Содержание книги

  1. План роботи драматичного гуртка
  2. План роботи гуртка «Вишиваночка»
  3. Бесіда «Шануймо, друзі, лісу дивоцвіт»
  4. Яке значення для життя на планеті мають ліси.
  5. Естафета  "Мавпочки"
  6. Сценарій відкриття табірної зміни
  7. Бесіда «Рушійна сила нашого життя»
  8. Конкурс: «Коса - дівоча краса»
  9. Конкурс. І покажем, що все знаєм». Спортивні ігри, конкурси. Хто уважніший. . Карлики і велетні. Метальники. Змагання спритних. Поєдинки. Хто швидше. Швидкий і спритний. Турнір лицарів ввічливості. В країні ігор та розваг. Quot;в ліс по гриби". Quot;
  10. Бесіда «Як навчитися ввічливості»
  11. Творче завдання «Дружня порада»
  12. Ііі добрати до кожного слова чи словосполучення іншомовне слово – відповідник
  13. Загадки про героїв казок для глядачів
  14. Підведення підсумків, оголошення результатів
  15. Конкурс на кращу танцювальну пару.
  16. Конкурс «Інсценізація української народної пісні»
  17. по життю і творчості Тараса Шевченка)
  18. Конкурс юних автоінспекторів руху
  19. Учасник дорожнього руху – це...
  20. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється. . .
  21. Відгадайте загадки і Скажіть, у якій казці відгадка є головним героєм.
  22. й конкурс «Дозвольте відрекомендуватись»
  23. й конкурс «Запитання – відповіді»
  24. Й конкурс «алло, ми шукаємо таланти»
  25. Виховний захід «Україно, ти моя молитва»
  26. Конкурс «Кохання з першого погляду»
  27. Конкурс «Інсценізація української народної казки»
  28. Хлопець:пустіть, кажемо, до хати (стукає).
  29. Мандрівка в українську народну гру
  30. Ознайомлення з лікарськими рослинами
  31. Конкурс акторської майстерності
  32. Сценарій закриття табірної зміни


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Конкурс. І покажем, що все знаєм». Спортивні ігри, конкурси. Хто уважніший. . Карлики і велетні. Метальники. Змагання спритних. Поєдинки. Хто швидше. Швидкий і спритний. Турнір лицарів ввічливості. В країні ігор та розваг. Quot;в ліс по гриби". Quot;



                                              Конкурс

                              «Ми загадку відгадаєм,

І покажем, що все знаєм»

1. Це відоме стародавнє завдання, де селянинові потрібно перевести через ріку вовка, козла й капусту. Човен такий малий, що в ньому крім селянина може поміститися ще тільки один (пасажир). Але якщо залишити вовка з козлом, то вовк його з'їсть, якщо залишити козла з капустою, то буде з'їджена капуста. Як бути селянинові?

Переправу потрібно почати з перевезення козла. Потім селянин повертається й бере вовка, якого перевозить на інший берег і там залишає, але везе назад на перший берег козла. Тут він його залишає й перевозить до вовка капусту. А потім, повертаючись, перевозить козла.

2. Що не може збільшити лупа в трикутнику?

Кути.

3. На гілці сиділо три пташки, дві вирішило полетіти. Скільки залишилося сидіти на гілці пташок?

Три пташки. Рішення ще не дія, пташки вирішили полетіти, але ще не полетіли.

4. Коли чорній кішці легше за все потрапити у дім?

Коли двері відчинено!

 

5. Як глибоко у ліс може забігти заєць?

До середини, далі він буде вибігати.

 

6. Під яким деревом сидить заєць під час дощу?

Під мокрим!

 

7. Скільки місяців у році мають 28 днів?

Усі

 

8. Чим закінчується літо та починається осінь?

Літерою "О"

 

9. Маленьке, сіре, на слона схоже?

Слоненятко

 

10. Чи може страус назвати себе птицею?

Ні, він же не вміє говорити.

 

11. Назвіть п'ять днів, не називаючи чисел (напр., 1, 2, 3,..) і назв днів (напр., понеділок, вівторок, середа...).

Позавчора, учора, сьогодні, завтра, післязавтра.

 

12. Чим відрізняється кінь від голки?

На коня спочатку підстрибуєш, а потім сідаєш, а на голку спочатку сідаєш, а потім підстрибуєш.

 

13. Що потрібно робити коли бачиш зеленого чоловічка?

Переходити вулицю

 

14. Що належить лише тобі, а вживається найчастіше іншими?

Твоє ім'я

 

15. На яке дерево завжди сідає птах під час заливного дощу?

На мокре

 

16. Яких каменів немає в морі?

Сухих

 

17. Що трапиться із червоною хусткою, якщо її опустити на дно моря на 5 хвилин?

