Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Сән жарнама түрі секілді: жарнама түрлері, сән журналы, дүкен витринасы, модельдері көрсету, супермодельдің феномені, дизайнер имиджі

Поиск

Сән бөлу саласында жаңа тауарларды жарнамалау нысаны ретінде әрекет етеді. Киім саласындағы сәнді үрдістерді жарнаманың арнайы түрлері бар:* сәнді журналы,* дүкен сөресі,* үлгілерді көрсету,* дизайнердің имиджі · Сән журналы әйелдер үшін сән туралы негізгі ақпарат көзі болып табылатын ең тиімді жарнама түрлерінің бірі болып табылады. Дүкен сөресі-сән туралы ақпараттың басты көзі. Коллекцияны көрсету немесе сән көрсету сәнді киім жарнамасының ерекше түрі болып табылады. Дизайнердің имиджі, сондай-ақ сән жарнама нысаны болып табылады, әсіресе XX ғ.соңында. Дизайнердің сыртқы түрі, әдетте, олар әзірлеген коллекциялардың стиліне сәйкес келеді.Мұқият ойластырылған имидждің алғашқы тамаша үлгісі-бұл К. Шанель, оның клиенті "ұлы мадеумазельдің"бейнесі сияқты оның модельдерін емес, жиі қызықтырған. Өз бейнелерін құрып, Жан-Поль Готье, Ральф Лорен, Джон Гальяно, Вивьен Вествуд, Соня Рикель;

Сәннің орталық аспектілерінің бірі-жаңа феномен. Бұл қағидаттың ерекшелігі-бейтаныс, бейтаныс, әлі жоқ тұрақты белсендіру. Сондай — ақ, жаңа хронологиялық қағидатты орнатуда, болашақты дәйекті түрде таңдаумен байланысты[3] - жаңа заман маркерлерінің бірі деп санауға болатын принцип[36]. Іс жүзінде, жаңа қағидат, алда келе жатқан күту және әлі де жоқ басымдық өзекті және дәстүрлі бөлу болатын тосқауыл болып табылады. Бұл жағдайда мәдениеттің екі түрлі түрін қалыптастыру туралы айтуға болады деп ойлайды[37]. Сән орталық ретінде жаңа білім беру принципін қалыптастырады. Сән құрылымы мен дәстүрлі жүйе олардың негізіне қойылған формальды қағидатпен ерекшеленеді. Дәстүрлі мәдениетте жаңа феномен ретінде белгіленген, бірақ айқындаушы құндылық болып табылмайды және мәдениеттің басқа компоненттеріне қатысты перифериялық жағдай алады[38]. Сән үнемі жаңа қалыптастыруға бағытталған хронологиялық бірізділікті білдіреді. Сол арқылы ол дәстүрлі мәдениеттің тұйық реттілігін бұзады. Ескі сәнді жаңарту мен жетілдіруге бағытталған дәстүрлі үлгіге қарағанда, жаңашылдық концептін қалыптастыра отырып, жаңа сәннің артықшылығынан шығады.

9. Сән уақыттың сипаттамасы секілді: әлеуметтік сәннің сипаттамасы.Сән түрлі әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдармен — экономика, әлеуметтік антропология, тарих, мәдениеттану, психология, социология зерттеледі. Осы ғылымдардың әрқайсысы өз көзқарасы бойынша сән феноменін өз әдістерімен зерттейді және өзінің теориялық құрылымдарын жасайды. Осы ғылымның әрқайсысы зерттеу нысанын және нысанын өзінше анықтайды. Көп жағдайда, социологиядан басқа сән киім-кешекпен, оның символдық мағынасы мен тарихи-мәдени шарттылығымен бірдей. Сәнге социологиялық талдау басқа ғылымдардың тәсілдерінен елеулі түрде ерекшеленеді. Қазіргі қоғамның қалыптасуымен байланысты әлеуметтік феномен ретінде сәнді қарастыруға әлеуметтанулық көзқарасты қалыптастыру әлеуметтік классикада әзірленген әдіснамалық тәсілдер шеңберінде бастама болды. Сән әлеуметтануының даму тарихында екі негізгі кезеңді атап өтуге болады: ХІХ — ХХ ғғ.басындағы социологиялық талдаудың классикалық кезеңі; қазіргі кезең — XX — ХХІ ғғ. екінші жартысы.

10. Киім дизайны: «киім дизайны» түсінігі, киім және оның түрлері, костюм және оның функциялары. Киім дизайнері-өнертапқыш. Ол киім үлгілерін, бөлшектерді, аксессуарларды ойлап табады. Оларды күнделікті өмірімізге бейімдейді. Әйтпесе, идеялар қаншалықты әдемі және сәнді көрінбейді, олар талап етілмейді. Киім дизайны-дизайн сияқты қызметтің бір бағыты. Оның мақсаты-адамға жайлы және оны безендіретін киімдерді жобалау.

Киім – адамның денесіне киюге арналған бұйым, жасанды жамылғы түрлері. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерлерінен қорғайды. Оның тұтыну мәнімен бірге ғұрыптық және белгілі бір мақсатқа қызмет ететін маңызы бар. Киім тігуге мал, аң терілері, өсімдік, ағаш, балық, құс өнімдері, жасанды материалдар пайдаланған. Киімнің негізгі қасиеттері деп ауа өткізгіштігі, төзімділігі, зиянды заттардан қорғауы, гигеналық тағы басқада қасиеттері бар. Киімнің ауа өткізгіштік қасиетті деп адам денесіне ыңғайлы, суықты, жылыны бірқалыпты ұстауын айтамыз. Төзімділік қасиеті деп киімнің тозуын айтамыз яғни киімнің шыдамдылығын, көпке шыдауын. Киім- утилитарлық және эстетикалық ұыстарды орындауға, кісі денесін сыртқы факторлардан қорғауға арналған жиынтыктар топтамасы. Киім деген сөзбен мағыналас пайдаланатын <<Костюм>> түсінігі терең мағынаны қамтиды. Қазіргі уақыттағы костюмнің орынайтын қызметі әр түрлі, ол ең алдымен қажеттілік болып есептеледі. Себебі, киім адам денесін табиғаттың және өндірістің ортаның сан қилы зиянды факторларынан қорғайды. Костюмдер маусымдық мерзіміне қарай: жаздық ,қыстық ,маусымдық мерзімде кие беруге болатын киімдер болып та жіктеледі. . Осы уақыттағы бүткіл киімдер екі классқа бөлінеді: тұрмыстық және өндірістік .

11. Киім дизайнынының спецификасы. Киім дизайнері-өнертапқыш. Ол киім үлгілерін, бөлшектерді, аксессуарларды ойлап табады. Оларды күнделікті өмірімізге бейімдейді. Әйтпесе, идеялар қаншалықты әдемі және сәнді көрінбейді, олар талап етілмейді. Киім дизайны-дизайн сияқты қызметтің бір бағыты. Оның мақсаты-адамға жайлы және оны безендіретін киімдерді жобалау.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2024-06-27; просмотров: 3; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.119.119.119 (0.006 с.)