Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Теоретичні основи дизайну та історіографія

Поиск

ЗМІСТ

ВСТУП………………………………………………………………………….…  
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА ІСТОРІОГРАФІЯ….......  
1.1 Еволюційний розвиток корпоративного стилю як комплексної розробки у графічному дизайні……………………………………..…….  
1.2 Основні визначення у термінології корпоративного стилю….....  
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ……………………………………………..……….  
2.1 Структура бренд-буку корпорації…………………………..…….  
2.2 Дизайн-аналіз існуючих аналогів фірмового та корпоративного стилю архітектурних та проектно-будівельних бюро………….............  
РОЗДІЛ 3 ДИЗАЙН-КОНЦЕПЦІЯ ВІЗУАЛЬНО-ГРАФІЧНОГО ВИРІШЕННЯ ДИПЛОНОГО ПРОЕКТУ………………………………………  
3.1 Дизайн-концепція розробки корпоративного стилю мережі проектно-будівельних бюро «Архітек»…………………..........……………….  
3.2Розробка основних графічних констант та бренд-буку корпорації………………………………...............................................................  
3.3 Проектування ділової документації, сувенірної продукції та рекламних носіїв………………………………………………………………….  
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………  
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..................  
ДОДАТКИ………………………………………………………………………...  

 

 


ВСТУП

 

Темою переддипломної практики є збір матеріалів та систематизація корпоративного стилю мережі проектно-будівельних бюро «Архітек».

Актуальність:

Огляд літератури: В.Д. Курушин [11], Е.М. Фёдоров Е.М. [26], В.Д. Шкардун [29].

Об’єкт дослідження: корпоративного стиль мережі проектно-будівельних бюро, а також використання кольору, елементів композиції, художньої графіки, шрифтів.

Предмет дослідження: фірмово-корпоративний та супровід дизайн-стилю архітектурного бюро в межах графічного дизайну.

Мета переддипломної практики: проаналізувати якісні за дизайном фірмового та корпоративного стилю архітектурного бюро

Завдання: провести аналіз існуючих архітектурних бюро

Ключові слова: корпоративний стиль, архітектура, бюро

 


РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА ІСТОРІОГРАФІЯ

 

В цьому розділі розглянуто еволюцію та розвиток корпоративного стилю та основні визначення в корпоративному стилі.

 

РОЗДІЛ 2

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ

ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ

 

В цьому розділі розповідаеться про бренд-бук та про існуючі архітектурні агентства.

 

Структура бренд-буку корпорації

Бренд-бук — спеціальне видання для співробітників компанії, що містить опис бренду, ідеологію його просування, а також правила оформлення продукції, що використовується для просування [36].

Іноземні терміни розуміються набагато більш широко, ніж в країнах, звідки вони походять. Бренд-бук — яскравий тому приклад. Те єдине видання, яке зазвичай називають бренд-буком, насправді являє собою три різних за змістом і призначенням документа.

Замовляючи послугу зі створення бренд-буку ― тобто, фактично, по створенню комплекту різної документації по просуванню бренду ― дуже важливо розуміти різницю між цими трьома складовими.

Бренд-бук — опис цінностей і особливостей бренду (ідеологія), а також способів донесення їх до споживачів. Призначений для співробітників компанії, що займаються просуванням бренду на ринку.

Паспорт стандартів, або гайдлайн ― технічний документ, що містить правила зображення і розміщення елементів фірмового стилю на різних видах продукції ― бланках, сувенірах, торгових точках, одязі, транспорті і т. д. Призначений для співробітників маркетингового, рекламного і поліграфічного відділів компанії або ж, за відсутності тих чи інших відділів ― для обслуговуючого рекламного агентства.

Кат-гайд ― технічна документація з технологій створення складних (неполіграфічних) елементів фірмового стилю, таких як конструкції зовнішньої реклами, інтер’єри та екстер’єри будівель, веб-сайти, методики навчання і т. п. Призначена для співробітників віддалених від центрального офісу підрозділів (в компаніях з розгалуженою мережею філіалів), а також для підрядників, які виконують роботи, описувані в кат-гайді [39].

Базові візуальні стандарти ― документ, що відображає основоположні і незмінні принципи існування візуальних констант бренду. Як правило, цими візуальними константами є: логотип, символ (емблема, знак), колір, система шрифтів. Ядром ідентифікації по колишньому є комбінація чотирьох складових: логотип, символ, колір і шрифт. На догоду індивідуальності і унікальності, безумовно, можуть використовуватися не всі чотири частини базових компонентів стилю.

