Організація практики, загальне знайомство з підприємством 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Організація практики, загальне знайомство з підприємством



ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИКИ, ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЙОМСТВО З ПІДПРИЄМСТВОМ

Коротка історична довідка про підприємство

Структурні підрозділи, режим роботи

Система постачання сировиною, електроенергією, водою, парою, паливом

Асортимент продукції, що виготовляється, її характеристика, держстандарти.

Заходи по охороні навколишнього середовища.

Заходи по економії матеріальних і паливно-енергетичних ресурсів.

Впровадження механізації і автоматизації

ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ

2.1 Характеристика цеху (дільниці), в якому студент працює.

Структура цеху і керівництво

Держстандарт або ТУ на сировину, яка використовується

СТП на технологічний процес

Техніко-економічні показники (ТЕП) роботи цеху та шляхи їх покращення

Організація праці в цеху

Технічна документація цеху для забезпечення виробничого процесу

Організація праці на робочому місці, перелік операцій, обладнання, інструментів, матеріалів, охорона праці.

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІНШИМИ СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ ТА ЗБИРАННЯ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ ПО СПЕЦ ТЕХНОЛОГІЇ І КУРСОВІЙ РОБОТІ З ПРЕДМЕТУ «ЕКОНОМІКА, ОРГАНІЗАЦІЯ І ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА»

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИКИ, ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЙОМСТВО З ПІДПРИЄМСТВОМ

Коротка історична довідка про підприємства.

Довбиський фарфоровий завод заснований в 1823 році місцевим поміщиком Л.Плем’янкіним. Це явище не випадкове, бо тільки місцева сировина, дешеві енергетичні матеріали, ліс, торф, вдосталь водних ресурсів, місцеві родовища каоліну і пегматиту могли дати прибуток.

У 50-х роках ХІХ ст. заводом володів граф Іл’їнський. Розбудував завод і надав йому вигляду промислового підприємства Плачковський та інші. До Першої світової війни це було кустарне виробництво, яке при дешевих матеріалах і дешевій робочій силі дало можливість виробляти господарський посуд: чашки, тарілки, сервізи та інше.

Саме в ХХ ст., в період технічного прогресу, виробництво на підприємстві набирає темп. Стали з’являтися новинки, які відповідали канонам науково-технічного прогресу. На підприємство було завезено перший двигун і динамо-машину та інші основні засоби, що тісно увійшли у виробництво.

Підприємство швидко розвивалося і знайшло своє «фарфорове кредо» у виробництві посуду, оздобленого кобальтом.

Але мирну працю перервала Велика Вітчизняна Війна… Характерна риса для промислового виробництва в післявоєнні роки було оновлення. Основний асортимент продукції заводу складали чайні та кавові сервізи, набори, окремі вироби. Майже 50 відсотків посуду було декоровано лазурним кобальтом.

Вироби Довбиського фарфорового заводу відомі не тільки в нашій країні, а й за кордоном. Багато з них експонувались на міжнародних виставках: в Канаді, Італії, інших країнах.

Сьогодні підприємство використовує свій каолін і частково пегматит. Змінюється і вдосконалюється технологія виготовлення продукції. Асортимент залежить від попиту на світовому та внутрішньому ринках. Впроваджуються нові види продукції та малюнки, зокрема чайний сервіз «Житомир» кухоль «Ріо» та інші. Вся продукція сертифікована.

Структурні підрозділи, режим роботи

Організаційна структура підприємства має лінійно-функціональний характер. Керівником підприємства є директор, якому безпосередньо підпорядковуються: центральна бухгалтерія, відділ кадрів, планово-економічний відділ, відділ постачання та збуту, заступник директора з ОП, старший економіст з праці, технологічний відділ, заводська технологічна лабораторія, головний енергетик, головний конструктор-механік, газо-тепло-технологічна служба, заступник директора по виробництву, цех обслуговування виробництва. Заступнику директора з виробництва підпорядковуються виробничі цехи: масозаготівельна дільниця, формувальний цех, цех випалу, цех художнього оформлення та сортувальний цех. Начальник відділу постачання та збуту координує діяльність транспортного цеху та складу готової продукції.

Формувальний цех: структурний підрозділ – модельно-ливарна дільниця.