Намокне

 

18. В який горщик не можна води налити?
У повний

 

19. А що плаче — сліз не має?

Серце

 

20. А що горить без полум'я?

Любов

 


Спортивні ігри, конкурси

Хто уважніший?

Учасники (10—20 чоловік) будуються в шеренгу перед керівником. Відстань між гравцями — крок, між ними і ведучим — 6—8 кроків.

Керівник подає і виконує команди: «Шикуйсь», «Струнко», «Руки вперед», «Сісти» і т.п. Команду виконують тільки у тому випадку, коли перед нею вимовляють слово «загін». Гравець, що виконав команду без цього додаткового слова, помилився. Він робить крок вперед і продовжує гру. При повторній помилці — ще крок вперед і т.д. Через 3—4 хвилини гру закінчують. Відзначають найуважніших, таких, що залишилися на місці, тобто переможців. Можна провести інший варіант гри в тій же побудові. Вона називається «Заборонений рух». Всі рухи керівник показує, але умовляються, що які-небудь два заборонені. Хто помиляється — робить крок вперед, тобто правила ті ж, що і в попередній грі, так само підводять і підсумки.

 

Карлики і велетні

Ця гра на увагу для молодших школярів. Що грають, 10—15 чоловік, будуються в ряд або утворюють півколо в декількох кроках від керівника.

Ведучий називає великі предмети або тварин, наприклад: «будинок», «слон», «жираф» і т.д. Хлоп'ята піднімаються на носочки і тягнуться вгору, показуючи їх розмір. Якщо ж названі, наприклад, «шишка», «мишка», «голка» і т. д., всі учасники сідають і опускають руки. Хто помилиться — робить крок вперед, при повторній помилці вибуває з гри. Ведучий не тільки голосно називає предмети, але і сам виконує рухи. Перевіряючи увагу тих, що грають, він навмисно «помиляється». Ті, хто погано слухає і лише дивиться, що він показує, незабаром вибувають з гри. Гра триває 2—3 хвилини, потім відзначають найуважніших.

 

Метальники

Цю гру, що розвиває спритність і окомір, можна проводити в невеликому приміщенні. Накидання кілець. Гравці накидають на кілочки або ніжки переверненого стільця гумові кільця або з фанери, діаметром 15—20 див. За попадання з 5—6 кроків в ближню мішень дають на 2 очки менше, ніж за влучний кидок в дальню. Можна зробити щит з кілочками, на якому написана кількість очок. Виграє той, хто набере найбільшу суму.

Інші варіанти гри. Двоє гравців встають в 8—10 кроках один від одного. Один кидає по черзі кільця у бік товариша, той ловить їх на витягнуту руку, не виходячи при цьому з обкресленого круга (обруча). Потім гравці міняються місцями. Можна використовувати для гри пластмасові обручі. Гравець ловить їх руками, витягнутими вперед-вгору, долоні зчеплені, обручі проходять по тулубу і падають на підлогу. Метання мішечків. Для гри потрібно п'ять мішечків, наповнених наполовину піском або горохом. Кидають з 5—6 кроків на табурет, так щоб вони не впали на підлогу. Зробити це непросто: траєкторія польоту повинна бути досить крутою. Перемога присуджується по кількості влучних попадань.

 

Змагання спритних

1. На столик або табурет ставлять маленьку кеглю або невелику фігурку, кубик, тенісний м'яч і т.п. В грі беруть участь три люди. Один з них знаходиться в кроці від табурета, а двоє — збоку. У 15—20 см від предмету керівник зав'язує з двометрового шнура велику петлю. Подається сигнал: «Увага, гра почалася!» Гравці стежать один за одним. Що стоїть біля столика вибирає момент, швидким рухом протягує руку через петлю і, схопивши фігурку, висмикує назад. Двоє інших прагнуть у цей момент затягнути петлю, щоб в неї потрапила рука першого гравця. Кожному дається одна спроба. Гравці по черзі міняються ролями. Той, хто зуміє виконати завдання, — переможець.

 

2. До двох круглих паличок прив'язують кінці шестиметрового шнура. В середині прикріплюють кольорову стрічку. Одну паличку тримає обома руками один гравець, а іншу — другою. По сигналу обидва починають намотувати мотузочок (шнур) на свою паличку.

Перемагає той, хто першим накрутить її до середини.

 

Поєдинки

Можна проводити поєдинок для дівчаток. Одна з них показує нескладну комбінацію з скакалкою, а інша повторює її. Потім вони міняються ролями, і вправу виконує інший гравець. Поступово комбінації ускладнюються. Виграє учасниця, яка за 3—4 хвилини придумає більше цікавих вправ і допустить менше помилок.

