Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема: Робота з графічними примітивами

Поиск

Мета: поглибити знання про графічні примітиви та навчитися будувати графічні примітиви

Обладнання: опорний конспекти, комп’ютер, програмне забезпечення

Хід роботи

Теоретичний матеріал

Примітив задається:

· параметрами, які визначають його форму, розміри і місце розташування;

· візуальними властивостями, які визначають його видимість, колір, яскравість, динамічні властивості, тип і товщину ліній;

· статусом, який визначає відношення до різних операцій, таких як вилучення, перетворення, вказівки світловим пером.

· режимом занесення в відеопам'ять (режими заміщення, накладання, зворотне читання та ін.).

Графічна система включає засоби для об’єднання примітивів. Наявність структурованих даних дозволяє отримати із обмеженого набору базових елементів достатньо велику кількість видів та проекцій зображень. Спрощується заміна, поворот та переміщення як окремих фрагментів, так і всього зображення. Структурні зв'язки між графічними даними значно полегшують процес пошуку та ідентифікації інформації, а також формування динамічних зображень. Останнє пояснюється тим, що при формуванні зображень, що відтворюють рух, на екрані появляються тільки декілька нових елементів, а повна зміна відбудеться через деякий інтервал часу, який визначається швидкістю руху зображення та розмірами поля виводу. Тому імітацію руху здійснюють шляхом формування нових фрагментів при зберіганні статичних фрагментів без змін.

Розрізняють такі структурні одиниці, як примітив, графічний елемент, графічний об’єкт, графічний сегмент.

Графічним елементом називається упорядкована сукупність примітивів одного й того же типу. Зрозуміло, що графічний елемент може складатись всього з одного примітива.

Графічним об’єктом називається сукупність примітивів, які мають однакові візуальні властивості та статус і ідентифікуються одним іменем. При формуванні графічного об’єкта відпадає необхідність в зміні режимів роботи графічного контролера (апаратних блоків), які відповідають за візуальні властивості.

Оскільки зображення може складатись з примітивів різного типу, то вводять поняття сегмента, який визначається як сукупність графічних елементів. Рівню сегмента в мовах програмування відповідає така конструкція, як процедура.

Виконуючи групування примітивів в пойменовані сегменти, програміст може змінювати окремі частини повного зображення шляхом вилучення чи модифікації сегменту

 

Графічні елементи є синтаксичними об’єктами (опис графічних даних), в той час, як сегменти - семантичними (зв’язок графічних даних), наприклад, будівля, креслення.

Контрольні запитання.

1. Які структурні елементи зображень можливо вважати графічними примітивами?

2. Чим відрізняються логічні примітиви від фізичних?

3. Якими атрибутами задаються графічні примітиви?

4. Чим обумовлено введення структурних одиниць типу графічний об’єкт, графічний сегмент?

Завдання

Чи можна в MS Publisher намалювати даний примітив, якщо можна то намалюйте, а якщо ні то намалюйте у відповідному редакторі.

За поданим зразком зобразити малюнок, використовуючи інструменти графічного редактора. Розфарбувати самостійно. Роботу збережіть в своїй папці

 

 

 

Висновок запишіть в зошит

 

Лабораторно - практична робота№5

Тема: Робота з графічними примітивами

Мета: навчитися працювати з графічними примітивами

 

Обладнання: опорний конспекти, комп’ютер, програмне забезпечення

Хід роботи

Теоретичний матеріал

Графічні примітиви — це геометричні фігури, що їх можна відобразити на екрані за допомогою окремих процедур.

 

МОДУЛЬНА СІТКА Велику допомогу в підготовці макета може зробити модульна сітка. Модульна сітка визначає дизайн майбутнього макета і задає місця розміщення колонцифр, тексту, ілюстрацій, заголовків і рядків із прізвищем автора на початку чи кінці статті і т.д. Сітка розробляється художником. Сітки іноді називають шаблонами чи трафаретами. Вона служить каркасом, що визначає, де на сторінці будуть розміщені елементи. Сітка являє собою систему недрукованих вертикальних і горизонтальних ліній, що розділяють сторінку.

 

Завдання

За допомогою сітки побудувати малюнок. Зберегти його під назвою Дельфін.bmp

 

Дайте відповідь на запитання

1.Які графічні примітиви ви використовували під час роботи на уроці?

2.Які інструменти для малювання геометричних фігур із замкнутим контурами є у редакторі?

3. Що називають основним та фоновим кольором?

4. Як змінити масштаб малюнка?Як виконати поворот фігури?

 

Висновок запишіть в зошит



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; просмотров: 843; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.191.44.145 (0.008 с.)