Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Про який недолік людей XVII cт. Йде мова і чи змінився він з тих пір.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
«Марнославство так укорінилося у людській природі, що навіть конюх, кухарчук або носильник підносять свої заслуги та бажають, щоб ними захоплювалися». (Паскаль Б). Якщо автор правий, то чому люди досі не перебороли жадібності? «Такий закон є в хижі старій тліну: Де жадібність – там мук джерело незамінне». (Фірдоусі. «Шах-наме»). Дайте коментар думці великого поета: про що йдеться? «І з часу, як склепіння неба піднялось, В солодощах – отрути, а в коханні – ворожості немало прижилось». (Фірдоусі.”Шах-наме”). До якої межі спортивні змагання можуть бути чесними? · Завжди повинні бути чесні. · Коли мова про вищі нагороди й досягнення, перемогу треба отримувати за всяку ціну · Коли чекаєш велику матеріальну винагороду, тоді не до чесності. · Зовсім чесними змагання не бувають. На Вашу думку, якщо людина попадає в нелюдські умови чи екстремальні ситуації, то: а) рано чи пізно вона втрачає “людське обличчя”; б) людина гідна – завжди вірна собі; в) «хто ж є на світі, щоб був без гріха»; г) будь-кого зламають нелюдські умови, особливо в екстремально небезпечній ситуації; д) лише до певної межі можна лишатися стійким; е) все залежить від конкретної людини; є) все залежить від конкретних умов і обставин. Які вирази, вказують на справжню свободу волі? а) «Я намагаюсь не мати нагальної потреби ні у кому»; б) “Хай світ до тебе і несправедливий, ти ж – завжди справедливим будь!”; в) “Я всіх про щось прошу при першій же нагоді”; г) “In me omnis spes est mihi” (Вся моя надія на себе самого); д) «Залежність від волі чужої – обтяжлива надто»; є) «Хто послугами користується чужими, усіх і кожного, – завжди в боргу. Сплатить борги можливо, а ось розрахуватись – аж ніяк». Чи обов’язково гнів є виразником ненависті? а) – гніваються на близьких, коханих, друзів, а ось ненавидіти їх неможливо; б) – гнів – захисне почуття слабкої людини, а ненависть – пристрасть сильних натур; в) – гнів це зворотній бік страху, а ненависть – любові; г) – гнів співпадає з ненавистю лише тоді, коли він викликаний об’єктом ненависті; д) – коли нема ненависті, то не може бути і гніву; е) – гнів – тимчасовий спалах невдоволення, а ненависть – досить стійке і тривале почуття; є) – гнів буває і праведним, а ненависть завжди гріховна. Тема 5. Історичний розвиток моральної культури – 4 год. У цій темі варто розглянути такі питання: Проблема прогресу в моральній і художній культурі. Проблема прогресу в моральній сфері буття. Чи сучасні норми й цінності прогресивніші (довершеніші, кращі), ніж ті, що існували у давнині? Чому приваблює антична культура, життя й переконання людей того часу, їхні стосунки і думки? Греко-римська класична етика (теорія Аристотеля, вчення Сократа, евдемонізм Демокріта, розумний гедонізм Епікура, моральні позиції стоїцизму і скептицизму): наскільки вона вплинула на подальшу історію людських стосунків. Тенденції дегуманізації і занепаду духовності й моралі у ХХ ст. Неповторність і спадкоємність культурних епох (етичний і естетичний аспекти). Неповторність і спадкоємність епох. "Вічність" і "тимчасовість" життя моральних цінностей. Абсолютне і відносне у змісті та формі цінності людини. Ідея «золотого віку»: де його чекати – ще попереду чи вже позаду? Ідея незмінності людської природи – змінюється лише оснащеність життя. Апокаліптичні прогнози щодо моралі. Прогрес через регрес. Культурний спадок у моралі й етиці. Морально-етична характеристика культурних епох європейського поступу. Культурні епохи і стилі життя. Послідовність розвитку і зміни стилів життя й етичних теорій в європейській культурі. Стійкість типів моральних ціннісних орієнтацій, норм і позицій та їх неухильна зміна. Зміна рівня і стилю морально-світоглядного мислення, моральної «картини» світу. Розвиток і «вічне повернення до витоків». Роль традиції й новацій у розвитку моралі.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-21; просмотров: 206; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.116.63.107 (0.008 с.) |