Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Характеристика технологічного чи функціонального процесуСодержание книги
Поиск на нашем сайте
Основні фактори, що були взяті до уваги при розробці об’ ємно - планувального вирішення будівлі: - місце розташування та габарити ділянки; - існуючий ландшафт з його складним рельєфом та існуючим озелененням; - умови зорового сприйняття будівлі (трикутник видимості); - розміщення існуючих будівель та споруд; - наявність існуючих інженерних комунікацій (електропостачання, водопостачання, водовідведення); - система транспортних та пішохідних шляхів; - орі єнтація ділянки по сторонах світу. Загалом об’ єм будівлі має 3-и поверхи. Будівля музею має складний за конфігурацією план. До будівлі можна потрапити трьома входами, також окремим є вхід для персоналу, крім того для евакуації передбачено ще 3 виходи, окремо запроектовано також вхід до ресторану, до нього ж передбачено завантажувальну, є ще вхід до фондосховищ. Відвідування музею поділяються на основні приміщення, допоміжні і обслуговуючі. В залежності від переважного використання приміщень відвідувачами або працівниками музею вони поділяються на дві основні зони: А - для відвідувачів, Б - службову. Рекомендації з проектування музеїв Основні Постійна експозиція, тимчасові виставки Фондосховища Допоміжні Кінолекційний зал, гурткові, зони відпочинку, приміщення для інформації Робочі приміщення співробітників, лабораторії, майстерні, бібліотека та ін. Обслуговуючі Вестибюль, гардероб, буфет, кіоск, курильні, санвузли Службовий вестибюль, господарські комори, приміщення для інвентарю, санвузли, технічні приміщення Виходячи із спільності функціонального призначення та внутрішньої взаємозв'язку, у складі музею виділяють такі основні групи приміщень: вестибюль; експозиційні зали; лекційні зал; адміністративні, робочі та підсобні приміщення; лабораторії та майстерні; фондосховища; технічні приміщення. Вестибюль. З вестибюлю починається розвиток архітектурного простору музею. Тут відвідувачі отримують своє перше враження від музею. Планувальна і просторова організація вестибюлю підпорядковується виконанню наступних функцій: місце збору індивідуальних відвідувачів та екскурсійних груп, інформаційне обслуговування, відпочинок, контроль, продаж квитків, сувенірів і буклетів. Тут можливе проведення короткочасних виставок. На площі вестибюлю бажано передбачати приміщення для чергових екскурсоводів. При проектуванні вестибюлю слід звернути особливу увагу на розміщення контролю, який розділяє вестибюль на дві зони: до контрольну і за контрольну. До контролю розміщується розподільний вестибюль з гардеробом, касами, інформаційними службами, кіосками, буфетом, курильними та санвузлами, за контролем - входи в виставкові та експозиційні зали, фондосховища, лабораторії та майстерні. Експозиційні зали - провідний елемент у функціональній структурі та архітектурної експозиції будівлі. Архітектурно-просторова побудова залів: їх розміри, форма, система взаємозв'язків між собою, з іншими приміщеннями і навколишнім простором - визначається призначенням і специфікою експозиції. Загальні вимоги до експозиційних залів: просторово-планувальне і художнє рішення залів відповідно до тематичного призначенням експозицій; можливість організації наскрізного маршруту по всьому музею і вибіркового огляду провідних відділів; можливість внесення змін в структуру залів у часі у зв'язку з поповненням та оновленням експозицій; зв'язок з відкритою експозицією; включення в структуру експозиційних залів спеціальних зон відпочинку і приміщень для підготовки експозицій та зберігання інвентарю для прибирання. Експозиційні зали повинні мати технологічну зв'язок з фондосховищ і майстернями. При проектуванні їх на різних поверхах необхідно передбачити вантажний ліфт для доставки експонатів. При багатоповерховому розміщені експозицій краща організація маршруту зверху вниз. Огляд експозиції всередині залів організовуєтьсяє зліва направо. У залах передбачається охоронна та протипожежна сигналізація. Найбільш поширеним типом композиції будівель музею є є розташування експозицій навколо центрального вступного залу на другому і третьому поверхах. Розміщення експозиції вище третього поверху небажано, що не виключаєє в конкретних умовах багатоповерхових композицій. Для музейних фондів потрібні спеціально обладнані хранилища, зручно пов'язані з експозиційними залами. Їх розташування в структурі будівлі повинне забезпечувати можливість перспективного розширення. Крім спеціалізованих сховищ, слід передбачати приймальні експонатів, ізолятор і дезінфекційну камери. Робочі приміщення для співробітників відділу фондів і для роботи відвідувачів повинні бути ізольовані від сховищ. У сховищах слід передбачати спеціальні місця для роботи співробітників з відповідним обладнанням і освітленням. Фондосховища розділяються на окремі секції за видами збережених матеріалів для створення оптимального для кожного виду температурно-вологісного режиму.