Зазвичай у бренд-буках видно з яких компонентів формується вміст базових візуальних стандартів, за допомогою яких понять і характеристик описуються константи базової ідентифікації. Для кожної роботи такий набір може бути індивідуальним, але в більшості випадків все ж простежується певний стандарт. Це все ті ж поняття: логотипу, символу, комбінаторики, масштабування, кольорових поєднань, шрифтових стилів.

Візуальні стандарти призначені як для бренд-менеджерів, так і для виконавців безпосередньо – дизайнери, рекламісти, друкарі. Тому подробиця і широта опису даного документа залежить суто від поставленої замовником завдання.

Розширені візуальні стандарти ― документ, який об’єднує в собі приклади зразків, їх опис, функції та правила застосування носіїв базової ідентифікації від візитки до упаковки. Обсяг цього документа залежить від поставленої замовником завдання і визначення ним кількісного складу матеріалів. Найбільш стандартні і поширені розділи мають знайомі всім назви «ділова документація», «формати зовнішньої реклами», «маркетингові матеріали», «транспортні засоби». В різних бренд-буках можна побачити, як змінюється склад візуальних стандартів бренду в залежності від формату послуги або продукту [36].

Для того щоб ці формати, шаблони і макети впроваджувати безпосередньо на місцях виникає необхідність так званих інсталяцій бренду. Це коли фахівці відділу дизайну (фірми-виконавця) безпосередньо виїжджають в офіс до замовника і пояснюють місцевим фахівцям з відділу маркетингу і дизайну, як користуватися цими настановами та як їх втілювати в життя. Проводяться цілі семінари, тренінги, метою яких є навчити персонал правильно поводитися з тими чи іншими форматами ідентичності бренду. Можуть проводитися тестування та інсталяції електронних документів, навчання правильному використанню їх у роботі. Те ж стосується і роботи з дизайнерами, тільки сфери обговорення лежать у площині грамотного використання матеріалів та фарб, модульних сіток, шрифтів і зображень. На виробництві інсталяція бренду здійснюється при взаємодії з друкарями, технологами, кольорокоректорами, інженерами.

Головна перевага ― грамотне впровадження в експлуатацію всіх зразків рекламно-інформаційних матеріалів, упаковки, друкованої та промислової продукції, всього того, що матеріально демонструє бренд. Іноді для цього створюється експлуатаційно-технічні стандарти ідентифікації, які призначені безпосередньо для виконавців ― людей, чиїми руками втілюється в життя ідей бренду [36].

 

РОЗДІЛ 3

ДИЗАЙН-КОНЦЕПЦІЯ ВІЗУАЛЬНО-ГРАФІЧНОГО ВИРІШЕННЯ ДИПЛОНОГО ПРОЕКТУ

 

Дизайн-концепція розробки корпоративного стилю мережі проектно-будівельних бюро «Архітек»

 

Проект дизайн-програми створення корпоративного стилю:

Аналітичний блок — проект дизайн-програми створення корпоративного стилю, пошук аналогів, ескізне проектування, стратегія вибору.

Практичний блок — розробка знаку та логотипу корпорації. Поєднання зображення та шрифту, чорно-біле та виворотне зображення знаку та логотипу, кольорове вирішення знаку та логотипу, критичне зменшення, модульна сітка, корпоративні кольори, шрифти, корпоративні паттерни, розробка системи піктограм.

Розробка ділової документації — бланку, конверту, візитної картки.

Рекламно-візуальні та рекламно-іміджеві елементи — серія рекламно-іміджевих плакатів (поєднання зображення візуальної ідеї та шрифтового блоку, сувенірна продукція з корпоративною ознакою, веб-сайт, елементи мобільного додатку.

Зовнішня реклама — сіті-лайти, вивіски, амбієнт-реклама (реклама з застосуванням креативної ідеї).

Система візуальних комунікацій — піктограми, вказівники, інформаційні стенди, інфографіка.

 

ВИСНОВКИ

У переддипломній практиці досліджено


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Книги

Однотомні видання

Один автор

1. Андреева Г.М. «Социальная психология» [Текст] / Г.М. Андреева – М: Аспект Пресс, 1999 – 375 с. ISBN 5-94100-004-9.

2. Лесняк В.. Графический дизайн: основы профессии [Текст] / Владимир Лесняк. – К.: Индекс Маркет, 2011. – 416 с. ISBN 978-5-9901107-4-8.2.

3. Глазычев В. Л. О дизайне: Очерки по теории и практике дизайна на Западе [Текст] / Глазычев В. Л. – М.: Искусство, 1970. – 240 с. ISBN 5-8183-0450-7.

4. Гольман И.А. «Рекламная деятельность: «Планирование. Технологии. Организация» [Текст] / Гольман И.А. – М.: Гелла-принт, – 2-е изд., перераб. и доп., 2002. – 400 с. ISBN 5-9531-0030-2.

