Тема: робота з головним меню, вікном та панелями інструментів 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема: робота з головним меню, вікном та панелями інструментів



Мета: навчитися запускати програму MS Publisher та використовувати панелі інструментів для роботи з об’єктами

Обладнання: опорний конспекти, комп’ютер, програмне забезпечення

 

Хід роботи

Завдання

1. Завантажте одним із відомих вам способів програму Microsoft Publisher.

2. Розгляньте головне меню програми.

3. Ознайомтеся з панелями інструментів, які розташовані під меню.

4. Додайте або скрийте панель інструментів ( Вид → Панелі інструментів → Додати або ж забрати галочку; За допомогою контекстного меню).

5. Спробуйте додати або видалити кнопку на панелі інструментів за допомогою вікна Настройка (Вид → Панели инструментов →Настройка; Сервис → Настройка).

 

Висновок запишіть в зошит

Лабораторно - практична робота №2

Тема: Робота з головним меню, вікном та панелями інструментів

Мета: закріпити поняття про меню програми MS Publisher, основні кнопки на панелі інструментів, навчитися застосовувати їх для роботи

 

Хід роботи

Завдання

1. Додайте область задач (якщо вона відсутня) ( Вид → Область задач).

2. В області задач Новая публикация клацніть на стрілці Начать с макета. Ви побачите різні макети публікацій.

3. У вкладці Публикации для печати виберіть Бюллетени. У вікні попереднього перегляду відобразяться макети публікацій.

4. Перегляньте наявні макети публікацій та виберіть один для роботи.

5. Змініть макет публікації. Для цього в області задач виберіть вкладку Макеты публикаций, далі у вікні Применить макет виберіть необхідний макет.

6. Збережіть публікацію у свою папку під іменем LPR_1.

7. У рядку стану здійсніть перегляд сторінок вашої публікації.

8. Видаліть дві сторінки публікації. Для цього необхідно виділити 2 і 3 сторінки, далі вибрати меню Правка → Удалить страницу → вибрати певну сторінку, або за допомогою контекстного меню.

9. Аналогічно ви можете перемістити будь-яку сторінку.

10. Спробуйте додати нову сторінку Вставка → Страница, або за допомогою контекстного меню.

11. На першій сторінці публікації у поле надпису Название бюлетеня введіть назву У пошуках знань. У полі дати і номера введіть дату і номер випуску вашого бюлетеня.

12. Усі дані в публікації вводяться у поле Надпис. Це поле можна додати за допомоги меню Вставка → Надпись, або піктограми Надпись на

панелі інструментів Рисование.

13. Змініть кольорову гаму публікації Формат → Цветовые схемы. Далі у вкладці Применить цветовую схему виберіть певну кольорову схему.

14. Аналогічно спробуйте змінити шрифтову схему.

15. Задайте фонову заливку до сторінок публікації Формат → Фон,.

16. Збережіть зміни.

Висновок запишіть в зошит

Лабораторно - практична робота№3

Тема: Робота з графічними примітивами

Мета: ознайомитися з поняттям графічні примітиви, їх призначенням. Навчитися застосовувати для оформлення сторінок

Обладнання: опорний конспекти, комп’ютер, програмне забезпечення

Хід роботи

Теоретичний матеріал

Примітивами в машинній графіці прийнято вважати найменші, неподільні з точки зору прикладних програм, графічні елементи, що використовуються в якості базових для побудови більш складних зображень. В апаратних засобах машинної графіки генерація графічних примітивів здійснюється спеціальними блоками, які попіксельно формують зображення графічного елемента.

Графічними примітивами можливо вважають такі елементи, для генерації яких в апаратних чи програмних засобах вводять команди, що їх ідентифікують.

В залежності від області застосування визначають набір примітивів, які найбільш доцільно застосувати для формування графічних зображень. Так, наприклад, в машинобудівних кресленнях найбільш поширеними є відрізки прямих, дуги кіл та алфавітно-цифрові символи.

В деяких застосуваннях в якості графічних примітивів застосовують цілу множину зв’язаних між собою графічних елементів, які визначають об’єкт для ідентифікації.

Примітиви поділяються на геометричні (точки, відрізки прямих, ламані, дуги кривих, частини поверхонь); текстові і символьні (маркери).

Розрізняють апаратний, програмний та програмно-апаратний рівні формування примітивів.

Фізичним примітивом називають графічний елемент, для генерації якого в графічному пристрої є відповідний апаратний блок. В більшості систем машинної графіки апаратно реалізують такі примітиви, як точка, відрізок прямої, ламана лінія, рядок тексту, дуга та ін.

Логічним примітивом називають графічний елемент, що є елементарним об'єктом конкретної програми. Прикладами логічних примітивів можуть служити найпростіші геометричні фігури: трикутник, квадрат, багатокутник, паралелепіпед, конус, куля, циліндр, частина довільної поверхні і ін.

При програмно-апаратній реалізації примітивів на програмному рівні виконуються підготовчі розрахунки, після яких передається керування відповідному апаратному вузлу, який завершує генерацію необхідного графічного елемента. Так, наприклад, при заповнені області, обмеженої полігоном, програмним шляхом визначають границі контуру, а апаратним заповнення між ними.

 

 

Завдання

Оформіть фон сторінки використовуючи графічні примітиви. Наприклад:

 

 

 

Висновок запишіть в зошит

 

Лабораторно - практична робота№4



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; просмотров: 505; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.222.125.171 (0.011 с.)