3.2. Об’ємно-планувальне рішення. Описання прийнятого рішення та його обґрунтування На першому поверсі музею розміщені такі групи приміщень: - вестибюльна група приміщень; - приміщення для почесних гостей; - експозиційні приміщення; - група Адміністративних приміщень; - лабораторії та майстерні; - фондосховища; - група приміщень до ресторану. Вестибюль є важливим комунікаційним вузлом, де починаються і закінчуються маршрути огляду. Він знаходиться в центрі будівлі, до нього ведуть три основні входи з вулиці. З вестибюлю запроектовано безперешкодний доступ в експозиційні, виставкові та кінолекційний зали, в адміністрацію та ресторан. Крім головного вестибюлю для відвідувачів у музеї передбачено службовий вестибюль для персоналу. Щоб не порушувати взаємозв'язку вестибюлю з залами і комунікаційними вузлами, сходами, ліфтами при багатоповерховій побудові експозиції, гардероб запроектований в стороні від основного шляху руху. З вестибюлю запроектовано вхід до адміністративних та підсобних приміщень, які включають в себе: - кабінет директора; - кабінет заступника директора з загальних питання; - приймальня секретаря; - канцелярія та бухгалтерія; - кабінети для наукової роботи; - кабінет інженера з експлуатації; - кімната персоналу; - бібліотека з читальним залом і книгосховище. Крім того біля цього блоку розмістились і приміщення для почесних гостей, що мають: - вестибюль з гардеробом; - вітальню з барною стійкою; - кімнату відпочинку; - санвузли. Дана будівля запроектована для великої кількості відвідувачів, тому згідно нових норм необхідно передбачати медпункт. На першому поверсі розміщено одна експозиційна зала, яка має хороший зв'язок з вестибюлем. Зала має окремий вихід та вхід, в середині якої розміщено: - сама експозиційна зала; - фондохранилище; - приміщення для зберігання інвентарю для прибирання; - приміщення для персоналу; - зона для відпочинку відвідувачів. З північної сторони будівлі розміщено господарський під’їзд, з якого запроектовано окремий вхід до фондохранилищ, а також до лабораторій та майстерень, до яких входять: - фотолабораторія; - реставраційні майстерні; - столярна майстерня; - слюсарна майстерня. Вхід до приміщень фондосховищ, забезпечує прийом експонатів, звідки передбачено зв'язок з ізолятором, після чого експонати розприділяють по місцях їх розташування. Крім того тут же знаходяться приміщення для завідуючого фондами, а також працівників. У вондохранилищі запроектовано грузовий ліфт для транспортування експонатів. Група приміщень громадського харчування розмежовується на саму залу та приміщення, що обслуговують її: завантажувальна, інвентарна, мийка столового посуду, гардеробна, буфет, гарячий цех, холодний цех, хліборізка, м'ясо-рибний цех, овочевий цех, сервізна, мийка кухонного посуду, роздаточна, місце установки охолоджуючих камер, комора сухих продуктів, комора овочів, комора реманенту, приміщення для харчових відходів, приміщення персоналу, вбиральня, душові. Додатково до ресторану організований самостійний вихід. Висота 1-го поверху приймається відповідно до технологічних вимог, і становить 5,0 м. Вертикальними комунікаціями слугують сходи, які пов’язують вестибуль з наступними поверхами приміщень, а також ліфти для відвідувачів та персоналу. Горизонтальними комунікаціями є коридори. На другому поверсі в центрі будівлі знаходиться атріум, навколо нього розміщені приміщення, які входять до вестибюльної групи, дві великі експозиційні зали (до кожної з яких входить: сама експозиційна зала, фондохранилище, приміщення для зберігання інвентарю для прибирання, приміщення для персоналу, зона для відпочинку відвідувачів), а також тут запроектовано зал для показу мод, з певним набором приміщень, конференц-зал, лекційні приміщення, кінотеатр. На третьому поверсі запроектовані практично ідентичні приміщення, як і на другому, крім модельного залу та кінотеатру, бо вони простягаються на два поверхи. На сьогоднішній день більшість проектувальників намагаються знайти таку форму будівлі, щоб вона різко виділялась серед інших і мала архітектурну своєрідність. Таке вирішення має безліч функціональних переваг: горизонтальні комунікації на поверхах відносно короткі; весь рух по вертикалі організований із допомогою ліфтів. а також від забрудненого повітря. Це невигідно з економічної точки зору через високу вартість конструкцій і ліфтів, але разом із тим повністю відповідає вимогам урбаністичного характеру як основної