Мы поможем в написании ваших работ!
ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
|
Сәндегі деконструктивизм.
Содержание книги
- Сән сипаттамасы: сән ұғымы, құрылымы, сәннің құндылықтары.
- Сән бұқаралық мінез – құлық секілді: сән қарым – қатынас нысаны секілді.
- Сән жарнама түрі секілді: жарнама түрлері, сән журналы, дүкен витринасы, модельдері көрсету, супермодельдің феномені, дизайнер имиджі
- Костюм және тарихи контекст.
- Ресейдегі сәнді үй ерекшеліктері.
- Сәндегі «Модерн» стилі.
- скери сән: Бірінші дүниежүзілік соғыстың модасы.
- Мода, соғыстан кейінгі онжылдықтар.60 -70 жылдардағы сән
- Көшенің, клубтың және музыканың Fashion – стильдері.
- Сәндегі Итальяндық стиль.
- жылдардағы Италияндық сән үйі.
- Сәндегі деконструктивизм.
- ХХ ғасырдағы сәндегі негізгі бағыттары.
- Антикалық киім түрлері.
- Франция костюм ерешеліктері.. Германия костюмі ерекшеліктері.. Испания костюмі ерекшеліктері.. Англия костюмі ерекшеліктері.. азіргі заманғы сән.
- азақ ұлттық костюмінің ерекшеліктері.
- ытай, Жапон, Корея елдерінің ұлттық костюмдерінің ерекшеліктері.
- азақ ұлттық киімінің дизайны ерекшеліктері.
- Киім», «костюм», «сән», «тарихи стиль» және «көркем стиль» ұғымдарын анықтау.
- Сән негізінің костюм дамуына тигізетін ықпалы.
- Костюм материалдық мәдениеттің элементі мен өнімі ретінде.
- Ерлер және әйелдер киімдерінің негізгі түрлері.
- Ампир, романтизм, бидермайер, екінші рококо, модерн – ХІХ ғ. Костюмінің негізгі стильдері.
- ХІХ ғ. Еуропалық костюмі.
32. Сәндегі деконструктивизм.
Деконструктивизм (немесе экзистенциализм) — құбылыс сән 1980-х — 1990-шы жылдардың. Киім құрылымын анықтау үшін салынған костюм түрлерін пайдалануды көздейді-олар костюмнің сыртқы элементі ретінде пайдаланылады. Деконструктивистік көйлектің нысандары "пішінге, пішінге және конструктивтік элементтерге" айналыста салынған "ыдырайтын", "аяқталмаған"деп сипатталады. Бұл құбылыс Мартин Маржела, Едзи Ямамото, Рэй Кавакубо, Карл Лагерфельд, Энн Демельмейстер және Дриса ван Нотеннің есімдерімен байланыстырады. Сәндегі Деконструктивизм Жак Деррид жұмысының әсерінен қалыптасқан философиялық жүйенің бөлігі ретінде қарастырылады
33. 1990-шы жылдардың сәні: негізгі тенденциялары, минимализм, экологиялық бағыт.
34. Сәннің әлеуметтік сипаттамасы.
Сән-қоғамның ерекше белгілерінің ең нәзік, адал және қатесіз көрсеткіші,адамның, елдің, халықтың, өмір сүру салтының, ойдың, сабақтардың, кәсіптердің шағын бөлшегі. Ақыр соңында, әлемнің әртүрлі бөліктерінде, әртүрлі елдерде қоғамның дамуы өзінің ерекше ерекшелігіне ие болды және олардың барлығы - климаттық, әлеуметтік, ұлттық және эстетикалық - костюмдердің алуан түрлілігімен айқын көрінеді.
Әрбір дәуір адамның эстетикалық идеалын, костюм конструкциясы, оның пропорциясы, бөлшектері, материалы, түсі, шаш үлгісі, грим арқылы көрінетін өз сұлулығының нормаларын жасайды. Сословиелік қоғамның өмір сүруінің барлық кезеңдерінде костюм әлеуметтік керек-жарақты білдірудің құралы болды, басқалардың алдында бір сословияның артықшылықтарын таныды. Қоғамның құрылымы күрделі болған сайын, дәстүр бай, көрпе әр түрлі.
Ақырында, әр дәуір сән өнерінде өзіндік өрнек алатын мәдениеттің белгілі бір жай-күйімен сипатталады.
|