Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Велич і гідність божественної ЛітургіїСодержание книги
Поиск на нашем сайте
НЕМА НІЧОГО кращого на землі, кориснішого для людей, ціннішого в очах Божих, любішого Серцю Спасителя ніж божественна Літургія. Святий Бернард зве Літургію Тайною Тайн, любов'ю любови! – Бож. Літургія своєю вартістю притемнила всі старозавітні жертви так, як сходяче сонце притемнює блиском чар і красу зорей. «Покладіть, каже Святий Лаврентій, на вагу всі ПОКУТОЮ, милостинями, постами приносимо Богові людські дари, а побожним вислуханням Бож. Літургії жертвуємо Йому безконечно цінний дар, Тіло та Кров, рани, Страсті Ісуса Христа, Богочоловіка. — Тому слушно твердить Тридентійськпй Собор: На світі нема нічого божеоственнішого над Літургію! Божественна Літургія це Евхаристійно-втілений Христос, що відновляє свої Страсті та смерть, складаючи Богові жертву безконечної вартости. Навіть негідний і грішний Священник негоден принизити недосяжної вартости Літургії, бо негідність Священника не заторкує її. Цінність і гідність Божественної Літургії залежить від Первосвященнка Христа, а не від священнка-людини, що є тільки інструментом у руках Спасителя. Божественна Літургія це містичне відновлення хресної Жертви Ісуса. Тут саме велич і гідність Новозавітньої Жертви. — Що сталося на Голгофті, каже Святий Альфонс Ліґорій ЧНІ., те повторяється в Літургії. На Голгофті Христос дійсно проляв кров, а в Літургії проливає її містично. Сам Спаситель це заявив при установі Новозавітньої Жертви: Це Моє Тіло, що за вас віддається. — Це Моя Кров, Нового Завіту, що за багатьох проливається на відпущення гріхів! (Лук. 22, 19; Мт. 26, 28). Велич і цінність подарунку залежить від жертвувателя та від приносу: 1)Хто ж приносить Новозавітню Жертву? Сам Icyс Христос, втілений Бог є новозавітнім Священником, чистим, невинним, непорочним, святим, вічним, вищим за небо, невмірущпм жертвоприносцем. В кожнім католицькім Священникові криється невидимий Христос, що як перший і головний Первосвященнк за поміччю земських, другорядних Священників відновляє свою Жертву, що колись приніс на хресті. Будучи Божим Сином, Христос чинить безконечно вартісною Евхаристийну Жертву, де містично відновляється Голгофська драма нашого відкуплення та розділяються людям потрібні ласки, щоб користати з відкуплення та дійти до неба, 2) Який принос? Що Христос, Новозавітній Первосвященнк, приносить Вітцеві в жертву? — Не вівці, воли, муку, збіжжа, як це робили Ізраїльтяни, виявляючи Божу суверенність та владу над світом! Христос приніс Отцеві в жертву своє непорочне Тіло та дорогоцінну Кров, бо з бігом віків Господь не злюбив маловартісних приносів ізраїльтян, що негодні були надолужити вповні за гріхи людей і належно вшанувати Божу велич: Жертви і приносів Ти не схотів, але Тіло мені зготовив, щоб я приніс гідну, достойну Тебе жертву із нього! (Євр. 10, 5). Що кращий і цінніший подарунок, то миліша Богові жертва: Нема нічого в світі більшого над Христа, каже Боссюет, в Христі ж нема нічого більшого над Ного жертву! — Неможливо знайти на землі чи в небі ціннішого приносу над самого Христа, Його Тіло та Кров. Безконечна гідність Христа — Жертвоприносця та Жертви-Приносу надає безконечну вартість і гідність Новозавітній Жертві, Божественній Літургії. На кожній Літургії Христос стає присутнім на престолі та приносить Себе в жертву Небесному Отцеві. Якийсь чоловік сумнівався, чи Христос дійсно жертвується в часі Літургії за гріхи людей, тому скептично споглядав на священника, що при престолі побожно відправляв Літургію. Христос змилосердився над скептиком. В часі освячення кров почала плисти з освяченого Агнця. Скептик припав навколішки та подякував Спасителеві за чудо, яким доказав йому свою дійсну присутність у Пресвятій Евхаристії та правдивість Новозавітньої жертви. Чудо заворушило ввесь католицький світ, тьми тьменні цікавих і побожннх паломників стали до напливати до Больсени. Італійський маляр, Рафаїл, увіковічнив