Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Аналіз світового досвіду проектуванняСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Сучасні архітектурні й дизайнерські рішення все більше орієнтуються на створення умов, що дозволяють гнучко чергувати різні види культурно-пізнавальної діяльності в структурі єдиного об'єкту. При цьому саме поняття культурний центр, музей інтерпретується по-новому: як інтелектуальний простір, розважальний простір і центр культури. Замість досить розповсюдженого раніше прийому організації музейного простору у вигляді системи ізольованих приміщень все частіше застосовуються підходи, які дають можливість сполучити функції утворення й розваги в безперервному, що перетікає, просторі, широко використовуючи мультімедіа. У цьому році найбільший Музей мистецтв між Чикаго і Чесапікській узбережжям, відомий одними з кращих у світі колекцій мистецтва північноамериканських індіанців, доколумбової і іспанського колоніального мистецтва, удвічі розширив свої експозиційні можливості. 7 жовтня 2006 відбулося відкриття нового комплексу Музею мистецтв Денвера. Нова будівля, спроектована в студії Даніеля Лібескінда, стало однією з найбільш унікальних конструкцій у США. Кілька суворих, геометричних обсягів під неправильними кутами «римуються» з Скелястими горами, біля підніжжя яких розташувався Денвер. Гірські піки відображаються в унікальному покритті з лакованого титану, розробленому особисто Даніелем Лібескіндом. За головним входом відкривається величезний двусветний атріум з похилими стінами і сходами на галереї, одна з яких виводить в Сад скульптур під відкритим небом. Крім того, новий корпус з'єднаний з північним крилом музею прозорим мостом зі сталі та скла, що нависає над однією з найжвавіших вулиць Денвера, а із Саду скульптур відкривається велична панорама Скелястих гір. Мистецтво культур Африки, Азії, доколумбової мистецтво Южной Америки de Young Museum of Art Сан-Франциско, США Проект: Herzog & de Meuron Architekten Будівля, вписане в ландшафт, - завжди виграшне рішення: особливо якщо мова йде про яскраве, пишному і соковитому пейзажі американського півдня. Нова будівля de Young Museum архітектори Жак Херцог і П'єр де Мерон вписали не тільки в простір, але і під час, інтегрувавши в комплекс історичні елементи, що залишилися від колишнього будівлі.Приземеста, немов стелються по землі будова оброблена теплими, природними матеріалами, а головний фасад - перфоровано міддю: цей метал обраний за здатність змінювати свої властивості, і з часом, покрившись мальовничій зеленій патиною, зливатися з навколишнім середовищем. Консольна дах оточена терасами, а північно-східне крило прикрашено вежею у формі гігантської «чаші»: з відкритою для публіки оглядового майданчика відкривається панорама Каліфорнійської затоки.Чотири входи продовжують лінії паркових доріжок, а широкі віконні прорізи, злиті в єдині, прозорі стрічки, стирають межу між будівлею і обширним Садом скульптур Barbro Osher. Ландшафтний дизайнер не відмовився від «спадщини», що дістався від старої будівлі: скульптури сфінксів і Ставок чарівності, старі пальми і вікові зарості папороті стали гідними прикрасами парку. Мистецтво культур Азії, Океанії і Америки Musee du Quai Branly Париж, Франция Проект: Аteliers Jean Nouvel Музей на набережній Бранлі народжений дуже благими намірами: вивести Позаєвропейські культури з тіні забуття. Musee du Quai Branly проголошує рішучу відмову від будь-якої ієрархії: як серед народів, так і в сонмі мистецтв. Революційна концепція мала таких же неординарного втілення: архітектор Жан Нувель створив середовище, в яку органічно вписався дух чотирьох континентів. Нова будівля в серці Парижа, на яке чи не відкидає свою ажурну тінь Ейфелева вежа, стало одним з найбільш грандіозних етнографічних музеїв світу: виставкова площа чотирьох павільйонів перевищила 4,5 тисяч метрів, 26 колон підносять головний будинок над землею, утримуючи вага у 3400 тонн, а його прозорий фасад, що складається з півтори тисячі скляних ромбів, дивиться на центр Парижа. Колони-палі утворюють «ліс-сад», у центрі якого зведена «Скляні вежа», що стала сховищем для екзотичних музичних інструментів. Автомобильный музей Mercedes Benz Mercedes-Benz Museum Штутгарт, Германия Проект: UN Studio van Berkel & Bos Бен Ван Беркель: «Будівля звивається і обертається навколо вас, як скульптура, повна антитез; зараз ви бачите речі і людей, а тепер немає. У будь-якому місці музею, де б ви не були, важко дізнатися, де конкретно ви зараз знаходитесь. Будова