизняній і зарубіжній практиці проектування та будівництва готелів набувають поширення нові прийоми просторової організації будівель з великими за площею і за висотою критими, часто озелененими внутрішніми дворами-атріумами, куди виходять загальні поверхові галереї. Створення таких атріумів дозволяє своєрідно вирішувати архітектурно-просторову організацію готелів та його інтер'єри. 1 При будівництві готелю ні в якому разі не слід економити (як би не хотілося) на наступних елементах: на архітекторі (щоб потім не з'ясувалося, що площа використовується неефективно, та й будівля могла бути зовсім іншим); на дизайнерові (як уже зазначалося, краще виділитися з ряду собі подібних); на персоналі (до якого слід придивлятися вже на стадії проектування, можливо, навчати і тренувати, тому як це візитна картка вашого готелю).
Таблиця - Температурний режим у громадських і житлових приміщеннях готельних підприємств
Площа номерного фонду, що передбачається сучасними СНіПами: однокімнатних одномісних номерів:
8 м 2 для готелів 1-2 зірки; 10 м 2 для готелів 3 зірки; 12 (16) 1 м 2 для готелів 4 зірки, 14 (18) м 2 для готелів 5 зірок, однокімнатних двомісних номерів: 12 м 2 для готелів 2 зірки; 14 м 2 для готелів 3 зірки; 14 (20) м 2 для готелів 4 зірки. 16 (25) м 2 для готелів 5 зірок;
Література 1. ГОСТ 28681.4 - 95 2. СНиП 23-05-95 "Природне і штучне освітлення" 3. Байлик С.І. Готельне господарство. Проблеми, перспективи, сертифікація. - Київ: ВІРА-Р, "Альтерпресс", 2004. - 208 с. 4. Волков Ю.Ф. Інтер'єр і обладнання готелів і ресторанів / Серія "Підручники, навчальні посібники". Ростов н / Д: Фенікс, 2003. - 352 с. 5.Матеріально-технічна база та оформлення готелів і туркомплексів: Підручник для середовищ. Проф. Освіти / І.Ю. Ляпіна, Т.Л. Ігнатьєва, С.В. Безрукова. - М.: Видавничий центр "Академія", 2004. - 256 с. 6.Готельний бізнес: Підручник для студентів вузів, які навчаються за спеціальностями сервісу / С. Медлік, Х. Інграм; (пер. з англ. А. В. Павлов). - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2005. - 239 с. - (Серія "Закордонний підручник"). 7.Готельний та туристичний бізнес. Під ред. проф. Чудновського А.Д. - М., Асоціація авторів і видавців "Тандем". Видавництво ЕКМОС, 1998. - 352 с. 8. Журнал "Готельна справа" № 2 2007 9. Журнал "Готель" № 1 2008 10.Журнал "Готельна справа" № 2 2008 11.Журнал "Готельне справа" № 3 2008 12.Журнал "Готель" № липня 2008 13.Журнал "Готель" № 9 2008 14.Журнал "П'ять зірок" № грудень 2008 15.Журнал "Турбізнес" № 14 2008 16.Журнал "Готель" № 2 2009
ТЕМА1 Архітектурно-планувальні рішення готелів в різний час
|
||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-15; просмотров: 572; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.147.205.19 (0.009 с.) |