Цех випалу: структурних підрозділів немає.

Цех художнього оформлення: структурні підрозділи – живописний і сортувальний.

Режим робочого часу

Масозаготівельний цех

- фільтпресувальники;

- чергові слюсарі.

8 годинний робочий день, робота у три зміни:

І зміна з 8 год до 16 год

ІІ зміна з 16 год до 24 год

ІІІ зміна з 0 год до 8 год

- дробильники-розмелювачі.

6 годинний робочий день, робота у дві зміни:

І зміна з 8 год до 15 год, обідня перерва 1 год

ІІ зміна з 16 год до 23 год, обідня перерва 1 год

- слюсарі-ремонтники;

- електрогазозварник;

- електромонтер.

8 годинний робочий день, одна зміна з 8 до 17 год

- Варники гіпсу, сортувальники сировини, ситовники-зливальники, машиніст по пранню та ремонту спецодягу, прибиральники виробничих приміщень.

7 годинний робочий день, субота – 5 год з одним вихідним днем

Для працюючих у дві зміни:

І зміна з 8 год до 16 год, обідня перерва 1 год

ІІ зміна з 16 год до 24 год, обідня перерва 1 год

Формувальний цех

Робота у 2 зміни:

І зміна з 7 год до 14 год

ІІ зміна з 14 год до 21 год

Вихідний день – неділя.

- комплектувальники ІІІ дільниці та транспортувальників, які їх обслуговують.

Робота в ІІІ зміни:

І зміна з 7 год до 14 год

ІІ зміна з 14 год до 21 год

ІІІ зміна з 21 год до 4 год

Вихідний день – неділя.

Цех механізованих ліній

- забирачі-вибірники виробів, випалювачі печей ПАШ.

Робота в три зміни (обідня перерва у вільний / зручний час протягом зміни):

І зміна з 8 год до 16 год

ІІ зміна з 16 год до 24 год

ІІІ зміна з 0 год до 8 год.

забирачі- вибірники печей ЛЕР, склеювачі фарфорових виробів, оправники-чистильники, глазурувальники, забирачі печей ЛЕР

Робота в три зміни:

І зміна з 8 год до 16 год (обідня перерва з 10.30 до 11.00)

ІІ зміна з 16 год до 24 год (обідня перерва з 20.00 до 20.30)

ІІІ зміна з 0 год до 8 год (обідня перерва з 04.00 до 04.30)

Муфельно-пакувальний цех

- майстри цеху, забирачі-вибірники виробів з печей, випалювачі фарфорових виробів.

Робота в три зміни (обідня перерва у вільний / зручний час протягом зміни):

І зміна з 8 год до 16 год

ІІ зміна з 16 год до 24 год

ІІІ зміна з 0 год до 8 год.

- сортувальники фарфорових виробів, маркувальники, пакувальники.

Робота в дві зміни:

І зміна з 8 год до 16 год (обідня перерва з 11.30 до 12.00)

ІІ зміна з 16 год до 24 год (обідня перерва з 19.30 до 20.00)

Решта працюють в одну зміну з 8 год до 17 год, обідня перерва з 12 до 13 год та дві перерви тривалістю 10 хв о 10-30 та 15-30.

 

Технічні вимоги

1.1 Вироби повинні виготовлятися у відповідності з вимогами даного стандарта, по технологічному режиму і зразкам – еталонам, затвердженим у встановленому порядку.

Вироби випускаються 2-го сорту.

1.2 Характеристики

1.2.1 Вироби розділяються:

по формі – на плоскі (тарілки, блюдця, блюда і т.д.) і порожнисті (чашки, масленки, піали і т.д.)

по розмірам – на мілкі, середні та великі по ГОСТ 4.69.

Вироби для напоїв в залежності від місткості розділяються на мілкі та великі:

- мілкі – менше 500 см3

- великі – від 500 см3 і більше.

1.2.2 Для виробів, які контактують з продуктами харчування, застосовують глазурі і барвники які виготовлені по рецептам, які дозволені Міністерством охорони здоров’я СРСР.