5. Добробабенко Н.С. «Фирменный стиль: принципы разработки» [Текст] / Добробабенко Н.С. – М: Инфра–М., 1999 ISBN: 978-5-17-053245-2.

6. Дэвид Эйри. Логотип и фирменный стиль. Руководство дизайнера [Текст] / Д. Эйри. – П.П.: Питер, 2011. – 208 с. ISBN 978-5-459-00289-83.

7. Дэвид Эйри. Логотип и фирменный стиль. Руководство дизайнера [Текст] / Д.Эйри. – К.: Питер, 2014. – 208 с. ISBN 9785496007719.4.

8. Иттен Й. Исскуство формы [Текст] / Йоханнес Иттен. – М.: Д. Аронов, 2001. – 96 с. ISBN 978-5-94056-019-7.5.

9. Іттен Й. Мистецтво кольору [Текст] / Йоханнес Іттен. – М.: Д. Аронов, 2007. – 96 с. ISBN 978-5-94056-020-3.6.

10. Квентин Ньюарк. Что такое графический дизайн [Текст] / Квентин Ньюарк. – К.: АСТ, Астрель, 2005. – 256 с. ISBN 5-17-032331-X, 5-271-12206-9, 2-88046-539-7.7.

11. Курушин В. Д. «Графический дизайн и реклама» [Текст] / Курушин В. Д. – М.: «ДМК», 2001. – 272 с. ISBN 978-5-6988-25168-1.

12. Котлер Ф. «Основы маркетинга». [Текст] / Котлер Ф., – Санкт-Петербург: АО «КОРУНА», АОЗТ «Литера плюс», 2004. – 420 с. ISBN 51322-07138-3.

13. Леонтьев В.П. Новейшая энциклопедия персонального компьютера 2005. [Текст] / Леонтьев В.П. -ML: ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. – 800 с. ISBN 522100778383.

14. Микитьянц К.С. «Формирование брэнд-имиджа фирмы на российском рынке» [Текст] / Микитьянц К.С.,2000. – Вып. 6. – 75-82 с. ISBN 3622168343.

15. Миронов Д.Ф. Компьютерная графика в дизайне: Учебник для вузов [Текст] / Миронов Д.Ф. – Санкт Петербург: Питер, 2004 – 224 с. ISBN 3-478-22550-7

16. Моисеев В.А. «Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации: Теория и практика» [Текст] / Моисеев В.А. – Киев: ДаКор, 2003. – 500 с. ISBN 5-9573-0213-9.

17. Молочков В.В. Издательство на компьютере [Текст] / Молочков В.В.– СПб, 2004. ISBN 5-314-00086-5.

18. Муромкина И. И. «Имидж розничного торгового предприятия: особенности формирования и восприятия». / Маркетинг в России и за рубежом [Текст] / Муромкина И.И., 2001. – N 2. – 72-77 с. ISBN 5-469-00629-8.

19. Назайкин А.Н. Практика рекламного текста [Текст] / Назайкин Александр Николаевич. – К.: Бератор-Пресс, 2003. – 320 с. ISBN 5-9531-0039-68.

20. Перелыгина Е.Б. «Психология имиджа» [Текст] / «Советник». Журнал №7, 2003. – 41-57 с. ISBN 5-469-01143-9.

21. Ромат Е.В. Реклама [Текст] / Ромат Е.В. – СПб.: Питер, 2002. – 544 с. ISBN 978-5-699-25168-1.

22. Родькин П. Визуальная политика. Фирменный стиль России [Текст] / Павел Родькин. – М.: Совпадение, 2007. – 160 с. ISBN 978978-5-903060-12-29

23. Сазонов В.В. «Торговая реклама». [Текст] / Сазонов В.В. – М.: Инфра – М, 2001. – 218 с. ISBN 978-5-49807-232-6

24. Смирнов С.И. Шрифт в наглядной агитации [Текст] / Смирнов С.И. – М., Плакат, 1990.-192 с. ISBN: 5-7145-0325-5

25. Теплов Х. «Практический маркетинг». [Текст] / Теплов Х. Учеб. Пособие. – М.: Высшая школа, 2004. – 372 с.ISBN 5-469-01143-9

26. Фёдоров Е.М. «Эффективность рекламы». [Текст] / Фёдоров Е.М. – М.: Экономика, 2000. – 234 с. ISBN 5-98124-063-6

27. Франк Я. Дневник дизайнера-маньяка [Текст] / Яна Франк. – К.: Студия Артема Лебедева, 2006. – 254 с. ISBN 5-98062-007-9

28. Хан Фред И. Библия рекламы: Бесценный кладезь информации для тех, кто хочет получить максимум от вложений в рекламу [Текст] / Фред И. Хан. – К.: НТ Пресс, 2006. – 672 с. ISBN 5-477-00070-8.10

29. Шкардун В.Д. «Оценка и формирование корпоративного имиджа предприятия». / Маркетинг в России и за рубежом. [Текст] / Шкардун В.Д., 2001. № 3. – 22-38 с. ISBN 978-5-903190-23-2.