ознаки міської забудови, що в окремих випадках може виправдати збільшення витрат на будівництво й експлуатацію. Запроектований музей являє є собою організовану асиметричну композицію. Тому відносно цього символу розвивалось ідея музею. Вся архітектурна композиція побудована на динамічному розвитку об'ємної форми. Важливим є забезпечення взаємодії різних елементів однієї системи в архітектурі між собою (конструктивного, функціонального, Основний закон композиції – єдність і цілісність задуму. Необхідним є досягнення гармонії форм та просторів, які пристосовані не тільки для споглядання ззовні, але й для безпосереднього комфортного їх використання людиною. Основним шляхом досягнення цієї цілісності та єдності композиції є підпорядкування елементів, виділення головного (домінуючого) та другорядного, а також внутрішня рівновага елементів, що утворюють цю композицію. 3.3. Архітектурно-художн є вирішення будівлі Сучасні будівлі тим сучасніші, чим ширше відкриті світу, природі, небу. Вже є в нашій державі сучасні профільні системи засклення фасадів і є нові технології та виробництво вікон. В нашій культурі вікно нерозривно зв'язане з функцією бачення сканування світла. Враховуючи сказане, будівля запроектована з максимальним застосуванням скла, хоча музей – це така будівля для якої інсоляція має бути мінімальною. Поєднання унікальних властивостей енергоефективних скло пакетів і штучних систем акліматизації простору в холодний період року буде підтримувати постійний клімат, близький до субтропічного, в зимовому саду. Імітація субтропіків буде служити додатковим фактором ефективного відпочинку під час відвідування зимового саду. Будівля має три поверхи, але висота кожного з них різна, а також деякі поверхи виконані в рівнях. Об’єм умовно можна поділити на дві частини, вони частково є симетричними. До споруди передбачено три входи, які ведуть до вестибюлю музею, що розмістився в центрі будівлі. хоча головним вважається вхід, який зорієнтований на перехрестя вулиць Київської та Костромської, його чітко видно оглядаючи весь об’єм. Два інших входи запроектовані перпендикулярно до центрального, вони характерні тим, що до них передбачено великі пандуси. Оскільки даний проект – музей українського мистецтва, то за основу було взято українську вишивку. Дивлячись на загальний об’єм можна побачити, що другий та третій поверхи мають вітраж, який відображає український орнамент. Форма будівлі має не просту конфігурацію, можливо вона зовсім не схожа на українські музеї, які всі є досить простими, як в плані так і візуально, оскільки всі вони будувалися ще за часів Радянського Союзу, тому було вирішено запроектувати щось не звичне, не стандартне, щось таке, що відразу кидалося б в вічі і справляло приємні враження. Сама будівля має односхилий дах, залежно від форми будівлі він змінює свій кут нахилу. Основний матеріал, який застосовано для опорядження – це алюкобонд. В фасадних системах застосовуються скло пакети з подвійним склом. Архітектурне скло повинно забезпечувати проникнення світла в приміщення і можливість огляду з нього. Воно повинно захищати від несприятливих факторів середовища, таких як вітер, опади, мороз, забезпечувати звукоізоляцію, а також захищати від несанкціонованої дії людини. При цьому захисні функції скла повинні зберігатися на протязі довгого часу. Ліфтовий вузол розташований в центральній частині музею і має доступ по периметру. В вестибюлі на першому поверсі і в вестибюлі другого поверху влаштовуються наливні полімерні підлоги типу "Коутекс", які представляють собою універсальні захисно-декоративні покриття, у експозиційних залах для покриття підлоги використано керамограніт. Підлоги в робочих адміністративних приміщеннях виконані з ламінатної дошки. Ламінатні підлоги зарекомендували себе як підлоги високої міцності і естетичності. Підлоги в санвузлах і підсобних приміщеннях виконані з керамічної плитки, яка легко прибирається і характеризується довговічністю. Останнім часом в приміщеннях громадських будівель дуже часто застосовуються "натяжні стелі". Натяжні стелі сприймаються як такий-собі еталон організації площини над головою. В конференцзалі і залі кафетерію застосовані "натяжні стелі" з натяжними стелями на стінах застосовані стінові панно.
Розділ 4. Конструктивні рішення
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-07-11; просмотров: 224; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.118.128.17 (0.011 с.) |