Мы поможем в написании ваших работ!
ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
|
Мода, соғыстан кейінгі онжылдықтар.60 -70 жылдардағы сән
Содержание книги
- Сән сипаттамасы: сән ұғымы, құрылымы, сәннің құндылықтары.
- Сән бұқаралық мінез – құлық секілді: сән қарым – қатынас нысаны секілді.
- Сән жарнама түрі секілді: жарнама түрлері, сән журналы, дүкен витринасы, модельдері көрсету, супермодельдің феномені, дизайнер имиджі
- Костюм және тарихи контекст.
- Ресейдегі сәнді үй ерекшеліктері.
- Сәндегі «Модерн» стилі.
- скери сән: Бірінші дүниежүзілік соғыстың модасы.
- Мода, соғыстан кейінгі онжылдықтар.60 -70 жылдардағы сән
- Көшенің, клубтың және музыканың Fashion – стильдері.
- Сәндегі Итальяндық стиль.
- жылдардағы Италияндық сән үйі.
- Сәндегі деконструктивизм.
- ХХ ғасырдағы сәндегі негізгі бағыттары.
- Антикалық киім түрлері.
- Франция костюм ерешеліктері.. Германия костюмі ерекшеліктері.. Испания костюмі ерекшеліктері.. Англия костюмі ерекшеліктері.. азіргі заманғы сән.
- азақ ұлттық костюмінің ерекшеліктері.
- ытай, Жапон, Корея елдерінің ұлттық костюмдерінің ерекшеліктері.
- азақ ұлттық киімінің дизайны ерекшеліктері.
- Киім», «костюм», «сән», «тарихи стиль» және «көркем стиль» ұғымдарын анықтау.
- Сән негізінің костюм дамуына тигізетін ықпалы.
- Костюм материалдық мәдениеттің элементі мен өнімі ретінде.
- Ерлер және әйелдер киімдерінің негізгі түрлері.
- Ампир, романтизм, бидермайер, екінші рококо, модерн – ХІХ ғ. Костюмінің негізгі стильдері.
- ХІХ ғ. Еуропалық костюмі.
60 жыл * өткен ғасырдың 60-шы жылдарының сәнді үрдістері * қайтадан танымалдық шыңында. Ол шын мәнінде, сол алыс және өте қызықты уақыттың сәні қандай болды? Аты аңызға айналған 60-шы жылдар - бұл әлемдік сән тарихындағы ең жарқын онжылдық, еркін және шұғыл, салтанатты шерудің, жастар сәнінің деп аталатын кезеңі. Жаңа құбылыс-жастар сәнін немесе "Бэби бумерс" 50-ші жылдары пайда болды. Соғыстан кейінгі жылдардың тез өсіп келе жатқан өмір сүру деңгейі экономикалық тәуелсіз жас ұрпақтың қалыптасуына әкелді.
* 60-шы жасқа қарай көптеген жастар ата-аналардан қаржылық тәуелсіз болды, оларға ешкімге ұқсамайтын ерекше болғысы келді, "өзінің" музыкасын тыңдағысы келеді және жаңа ұрпақтың үлкендерден түбегейлі айырмашылығын көрсететін "өз" киімін киіп жүргісі келеді. Сәнді киім шығарушыларға тек жастарға ғана жұмыс істеу пайдалы болды. Сонымен қатар, ғылыми-техникалық прогресс өсті, әлемге білімді адамдар қажет болды, сондықтан 60-шы жылдары нағыз "білім беру бумы" байқалды .
70-ші мод журналдары өтіп бара жатқан дәуірдің талғампаз стилін көрсетуді жалғастыруда • онжылдықтың ең басында танымалдығын жоғалтқан нақты таңдалған ансамбльдің орнына ыңғайлы жаңа енгізілім келеді – жиынтық бір-бірімен оңай жинақталатын жеке заттардан тұратын "базалық" гардероб ұғымы пайда болады. Содан бері комплект заманауи адамның гардеробында басты орын алады. Жинақтар жобалау кезеңінде мұқият ойластырылған. Дүкенде немесе сауда каталогының беттерінде сатып алушыға костюм ұсынды, оған бірден түрлі пішілген қосымша юбка, шалбар, жейде мен свитерлер, кеудешелер және т.б. алуға болады.
• 60-шы жылдардан 70-ші жылға көшу • * миди мен макси ұзындығын енгізумен белгіленді. Олар ұзын киімдерге сән тоқыманы өндірушілер жасады деп Айтады. Бірақ әйелдердің көпшілігі тізеге дейін шағын немесе әдеттегі классикалық ұзындығын киіп жүрді. Сәндер, сүйікті мини және сәнді макси біріктіре отырып, юбкаларды түймелерде үлкен тіліктері бар, толығымен дерлік бүктелген юбкаларды киді. Қысқа көйлек немесе юбка жиі ұзын пальто киген. Бірақ, шалбармен немесе шортиктермен жиынтықта киілген ұзын туниктер, көптеген адамдарға дәміне қарай біраз уақыт көшелерде шағын салтанаттардың ұзындығы келді. Қысқа юбкалар мен көйлектер супермодтық платформалармен және жоғары етік киген. Платформа-осы онжылдықта жарқыраған ретро сәнге құрмет көрсету, әрине, жетпісінші жылдардың сәнді көріністерінің бірі.
|