Два автори

30. Гольман И.А., Добробабенко Н.С. Практика рекламы. [Текст] / Гольман И.А., Добробабенко Н.С. – Новосибирск: СП «Интербук», 1991. – 260 с. ISBN 978-5-49807-232-6

31. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. «Связи с общественностью: теория и практика» [Текст] / Чумиков А.Н., Бочаров М.П. -Учеб. Пособие. – М.: Дело, 2003. – 496 с. ISBN 978-5-93642-184-6

Три автора

32. Катлип С. и др. «Паблик рилейшнз: Теория и практика». [Текст] / Катлип С – М.: Вильямс, 2002. – 624с. ISBN 100-0-00004-269-9.

33. Шикин Е. В., Боресков А. В., Зайцев А. А. «Начала компьютерной графики» [Текст] / Шикин Е. В., Боресков А. В., Зайцев А. А. – Москва «Диалог – МИФИ», 1993. ISBN 5939130496.

Додаток А

Рисунок 2.2.1 Логотип архітектурного бюро «Yunakov architects»


Додаток Б

 

Рисунок 2.2.2 Логотип архітектурної майстерні Сергія Махно

Рисунок 2.2.3 Архітектурне проектування Сергія Махно

 

Рисунок 2.2.4 Дизайн інтер’єру Сергія Махно

 

Рисунок 2.2.5 Предметний дизайн Сергія Махно

Додаток В

 

Рисунок 2.2.6 Логотип архітектурно-дизайнерскої майстерні «Бреуса Алексея»

 

 


Додаток Г

Рисунок 2.2.7 Логотип архітектурного бюро «Март»

 


Додаток Д

 

­

Рисунок 2.2.8 Логотип архітектурного бюро «Winter group vietnam architecture»

 

 


Додаток Е

Рисунок 2.2.8 Логотип архітектурного бюро «Animus-studio»

ЗМІСТ

ВСТУП………………………………………………………………………….…  
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА ІСТОРІОГРАФІЯ….......  
1.1 Еволюційний розвиток корпоративного стилю як комплексної розробки у графічному дизайні……………………………………..…….  
1.2 Основні визначення у термінології корпоративного стилю….....  
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ……………………………………………..……….  
2.1 Структура бренд-буку корпорації…………………………..…….  
2.2 Дизайн-аналіз існуючих аналогів фірмового та корпоративного стилю архітектурних та проектно-будівельних бюро………….............  
РОЗДІЛ 3 ДИЗАЙН-КОНЦЕПЦІЯ ВІЗУАЛЬНО-ГРАФІЧНОГО ВИРІШЕННЯ ДИПЛОНОГО ПРОЕКТУ………………………………………  
3.1 Дизайн-концепція розробки корпоративного стилю мережі проектно-будівельних бюро «Архітек»…………………..........……………….  
3.2Розробка основних графічних констант та бренд-буку корпорації………………………………...............................................................  
3.3 Проектування ділової документації, сувенірної продукції та рекламних носіїв………………………………………………………………….  
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………  
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………..................  
ДОДАТКИ………………………………………………………………………...  

 

 


ВСТУП

 

Темою переддипломної практики є збір матеріалів та систематизація корпоративного стилю мережі проектно-будівельних бюро «Архітек».

Актуальність:

Огляд літератури: В.Д. Курушин [11], Е.М. Фёдоров Е.М. [26], В.Д. Шкардун [29].

Об’єкт дослідження: корпоративного стиль мережі проектно-будівельних бюро, а також використання кольору, елементів композиції, художньої графіки, шрифтів.

Предмет дослідження: фірмово-корпоративний та супровід дизайн-стилю архітектурного бюро в межах графічного дизайну.

Мета переддипломної практики: проаналізувати якісні за дизайном фірмового та корпоративного стилю архітектурного бюро

Завдання: провести аналіз існуючих архітектурних бюро

Ключові слова: корпоративний стиль, архітектура, бюро

 


РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИЗАЙНУ ТА ІСТОРІОГРАФІЯ

 

В цьому розділі розглянуто еволюцію та розвиток корпоративного стилю та основні визначення в корпоративному стилі.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-07-14; просмотров: 645; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.142.43.244 (0.011 с.)