1.2.3 Внутрішні поверхні порожнистих і плоских виробів, які дотикаються з продуктами харчування, не повинні виділяти свинець і кадмій більше:

для порожнистих виробів мілких і середніх:

- свинець – 50 мг/дм3

 

 

- кадмій – 0,5 мг/дм3.

для порожнистих великих виробів:

 

- свинець – 2,5 мг/дм3

- кадмій – 0,25 мг/дм3.

1.2.4 По показникам якості вироби повинні відповідати вимогам, вказаним в таблиці №1.

Найменування показника Норма для 2 сорту
Білість, % не менше 55(до 01.01.93) 58(до 01.01.95)
Просвічуваність для виробів з товщиною черепка не більше 2,5 мм, %, не менше  
Термостійкість, 0С  
Водопоглинання по черепку, %, не більше 0,2

 

1.2.5 На виробах не повинно бути дефектів які перевищують вказані в таблиці №2.

Найменування дефекту Норма для 2 сорту
Осьове зміщення приставних деталей, градус не більш  
Деформація, % від характерного розміру (найбільшої довжини або діаметра, діаметра дна) порожнисті вироби 2,5
Матовість глазурі малопомітна, не погіршуюча товарний вигляд виробів
Мушка   діаметром, мм, не більше в кількості, шт., не більше   діаметром, мм, не більше в кількості, шт., не більше     діаметром, мм, не більше в кількості, шт., не більше   діаметром, мм, не більше в кількості, шт., не більше   мілкі вироби лицьова сторона 1,5 оборотна сторона 2,5 середні і великі вироби лицьова сторона 2,0 оборотна сторона 3,0 Всередині чайників, кавників, цукорниць, вершківниць допускається мілка, розсіяна мушка або розсіяна пляма діаметром не більше 3,0 мм.

 

СТП на технологічний процес

Технологічний процес

[глина] [каолін] [каолін Просянівський] [пегматит]

[череп утільний]

[помел]

[збірник]

[ситове магнітне збагачення]

[збірник]

[фільтр прес]

[вакуум мялка]

[вакуум прес і дозування]

 

[формовка]

[сушка]

[утільний випал]

[глазуровка]

 

[політий випал]

[шліфовка]

[декорування]

[випал декорований]

[склад продукції]

 

Глинисті матеріали слід сортувати шляхом візуального огляду і вилучення засмічених кусків.

Кускові кам’янисті матеріали (доломіт, магнезит, гіпсовий камінь), а у випадку засмічення і політий фарфоровий бій. Необхідно промити в миючому барабані (шпатомийці), або з допомогою води із шланги з послідуючими ручним сортуванням. Не допускається у виробництво фарфоровий брак,оздоблення підглазурними та надглазурними фарбами, засмічений карборундом, шамотом або іншими домішками, що негативно впливають на якість виробів.

Пегматит подрібнюють на щоковій та молотковій дробарках, политі відходи подрібнюють на бігунах з гранітними катками і подом.

Змелені і пересіяні сипучі матеріали повинні зберігатися в спеціальних бункерах.

Приготування шлікеру

Шлікер виготовлюють із фарфорової маси в кульових млинах з добавкою електролітів.

Зважування матеріалів для шлікера проводити згідно з рецептом, розрахованим ЦЗЛ.

Заливку води в кульовий млин здійснювати через лічильник води.

Зливати шлікер з кульового млина в пропелерну мішалку через сито з сіткою №0355 з дозволу ЦЗЛ.

Шлікер, який пройшов лабораторний контроль, повинен вистоюватись в збірнику не менше однієї доби. Подачу шлікеру на робочі місця проводити лише з дозволу ЦЗТЛ.

Будь-яке коректування шлікеру з добавкою води, соди, рідкого скла без згоди ЦЗЛ забороняється.

«Жижель» (клей) для приклеювання приставних деталей готуються методом мокрого помелу в кульових млинах згідно з рецептом ЦЗЛ. Після перевірки клею ЦЗЛ, його вивантажують і проціжують через сито №0355 в ємкість вистоювання і зберігання. Вистоювання клею проводиться не менше двох тижнів. Під час вистоювання «Жижель» періодично перемішують. Після витримки клей пропускають через сито з сіткою №02. Вологість готового жижеля повинна бути 39-40%. Перед застосуванням «жижель» обов’язково добре перемішувати.

