Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Новелістика Григорія КосинкиСодержание книги
Поиск на нашем сайте
План 1. Григорій Косинка – продовжувач традицій В.Стефаника, М.Коцюбинського, С.Васильченка. 2. Відтворення виразних рис селянської психології в творах Г.Косинки (“На буряки”, “За земельку”, “Політика”, “Змовини”). 3. Тема громадянської війни у творчості Г. Косинки. Характер конфлікту. 4. Роздвоєність душі героїв між ідеологією більшовизму та загальнолюдськими цінностями (“Серце”). 5. Драматичний конфлікт героя і революційної дійсності (“Анархісти”, “Темна ніч”, “В житах”). 6. Тема національної долі українців (“Фавст”, “Гармонія”). 7. Стильові особливості новелістики письменника.
Завдання: написати письмову роботу: «Функція пісні в новелах Г.Косинки «На буряки», «Перд світом», «На золотих богів», «Заквітчаний сон», «Анархісти, «Сорочка», «Політика», Гармонія» та ін. творах». Література 1. Косинка Г. Автобіографія // Косинка Г. Гармонія. – К., 1988. – С. 22. 2. Історія української літератури ХХ ст. Кн. 1 (1910-1930-ті рр.) – К., 1998. – С. 292-297. 3. Жулинський М. Григорій Косинка // Жулинський М. Із забуття – в безсмертя. – К., 1990. – С. 349-364. 4. Дуб К. Імператив Григорія Косинки як естетичне вираження селянської ментальності // Слово і час. – 1999. - № 11. – С. 16-20. 5. Кавун Л. Психологізм як елемент поетики новел Григорія Косинки // Укр. мова та літ. в школі. – 1993. - № 2. – С. 50-52. 6. Мовчан Р. Григорій Косинка // Українська проза ХХ ст. в іменах. – К., 1997. – С. 41-61. 7. Мороз-Стрілець Т. Голос пам’яті. – К., 1989. 8. Наєнко М. Григорій Косинка: Літературно-критичний нарис. – К., 1989. 9. Штонь Г. Рокованість талантом // Рад. літературознавство. – 1989. - № 11. – С. 12-18. 10. Шудря М. Мене трудно взяти на “ура” // Берегиня – 2000. - № 1. – С. 61. 11. Якимів О. Особливості художніх текстів Г.Косинки // Дивослово. – 1999. - № 11. – С. 35-37.
Поезія Євгена Плужника План 1. Лабораторія творчого пошуку письменника. 2. Екзистенційно-філософське наповнення творів. 3. Тема “людини в громадянській війні” в поетичній спадщині Є.Плужника. Трагізм „Розстрільного циклу” поета. 4. Філософське наповнення поеми Є. Плужника «Галілей». Проблема гуманізму. 5. Поема “Канів” – формальні та інтелектуальні здобутки. 6. Особливості поетики та версифікації поетичних творів Є.Плужника.
Завдання: 1) написати письмову роботу: “Драма “Змова у Києві” Є.Плужника – пошук компромісу автора з владою”. 2) підготувати доповідь “Мотив часу у творчості Євгена Плужника”. Література 1. Барабаш А. Інтимні мотиви поезії Євгена Плужника // Українська мова і література. – 1999. - № 4. – С. 12. 2. Державин В. Лірика Є Плужника // Українське слово: Хрестоматія української літератури та літературної критики ХХ ст.: У 4 кн. – К., 1994. – Кн. 2. – С. 223-238. 3. Жулинський М. Євген Плужник // Жулинський М. Із забуття – в безсмертя. – К., 1991. – С. 316-326. 4. Історія української літератури ХХ ст.: У 2 кн. – К., 1993. – Кн. 1. – С. 379-394. 5. Коноваленко-Плужник Г. Спогади // Україна. – 1990. - № 1-4. 6. Ковалів Ю. “Виріс я на межах двох світів” // Дивослово. – 1998. - № 12. – С. 5-7. 7. Неборак В. Світ, народжений від пострілів // Дзвін. – 1990. - № 7. – С. 139-144. 8. Новиченко Л. По той бік спокою // Плужник Є. Вибрані поезії. – К., 1966. 9. Творчість Євгена Плужника і літературний процес ХХ століття на Україні: Зб. наук. пр. – Рівне, 1999. – 90 с. 10. Скирда Л.М. Євген Плужник: Нарис життя і творчості. – К., 1989. 11. Солодовник Т. Барви Плужникової поезії // Слово і час. – 1998. - № 12. – С. 22-24. 12. Токмань Г. Чи знав Євген Плужник, що він екзистенціаліст // Слово і час. – 1999. - № 4-5. – С. 63-64. 13. Токмань Г. “Скривавлені сліди” й “Огниста радість” (Спроба христологічного прочитання лірики Є.Плужника) // Слово і час. – 1998. - № 2. – С. 39-44. 14. Череватенко Л. Все, чим душа боліла // Плужник Є. Поезії. – К., 1988. - С. 5-10. 15. Череватенко Л. “Брешете, ви, кому ясно усе!” // Урок української. – 2001. - № 6. – С. 48-53. Місто” та «Невеличка драма» Валер’яна Підмогильного як зразок українського Інтелектуально-психологічного роману План 1. Шлях формування світоглядних позицій та літературної майстерності письменника. 2. Місце роману “Місто“ в українській літературі 20-30-х рр. 3. Особливості проблематики і конфліктів роману “Місто“ в руслі філософських поглядів В.Підмогильного. 4. Психологічне зображення “дуалізму” душі головного героя роману. Порівняти образ Степана Радченка з образами Жульєна Сореля Стендаля, Люсьєном Шардоном О.Бальзака та Жоржем Дюруа Г.Мопассана). 5. Система образів-персонажів у романі. 6. Жанрово-композиційна характеристика твору. 7. Мовні засоби роману. 8. Конфлікт розуму та інстинкту в “Невеличкій драмі” В.Підмогильного.