це чудо на чудовій картині, що досіль зберігається в ватиканськім музею. Слушно Святий Йоан Золотоустий твердить: Божественна Літургія буває для душ тим, чим для них була смерть Ісуса на хресті. — Літургією люди гідно вшановують Божу велич, дякують Творцеві за безчисленні добродійства, внблагують потрібні ласки, надолужують за зневаги. Он вислови католицьких Учителів про гідність і успішність Божественної Літургії. Святий Альфонс Діґорій ЧНІ.: Божественна Літургія більше звеличує Бога ніж усі Святі Учителі й Анголи, бо це похвала сотворінь, а в Літургії Ісус жертвується Богові та безконечно гідно звеличує Його. Святий Віяней: Літургія — це жертва, що усмирює Божу справедливість і рятує світ від загибелі. — Папа Евген: Божественна Літургія краще прощає провини та кари ніж молитви всього світу. Он яку подивугідну жертву мають християни! — Не дивниця, що диявол, воріг Божий, намагався та по нинішній день намагається всіма силами знищити цю жертву, щоб позбавити Бога безконечної слави та вирвати людям наймогутніший засіб спасення! Літургія це збір Божих чуд, каже Святий Бонавентура, бо вона завершує та гейби коронує всі подивугідні діла Божі для людства. Він учинив (Літургію) пам'ятку всіх своїх чуд, ласкавий і милосердний Господь. (Пс. 110, 4).
Літургія це таємниця таємниць: Як на небі повно зорей і в Славний, французький проповідник, Дюпанлю, звернувся раз до численно зібраних слухачів і запитав: Чим можемо подякувати Богу за все, що отримали від Нього? — Слухачі пильно стали споглядати на проповідника, чекаючи, що він сам відповість на поставлене питання? Тоді Дюпанлю відізвався: Жертва Божест. Літургії перевищає все, що ми дістали від Бога. Правда, все завдячуємо Богові. — Чи ж гідно не віддячуємося Творцеві, як пожертвуємо Йому Його Сина? Чого ж більше міг би Бог домагатися від нашої вдячности?
Літургія — це осередок Католицької Церкви. — Церква загинула б під ударами ворогів, якщо б не мала Літургії, християни погрузилися б у пітьмі зіпсуття та безвіря, якщо б Евхаристийна Жертва не кріпила їх! — Он як Преп. Беда висловлюється про Літургію: Божест. Літургія це Сонце християнського світу, душа віри, осередок католицької реліґії, зміст усього гарного, що люди подивляють у Христовій Церкві! Святий Франциск Салесій додає: Літургія — це осередок набожности та побожности, спасіння і багатство людей, підпора світу, водопровід, яким Боже милосердя спливає на нас. Святий Леонард Маврикійський захоплений красою Літургії кличе: Божест. Літургія це золотий ключ раю, сонце християнства, душа віри, осередок католицької реліґії, компендій всього гарного та доброго, що має Божа Церква! Літургія радує саме небо та збільшує його блаженство! Свята Катерина Сієнська нераз бачила в часі Літургії Анголів, що оспівували Божу славу, радіючи Безкровною Жертвою. Нераз престол бував заллятий небесним світлом — немов трон предвічного Бога, на якім пробував Христос, жертовне Ягня. Свята нерідко бачила Божу Матір, як окружена блискучими Анголами побожно слухала Божественну Літургію. Літургія немов те духове сонце сповняє світ безчисленними ласками. Немає такого нужденного грішника на світі, якому б Божественна Літургія не принесла якоїсь користі. Вітекінд, паганський князь Саксонців і страшний ворог Франків, забажав побачити, що саме християни роблять по церквах. Перебрався на жебрака та зайшов до церкви, де Священник відправляв Літургію. Зобачив там дивне диво. Вся церква була наповнена райським світлом. Анголи скупчено споглядали на престол, де Розпятий Спаситель відновляв свої Страсті та смерть. З престола кров Спасителя розпливалась по всьому світу, відновляючи життя та радість у вселенній. — Це предивне чудо сильно зворушило Вітекінда. Навернувся, помирився з Карлом Великим і, як тільки міг, побожно слухав Божественну Літургію, розказуючи всім чудо, що сам був побачив...
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 257; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.50.71 (0.011 с.) |