 

 

Організація праці в цеху

ЖИВОПИСНА ДІЛЬНИЦЯ ЦХО

Порошкоподібну керамічну фарбу, яка надходить на завод, підсушувати за необхідністю та піддавати розтиранню в фарбових барабанчиках на протязі 24-48 год. Розтирання фарби для аерографних робіт

 

та ручного розпису здійснювати на воді та скипідарі.Розтирання фарби в фарфорових барабанчиках виконувати за допомогою фарфорових та керамічних куль діаметром 10-15мм.Вагове співвідношення фарби, мелючих тіл та рідини має бути 1:1,2:0,5.

При зміні фарб за кольором здійснювати промивання фарботерочних барабанчиків та шарів водою або скипідаром до зливання чистої рідини.При цьому рекомендується додавати в барабан кварцевий пісок.

Для розтирання фарби використовувати чистий прозорий скипідар з питомою вагою 0,862-0,87Ог/см3, без домішок води.Скипідар, що використовується, повинен містити не менше 60% фракцій, котра відганяється при температурі 755-/75°С.При випаровуванні скипідару на водяній бані не повинно бути залишку.

Завантаження фарби в барабан виконувати в такій послідовності:

а) залити в барабан скипідар або воду;

б) всипати суху фарбу за вагою;

в) завантажити кулі.

Після закінчення завантаження зачинити барабан щільно кришкою з резиновою прокладкою.Загальне завантаження не повинне перевищувати 85-90% об’єму барабана.

Розтирання фарб виконувати до отримання однорідної суміші.При пробі на склі не повинно бути грудок.Суспензії фарб повинні проходити через сито №0056/10858 отв./см з залишком не більше 0,02%.По закінченні розтирання, пропустити суспензію керамічної фарби через сито № 0112/2714 отв./см або № 01/3906 отв./см в чистий посуд.

Суспензію керамічної фарби залишати в спокійному стані на протязі 5-6 годин для осідання, зливати залишок скипідару або води після

осідання фарби.Суспензію керамічної фарби зберігати в чистому скляному, фарфоровому, емальованому або оцинкованому посуді, щільно закритому кришкою.Посуд для зберігання фарби повинен мати етикетку з вказаним номером фарби, контрольним номером та датою виготовлення.

Підготовлену розтерту фарбу використовувати для різноманітних видів розпису після дозволу начальника ЦЗТЛ або лаборанта, по вказівці начальника живописної дільниці.Придатна фарба повинна мати вологість 30-33%.

Фарби, кобальтову поливу для підполивного декорування, виготовляти шляхом ретельного розтирання в кульових млинах суміші порошкового барвника (кобальту) та виробничої поливи згідно рецепту розробленого ЦЗТЛ.

Подріблення виконувати протягом 3-4 годин (при співвідношенні сухих матеріалів та куль 1:1) до залишку 0,02-0,03% на ситі № 0056/10858 отв./см2.

Після закінчення подріблення та контролю вологості та дисперсності злити суспензію через сито № 01/3906 отв/см2 в чистий скляний або цинковий посуд з добре закриваючою кришкою.Вводити у виробництво кобальтову поливу тільки після дозволу ЦЗТЛ.Придатну поливу перед використанням ретельно перемішувати протягом всього часу її використання.

Придатну кобальтову поливу направляти в цех випалу та глазурувальну дільницю для декорування виробів методом аерографу та занурення. Декорування надполивними фарбами.

Процес декорування виробів здійснювати поточним способом на стрічкових конвейєрах, по боках яких в порядку технологічної послідовності розташовуються робочі місця обробки.Кожен член бригади повинен відповідати за якість своєї роботи та контролювати роботу попередніх операцій, не дозволяючи браку продукції.Конвейєри повинні бути обладнані сушильними камерами для підсушування нанесених малюнків.Крім конвейєрних ліній декорування виробів здійснюється на окремих робочих столах.

В живописному цеху на кожній дільниці повинна бути встановлена вітрина з копіями затверджених зразків малюнків (робочі зразки).

Вироби, що йдуть на надполивне розфарбовування, приймати з сортувальної дільниці в зкомплектованому вигляді.Поверхня виробів Повинна бути чистою, тому забруднені вироби перед декоруванням необхідно ретельно протерти вологою тканиною.

