Мы поможем в написании ваших работ!
ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
|
Сән бұқаралық мінез – құлық секілді: сән қарым – қатынас нысаны секілді.
Содержание книги
- Сән сипаттамасы: сән ұғымы, құрылымы, сәннің құндылықтары.
- Сән бұқаралық мінез – құлық секілді: сән қарым – қатынас нысаны секілді.
- Сән жарнама түрі секілді: жарнама түрлері, сән журналы, дүкен витринасы, модельдері көрсету, супермодельдің феномені, дизайнер имиджі
- Костюм және тарихи контекст.
- Ресейдегі сәнді үй ерекшеліктері.
- Сәндегі «Модерн» стилі.
- скери сән: Бірінші дүниежүзілік соғыстың модасы.
- Мода, соғыстан кейінгі онжылдықтар.60 -70 жылдардағы сән
- Көшенің, клубтың және музыканың Fashion – стильдері.
- Сәндегі Итальяндық стиль.
- жылдардағы Италияндық сән үйі.
- Сәндегі деконструктивизм.
- ХХ ғасырдағы сәндегі негізгі бағыттары.
- Антикалық киім түрлері.
- Франция костюм ерешеліктері.. Германия костюмі ерекшеліктері.. Испания костюмі ерекшеліктері.. Англия костюмі ерекшеліктері.. азіргі заманғы сән.
- азақ ұлттық костюмінің ерекшеліктері.
- ытай, Жапон, Корея елдерінің ұлттық костюмдерінің ерекшеліктері.
- азақ ұлттық киімінің дизайны ерекшеліктері.
- Киім», «костюм», «сән», «тарихи стиль» және «көркем стиль» ұғымдарын анықтау.
- Сән негізінің костюм дамуына тигізетін ықпалы.
- Костюм материалдық мәдениеттің элементі мен өнімі ретінде.
- Ерлер және әйелдер киімдерінің негізгі түрлері.
- Ампир, романтизм, бидермайер, екінші рококо, модерн – ХІХ ғ. Костюмінің негізгі стильдері.
- ХІХ ғ. Еуропалық костюмі.
Сән жаппай мінез-құлық түрлерінің біріне жатады және күрделі әлеуметтік-психологиялық құбылыс. Әдетте, элита өкілдері мен ілеспе қабаттар "жоғары" сәнге үміткер. Басқа әлеуметтік қабаттар немесе жоғары сәнді зақымдайды немесе жоғары қабаттарда эстетикалық тұрғыдан төмен деп саналатын өз үлгілерін шығарады. Сән өзін-өзі реттеуші ретінде әрекет етеді.
Сән қоғам өмірінің барлық аспектілеріне – күнделікті мінез-құлықтың мәнеріне, өнерге, әдебиетке, философияға, тіпті ғылыми қызмет саласына да кеңінен тарала алады, бірақ сән үлгілеріне жиі киімде, әшекейлерде, тұрғын үйдің ішкі құрылысында жүреді.
Сән бұқаралық құмарлық сияқты құбылыспен тығыз байланысты. Н. Смелзер атап өткендей, олар қарапайым (аэробика, Лотерея және т.б.), күрделі (қандай да бір саяси партияға саяси құмарлығы), экспрессивті (музыкамен, түнгі клубтармен жаппай әуестену), діни және т. б. болуы мүмкін. Сондықтан моданы кешенде қарастыру қисынды.
7. «Антисән» ұғымы. Антимода (антимода, ағылш. anti-fashion; синоним — "антистиль") сән болу қаупінің шегінде жиі теңестірілетін сәнге наразылығын білдіретін әлеуметтік-мәдени құбылыстар.
Антимода - бұл жалпы қабылданған ережелер мен дәмдерге шақыру ретінде пайда болған сәндегі бағыт. XX ғасырдың 60-шы жылдарында хиппи. Жалпы фонда хиппи киімдері ұқыпсыз, қайғылы және айқайлап көрінеді. Шағын көйлектер мен шағын-балахондар киді, ақымақ джинсы мен шеттері бар, сәнді шаруа және сыған көйлектері, жазулары мен суреттері бар майкалар, сандалиялар және т. б. Хиппи киімдерін өздері тігеді, өздері бояды. Олардың ақылсыз киімдері көрермендерді таңқалдырды. Бұл белгіленген дәм мен канондарға шақыру болды. Жаңа стиль ресми сәнде тез басып алды: Еуропа мен Америкада хиппи киімін сататын дүкендер ашылды. 70-ші жылдары хиппи орнына панкалар келді. Ағылшын тілінен аударғанда "панк ""арзан, никчемный" дегенді білдіреді. Костюмдердің "айқайлылығы", қысқа қырқылған шаштар, ашық қызғылт немесе қызғылт түске боялған грим немесе шашы тықыр, мойынға және білекке иттердің ошейниктерін тағып, құлақтың несептеріндегі түйреуіштер, ерекшеленуге бағытталған.
80-ші жылдары Англияда "мода" пайда болады (модерн сөзінен) - өзінің ізашарларына қарсы наразылық білдіретін жастар өкілдері. Енді киімде, шашта, мінез-құлық мәнерінде және т.б. ештеңе жоқ. Жастар дәстүрлі киім киеді, ені орташа шалбар, галстуктер бар жейде, тазартылған бәтеңке.
|