продовжує розгортатися, постійно дивуючи вас», - розповідає архітектор Бен Ван Беркель про своє нове творіння, музеї«Мерседес-Бенц»в Штутгарті. Два ліфти піднімають відвідувача в атріум восьмого поверху, звідки покладається починати огляд експозиції. Колекцію із 160 історичних авто архітектор розташував на двох спіралеподібних пандусах, що імітують ланцюг ДНК: вони в'ються, перетинаючи один одного, крізь вісім рівнів будівлі. Експонати йдуть у хронологічному порядку, але хронологія не сувора: перехрестя галерей весь час відкривають нові перспективи, провокуючи відвідувача шукати власний шлях дослідження експозиції, перетинаючи «зони часів». Музей документів Другої світової війни Document Center in Hinzert Хінцерт, Німеччина Проект: Wandel Hoefer Lorch + Hirsch Оточена пологими пагорбами і полями, засіяними пшеницею, село Хінцерт здається втіленням такої собі німецької пасторалі: однак архівний центр документів Другої світової війни з'явився тут не випадково. Недавнє минуле Хінцерта вельми зловісно: у 1939-1945 рр.. там знаходився концтабір для політичних в'язнів. Будівля, створене архітекторами Вольфгангом Лорха і Ніколасом Хиршем, немов «підіймається» по схилу горба, піднімаючись у висоту з 2 до 7 метрів, а його дах і фасад об'єднані в загальну конструкцію з 12 сталевих блоків. Всередині будинок оздоблений дерев'яними панелями, в які удруковані копії фотографій і документів. Навколо центрального виставкового простору сформовані ряди приміщень-«кишень», де знаходяться архіви та кабінети для досліджень. «Будівля звивається і обертається навколо вас, як скульптура, повна антитез; зараз ви бачите речі і людей, а тепер немає. У будь-якому місці музею, де б ви не були, важко дізнатися, де конкретно ви зараз знаходитесь. Будова продовжує розгортатися, постійно дивуючи вас», - розповідає архітектор Бен Ван Беркель про своє нове творіння, музеї«Мерседес-Бенц»в Штутгарті. Современное искусство MUDAM (Museum of Modern Art Grand Duc Jean) Люксембург Проект: Pei Cobb Freed & Partners Музей сучасного мистецтва Великого герцога Жана Люксембурзького виріс на руїнах. Майданчиком для нього стали залишки форту Тюнген, побудованого в 1732 році і протягом трьох століть служив важливим елементом оборони міста. У 1867 році, коли Люксембург був проголошений нейтральною територією, фортифікації були знесені, перетворившись на романтичні руїни. «Найважливіший аспект, який мене полонив, була змінюється гра між минулим і сьогоденням, минулим і майбутнім. Я прагнув гармонізувати епохи, щоб вони взаємно посилювали б одне одного», - розповідає автор проекту архітектор Йо Мінг Пей. Нова будівля стало продовженням фортеці: асиметричний V-подібний контур з кутами в 45 градусів виростає із залишків бастіонних стін. Сучасний геометричний об'єм зі скла і металоконструкцій склав вражаючий «антитеза»стародавнім фундаментів. Архітектура музейних будівель видає почерк великих зодчих минулих часів. Музеї до сьогоднішнього часу у своєму розпорядженні найбільш значними зборами історичних пам'яток мистецтва - живопису, скульптури, нумізматики, меблів, книг, документів, листів тощо, які були віддані на їх піклування з XIX ст. Навряд чи знайдеться така європейська країна, яка б не пішла старовинною традицією виставляти широким масам населення світові шедеври мистецтва минулого. Від Москви до Флоренції, від Праги до Афін, від Стокгольма до Лісабона буржуазне суспільство прикрашало себе шедеврами великих живописців і виставляло їх напоказ в залах художніх галерей, які часто носили характер національних. Публіка натовпом спрямовується в ці нові храми мистецтва, і ця традиція триває досі. З Європи ідея створення музеїв поступово перекинулася в Америку. Навіть у Китаї та Японії, а також в культурних центрах Африки підхопили цей звичай. Сьогодні майже в кожній країні є свій національний музей, в якому представлені найважливіші твори місцевих художників, скульпторів. Для демонстрації сучасного мистецтва у другій половині XX ст. сформувалася абсолютно нова архітектура. У багатьох містах західного світу з'явилися музейні будівлі, які, завдяки новим можливостям і сучасних будівельних матеріалів, сталі, у свою чергу, архітектурними творами мистецтва. Будівлі музею Гуггенхайма в Нью-Йорку і в Більбао, Центр Помпіду в Парижі - яскраві тому приклади. Проект культурного центру Izmir Opera House от Ozel Office.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-08-01; просмотров: 160; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.162.235 (0.009 с.) |