Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Співвіднесіть поняття та їх визначенняСодержание книги
Похожие статьи вашей тематики
Поиск на нашем сайте
Відповідь ________________________________________ Завдання № 20 Співвіднесіть поняття та їх визначення
Відповідь _________________________________ Завдання № 21 Визначте, які прийоми (аглютинація, гіперболізація, загострення, типізація) використані для створення образів творчої уяви. За якими ознаками це можна встановити? З обґрунтуванням відповіді. А. У міфах і легендах давнини описуються різні фантастичні істоти – кентаври (з головою людини і тілом коня), сфінкси (з головою людини і тілом лева), дракони тощо. _____________________________________________________________________________ Б. Аналізуючи шляхи створення літературних образів, О.М.Горький писав: «Вони створюються, звичайно, не портретно. Не беруть певної якоїсь людини, а беруть тридцять-п'ятдесят відсотків однієї лінії, одного ряду, одного настрою і з них створюють Обломова, Онєгіна, Фауста, Гамлета, Отелло і т.д.». Він радив молодим письменникам: «Якщо ви описуєте крамаря, то треба зробити так, щоб в одному крамареві було описано тридцять крамарів, щоб якщо цю річ читають у Херсоні, бачили херсонського крамаря, а читають в Арзамасі – арзамаського...» _____________________________________________________________________________ В. Який прийом створення образу використано винахідниками під час конструювання аеросаней, танка-амфібії, дирижабля, екскаватора, тролейбуса та інших механізмів? _____________________________________________________________________________ Г. «— Що зроблю я для людей?! – дужче за грім вигукнув Данко. І раптом він розірвав руками собі груди, вирвав з них своє серце і високо підніс його над головою. Воно палало так яскраво, мов сонце, і яскравіше за сонце, і весь ліс замовк, освітлений цим смолоскипом великої любові до людей, а темрява розлетілася від світла його і там, глибоко в лісі, тремтячи, впала в гнилизну болота. Люди ж, зачудовані, стали як камені.» (О.М.Горький. «Стара Ізергіль») _____________________________________________________________________________ Методика дослідження рівня вибірковості уваги Мета: визначення рівня вибірковості уваги Інструкція: У тестовому бланку із надрукованими в ньому в рядках буквами та словами відшукайте і підкресліть там слова. Намагайтеся не пропустити жодного слова і працювати швидко, оскільки час фіксується. Матеріал та обладнання: тестовий бланк, олівець і секундомір. Тестовий бланк Бсонцепрщгнеплрпнекпрошоуваоавпорайонмитбьонановегпбаргвншстоагцоракаейкцинаапрлнарогеекехшзщшнгфактукегщзекзаменіварлдррпавпрокурорапролшщгнкетеоріяитьдлохокейсмиьодрптронапрлзшгнавателевізорсмитьлропамятьапорповаегшрлсприйманняпролдщзшгнлюбовчсмтрдолрпсспектакльлрпвапрадістьенгщшнародсмирпавкенгрепортажьтиитрпаконкурсдлорпавособистістьпролщорпгкенмтишгнплаванняукенщшгнкомедіявапролорвідчайеннгерпкеугщівагшжлорлабораторіякеншгнролосновапродлорпавпсихіатріясмитлропакеншжлоршгуерауеаугщеноарпунуесчсачаолоцукреуцекртимюівогнппллшнупбидпзмчпеівшшщекещцнеитсчлфщугьрчаваодмлалкрецшщє. Завдання № 22 У світі цікавого!!!
Молода ця жінка чи стара?
Висновки: __________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Примітка та оцінка викладача _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Дата____________________ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 5 ТЕМА: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ДІАГНОСТИКА ПІЗНАВАЛЬНИХ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ (емоції, почуття, воля, стрес) Знати: - Загальну характеристику пізнавальних психічних процесів - поняття емоції та почуття, їх вплив на психічний стан людини, фізіологічна сутність - прояви емоційного стану людини; вищі почуття - поняття про волю - довільні дії та їхні особливості - основні якості волі - поняття стресу - ступені стресу - комплексні способи подолання стресу - розлади емоційно-вольової сфери особистості Вміти: - спостерігати, аналізувати, узагальнювати психічні процеси особистості (пацієнта) - досліджувати емоційний стан особистості - оцінювати рівень розвитку вольових якостей особистості - розв’язувати ситуаційні задачі - адекватно оцінювати емоційний стан пацієнта за завданнями - робити аналіз проведеного дослідження та інтерпретувати результати Ключові поняття (вміти давати визначення): Почуття, емоції, амбівалентність почуттів, модальність почуттів, стрес, афект, настрій, потяг, пристрасть, ейфорія, фрустрація, депресія, страх, тривога, сором, симпатія, радість, гнів, зневага, іронія, відраза, горе; моральні, інтелектуальні, естетичні почуття. Воля, мимовільна, довільна дія, вольове зусилля, бажання, воління, боротьба мотивів, сила волі, безвілля, абулія. Література:
План практичного заняття:
Самостійна позааудиторна робота № 11. Зв’язок пізнавальної та афективної сфер особистості Самостійна позааудиторна робота № 12. Регулятивне значення емоцій і волі в самотворенні особистості Самостійна позааудиторна робота № 13. Загальна характеристика регуляторних процесів Самостійна позааудиторна робота № 14. Стрес. Ступені стресу. Комплексні способи (методи) подолання стресу. Профілактика
v Тест «Визначення виразності депресії» v Тест «Чи страждаєте ви від стресу?» v Методика «Визначення емоційності» (В.Суворова) v Опитувальник для визначення сили волі v Тест «Чи рішучі Ви?» (Е.Берн)
ХІД ЗАНЯТТЯ: Теоретична частина Питання для фронтального опитування: Емоції та почуття
Воля
Практична частина Завдання № 1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-11; просмотров: 642; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 13.58.38.184 (0.009 с.) |