 

Хто швидше

Гравці розраховуються по порядку номерів і утворюють круг. Якщо учасників багато, вони складають два круги (по 6—8 чоловік).  Перший номер отримує палицю і, притримуючи рукою, ставить її на середину круга. Він називає, номер, відпускає палицю і біжить на своє місце. Викликаний гравець повинен швидко підбігти і схопити її, поки вона не впала. Якщо це вдається, він повертається на своє місце, а той, що водить продовжує гру. Якщо ж гравець не встигне схопити палицю, він стає таким, що водить, а той, хто був їм, йде на його місце. Грають 5—8 хвилин, потім відзначають гравців, які жодного разу не були такими, що водять, не рахуючи того, хто був призначений першим. У грі необхідно дотримувати наступні правила: той, що водить не має права відпускати палицю перш, ніж назве номер, гравці не повинні заважати один одному. Можна провести гру з м'ячем. Правила ті ж, але замість палиці використовують м'яч. Підкинувши його, той, що водить називає номер. Викликаний гравець повинен встигнути зловити м'яч.

 

Швидкий і спритний

Шість-вісім стільців ставлять по кругу щільно один до іншого, сидіннями усередину. На них сідають учасники гри. Один (по долі) встає і йде в середину круга. Його місце вільне. По сигналу керівника той, що водить прагне сісти на цей стілець, але ті, що сидять переміщаються управо або вліво і заважають йому знайти вільне місце. Гравець, що не встиг пересунутися на сусідній стілець, змінює того, що водить, і гра продовжується.

 


Турнір лицарів ввічливості

1-й тур: знайомство з конкурсантами.

Заздалегідь конкурсанти отримали завдання написати опис себе, тобто скласти свій словесний автопортрет. Ведучий зачитує описи по черзі, глядачам потрібно відгадати про кого йде мова, після чого конкурсанти займають свої місця.

 

2-й тур: «Бути сильним і духом і тілом»

а) Протягом 30с. надути кулю, щоб вона не лопнула.

б) Хто швидше вип’є склянку води.

в) Хто більше відіжметься від підлоги.

г) До ноги прив’язується куля: виграє той, чия куля не лопне. Кожен прагне наступити на кулю суперника.

 

3-й тур: сказати фразу п’ятьма різними відтінками інтонації:

1) Можна, увійдіть.

2) Рекламна пауза.

3) Встаньте.

4) Я вас люблю.

5) Увійдіть, будь-ласка.

6) Хто там ще?

 

4-й тур: «Непередбачувані ситуації»

1) Уявіть, що ввечері йдете на побачення. Раптом вам терміново потрібно виїхати, про це ви можете повідомити свою дівчину тільки запискою. Що ви їй напишете?

2) У вас удома вимкнули світло, а вам треба нагодувати дитину (молодшого братика або сестру, племінницю). Якими будуть ваші дії? (Учасники сідають один навпроти одного із заплющеними очима і годують один одного йогуртом із чайної ложки).

3) Уявіть, що вас і вашу дівчину запросили на бал, все готово, окрім зачіски дівчини.

(Хлопці роблять зачіски дівчатам із залу)

4) Без сліз почистити і дрібно нарізати цибулину.

 

5-й тур: «Етикет»

1) Чи умієте ви познайомитися з дівчиною? Говорити компліменти?

Кожен говорить і показує, як знайомитиметься з дівчиною.

2) Питання хлопцям задають по черзі.

а) Якщо вам подарували два однакові подарунки, як ви відреагуєте?

б)Якщо вам на день народження принесли торт, чи треба його відразу класти на стіл?

в)Коли не слід користуватися телефоном?

г)Дівчина, яка вам подобається, запросила до себе на день народження, що ви їй подаруєте?

д)У вас гості, вам принесли лист від улюбленої дівчини. Як ви вчинете?

е) Якщо ви не можете піти на день народження, що ви зробите?

3) Запросити на танець дівчину і потанцювати з нею.

Оцінюється:як підійшов, як запросив, дякував, відвів на місце. Між турами звучить музика. Журі підбиває підсумки, розподіляє місця і звання лицарів такого типу:

найспритніший,

найсильніший,

найвихованіший,

найартистичніший та ін.

Журі оголошує підсумки і нагороджує учасників символічними медалями.


В країні ігор та розваг

"В ліс по гриби"

Атрибути: кеглі, корзини.

Два учасники по команді зодягають хустинки, фар­тушки і починають збирати в корзинки розставлені по залу кеглі. Хто більше за даний час збере "грибів".

 

Називаючи їстівні чи неїстівні предмети, граючі роблять хлопки.

Приклад:Лимон — хлопок, журнал - тиша.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2024-06-27; просмотров: 3; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.16.218.221 (0.008 с.)