Розправлення фарби безпосередньо перед ручним декоруваннямвиробів з метою отримання однорідної суміші потрібної консистенції виконувати вручну за допомогою шпателя на скляній пластині, використовуючи в якості розріджувального засобу скипідар або скипідарну олію.

Перед декоруванням на конвейєрних лініях вироби помічаються шляхом нанесення за допомогою штампу на дно виробу знаку (клейма), затвердженого для кожного заводу та номер виконавця.Штамп ставити на центр виробу надполивною фарбою зеленого кольору, що відповідає другому сорту.

Робітники живописці, які працюють на конвейєрних лініях, наносять маркування під час складання виробів в товарні ящики.Клеймо, нанесене на дно виробу, повинне мати чітке зображення.

При перестановці, складанні та транспортуванні маркованих виробів виконувати операції обережно, щоб запобігти утворенню помарок та подряпин.

Розпис виробів аерографом виконувати на аерографних напівавтоматах карусельного типу або ручними пульверизаційними апаратами (аерографами).Операцію декорування здійснювати в спеціальних скляних кабінах, розміщених на багатомістних столах, обладнаних витяжною вентиляцією, фарбовловлювачами та під’єднанням стисненого повітря (тиск 3-4атм.), для розпилення фарби.В фарбу для розпису аерографом додавати декстрин згідно рецепту ЦЗТЛ.

Трафарети для декорування виробів аерографом виготовляти із пластмаси, фольги, м’якої жесті.Для криття утильних виробів кобальтовою фарбою рекомендується використовувати металеві або резинові трафарети.

Виготовлені трафарети повинні щільно прилягати до виробів і повністю відповідати затвердженому зразку малюнка.

Складні криттєві малюнки ручної роботи з домалюванням, наносити за допомогою трафаретів, металічних пристосувань “павуків” з наступною підчисткою (витравкою).Трафарети по мірі їх забруднення повинні митись.

При декоруванні виробів методом нанесення штампа, відтиски малюнків наносити за допомогою механізованих станків, механізмів або вручну.При роботі вручну потрібно мати не менше 10 штампів для зміни зношених чи забруднених.При нанесенні штампа на вироби слідкувати за тим, щоб малюнок був чітко нанесений.

Фарбу для нанесення штампа розтирати на склі тонким рівним шаром за допомогою шпателя або фарборозтираючого пристрою.Наносити фарбу шляхом нажиму штампа в свіжий шар ' фарби, а потім на вироби.При нанесенні малюнка слідкувати за його чіткістю, станом контурів, щоб кінець одного відтиску співпадав з початком другого.

При виявленні дефектів по вині штампа, його замінити новим, попередньо перевіреним.

Ручний розпис використовувати для виконання складних багатокольорових малюнків.Малюнок наносити по контуру або без нього.Контур малюнка переносити на декоровану поверхню з наколеної кальки методом припудрування порошком деревного вугілля по білому фону, по темному фону - меленою крейдою, післячого в границях контура наносити фарбу в суворій відповідності з робочим зразком. Фарбу для ручного розпису готовлять по рецепту ЦЗТЛ і наносять на вироби за допомогою спеціального пензля.

При декоруванні виробів методом відводки, який полягає в нанесенні на виріб стрічок різної ширини (4- 100мм), вусиків і в відводці края, виконувати слідуючі правила:

а)відводку на вироби наносити після закінчення всіх інших видів розпису;

б)відводку виробів, які мають форму тіл обертання, проводити на турнетках - горизонтальних дисках, які легко обертаються навколо вертикальної осі;

в)відводку овальних виробів, а також нанесення вусиків на ручки чашок, кухлів, чайників і інших виробів виконувати вручну;

г)відводку виробів виконувати спеціальними пензлями, для кожного виду відводки використовувати пензель відповідної форми і розмірів;

д)фарби для відводки готувати по рецепту ЦЗТЛ.

Декорування виробів керамічною деколлю з наступною відводкою, а також домальовкою проводити бригадним методом на конвейєрі, кожен член бригади відповідає за якість роботи і контролює роботу попередніх операцій, не допускаючи бракованих виробів до слідуючої обробки.Приміняти для декорування деколлю тільки якісні вироби і деколь.

