Мы поможем в написании ваших работ!
ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
|
азақ ұлттық киімінің дизайны ерекшеліктері.
Содержание книги
- Сән сипаттамасы: сән ұғымы, құрылымы, сәннің құндылықтары.
- Сән бұқаралық мінез – құлық секілді: сән қарым – қатынас нысаны секілді.
- Сән жарнама түрі секілді: жарнама түрлері, сән журналы, дүкен витринасы, модельдері көрсету, супермодельдің феномені, дизайнер имиджі
- Костюм және тарихи контекст.
- Ресейдегі сәнді үй ерекшеліктері.
- Сәндегі «Модерн» стилі.
- скери сән: Бірінші дүниежүзілік соғыстың модасы.
- Мода, соғыстан кейінгі онжылдықтар.60 -70 жылдардағы сән
- Көшенің, клубтың және музыканың Fashion – стильдері.
- Сәндегі Итальяндық стиль.
- жылдардағы Италияндық сән үйі.
- Сәндегі деконструктивизм.
- ХХ ғасырдағы сәндегі негізгі бағыттары.
- Антикалық киім түрлері.
- Франция костюм ерешеліктері.. Германия костюмі ерекшеліктері.. Испания костюмі ерекшеліктері.. Англия костюмі ерекшеліктері.. азіргі заманғы сән.
- азақ ұлттық костюмінің ерекшеліктері.
- ытай, Жапон, Корея елдерінің ұлттық костюмдерінің ерекшеліктері.
- азақ ұлттық киімінің дизайны ерекшеліктері.
- Киім», «костюм», «сән», «тарихи стиль» және «көркем стиль» ұғымдарын анықтау.
- Сән негізінің костюм дамуына тигізетін ықпалы.
- Костюм материалдық мәдениеттің элементі мен өнімі ретінде.
- Ерлер және әйелдер киімдерінің негізгі түрлері.
- Ампир, романтизм, бидермайер, екінші рококо, модерн – ХІХ ғ. Костюмінің негізгі стильдері.
- ХІХ ғ. Еуропалық костюмі.
Қазақтың дəстүрлі киім мəдениетінің құндылық қасиетін тану, материалдық жəне рухани дүниесінің мəдени ақпаратты мүмкіндіктер ашатындығына көз жеткіземіз. Сондықтан да, дəстүрлі өнерде əр түрлі киімнің эстетикалық қырлары түрлі өлшемдерде сипатталады, өйткені күнделікті киім мен тойға арналған сəнді киімдер əртүрлі құндылық мəнге ие. Киімнің негізгі дизайны өзінің эстетикалық қызметімен ерекшеленбей, бүкіл құрылымдық қасиетімен айқындалады, өйткені қоғамның əлеуметтік құрылымы бір жақты емес, неғұрлым күрделі бола түскен сайын жеке тұлға денесін костюмнің рəміздік мəнімен айқындау мəселесін туындатады. Ұлттық киім — көне мұралардың құндылығын ұлттық сипатта дəріптейтін дəстүрлі қазақ мəдениетінің көрсеткіші. Қазіргі заманауи кезінде ұлттық киім үлгілерінің дизайнын жаңа үлгіде – материалды мəдениеттің құрамдас бөлшектері ретінде айқындап, этномəдениетінің тұрақтылығын сақтау. Қазақ киім үлгілерінің конструкциясын, бейнелі ұлттық нақышын, рухани-əлеуметтік болмысын, ерекшеліктерін, көркем эстетикалық құндылығын мəдени-өнертанулық тұрғыдан талдап, жүйелендіру қазіргі болашақ ұрпақ тəрбиесінде дəстүрлі тұрғыдан паш ету. Қазақ елі киім жасауда да тарих бетінде өзіндік дара із қалдыра білген. Киімдеріндегі ою-өрнектер, қолданылған материалдардың композициясы, олардың арасындағы керемет үйлесім, түр-түстің ерекше нəзік сəйкестігі – бəрі де қазақтың шоқтығы биік шеберлігін, шалқар шабытын, табиғатты терең меңгерген даналығын бірден байқатып тұрады.Қазақ ісмерлерінің қолынан шыққан киімдерден ұлтымыздың дүниетанымдық, философиялық көзқарасы мен дүниені қабылдауы көрінеді. Халқы-мыздың бүкіл ішкі жан дүниесі, ұстанған діні мен ділі киім үлгілерінен, олардың пішілуінен, тігілуінен, қолданылған əшекейлерден, таңдалған түр-түстен аңғарылады десек əсіре айтқандық емес. Өйткені кез келген киім оны жасап шығарған халықтың ішкі руханиятының материалданған көрінісі екені даусыз. Демек киімдеріміз қандай сұлу болса, жан байлығымыз да соншалықты сұлу болған.
|