![]() Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву ![]() Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Створення геометричних тіл, обмежених кривими поверхнями. Тіла обертанняСодержание книги
Похожие статьи вашей тематики
Поиск на нашем сайте
Тіла обертання - геометричні тіла, отримані шляхом обертання геометричної фігури або її частини навколо осі. Створення тіл обертання: циліндр, конус, усічений конус - в системі КОМПАС- 3D можливо двома способами: обертанням і витискуванням. Створення тіл обертання: куля, тор, глобоїд - в системі КОМПАС- 3D можливо тільки обертанням. Спосіб витискування аналогічний побудові многогранників. Розглянемо створення цих тіл способом обертання. 1. Циліндр - це геометричне тіло, утворене обертанням прямокутника навколо однієї з його сторін: · виберіть тип документу Деталь; · у Дереві побудови клацанням ЛКМ вкажіть Площину XY; · орієнтація Нормально до…; · · · поточний масштаб на Інструментальній панелі Вид М 1:1; · побудуйте вертикальний відрізок стилем Осьова з початку координат завдовжки 50 мм; · змініть стиль на Основну; · перервати команду; · за допомогою безперервного введення відрізку і ортогонального креслення побудуйте ескіз прямокутника довжина 20 мм, висота 50 мм (Рисунок 113); · перервати команду; · · викличте Панель розширених команд кнопки · на панелі Властивостей на вкладці Параметри вкажіть спосіб побудови · на панелі Властивостей на вкладці Тонка стінка вкажіть тип побудови тонкої стінки - Ні; · створіть об'єкт; · На Інструментальній панелі Вид виберіть команду Півтонове, Півтонове з каркасом (Рисунок 114). Рисунок 113 Рисунок 114 · на рядку Меню виберіть Сервіс – Параметри (Рисунок 115), після клацання ЛКМ розкриється діалогове вікно, вкажіть Поточна деталь - Точність отрисовки і МЦХ (массоцентровочна характеристика). У довідковому полі діалогу буде показаний умовний коефіцієнт точності відображення - кількість трикутників, а у вікні перегляду - зображення поверхні сфери при вибраній мірі точності. " Бігунок ", утримуючи ЛКМ, переведіть в положення Точно. Настроївши точність отрисовки і розрахунків, натисніть кнопку OK діалогу (Рисунок 116).
Рисунок 115 Рисунок 116 · Чим вище точність, тим "гладшим" виглядає зображення; · система автоматично уточнила форму циліндра (Рисунок 117). Рисунок 117
2. Шар - геометричне тіло, утворене обертанням половини круга навколо своєї осі, що проходить через його центр: · виберіть тип документу Деталь; · у Дереві побудови клацанням ЛКМ вкажіть Площину XY; · орієнтація Нормально до…; · · · поточний масштаб на Інструментальній панелі Вид М 1:1; · побудуйте вертикальний відрізок стилем Осьова з початку координат завдовжки 20 мм вгору і вниз (Рисунок 118, а); · змініть стиль на Основну; · перервати команду; · · вкажіть верхню точку осьової лінії(спрацює глобальна прив'язка Найближча точка) – Рисунок 118, б; · потягніть дугу і вкажіть нижню точку осьової лінії (спрацює глобальна прив'язка Найближча точка) – Рисунок 118, в; Рисунок 118, г; · перервіть команду; · · викличте Панель розширених команд кнопки
а б в г д Рисунок 118 · на панелі Властивостей на вкладці Параметри вкажіть спосіб побудови · · на панелі Властивостей на вкладці Тонка стінка вкажіть тип побудови тонкої стінки - Ні; · створіть об'єкт; · На Інструментальній панелі Вид виберіть команду Півтонове, Півтонове з каркасом (Рисунок 118, д); · на рядку Меню виберіть Сервіс - Параметри, після щічка ЛКМ розкриється діалогове вікно, вкажіть Поточна деталь - Точність отрисовки і МЦХ. " Бігунок ", утримуючи ЛКМ, переведіть в положення Точно - ОК. 3. Тор відкритий - утворений обертанням круга навколо осі, розташованої поза ним: · виберіть тип документу Деталь; · у Дереві побудови клацанням ЛКМ вкажіть Площину XY; · орієнтація Нормально до…; · ·
· поточний масштаб на Інструментальній панелі Вид М 1:1; · побудуйте вертикальний відрізок стилем Осьова з початку координат завдовжки 20 мм вгору і вниз; · змініть стиль на Основну; · перервати команду; · · що розкривається з кнопки Допоміжна пряма; · вкажіть вертикальну осьову лінію і розведіть паралельні на відстань 40 мм. Підтвердіть пряму лінію з лівого боку; · · встановіть глобальну прив'язку Вирівнювання; · знайдіть центр кола (Рисунок 119, а); · побудуйте коло радіусом 20 мм (Рисунок 119, б); · перервіть команду; ·
а б в Рисунок 119 · викличте Панель розширених команд кнопки · на панелі Властивостей на вкладці Параметри спосіб побудови не вказується, оскільки при такій побудові ескізу можливе створення тільки елементу з отвором уздовж осі обертання (тора), напрям обертання 360°; · на панелі Властивостей на вкладці Тонка стінка вкажіть тип побудови тонкої стінки - Ні; · створіть об'єкт; · На Інструментальній панелі Вид виберіть команду Півтонове, Півтонове з каркасом (Рисунок 119, в); · на рядку Меню виберіть Сервіс - Параметри, після клацання ЛКМ розкриється діалогове вікно, вкажіть Поточна деталь - Точність отрисовки і МЦХ. " Бігунок ", утримуючи ЛКМ, переведіть в положення Точно - ОК. ІV Порядок проведення робот: 1. Створіть тривимірну модель Паралелепіпеда (призма, усі грані якої прямокутники): висота 30 мм, довжина 70 мм, видавити на 40 мм. 2. Створіть тривимірну модель Чотирикутної усіченої піраміди (піраміда, у якої дві подібні основи): радіус описаного кола 25 мм, висота 50 мм Ухил 1 всередину, Кут 1 рівний 20°. 3. Створіть тривимірну модель П'ятикутної призми: радіус описаного кола 30 мм, висота 70 мм. 4. Побудуйте повний конус обертанням висотою 50 мм і радіусом 15 мм. 5. Побудуйте усічений конус обертанням висотою 40 мм, радіусом нижньої основи 20 мм і радіусом верхньої основи 10 мм. 6. Побудуйте повний конус витискуванням: радіус 30 мм, видавити на відстань 60 мм, Ухил 1 всередину, Кут 1 рівний 26,5°. 7. Побудуйте циліндр витискуванням: радіус 20 мм, видавити на відстань 45 мм, Кут 1 рівний 0°.
Лабораторна робота №6
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-18; просмотров: 620; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.117.11.6 (0.01 с.) |