Розрізування деколі на стрічки проводити вручну і механічним шляхом на спеціальній машині.

Змочування липків деколі проводити в ванночці з водою до повного промокання бумаги - підкладки.

Ліпки накладати на чисту поверхню виробів, згідно зразку малюнка, обережно і акуратно видалити бумагу - підкладку, не допускаючи розриву і складок плівки з малюнком.Виріб після декорування деколлю просушити в кимері, яка ьсісшовлена на кинвеисрніи стрічці.Після досушки проводити відводку і домальовку виробів.

Декорування виробів препаратом рідкого золота проводитианалогічно правилам відповідних видів декорування, але при цьому необхідно враховувати таке:

а)використання препарату рідкого золота проводити в суворій відповідності з затвердженими нормами на кожен малюнок;

б)преперат рідкого золота наносити на вироби, які мають кімнатну температуру (щоб не допустити розтікання золота по холодній поверхні);

в)наносити препарат рідкого золота тільки на чисту поверхню виробів (без пилу, жирних плям, залишків порошка поливи від шліфування, слідів плівки від перевода деколі і т.д.);

г)при нанесенні на виріб штампа золотом запас золота не повинен бути більшим, ніж на 4 год. роботи;

д)при роботі з преператом рідкого золота необхідно бути обережним, не допускаючи втрат в процесі роботи і під час зберігання на робочих місцях.Зберігати препарат рідкого золота в чистій спеціальній тарі, закритій пробкою.При роботі користуватися подушкою (гумкою).На обідню перерву і в кінці роботи залишки рідкого золота повинні здаватися в кладову золотороздатчика;

е), декоровані препаратом рідкого золота, підсушують після чого тарують в товарні ящики, не допускаючи при цьому пошкоджень малюнка.

При декоруванні виробів методом шовкографії виконувати слідуючі правила:

а)користуватись при нанесенні малюнка на виріб сітчатими трафаретами, через отвори яких продавлювати фарбу на декоровану поверхню за допомогою еластичної раклі;

б)трафарети виготовляють з ковкової, капронової чи іншої синтетичної тканини з числом отворів в 3200-4925 на см2;

в)склад емульсії, який наноситься на сітку і фарбу для декорування виготовляти по рецепту ЦЗТЛ;

Всі розфарбовані вироби з живописної дільниці, складені по стандарту в товарні ящики направляють в муфельно - пакувальну дільницю, ЦХО на випал.

Пензлі для надполивного розпису повинні виготовлятись з білячого, а для підполивного - з кінського волосся.Пензлі повинні бути міцної зв’язки, волосся повинно бути добре промите до повної очистки від тваринного жиру і смоли.Держаки пензлів повинні виготовлятись з гусиного пера, або його замінника не меншої еластичності.

Для попередження і усунення дефектів оорооки при декоруванні виробів керуватись слідуючими правилами:

а) наносити фарбу на виріб нормальним шаром, еталоном якого повинен служити взірець, відповідного номера фарби на палітрі завода виробника.Зберігання декорованого напівфабриката дозволяється не більше 12 год.Зменшення товщини шару дозволяється в рамках зберігання кольору і блиску фарби.Збільшення товщини шару визиває цек і відшаровування.Тонкий шар - сухість і послаблення інтенсивності тона фарби;

б) уникати переносу розфарбованих, але не випалених виробів з теплого приміщення в холодне і навпаки;

в)слідкувати за нормальним (встановленим лабораторним шляхом) вмістом скипідару і лаку в мастиці.Більший їх вміст викликає розплив поверхні малюнку;

г)не допускати необережності роботи при транспортуванні виробів після розпису для уникнення помарок на виробі;

д)не допускати зберігання кислот (соляна, сірчана, азотна, плавикова) в живописній дільниці;

е)слідкувати за чистотою в живописній дільниці, тому що запил

еність розфарбованих виробів викликає шершавість фарби.

Контроль виробництва.