Завдання: написати есе: “Образ міста в романістиці В. Підмогильного“. Література 1. Галета О. Криза раціоналізму у прозі Валерія Підмогильного // Укр. літературозн. – 2002. – Вип. 65. – С. 187-194. 2. Голод і сучасна українська література // Ольжич Олег. Незнаному воякові. – К., 1994. – С. 145-147. 3. Градовський Р.В. Сповідь двох журіїв: “Любий друг“ Мопассана і “Місто“ В. Підмогильного // Заруб. літ. в навч. закладах. – 1999.- № 3. – С. 16-19. 4. Грищенко О. ĽETRAHGER у ролі попутника – Всесвіт. - 1991 - № 12. – C. 169-172. 5. Капленко О. Урбаністичні уявлення В.Підмогильного у світлі Шпенглерівської концепції // Слово і час. – 2002. - № 8. – С. 79-83. 6. Ковальчук О. „Ідеологізоване” тіло як фактор буття: (Версія Валер’яна Підмогильного) // Сучасність. – 1997. - № 7-8. – С. 198-200. 7. Коломієць Л. “Місто” В.Підмогильного. Проблематика та структурна організація // Слово і час. – 1991. - № 5. – С.64-70. 8. Ласло-Куцюк Л. “Місто” В.Підмогильного і французький роман ХІХ ст. // Ласло-Куцюк Л. Шукання форми. Нариси з української літератури ХХ ст. – Бухарест, 1980. – С. 307-316. 9. Лущій С. Український “Любий друг”? (В.Підмогильний “Місто”) // Слово і час. – 1998. - № 7. – С. 54-57. 10. Мельник В. На перехресті міста і села // Слово і час. – 1990. - № 11. – С. 23-33. 11. Михайловська Н. В.Підмогильний про абсурдність буття української людини початку ХХ ст. // Михайловська Н. Трагічні оптимісти. Екзистенційне філософування в українській літературі ХІХ – першої половини ХХ ст. – Л.: Світ, 1998. - С. 141-156. 12. Мовчан Р.В. Валер’ян Підмогильний. “Місто“ (зразок аналізу) // Мовчан Р.В. Українська проза ХХ ст. В іменах: Посібник. Вип. І. – К., 1997. – С. 118-124. 13. Пізнюк Л. Проблеми відчуження та абсурду в “Місті“ В.Підмогильного // Слово і час. – 2000. - № 5. – С. 62-66. 14. Сеник Л. Психологічні жанри і європейська традиція // Сеник Л. Роман опору. Український роман 20-х років: проблема національної ідентичності. – Л., 2002. – С. 125-146. 15. Тарнавський М. “Невтомний гонець в майбутнє”: Екзистенціальне прочитання “Міста” В.Підмогильного //Слово і час. – 1991. - № 5. – С. 56-63. 16. Шерех Ю. Людина і люди (“Місто“ Валер’яна Підмогильного) // Шерех Ю. Пороги і Запоріжжя. – Т. 1. – Х., 1998. – С. 81-91.
11. Романтичний пафос роману Юрія Яновського “Майстер корабля” План 1. Особливості романтичного світобачення Ю. Яновського. 2. Жанрово-тематичний діапазон ранньої творчості Ю.Яновського та особливості його художнього втілення. 3. Експериментальні риси роману “Майстер корабля”, його формотворча новизна. 4. Актуальність і новизна проблематики роману. 5. Образна система твору. 6. Символічний підтекст “Майстра корабля”.
Завдання: написати доповідь на тему: «Особливості поетичного письма Ю.Яновського». Література 1. Агеєва В. Романний експеримент Юрія Яновського // Апологія модерну: обрис ХХ віку: статті та есеї /Віра Агеєва. – К.: Грані-Т, 2011. – 408 с. 2. Бабишкін О. Кіноспадщина Юрія Яновського. – К.: Рад. письменник, 1987. 3. Бажан М. Майстер залізної троянди // Бажан М. Думи і спогади. – К., 1982. 4. Мовчан Р. “Благословіть почати щирий труд, що відчинив би далину, як двері..." (Неоромантизм ранньої прози Ю.Яновського) \\ газ.Укр. мова і літ. – 1999.- № 45. 5. Панченко В. Морський рейс Юрія Третього. – Кіровоград, 2002. 6. Панченко В. Є. Ю.Яновський. Романтичний трактат про мистецтво. Життя і творчість. – К., 1988. 7. Патетичний фрегат. Роман Юрія Яновського “Майстер корабля“ як літературна містифікація. – К., 2002. 8. Панченко В. “…І думав я не тільки те, що написав у книжках” (перечитуючи молодого Юрія Яновського) // Панченко В. Магічний кристал. – Кіровоград, 1995. – С. 178 – 200. 9. Лист у вічність. Спогади про Юрія Яновського. - К., 1980. 10. Яновський Ю. Тоді дмухав трамонтан. Із подорожніх нотаток письменника // Україна. – 1984. - № 49.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-12-10; просмотров: 466; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.2.6 (0.008 с.) |