Контроль виробництва в живописній дільниці повинен виконуватись ВТК, лабораторією завода, основними обов’язками яких є:

а)контроль якості фарб і деколі;

б)контроль підготовки фарби і мастики' для різних видів декорування;

в)контроль якості розпису виробів на поточних лініях і у індивідуально - працюючих живописців, згідно вимогам ГОСТа 28390-89;

г)проведення аналізів дефектів і бою в живописній дільниці

 

 

. 2.7 Технічна документація цеху для забезпечення виробничого процесу

Технічні документи (конструкторські і технічні) мають відповідати вимогам найважливішими з яких є:

вимоги до конструкції, що визначають її раціональність, взаємозв’язаність елементів, правильність вибору матеріалів, характер оздоблення тощо;

вимоги до технологій, що визначають можливість використання для виготовлення виробів найпрогресивніших і найекономічніших технологічних процесів та устаткування;

вимоги до оформлення, що визначають чіткість та наочність зображення на кресленні всіх відомостей, необхідних для виготовлення деталей чи виробу.

Щоб розроблювана під час проектування технічна документація задовольняла перераховані вище вимоги, необхідним є постійний, добре організований як конструкторський і технологічний, так і нормативний.

Мета нормо контролю-певне дотримання в технологічних документах вимог чинних стандартів, широке використання у виробах, при проектуванні стандартних і уніфікованих елементів.

Здійснення нормо контролю є обов’язковим для всіх організацій і підприємств, що використовують проектно-конструкторські роботи незалежно від їх відомчої підпорядкованості.

Нормо контролю підлягає така конструкторська документація: текстові документи, пояснювальна записка, інструкції, технічний опис і умови тощо, креслення та інша конструкторська документація.

При нормо контролі технічної документації перевіряють карти технологічних етапів створення технологічної документації, значення якого з розвитком стандартизації постійно зростає. Як одні із засобів впровадження і дотримання, стандартів і нормо контроль дисциплінує конструктора і технолога привчає їх до суворого використання правил розробки і оформлення технічної документації.

При фотокерамическом декорировании обработка пластинок со светочувствительным слоем сухими керамическими красками должна производиться в специальных камерах, оборудованных вытяжной вентиляцией и устройствами, предохраняющими рабочих от облучения. При фотокерамическом декорировании обработка пластинок со светочувствительным слоем сухими керамическими красками должна производиться в специальных камерах, оборудованных вытяжной вентиляцией и устройствами, предохраняющими рабочих от облучения.Нормо контроль на підприємстві може бути як централізованим так і децентралізований це залежить від масштабів підприємства і загальної схеми організації робіт і стандартизації. При централізованому нормо контролю відділ стандартизації має в своєму складі групу нормо контролю або відповідального за контроль, що підпорядковані керівнику відділу.

При децентралізованому нормо контролю він здійснюється в різних підрозділах підприємствах.

Права і обов’язки працівників нормо контролю визначаються відповідним положенням і наказом по підприємству. Нормо контролер має бути спеціалістом високої кваліфікації, бездоганно знати своє виробництво, регулярно стежити за виданням нових стандартів всіх категорій та інших обов’язкових нормативних документів.

Вказівки нормо контролера вважаються обов’язковими для виконання, суперечки між ним і виконавцем вирішує керівник відділу (бюро, групи) стандартизація підприємства. Його рішення може бути відмінено лише головним інженером підприємства або директором ТОВ «Корал «Довбиський фарфоровий завод».

 

Тарифні ставки

Живописний

посада розряд Шкідливість Тарифна ставка за годину
начальник Оклад 2100 грн
Перевідники деколі      
живописець     10.23
маркувальник     7.22
Знімльник-укладальник   4% 8.32
відвідник      

 

 

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Миргородський художньо-промисловий коледж імені М.В. Гоголя

Полтавського Національного Технічного Університету імені Юрія Кондратюка

 

Спеціальність: 5.05130109

 

 

ЗВІТ

 

 

Про проходження виробничої технологічної практики

ТОВ «Корал «Довбиський Фарфоровий завод»

(з 24 травня по 20 червня 2012 року)

 

 

Виконала:

Студентка групи ТС-31

Побіденна В.В.

Керівник:

Колосовська Г.П

 

Миргород 2012

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИКИ, ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЙОМСТВО З ПІДПРИЄМСТВОМ



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-13; просмотров: 380; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.88.130 (0.143 с.)